Şimdi Ara

Grundig VLX8586 Serisi Tv Hakkında Her Şey (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
906
Cevap
19
Favori
42.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leventsr


    quote:

    Orijinalden alıntı: avastos

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxiii

    Bende teknosa kampanyasından hafta içi 2450TL'ye 55VLX8586 aldım.

    Televizyon dün geldi. Öğleden sonrada servis gelip kurulumu yaptı.

    Dün akşam 3-4 saat deneme şansım oldu. İzlenimlerim şu şekilde...

    Servis elemanları gayet hızlı ve düzgün çocuklar, sonuçta Arçelik servisi bakıyor.

    Ekran ışıkta çok parlamıyor. Menüsü kurulumu kolay.

    Alt yazılarda bir sıkıntı yok. CNN Türk'de çok çok az bir titreme oluyor. Ancak, rahatsız edecek düzeyde değil.

    Ölü piksel yok.

    UHD performansı bence güzel. Zaten 3-4 sene daha bu özellik kullanılmaz gibi duruyor :)

    HD performansı da boyutuna göre güzel. Burda, kanalın o anki yayını çok önemli. Mesela haber kanalı sahadaki muhabire 3G ile bağlanıyor, görüntü HD olmasına rağmen çamur gibi oluyor. Ancak, aynı kanalda reklama geçiyor dünya bir anda değişiyor herşey mükemmel :)

    SD kanal izlemiyorum. Sadece çocuk kanallarını bizim çocuk izliyor. İlk başta çamur gibi geldi. Bu durum zaten beklediğim bir şeydi. Ancak, sonra bir kaç filtre açtım ve ekran boyutunu auto'ya aldım SD kanal açınca ekranı küçülüp 4:3 oluyor. Bu durumda daha iyi görüntü aldım. Bu kısım bence kafaya takılacak bir şey değil, hemen hemen bütün kanalların HD yayını var.

    1Tbyle'lık harddiski taktım. Harddiski bilgisayar ile aynı hızda görüyor ve klasörlere erişiyor. Klasörler arası hızlıca geçiş yapabiliyor. 8Gbyte'lık bir kaç film (mkv) açtım. Görüntü kalitesi gerçekten tatmin edici. Avatar'ı daha önce izlememe rağmen oturdum 1 saat daha tekrar izledim. Kayan sahnelerde ne bir titreme var ne de takılma. 40GByte'lık 4K filmim olmadığı için deneyemiyorum. Alt yazı boyut ve fontunu değiştirmeyi beceremedim böyle bir özellik var mı bilmiyorum.

    2D'den 3D'ye çevirme işi çok başarılı değil, bu özelliği kullanacak dünyada kullanıcı varmıdır onu da bilmiyorum. 3D filmim olmadığı için doğrudan 3D kullanamadım.

    Smart menüsünde youtube, milliyet, digitürk, digiplay vb uygulamalar mevcut. Smart menüsüne geçmesi 15 sn sürüyor. youtube'u kullandım doğal olarak kendi klavyesini kullanmak durumundaysanız zorlanıyorsunuz. Ancak, elinizdeki telefon veya ipad'den senkron edip izleyeceğiniz videoyu kolaylıkla seçip izleyebiliyorsunuz. takılma, duraksama falan olmuyor. digitürk'ten bir kaç maç özeti izledim hareketli sahnelerde titremeler oldu, ancak bence bu durum uygulamayla alakalı birşey. Çünkü Ntvspor'u uydudan maç yayını izlerken böyle bir durum olmuyor.

    Ekranda köşelerden ışık sızması mevcut ve sabit bir şekilde ışık sızıyor. Ancak, LG'deki gibi ortadaki ışık kaynağının etrafında sızma gezmiyor, sadece köşelerde sabit bir şekilde duruyor.

    Siyah performansı ve renklerin canlılığı güzel.

    Cep telefonunu uzaktan bağlayınca küçük bir gecikme oluyor. Ama bu durumu gecikmesiz gerçekleştirebilen telefon var mı bilmiyorum.

    PS4 veya bilgisayar bağlamdım. Bu şekilde kullanıldığında nasıl sonuç alınır input lag var mı bilmiyorum.

    Sonuç olarak verilen para ve aldığım hizmeti değerlendirdiğimde 5 üzerinden 5 veridiğim bir alışveriş oldu. 2450TL'ye bu TV'yi kullanıyor olmak bence gayet mantıklı. Bu TV'ye eşdeğer LG ve Samsunglar 3500-4000 bandında.

    Bir de işin yerli olması durumu var. TV her nekadar alman malı gibi gözükse de firmanın sahibi KOÇ holding (Arçelik). Verdiğim para Korelilere gideceğine yerli firmaya gidiyor.

    Televizyonu tavsiye eden başta @dallass olmak üzere kampanyayı haber veren arkadaşlara teşekkürler...




    Hocam, doyurucu ve uzun incelemeniz icin cok tesekkur ederiz...

    Cnnturk altyazilarini sizin yorumunuzdan sonra inceledim, bende bir sorun yok. Hatta ben hicbir kanalda altyazi sorunuyla karsilasmadim. Tabi ayarlari sil bastan yaptim, cok radikal degisiklik yapmadim, fabrika ayarlarina yakin sectim cogu ayari.

    Isik sizmasi da cikmadi bende, masallah diyelim :)

    Sizin yazdiklarinizla hemfikirim. Sd performansi dusuk, ama zaten sd izlenen kanal da artik yok gibi birsey, hd kanallarda da goruntu gercek hd olunca gercekten tatmin edici bir tv..

    Size bir tane sorum olacak, musayit bir zamaninizda pc baglayip oyun ile input lag testi de yapabilir misiniz?

    Sn avastos tv ilk kurulum sonrası görüşleriniz olumsuz değildi ama çokda olumlu değildi hatta belki beklentim yüksekdi demiş idiniz
    Şuan ilk kurulum sonrası olumsuz olarak gördüğünüz durumlarda farklı ayar yaparak iyileştirme yapabildinizmi yoksa ilk kurulum sonrası gibimi tv hala
    Ayrıca son zamankarda gözlemlediğiniz olumsuz bir durum varmı acaba,
    Bu tv yi yine sa aynı paraya alırmısınız yine:)

    Evet, benim beklentim gercekten biraz yuksekti.. Bu yuzden soyluyorum bunu, tv kesinlikle kotu degil..

    Ozellikle renkler konusunda ayarlari daha az oynayinca istedigim sonuclari aldim diyebilirim.

    Arka isik 70 ve memc yuksek, gurultu azaltma kapali ve netlik 0 da iken en iyi hareketli sahne performansini aldim.. Arka isik yukseltildikce golgelenme en aza iniyor, ancak 70 den sonrasi hem asiri aydinlatip gozu yoruyor, hem de elektrik sarfiyatini dogrudan artiriyor. 70 ideal.. Hareketli sahnelerde ufak sorunlar var, ellerin ve kafalarin hizli hareket edince bulaniklasmasi gibi. Ancak emin olun, rahatsiz edici seviyelerde degil, o elin tir tir titremesinden cok daha iyidir...

    Kisacasi 3 gunde daha iyi sonuclar aldim..

    Ve son olarak da bu tv birakin 2457 lirayi; 3000 liraya bile hala tercih edilir, alinir.. (Israrla belirtiyorum, input lag haric, input lag onemli ise tavsiye etmem)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avastos

    Hocam, panelinde leke olan arkadasa soylediklerimin ozetini size de soyleyeyim,

    Servise kurulum esnasinda ozellikle sordum, net sekilde verdigi cevapta tek bir olu piksede dahi degisim yapiyoruz dedi.

    Sizin leke de pek rahatsiz edici olmasa dahi bana kalirsa degisime tabi olabiliecek bir kusur. 3 ihtimal de acik sizin icin, kullanmaya devam edebilirsiniz, teknosaya sebep gostermeden begenmedim diyerek iade edip paranizi alabilirsiniz, ya da servise basvurup degisim isteyebilirsiniz. Servis degisimi onaylarsa yenisini bulabilir stoklarda, ya da bulamazsa belki bir ust model de verebilir. Sonucta para iadesi mantiksiz, cunku bu fiyata baska boyle tv yok...

    Bence servis secenegi denemeye deger..

    Bilgiler için tşk ederim. Forumda böyle yardımlaşmalar iyice azaldı..
    Bugün kararsızlık yaşarken bu bilgilendirme ile servisi aradım. Dediğiniz gibi teknosaya iade etmek pek karlı değil. Servisten değişim isticem. Yarın gelecekler bakalım, gelişmelerden haberdar ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helluri


    quote:

    Orijinalden alıntı: avastos

    Hocam, panelinde leke olan arkadasa soylediklerimin ozetini size de soyleyeyim,

    Servise kurulum esnasinda ozellikle sordum, net sekilde verdigi cevapta tek bir olu piksede dahi degisim yapiyoruz dedi.

    Sizin leke de pek rahatsiz edici olmasa dahi bana kalirsa degisime tabi olabiliecek bir kusur. 3 ihtimal de acik sizin icin, kullanmaya devam edebilirsiniz, teknosaya sebep gostermeden begenmedim diyerek iade edip paranizi alabilirsiniz, ya da servise basvurup degisim isteyebilirsiniz. Servis degisimi onaylarsa yenisini bulabilir stoklarda, ya da bulamazsa belki bir ust model de verebilir. Sonucta para iadesi mantiksiz, cunku bu fiyata baska boyle tv yok...

    Bence servis secenegi denemeye deger..

    Bilgiler için tşk ederim. Forumda böyle yardımlaşmalar iyice azaldı..
    Bugün kararsızlık yaşarken bu bilgilendirme ile servisi aradım. Dediğiniz gibi teknosaya iade etmek pek karlı değil. Servisten değişim isticem. Yarın gelecekler bakalım, gelişmelerden haberdar ederim


    Gelişmeleri bekliyoruz
    Sn avastosa verilen bilgide tek ölü pikselde dahi değişim yapıyoruz demek yüksek oranda müsteri memnuniyetine girerki süper bir olay
    Sizin tv yi değişime alırlarsa grundig de en az vestel kadar müşteriyi az üzüyor çok mutlu ediyor demektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sn avastos paylaşım ve detaylı cevaplarınız için teşekkürler
    İnşallah cumartesi günü tv yi detaylı incelicem kardeşimle bilgisayara bağlıcam bluray dvd film 4k you tube görüntü sd hd yayınlara bakıcam d smart teledünya tv yayını usp den filmler falan denicez
    Ölü piksel bulutlanma ekranda karartı dalgalanma falan olmaz ise kullanılcak inşallah
    Bu tv de amacım yoğunlukla tv ve sonra netden ve dvd den film izlemek

    Bu tv nin şuan emsal olarak karşılaştirılcak bu fiyata yani 2450 tl ye tv yok gibi,hatta sn dallas 55 ku 7000 e göre dahi daha iyi oldugunu belirtmiş idi

    Umarım herkez zaman geçtikce memnun kalir

    Burdan paylaşım da bulunmayıda eksik emiyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de sayin helluri ve leventsr arkadaslarimin nezdinde paylasimda bulunup bize fikir veren, incelemeleriyle katki saglayan tum forumdaslara tesekkur ederim.. Incelemeler ve bilgiler geldikce herkesin faydalanabilecegi bir konu muhakkak cikacaktir..

    Arcelik-beko-grundig ortak servisi simdilik beni de vestel kadar memnun etti. Yeri gelmisken Vestel`i bir kez daha övmüş olayim, adamlar gercekten çağ atlamıs serviscilik anlaminda :)

    Arcelik de eger bu sorunlu panellere lagaluga yapmadan degisim saglarsa forum yoluyla bircok kisinin daha tercih sebebi olacaktir. Sonucta her durumda kazanan Türk kullanici ve firmasi olacak..

    Temennimiz kullanicilara kulak verip urun gelistirirken de cesur davranmalari, atilgan olmalari.. Su an icin iyi yoldalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avastos -- 26 Eylül 2016; 15:53:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VE İLK MESAJ GÜNCELLENDİ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avastos A kullanıcısına yanıt
    Selamlar. Üstadım tavsiyelerinizi okuyunca gerçekten düşüncelerimizin ortak olduğunu, kafalarımızın benzer çalıştığını anladım :)

    Benim de ilk planım servis üzerinden değişime gitmeye çalışmak, servise "aynı modelden yoksa gerekirse makul fark ödeyerek üst modeli (9600) de alabileceğimi" söylemek, "eğer değişim yapmazlarsa cayma hakkımı kullanıp Teknosaya iade edeceğimi" söyleyerek küçükten bir koz çekmek.

    Bu amaçla servisi aradım, bir iki saat sonra incelemeye gelecekler. Umarım dediğiniz gibi ölü pikseller yeterli olur değişim için. Çünkü değişim yapmazlarsa kullanmaya devam eder miyim bilmiyorum.

    Ölü piksel konusunda bir karmaşa var. Kimi ekranı 4e bölüp bir bölümünde 6dan fazla ölü piksel olması durumunda; kimi tüm ekranda 5ten fazla olması durumunda; kimiyse yeni çıkan bir düzenlemeyle artık tek bir ölü piksel için bile değişim yapılabildiğini söylüyor. Anladığım kadarıyla bu iş, biraz markaya, servise biraz da sizin hakkınızı savunmanıza göre değişiyor.

    Kullanım konusuna gelirsek TVyi açıkçası beğenerek kullanıyorum. Görüntü kalitesi, kanaldan tutun da programa, yayımlanan videoya göre bile değişken. Örneğin SD kanaldaki bir stüdyo yayını bile güzel olabilirken, HD kanaldaki bir haber videosu berbat olabiliyor. Bunu TVye mal etmemeyi bilmek lazım. TV, düzgün görüntüyü düzgün sunuyor, bundan emin oldum.

    Gelişmeler konusunda bilgi vereceğim. Saygılar.




  • yasinmend Y kullanıcısına yanıt
    İnşallah guzel bir sonuc alirsiniz servisten, ben buradan yazdiginiz gelismeleri takip edecegim.

    Benim beklentim dogrudan degisim onaylamalari yonunde. Onceden de belirttigim konuyu biraz acmam gerekirse, servise olu piksel mevzusunu sordum, cikarsa degisir dedi. Baska markalari ornek gosterip israrla sordum. Sony philips lg yanyana 3 tane veya toplamda 5 tane olu piksel yoksa degistirmiyor normal kabul ediyor dedim. Bizde oyle bir sacmalik yok dedi. Bir tane bile olsa olu piksel varsa degistiririz cunku bunlar kac kere kontrol ediliyor fabrikadan cikmadan once dedi. 1 tane bile olu piksel cikmasi kabul etmemeniz durumunda degisim icin yeterli dedi.

    Buradan yola cikinca degistirirler diye dusundum.

    Bu arada kurulum icin tavaiye etmek hic aklima gelmemisti ama kurulumda sormak lazim bu olu piksel ve leke mevzsunu. Hatta flash bellkte dosyalari hazir turup servis kurulum yaparken denemek lazim. Bu vesileyle soylemis de olalim..

    Siz tatli tatli baski kurun servise. Durumu izah etmeniz ve rahatsiz oldugununu belirtmeniz de olu pikselleri gostermeniz kadar onemli..

    Onlar soylemeden ust model verin fiyat farkini ben odeyeyim diye bir teklifi bana kalirsa sunmayin.. Elimizde bu model var derlerse kapali kutu olup olmadigini sorun. Elimizde yok derlerse ne olacagini sorun, merkeze daniscaz falan derler, hemen mudahale edin. Vestel de Türk adamlar aynisni temin edemezse ucretsiz olarak bir ust modelini veriyor diyin. Hatta samsung Allah`in korelisi bile boyle yapiyor diyin. Isi bildiginizi, kolay pes etmeyeceginizi anlarlarsa cok yokusa surmeden kisa yoldan cozmeye calisirlar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 8586 ların kumandaları normal siyah plastik kumanda zannedersem
    9600 lerin ise üstü metal kaplı ağır daha şık bir kumanda
    Teknosa çalışanı bir arkadaş bir müşterinin isteği doğrultusnda \cretsiz şekilde metal olan kumandayla değişim yapıldı demiş idi
    Teknosamı değişimi yaptı yoksa grundigmi memnuniyet açısından yaptı onu net bilmiyorum
    Değişim yaptırabilirseniz muhakkak 9600 yada 8600 aynı kumanada değişim isteyin
    Ben kurulumdan sonra memnun kalır isem değişim talep edicem olmadı ücretiyle o kumandayı alıcam
    Bir teknomarkete yolunuz düşünce muhakkak 960p kumandasını inceleyin dağlar kadar fark var kalite olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avastos A kullanıcısına yanıt
    Haha, size gelen ne güzel bir servismiş, inşallah bizimki de aynı düşüncede çıkar. En kötü verdiğiniz bilgileri referans gösteririm.

    Kuruluma gelen servis o kadar aceleciydi ki, ben TVnin sağına soluna eziği vuruğu var mı diye bakarken "kurulum tamam, buradan açıp buradan kapatıyorsunuz, kanallar da buradan değişiyor" deyip gitmeye kalktılar. Ben bir iki soru sordum da, o zaman geri dönüp bir iki şey daha anlattılar. O ortamda gerçekten insan afallıyor, test falan aklına gelmiyor. (Biraz da internetten aldığım için cayma hakkının verdiği rahatlık da olduğunu itiraf etmeliyim.)

    Verdiğiniz tavsiye ve bilgiler için çok teşekkürler. Mutlaka faydalanacağım.
  • Servis 18:30da gelecekti. Yarım saat geçti, baktım gelen giden yok, bir arayayım dedim. Bir baktım ki, arkadaşımız telefonu bile kapatmış, mesaiyi bitirmiş. O yüzden bugün verebileceğim bir haber yok.

    Servis bekleyen arkadaşlardan servisi gelen olur da, durumu buradan paylaşabilirse çok seviniriz. Örgütlenmekte, verilen bilgileri kullanmakta fayda var.

    Ben açıkçası Avastos arkadaşımızın servisinin verdiği tek ölü pikselde bile değişim sağlandığı bilgisi ve aşağıda paylaşmakta olduğum konudaki standart iptali nedeniyle değişim sağlanıncaya kadar işi kovalamaya kararlıyım. 3 piksel 3 pikseldir, her bir piksel için para ödüyoruz neticede.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=77205591&p=1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinmend

    Servis 18:30da gelecekti. Yarım saat geçti, baktım gelen giden yok, bir arayayım dedim. Bir baktım ki, arkadaşımız telefonu bile kapatmış, mesaiyi bitirmiş. O yüzden bugün verebileceğim bir haber yok.

    Servis bekleyen arkadaşlardan servisi gelen olur da, durumu buradan paylaşabilirse çok seviniriz. Örgütlenmekte, verilen bilgileri kullanmakta fayda var.

    Ben açıkçası Avastos arkadaşımızın servisinin verdiği tek ölü pikselde bile değişim sağlandığı bilgisi ve aşağıda paylaşmakta olduğum konudaki standart iptali nedeniyle değişim sağlanıncaya kadar işi kovalamaya kararlıyım. 3 piksel 3 pikseldir, her bir piksel için para ödüyoruz neticede.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=77205591&p=1


    Hemen düzeltiyorum, servis az önce geldi. Adamın günahını almışım, telefonunun şarjı bitmiş.

    Geldi baktı arkadaşlar, "bunlar ölü piksel değil toz" dediler. "Size ölü piksel gösterelim" deyip, telefondan siyah ekranda beyaz takılı kalmış piksel örnekleri gösterdiler. Ben de 1- ölü piksel 2- takılı kalmış piksel 3- canlı piksel olmak üzere 3 çeşit piksel hatası olduğunu; gösterdiklerinin takılı kalmış veya canlı piksel olduğunu; ölü pikselin siyah olduğunu anlattım. Güldüler, muhtemelen "deliye çattık" diye içlerinden geçirdiler. "Biz bu işin ustasıyız, bu toz" diye ısrar edince, "peki toz olsun, neticede bir hata var, napacağız" diye sordum. "Genel merkezle görüşürüz konuyu" dediler. Ben de tam teknosadan ürünü aldığımı ve 15 gün iade hakkım olduğunu söyler söylemez "iade edin" o zaman dediler. Ben de "niye iade edeyim, kampanyalı, uygun fiyata aldım ben bu TVyi" deyince "Siz öyle söylerseniz ben de öyle derim" şeklinde cevap verdi. Ben de sözümü bitirmeme izin vermediğini söyleyip, iade hakkım dolmadan çabuk dönüş yapılmasını istediğimi söyleyince yarın döneceklerini belirttiler.

    Özetle bizim servis pek şeker bal değildi anlayacağınız. İade etse de kurtulsak havalarındaydılar. Ölü pikselden de pek haberleri olduğunu sanmıyorum. Ne olacak, yarın göreceğiz ama bu adamların olumlu dönüş yapacağını sanmıyorum. Adam daha kendi ikna olmadı ki merkeze durumu anlatsın. Tamirle düzeltiriz falan derlerse tabi ki kabul etmeyeceğim ve başka bir servis talep edeceğim.




  • Arkadaşlar Selam ,

    Bende teknosadan 55VLX8586 alanlardanım.

    Kurulum cumartesi gerçekleşecekti.Yetkili servis geldi fakat kapıdan bu tv 4k 'ymış bizim yerkimiz yok diyip başka servis yönlendirdi.TV pazar günü diğer servis tarafından kuruldu.

    Ekranın solunda ölü piksel değilde , gri bir leke var. Yuvarlak , kurşun kalem ucu kadar.Yada mercimek tanesinden hafif küçük. Servis gördü zaten hemen resimlerini cekti.Her renkte belli oluyor. Oturdugunda dikkatli bakarsan belli oluyor.Fakat eve gelen tv izleyen biri ben göstermedikçe anlayamaz.

    Servis duruma hiç itiraz etmeden resimleri cekti.Dedi değişim yazacağız.Siz bunu kullanın 1 hafta-10 güne yeni tv getiririz diyip gittiler.Bende bunun üzerine yinede 444 lü numarayı arayarak durumu bildirdim.Hatta dedim eger stok yoksa 200-300 tl fark ödeyerek 9600 alabilirim dedim :) Fakat eleman vardır abi stok cok dedi :)Fiyatı 2400 e aldığımı görünce inanamadı bir kaç kez faturaya baktı.Kendilerinin 3400 TL ye sattıklarını filan belirtti.

    Tv ile ilgili izlenimlerim şöyle. Daha önce LG 2014-2015 serisi 4 tv kullandım.2 si banding hataları , biri de ciddi ışık süzmesi sebebi ile iade ettim.2014 LA serilerini bilen bilir ciddi sorunlu seriydi :) Öncesinde toshiba LCD tv ,sonrasında Samsung yine 2014 led tv h6270 ve en sonra 60PH670 LG plazma tv kullandım.

    Bu tv HD yayınlarda bugüne kadar kullandığım tüm tv lerden cok daha kaliteli görüntüye sahip. Renkler cok canlı ,cok beğendim. 4K görüntüsü gayet tatminkar. Birçok 3500-4000 TL bandındaki tv lerden eksiği olmadığını fazlası olduğunu söyleyebilirim.Mac yayınları gayet akıcı banding sorunu görmedim.Hafif ışık sızmaları var kabul edilebilir düzeyde.

    SD yayın kalitesi vasat.Ama genel olarak 4k ların bir cogunun sd kalitesi düşük.Ama bu tv bir tık altı olabilir. Zaten uydu da bile artık bir cok kanal HD ye geçti bence sorun değil.İzlenmeyecek seviyede değil ama iyi de değil.Ses kalitesi süper. Tv nin tipi gayet hoş.Bilgisayara bağlamadım henüz lag ne derece bilemiyorum.

    Genel olarak 2400 TL ye açıkçası bu tv bedava. Şuan bunları gördükten sonra 3000 TL ye de bu tv rahatlıkla alınabilir.Servisin hemen değişim yazması hoşuma gitti.Umarım bir aksilik çıkmaz. İlerleyen günlerde durumu bildiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoodan -- 26 Eylül 2016; 23:24:49 >




  • yasinmend Y kullanıcısına yanıt
    Anlasilan sizin servis biraz ugrastiracak.. Zaten toz bu diye bi aciklama yapmasi yeterince komik.. Cevabi beklemeden yarin mesai saatlerinde ana merkezi arayip durumu izah edin, boyle komik bir aciklama yaptiklarini soyleyin.. Neticede panel hatali, oyle yada boyle, toz bile olsa duzeltilemiyorsa degisim gerektirir. Israrla merkez servis isteyin, gelen servisin ukala cevabini da belirtin. Bilgi seviyesinin yetersizligini de anlatin.

    Ben ankaradayim ve bana gelen servis elemanlari kurulumda aceleci degillerdi, sorularimi cevapladilar. Beraber de olu piksel testi yaptik,banding testi yaptik.

    Musteri hzimetleri ile gorusmelerden sonuc cikmazsa bir sekilde fabrika ile iletisim kurmak gerekecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hoodan kullanıcısına yanıt
    Hoodan hocam, öncelikle tvniz hayirli olsun, guzel gunlerde kullanin..

    Yine sizin de yorumlariniz bu tvyi kullananlarin yorumlariyla genel anlamda paralel. 3000-5000 lira civarinda alinabilecek en az sorunlu televizyonlardan biri bu. Incelemeniz ve detayli yaziniz icin de ayrica tesekkur ederiz..

    Sizin servisiniz de bana gelen gibi yapiciymis ve cozum odakliymis. Yukarida baska bir arkadasin da televizyonunda problemler vardi (onun panelinde birden fazla noktada leke var resim de eklemis)
    Ama o arkadasimiza gelen servis komik cevaplar vermis, onceki mesajlarda bahsedildi.

    Umarim degisim gerceklesir, buradan takip edecegiz.

    Bir de zamaniniz olunca input lag konusu icin pc baglayip sonuclari paylasabilirseniz seviniriz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hoodan kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun tv niz güle güle kullanın,
    Sizin servis elemanıda müşteri memnuniyeti odaklıymış helal olsun,
    Geçmiş farklı marka model tv tevrübelerini baz alıp 8586 ile kıyaslama şansınız olması hem siz hem yeni kullanıcılar içinde olumlu ve yaptığınız kıyaslarda 8586 nın iyi olduğunu söylemenizde memnuniyet verici.
    Sd yayınlar harici memnun olmuşsanız tv sizi fazlasıyla tatmin etmiş,

    İnternet den film izleme şansınız oldumu bazı arkadaşlar fragmanlarda sorun yok ama iş film izlemeye gelince izletmiyor diyordu sizde durum nedir denedinizmi?(sn avastos gerçi denemiş ama açmadığını belirtmiş)
    Smartını kullanma şansınız oldumu ,donma takılma yavaşlık durumu nasıl mesela? genelde smartdan memnun olan yok genel olarak tv lerden.
    Birde tv renk ayarlarınız neler acaba ?genel olarak kim hangi renk ayarında kullanıyor ise ortalama bir ayar belirlenebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventsr -- 27 Eylül 2016; 0:33:16 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • avastos A kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Keskinlik için, ayarlarda "Dijital Gürültü Azaltımı" varsa onu kapamanızı öneririm, renkler ise ince ayarla çok iyi hale gelebiliyor. Benim TV 8586 değil 9600 serisi, benzer bir ayar menüsü olabileceğini düşünerek yardımcı olmak istedim.
    Umarım işe yarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ,

    Bende 55 VLX 8586 ile aranıza katıldım , kuruluma bugün geldiler ve kurulumu yaptılar çok şükür benim cihazımda bir sorun bulunmuyor şimdilik , ben oyunlar ile ilgili görüşlerimi yazayım

    Hdmi kablo ile bilgisayarı bağlayarak PES 2016 oyununu arkadaşlarımla birlikte oynadık , çözünürlük ayarına oyun ayarlarından 1920x1080 16:9 formatına ayarladıktan sonra oyuna girdik ve input lag vb hiçbir sorun yaşamadık , cam gibi çok kaliteli ps4 kalitesine yaklaşan bir oyun kalitesi sundu bizlere , başka deneyen arkadaşlar olursa onlarda görüşlerini paylaşabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustimixfb55

    Merhaba ,

    Bende 55 VLX 8586 ile aranıza katıldım , kuruluma bugün geldiler ve kurulumu yaptılar çok şükür benim cihazımda bir sorun bulunmuyor şimdilik , ben oyunlar ile ilgili görüşlerimi yazayım

    Hdmi kablo ile bilgisayarı bağlayarak PES 2016 oyununu arkadaşlarımla birlikte oynadık , çözünürlük ayarına oyun ayarlarından 1920x1080 16:9 formatına ayarladıktan sonra oyuna girdik ve input lag vb hiçbir sorun yaşamadık , cam gibi çok kaliteli ps4 kalitesine yaklaşan bir oyun kalitesi sundu bizlere , başka deneyen arkadaşlar olursa onlarda görüşlerini paylaşabilir

    Sn avastosda tam tersi en beğenmediği ve hatta rezil dediği yanı oyunlardaki inputlag olduğunu söyledi tv için,
    İlginç aynı tv iyi ve kötü inputlag,
    Sn avastos da farklı ayarlar yapsa ondaki sorunda giderilir demekki,
    Aynı tv de inpulag iyi oyunlarda sorun yoksa ya ayarlarla oynamak lazım gerçi bilmiyorum ayarları varmı inputlag iyileştirme için,yada panelde sounmu bar acaba inputlagla ilgili.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventsr -- 27 Eylül 2016; 0:46:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • leventsr L kullanıcısına yanıt
    Biz arkadaşlarımla Pes 2016'yı yukarıda bahsettiğim ayarlarda 2-3 saat oynadık bugün :D bir sorun çıkarmadı bize kendisi bize daha ayrıntı verirse yardımcı olmaya çalışabilirim kendisine
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.