Şimdi Ara

Grand Vitara 3 kapı ?? ALINDI-DENEYİMLERİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
7.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;
    Eşimin kullanması için 2. aracımız olacak 1-2 yaşında Grand Vitara 3 kapı almayı düşünüyoruz. Tercih ederken kriterlerimiz kısa boy ancak yüksek ve geniş yapısıyla şehir içi kullanımda diğer SUV veya sedanlara göre avantajlı olması, fiyatı ve hafif araziye de girebilmesi.
    Bagajının küçük olduğunu ve 100 km'de yaklaşık 10 Lt tüketimi olduğunu biliyoruz. Forumda birkaç başlıkta kısa kısa notlar var ancak
    Özellikle mümkünse Vitara kullanıcılarından öğrenmek istediğim konular:
    1- Serviste yedek parça bekleme sorunu var mı?
    2- Şehir içi kullanım karakteri, yol tutuşu? Virajlarda yatma veya yan rüzgarda tepkisi nasıl?
    3- Bu paraya değer mi? yoksa bizim kriterlerimize göre önerebileceğiniz araçlar ne olur?

    Fikir ve tecrübeleriniz için şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdcezir -- 13 Eylül 2009; 1:03:18 >







  • Vitara hakkında bilgisi olan yok mu?
  • Arkadaş hemhttp://forum.donanimhaber.com/m_25450166/mpage_4/key_grand%2Cvitara//tm.htm#34083201 buraya mesaj atmışsın hemde konu açmışsın sunuculara yazık günah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaTiP_SoSe

    Arkadaş hemhttp://forum.donanimhaber.com/m_25450166/mpage_4/key_grand%2Cvitara//tm.htm#34083201 buraya mesaj atmışsın hemde konu açmışsın sunuculara yazık günah.
    sorduğunuz soruların yanıtlarını bilmiyorum ama, iyi donanımlı ve güzel görünümlü olarak görüyorum.
    yine aynı fiyatlara daha az yakan, 4 kapılı güvenliği iyi, yine yüksek Qashqai benzinliyi düşünebilirsiniz. ancak amacınız araziye de girmekse suzuki daa iyi seçim olur.
  • Vitara ile ilgili cevaplar için teşekkür ederim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaTiP_SoSe

    Arkadaş hemhttp://forum.donanimhaber.com/m_25450166/mpage_4/key_grand%2Cvitara//tm.htm#34083201 buraya mesaj atmışsın hemde konu açmışsın sunuculara yazık günah.

    Vitara sevenler başlığının altına gönderdiğim mesajda zaten araç tercih ve kıyaslamada başlık açtığımı belirttikten sonra farklı açıdan da soruyu sordum ve maalesef ki ilgili başlığa bakarsanız ancak uzun aralıklar ile kullanıcıların ziyaret ederek mesaj yazdığı net biçimde görülebiliyor.
    Mesajları kıyaslarsanız içerikleri farklı. En önemlisi de bu ayrı bir başlık ve yeri de doğru: Araç tercih-kıyaslama
    Eleştiri için teşekkürler ancak iyi niyetli olsa da haksız bir eleştiri olmuş.


    Esas derdime gelince:
    Yakın zamanda Grand Vitarayı kullanma şansım oldu. Yolda gidişi tahminimden çok daha iyi. Açıkçası daha önce Tucson'ı da denemiş ve yol stabilitesinden memnun kalmamıştım. Vitara ile yaklaşık 100 km'ye kadar çıktım ve beklentimden iyi çıktı denilebilir. Araç benim olmadığı için ani manevralarda tepkisini deneyemedim.
    Servis şartları ve yukarıda yazdığım diğer maddeler hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcezir

    Vitara ile ilgili cevaplar için teşekkür ederim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaTiP_SoSe

    Arkadaş hemhttp://forum.donanimhaber.com/m_25450166/mpage_4/key_grand%2Cvitara//tm.htm#34083201 buraya mesaj atmışsın hemde konu açmışsın sunuculara yazık günah.

    Vitara sevenler başlığının altına gönderdiğim mesajda zaten araç tercih ve kıyaslamada başlık açtığımı belirttikten sonra farklı açıdan da soruyu sordum ve maalesef ki ilgili başlığa bakarsanız ancak uzun aralıklar ile kullanıcıların ziyaret ederek mesaj yazdığı net biçimde görülebiliyor.
    Mesajları kıyaslarsanız içerikleri farklı. En önemlisi de bu ayrı bir başlık ve yeri de doğru: Araç tercih-kıyaslama
    Eleştiri için teşekkürler ancak iyi niyetli olsa da haksız bir eleştiri olmuş.


    Esas derdime gelince:
    Yakın zamanda Grand Vitarayı kullanma şansım oldu. Yolda gidişi tahminimden çok daha iyi. Açıkçası daha önce Tucson'ı da denemiş ve yol stabilitesinden memnun kalmamıştım. Vitara ile yaklaşık 100 km'ye kadar çıktım ve beklentimden iyi çıktı denilebilir. Araç benim olmadığı için ani manevralarda tepkisini deneyemedim.
    Servis şartları ve yukarıda yazdığım diğer maddeler hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

    Teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Hocam nerede oturduğunuzu bilmiyorum ancak size servis yerine iyi bir özel servis tavsiye ederim.Eğer İstanbul'da falan oturuyorsanız Bostancı Sanayi'de bizim aracı da götürdüğümüz bir özel servis var.Gayet temiz ve düzenli iş yaparlar.

    Diğer konulara gelirsek.
    Bir arkadaşta tek kapı Grand Vitara var.Geçen sene aldı.Benzinde çok yakıyor falan diyerek LPG taktırdı.Şu anda çok memnun aracından.Anlata anlata bitiremiyor valla

    Tek kapılarda ise beni tek tedirgin eden virajlarda biraz kopacak gibi olmasıydı.Ama bizdeki XL-7 ile tek kapı arasında baya boy farkı var

    Diyeceğim o ki test edip daha iyi görmenizi tavsiye ederim.Bu arada tabi Nissan Quasqai de düşünülebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Screamer

    Hocam nerede oturduğunuzu bilmiyorum ancak size servis yerine iyi bir özel servis tavsiye ederim.Eğer İstanbul'da falan oturuyorsanız Bostancı Sanayi'de bizim aracı da götürdüğümüz bir özel servis var.Gayet temiz ve düzenli iş yaparlar.

    Diğer konulara gelirsek.
    Bir arkadaşta tek kapı Grand Vitara var.Geçen sene aldı.Benzinde çok yakıyor falan diyerek LPG taktırdı.Şu anda çok memnun aracından.Anlata anlata bitiremiyor valla

    Tek kapılarda ise beni tek tedirgin eden virajlarda biraz kopacak gibi olmasıydı.Ama bizdeki XL-7 ile tek kapı arasında baya boy farkı var

    Diyeceğim o ki test edip daha iyi görmenizi tavsiye ederim.Bu arada tabi Nissan Quasqai de düşünülebilir.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim. Alırsak bu hafta içerisinde olur muhtemelen ve sizden gittiğiniz özel servisin numarasını pm'den isterim.

    Quashqai düşündüm ancak genelde kilometresi daha yüksek ve 10000 TL gibi bir fiyat farkı var. 5 kapılı olması ve daha geniş iç mekan Quasqai'ın avantajı ancak 1 yıl içinde ilk arabamızı da yenileme gibi bir niyetimiz var ve bütçeyi ona göre ayarlamalıyız

    Başka bir yerde, serviste uzun süre parça bulamama sorunundan bahsedilmiş. Oradaki diğer kullanıcılar itiraz etmişler buna. Siz de benzer bir problem yaşadınız mı yoksa münferit bir olay diye değerlendirmeli miyiz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcezir

    Teşekkür ederim. Alırsak bu hafta içerisinde olur muhtemelen ve sizden gittiğiniz özel servisin numarasını pm'den isterim.

    Quashqai düşündüm ancak genelde kilometresi daha yüksek ve 10000 TL gibi bir fiyat farkı var. 5 kapılı olması ve daha geniş iç mekan Quasqai'ın avantajı ancak 1 yıl içinde ilk arabamızı da yenileme gibi bir niyetimiz var ve bütçeyi ona göre ayarlamalıyız

    Başka bir yerde, serviste uzun süre parça bulamama sorunundan bahsedilmiş. Oradaki diğer kullanıcılar itiraz etmişler buna. Siz de benzer bir problem yaşadınız mı yoksa münferit bir olay diye değerlendirmeli miyiz?

    Alıntıları Göster
    Biraz fazla geç bir cevap oldu pardon

    Valla benim başıma hiç gelmedi ve yaşayan da duymadım.Belki parçanın kendisiyle alakalı olabilir.Hani diğer parçalara göre daha komplikedir veya daha bulunması zordur.

    Ama özellikle yetkili servislerde böyle bir problem olacağını düşünmüyorum.
    Bu arada araç hala garanti kapsamında olursa yetkili serviste gitmesi daha iyi olacaktır bitene kadar.Herhangi bir problem vs. olma durumuna karşın.Çünkü servisler her markada çok katılar bu konularda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Screamer

    Biraz fazla geç bir cevap oldu pardon

    Valla benim başıma hiç gelmedi ve yaşayan da duymadım.Belki parçanın kendisiyle alakalı olabilir.Hani diğer parçalara göre daha komplikedir veya daha bulunması zordur.

    Ama özellikle yetkili servislerde böyle bir problem olacağını düşünmüyorum.
    Bu arada araç hala garanti kapsamında olursa yetkili serviste gitmesi daha iyi olacaktır bitene kadar.Herhangi bir problem vs. olma durumuna karşın.Çünkü servisler her markada çok katılar bu konularda

    Alıntıları Göster
    yaklaşık 1 yıldır araştırıyorum gv 3 ü, kullanan ve satan bir çok kişiyle görüştüm, yakıt ve bagaj konuları hariç araçta sıkıntı yok, ama yine de temizini almaya çalışın, kaç kez bu aracı alma girişimim oldu ama nasip olmadı bazı sebeplerden dolayı, bu haftaiçi alma ihtimalim çok yüksek, ikinci el araçlardan bazılarına gidip bakıcam, alırsam size daha ayrıntılı bilgi veririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaganss

    yaklaşık 1 yıldır araştırıyorum gv 3 ü, kullanan ve satan bir çok kişiyle görüştüm, yakıt ve bagaj konuları hariç araçta sıkıntı yok, ama yine de temizini almaya çalışın, kaç kez bu aracı alma girişimim oldu ama nasip olmadı bazı sebeplerden dolayı, bu haftaiçi alma ihtimalim çok yüksek, ikinci el araçlardan bazılarına gidip bakıcam, alırsam size daha ayrıntılı bilgi veririm.

    Alıntıları Göster
    Aracı aldık, mesajlar için teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcezir

    Aracı aldık, mesajlar için teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    almışsınız gerçi hayırlı olsaun ama keşke 5 kapılı alsaydınız,hem daha tok bi görnünümü var baya bi SUV yani,3 kapılısı çok kısa,şekil açısından da kötü ve sanırım satarkende zorlanırsın.. Hayırlıs olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcezir

    Aracı aldık, mesajlar için teşekkürler...


    hayırlı olsun

    quote:

    teknogreat

    almışsınız gerçi hayırlı olsaun ama keşke 5 kapılı alsaydınız,hem daha tok bi görnünümü var baya bi SUV yani,3 kapılısı çok kısa,şekil açısından da kötü ve sanırım satarkende zorlanırsın.. Hayırlıs olsun


    eğer arazi de dolaşma gibi bir isteği varsa bence doğru karar vermiş.son nesil vitaralar arazi aracı olmaktan çok uzak.en azından 4 çekerin ve kısa şasinin avantajını yaşar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnbs -- 10 Eylül 2009; 13:24:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcezir

    Aracı aldık, mesajlar için teşekkürler...


    hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah, bende dün aldım 2009 gv3...
  • Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    Hayırlı olsun
    hayirli olsun arkadaslar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fubo

    hayirli olsun arkadaslar

    Alıntıları Göster
    Herkese Teşekkürler

    kaganss, sizin de hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dileğiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdcezir -- 13 Eylül 2009; 1:11:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcezir

    Herkese Teşekkürler

    kaganss, sizin de hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dileğiyle...

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun. Aracı aldınız ama başlığı öksüz bırakmayın. Bir kullanıcı deneyimi veya tavsiyesi ile taçlandırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Hayırlı olsun. Aracı aldınız ama başlığı öksüz bırakmayın. Bir kullanıcı deneyimi veya tavsiyesi ile taçlandırın.

    Alıntıları Göster


    Peki.
    Aracı esas olarak eşim kullandığı için sadece haftanın 2-3 günü deneme fırsatım oldu. Kıyaslamaların önemli bir kısmını alıştığımız, diğer aracımız Laguna'ya göre yapacağım. Bu nedenle bazı eksiklik olarak değerlendirdiğim özellikler pek çok kişiye yeterli gelebilir. Suzuki'ye de haksızlık etmemek için bunu belirttikten sonra özetle deneyimim:

    -Kısa şasi nedeniyle dönüş çapı ve otopark, şehir içinde manevralar çok rahat. Direksiyon hafif, hakimiyeti kolay. Ağır araziye girersem yüksek ve kısa şasinin çok avantajlı olacağına eminim.

    -Ancak aynı nedenle arka koltuğa geçiş normal bir erişkin için rahatsızlık vermese de yaşlı veye çok kilolu yolcular için sıkıntı yaratabilir. Ben 1.80 boy, 85 kilomla hem ön hem de arka koltuklarda rahatsız olmadım. Ancak arka koltukta diz mesafesini geniş tutabilmek için koltuk zemin kısmını biraz dar tutmuşlar. Arka koltuklar şehir içinde erişkin için yeterli olsa da uzun yolculuklarda yorabilir.
    Bir de kaç kişiyi ilgilendirir bilmiyorum ama almadan önce aklıma gelmeyen; ancak kullanırken farkettiğim sorun, arka koltukta köpeğimiz (Yaklaşık 40 kiloluk Alman Çoban) yanında oturan varken bile Laguna'da gayet rahat ederken GV 3 kapıda arkada dar koltuğa rahatça sığamıyor.

    -Ön koltuklardaki alan sürücü ve yolcu açısından yeterli. Yüksek tavan ferahlık veriyor.

    -Koltuklarda yükseklik ayarı da mevcut ancak kltuk ayarları manuel. Elektrikli koltuk ayarında kademesiz geçiş olduğu için ayarlar çok daha rahat ve net oluyor. Ancak GV3'teki manuel ayarlar nedeniyle kademeye alışmak zorundasınız. Koltuk ısıtmanın varlığı artı puan.

    -Ön ortadaki kol dayama hacmi yeterli ancak aracı kullanırken kapaklı gözün alçak pozisyonu nedeniyle kol dayamak mümkün değil. Daha çok bir eşya gözü görevi yapıyor. Koltuk altlarında eşya saklama gözü yok maalesef. El freninin önündeki küçük eşya saklama-bardaklık kısmı pratik. Kapılardaki gözler yeterli.

    -Arka koltuklardaki yan kol dayama yerleri plastik. Üzerine basit bir süngerli vinil kaplama bile yapılmış olsaydı daha konforlu ve güzel görünümlü olurdu diye düşünüyor insan.

    -Küçük çocuğu olanlar anlar; arka camlar küçük ve dışarıyı izlemek güç. 3,5 yaşındaki yeğenim araca biner binmez mızıldanmaya başladı

    -Dashboard ve işçilik iyi sayılır. Ergonomisi sorunsuz. Gösterge paneli motorsiklet veya spor arabayı andırır şekilde derin ve havalı. Görünümü güzel, sorunsuz okunabiliyor.

    -Haliyle bagaj küçük. Bizimiçin yeterli sayılır ancak çocuklu ailelere pek uygun değil. Kamp vs için port bagaj almak gerekli.

    -Ön koltuklarda iken B sütununun gerideki yapısı nedeniyle emniyet kemerine ulaşmak biraz güç.

    -Görüş ve yol hakimiyeti çok iyi. Yola bu derece hakim olmak güzel.

    -Yüksek ve hafif geniş yapı nedeniyle sıkışık trafikte yol almak kolay. Dar sokaklarda daha büyük SUV'lar gibi zorlanmıyorsunuz. Ayrıca iri görünüm nedeniyle de sıkışık trafikte sıkıştırmaya çalışanlara sadece azıcık burun göstermek bile vazgeçmeleri için yeterli oluyor.

    -Yol kullanımında haliyle genel arazi araçlarına özgü bazı zayıflıkları var. Lagunayla 60-70 ile aldığım virajı bununla 50-55 ile alıyorum ancak daha önce denediğim bazı SUV'lara oranla çok daha dengeli ve tedirginlik yaratmıyor. Sadece otobanda 90 ve üzeri hızda ani kaçış manevrasında hafif bir yalpa yaptı. Ancak arazi aracı olarak beklediğimden çok daha az şekilde.

    -1.6 motoru ile hızlanması benim alışık olduğuma göre (2.0 motor Laguna ) biraz yavaş kaldı sanki. Sol şerit aracından çok ara ara sol, genelde orta şerit aracı. 1.9 dizel veya 2.0 olsaydı keyfine doyulmazdı. 140 km'ye kadar çıktım şimdilik. Belirgin tedirginlik vermedi. Sonrasını bilmiyorum henüz.

    -1.6 motorun ilk 3 vites oranları kısa ve kuvvetli. Hatta dikkatli bir şekilde denerseniz dururken 4. viteste bile kalkış yapabiliyor

    -Sadece hafif arazide deneme fırsatım oldu. Çok rahat. Laguna ile hayal edemeyeceğim yerlere hiç hız kesmeden girebildim. Süspansiyon, hafif arazide ve otobandaki hız kesici bariyerlerde rahatsızık vermiyor. Kasislerde salınım sorunu yok.

    -En güzeli bugün yağan yağmurda kesinlikle çok rahat ilerledim. Yoldaki gölet formu kazanmış su birikintilerinden geçerken hiç endişelenmiyorsunuz. Sürekli 4 çeker ıslak yolda, çamurda ve virajlarda gayet başarılı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcezir



    Peki.
    Aracı esas olarak eşim kullandığı için sadece haftanın 2-3 günü deneme fırsatım oldu. Kıyaslamaların önemli bir kısmını alıştığımız, diğer aracımız Laguna'ya göre yapacağım. Bu nedenle bazı eksiklik olarak değerlendirdiğim özellikler pek çok kişiye yeterli gelebilir. Suzuki'ye de haksızlık etmemek için bunu belirttikten sonra özetle deneyimim:

    -Kısa şasi nedeniyle dönüş çapı ve otopark, şehir içinde manevralar çok rahat. Direksiyon hafif, hakimiyeti kolay. Ağır araziye girersem yüksek ve kısa şasinin çok avantajlı olacağına eminim.

    -Ancak aynı nedenle arka koltuğa geçiş normal bir erişkin için rahatsızlık vermese de yaşlı veye çok kilolu yolcular için sıkıntı yaratabilir. Ben 1.80 boy, 85 kilomla hem ön hem de arka koltuklarda rahatsız olmadım. Ancak arka koltukta diz mesafesini geniş tutabilmek için koltuk zemin kısmını biraz dar tutmuşlar. Arka koltuklar şehir içinde erişkin için yeterli olsa da uzun yolculuklarda yorabilir.
    Bir de kaç kişiyi ilgilendirir bilmiyorum ama almadan önce aklıma gelmeyen; ancak kullanırken farkettiğim sorun, arka koltukta köpeğimiz (Yaklaşık 40 kiloluk Alman Çoban) yanında oturan varken bile Laguna'da gayet rahat ederken GV 3 kapıda arkada dar koltuğa rahatça sığamıyor.

    -Ön koltuklardaki alan sürücü ve yolcu açısından yeterli. Yüksek tavan ferahlık veriyor.

    -Koltuklarda yükseklik ayarı da mevcut ancak kltuk ayarları manuel. Elektrikli koltuk ayarında kademesiz geçiş olduğu için ayarlar çok daha rahat ve net oluyor. Ancak GV3'teki manuel ayarlar nedeniyle kademeye alışmak zorundasınız. Koltuk ısıtmanın varlığı artı puan.

    -Ön ortadaki kol dayama hacmi yeterli ancak aracı kullanırken kapaklı gözün alçak pozisyonu nedeniyle kol dayamak mümkün değil. Daha çok bir eşya gözü görevi yapıyor. Koltuk altlarında eşya saklama gözü yok maalesef. El freninin önündeki küçük eşya saklama-bardaklık kısmı pratik. Kapılardaki gözler yeterli.

    -Arka koltuklardaki yan kol dayama yerleri plastik. Üzerine basit bir süngerli vinil kaplama bile yapılmış olsaydı daha konforlu ve güzel görünümlü olurdu diye düşünüyor insan.

    -Küçük çocuğu olanlar anlar; arka camlar küçük ve dışarıyı izlemek güç. 3,5 yaşındaki yeğenim araca biner binmez mızıldanmaya başladı

    -Dashboard ve işçilik iyi sayılır. Ergonomisi sorunsuz. Gösterge paneli motorsiklet veya spor arabayı andırır şekilde derin ve havalı. Görünümü güzel, sorunsuz okunabiliyor.

    -Haliyle bagaj küçük. Bizimiçin yeterli sayılır ancak çocuklu ailelere pek uygun değil. Kamp vs için port bagaj almak gerekli.

    -Ön koltuklarda iken B sütununun gerideki yapısı nedeniyle emniyet kemerine ulaşmak biraz güç.

    -Görüş ve yol hakimiyeti çok iyi. Yola bu derece hakim olmak güzel.

    -Yüksek ve hafif geniş yapı nedeniyle sıkışık trafikte yol almak kolay. Dar sokaklarda daha büyük SUV'lar gibi zorlanmıyorsunuz. Ayrıca iri görünüm nedeniyle de sıkışık trafikte sıkıştırmaya çalışanlara sadece azıcık burun göstermek bile vazgeçmeleri için yeterli oluyor.

    -Yol kullanımında haliyle genel arazi araçlarına özgü bazı zayıflıkları var. Lagunayla 60-70 ile aldığım virajı bununla 50-55 ile alıyorum ancak daha önce denediğim bazı SUV'lara oranla çok daha dengeli ve tedirginlik yaratmıyor. Sadece otobanda 90 ve üzeri hızda ani kaçış manevrasında hafif bir yalpa yaptı. Ancak arazi aracı olarak beklediğimden çok daha az şekilde.

    -1.6 motoru ile hızlanması benim alışık olduğuma göre (2.0 motor Laguna ) biraz yavaş kaldı sanki. Sol şerit aracından çok ara ara sol, genelde orta şerit aracı. 1.9 dizel veya 2.0 olsaydı keyfine doyulmazdı. 140 km'ye kadar çıktım şimdilik. Belirgin tedirginlik vermedi. Sonrasını bilmiyorum henüz.

    -1.6 motorun ilk 3 vites oranları kısa ve kuvvetli. Hatta dikkatli bir şekilde denerseniz dururken 4. viteste bile kalkış yapabiliyor

    -Sadece hafif arazide deneme fırsatım oldu. Çok rahat. Laguna ile hayal edemeyeceğim yerlere hiç hız kesmeden girebildim. Süspansiyon, hafif arazide ve otobandaki hız kesici bariyerlerde rahatsızık vermiyor. Kasislerde salınım sorunu yok.

    -En güzeli bugün yağan yağmurda kesinlikle çok rahat ilerledim. Yoldaki gölet formu kazanmış su birikintilerinden geçerken hiç endişelenmiyorsunuz. Sürekli 4 çeker ıslak yolda, çamurda ve virajlarda gayet başarılı.

    Alıntıları Göster
    Aslında 3 günde bayağı bir fikrim olmuş. Bunların dışında şu anda aklıma gelmeyenleri ve yakıt tüketimini denedikçe ekleyeceğim bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdcezir

    Aslında 3 günde bayağı bir fikrim olmuş. Bunların dışında şu anda aklıma gelmeyenleri ve yakıt tüketimini denedikçe ekleyeceğim bakalım.

    Alıntıları Göster
    yazmış oldugunuz bilgiler icin tesekkürler 3 günde gerçekten araç hakkında baya fikriniz olmus araçtan çok zeyk almış oldugunuzu düsünüyorum otomatik olmuş olsaydı bende hiç düsünmeden alırdım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın kazasız belasız
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.