Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (533. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
833.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 531532533534535
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zzoorroo kullanıcısına yanıt

    Geçen yıl kışın ara sıra yolda giderken tekleme şeklindeydi. Ben yakıttan olabileceğini düşünmüştüm ancak geçmedi. Rölantide de düzensizlik vardı. Daha sonra teklemeden daha fazla hissedilir şekilde yapmaya başladı ve birkaç defa yolda kaldım. Daha detaylı olarak yazmıştım önceki mesajlarımda. Bi bakın isterseniz. Kafanızda soru işareti olursa mesaj mesaj atın görüşelim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    bu durumdan ben de muzdaribim sıkıntınız sürekli miydi yoksa bir müddet onra ortadan kalkıyor muydu ? Birde fiyat ne çıktı size? @ dubiyayang

    Fiyat olarak 50 soket 50 işçilik toplam 100₺ verdim.

  • Nerede yaptırdınız peki? Elektrikçi mi mekanikçi mi?
  • zzoorroo kullanıcısına yanıt

    Öncelikle geç yanıt için özür dilerim. Elektrikçiye yaptırdım. Soket değişimi kolay. Ancak sokete ulaşmak biraz zor olduğundan tanıdık birisi olmazsa çok yanaşmayabilir. Akü falan sökülerek ulaşılıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dubiyayang

    Öncelikle geç yanıt için özür dilerim. Elektrikçiye yaptırdım. Soket değişimi kolay. Ancak sokete ulaşmak biraz zor olduğundan tanıdık birisi olmazsa çok yanaşmayabilir. Akü falan sökülerek ulaşılıyor.

    İlavetennakü tablası, ve akü yablasının sökümü için sol ön davlumbaz.


    Herşeye rağmen, Eli yatkın birinin, liftte alıp, alt muhafazayı söküp yapabilir diye düşünüyorum ben.

  • celenlee C kullanıcısına yanıt

    Olabilir. Tanıdık olmazsa yokuş yapıyorlar genelde. Uğraşmak istemiyorlar.

  • Merhaba iyi geceler. Aracım 2011 model. 150000 de baskı balata değişeceğim. Özel servis 4500 lira civarı fiyat biçti. Yetkili servis 9000 TL dedi. Özelde yaptırmak sıkıntı olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihntk

    Merhaba iyi geceler. Aracım 2011 model. 150000 de baskı balata değişeceğim. Özel servis 4500 lira civarı fiyat biçti. Yetkili servis 9000 TL dedi. Özelde yaptırmak sıkıntı olur mu?

    Güvendiğiniz bildiğiniz bir yer ise neden olsun. Ben 8 yıldır özel servise götürüyorum. Baskı balatayi da orada değiştirdim. Çıkan parçaların aynısı takıldı. 4-5 yıl oldu bir sorun da yaşamadım. Tavsiyem aracı her zaman güvendiğiniz tek ustaya emanet edin. Böylece öncesi sonrası herseyide vakıf oluyor.

  • synthesizer kullanıcısına yanıt

    peki bu baskı balata değişirken mekanik bir ayarlama haricinde yazılımsal bir alıştırma yapılıyor mu acaba?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihntk

    peki bu baskı balata değişirken mekanik bir ayarlama haricinde yazılımsal bir alıştırma yapılıyor mu acaba?

    Evet. Kavrama noktası değiştiği için mutlaka cihazla kalibrasyon yapılmalı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihntk

    Merhaba iyi geceler. Aracım 2011 model. 150000 de baskı balata değişeceğim. Özel servis 4500 lira civarı fiyat biçti. Yetkili servis 9000 TL dedi. Özelde yaptırmak sıkıntı olur mu?

    selamlar elinizde liste varmı fiyatlandırılmış şekilde. Var ise bemimle paylaşırsabilirseniz fiyatlandırma yapabilirim.

  • soskay S kullanıcısına yanıt
    Baskı volant bilya valeo marka 3300 tl
    Aks keçeleri 100 tl
    Şanzıman yağı 150 tl
    İşçilik 700 tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihntk

    Baskı volant bilya valeo marka 3300 tl
    Aks keçeleri 100 tl
    Şanzıman yağı 150 tl
    İşçilik 700 tl

    bana şase no atabilirseniz cıkartayım malzemelerin fiyatlarını 3300 lük hangi setmiş bir görelim.😊

  • Merhaba,

    2012 e-HDi C4P aracım için sağ sis farı kapağına ihtiyacım var. Parçacılar çift halinde satıyor. Bende sol tarafın yedeği mevcut zaten. Yardımcı olabilecek yada yönlendirebilecek biri varsa gerçekten makbule geçer. Şimdiden teşekkürler.

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Bi ara gaza gelip, fren balatalarını ve diskleri değiştiririm diye aşağıdaki malzemeleri aldım ancak, yurtdışına çıkışım ve işyerinin aracını kullandığım için fren balataları bitmiyor.

    Set olarak almak isteyen varsa yardımcı olurum.

    *Delphi Ön Fren Disk Seti BG3622
    *Delphi Ön fren balata seti LP2101
    *Ferodo Ark fren balata seti FDB1973
    *2 adet BP Dot 4 fren hidroliği

    2007-8-9-10 (1.6 HDI için)

    Selamlar, Picassosu için forumdan almak isteyen olursa set olarak epeyce uygun olarak vereceğim. Aracımı sattım.


    *Delphi Ön Fren Disk Seti BG3622

    *Delphi Ön fren balata seti LP2101

    *Ferodo Ark fren balata seti FDB1973


    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-berlingo-picasso-5008-fren-disk-balata-bg3622-lp2101-fdb1973-926422571/detay




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 22 Mayıs 2021; 10:59:50 >




  • celenlee C kullanıcısına yanıt

    Selamlar, Fren setti gitti.


    GrandC4 Picassoda güvenle kullanabileceğiniz, jant lastik bijon seti mevcut. İhtiyacı olan iletişime geçebilir.


    Lastikler sıfır sayılır. 2-3.000km 7.5-8mm diş var.

    Continental EcoContact5

  • Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..



    selamlar..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pc.programcı -- 17 Aralık 2021; 1:5:2 >




  • bu arada, 2015 yılında siteye resim eklemişim, Kamp günümüzden bir gün :)


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pc.programcı -- 15 Temmuz 2021; 16:7:44 >
  • Selamlar. Picassom ile tatilden yeni döndük. 2100 km gibi bir şey yaptım 20 günlük tatilde. 1400km kadarı İstanbul-Bodrum gerisi orda gezdiğimdir herhalde. Bir kaç sorum olacak. Geçen sene pandemi dolayısı ile pek uzun yola çıkmadım. tatil falan da yapmadım. 2 Senedir ilk defa bu kadar uzun yol yaptım. Giderken de gelirken de yeni otoyolu kullandım. Daha öncede sol ön sütunun ordan gelen rüzgar sesine aşinayım. Ama otoyolda 125-130 ortalama ile gidince bu ses gerçekten çok rahatsız etti. Bu sefer cidden fazla geldi bana. Acaba uzun süre maruz kalmaktan mı yoksa benim araçta mı çok fazla bilemiyorum. İkincisi de 120 yi geçince özellilkle de hafif sola ya da sağa kıvrımlı kesimlerde direksiyonda bir vibrasyon başlıyordu. 130-140 larda iyice artıyordu. O yüzden de çok rahat edemedim 125 e bağlayıp gidip geldim. Yol boyunca da rüzgarla boğuştum diyebilirim resmen. Bazen şeritte kalmak çok için ciddi çaba sarfediyordum. Rüzgar bir sağdan bir soldan tokat gibi yağıştırıyordu. Yola çıkmadan Doğan usta da bakım yaptırmıştım ve sol önde Z rot değişmişti. Bir kaç ay önce de yazlıkları takmıştım. Ya lastikler ya o takılan parça ya da rot balance ayarı sebep oluyor diye düşünüyorum. Son olarak 2100 km yol verileri 48 km ortalama hız 6,5km yakıt tüketimi. Bana biraz fazla gibi geldi. Daha önce eski yoldan 100-110 ile gittiğim zamanlarda 5 litre ile Bodrum a vardığım oluyordu. Yukarda da dediğim gibi otoyol da çok da basıp gitmedim. otoyol ortalamam hız olarak 120 falandır. Bir kaç kez anlık olarak en fazla 145 falan yaptım. Otoyol a göre çok sakin gittiğimi söyleyebilirim. Yani bakımı yeni yapılmış bir araç da bu değerler bana biraz yüksek geldi. Neyden kaynaklanıyor olabilir? (araçta ben eşim ve küçük kızım 3 kişiyiz ve valizlerimiz vardı. Çok tıka basa yüklü bir araç değil yani)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barthez77 -- 18 Ağustos 2021; 11:14:11 >




  • ruzgar sesi ve direnci disaridaki ruzgara gore de degisiyor. ruzgarli havalarda hele de yandan geliyorsa bu hacimdeki bir aracta hem savrulma hem yakit etkilenecektir.

    ben de bu sene yazlik lastiklere gectikten sonra ozellikle otobanda hafif saga cekme hissetmistim, sag on lastik basinci dusuk cikmisti, onu kontrol etmenizi tavsiye ederim.

  • 
Sayfa: önceki 531532533534535
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.