Şimdi Ara

GSM SİRKETİ İLE KISA YOLDAN NASIL PİYASADAN NASIL PARA TOPLANILIR FIRSAT 2017

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kısa videonun sonunda musteri temsılcısı "müsteriler kendileri kazıklanıyor bizde fatura ediyoruz "

    izleyin sok olacaksınız




    videonun tan hali

    VİDEO 1



    VİDEO 2



    VİDEO 3



    FATURALARINIZI KONTROL EDINIZ HAKKINIZI YEDIRMEYIN







  • Hocam bana 42 tl yansitmiskar aradım pişkin bir bayan çıktı beni azarlıyor sen kimsin dedim vitesi 5 e taktım güzel bi haşladım sonra suratına kapattım ardından tekrar aradım bir erkek çıktı bak hemşerim demin aradım bir pişkin çıktı klasik laf edeceksen tek kelime etme dedim baktı müşteri memnuniyeti kapsamında 42 tl yi iade etti bu vodafonenin. Devlet tepelerinde olsa bir halt edemezler hakkınızı arayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşağıdaki noktalarda koptum. :D

    Video 3... 15.15 Tammm bir ...sunuz değil mi, kabul ediyosunuz. :D

    Video 4... 40.20 Nah ödiycem. :D

    Müşteri hizmetleri ile görüşürken küfür etmemeye özen gösterin arkadaşlar. Vodafone'a küfür etseniz de, oradaki çalışana bireysel olarak küfür etmiş gibi kabul edilirsiniz.

    Olaya gelince operatör ve içerik sağlayıcı arasında bir anlaşma vardır bununla ilgili. Müşteri hizmetlerinin bununla ilgili bilgi verememesi normaldir, anlaşmayı yapan taraflar ile çağrı merkezi alakasız birimler. Sağlam bir dava açılıp bir inceleme sağlanabilirse bu anlaşmaya da sorumlu tarafa da ulaşılıp bir ceza ve telafi sağlanabilir ama Türkiye'de bu tür işler ne kadar yürür belli olmaz.
    Talebin tam olarak belirtilmesi de önemli. Nasıl bir içerikmiş o ki önce telefonu bozmuş, sonra takıldığı diğer tüm cihazları. Sıkıntı içerikse bu içerik için şikayet edilmeli. Yoksa içeriğin kullanıcı onayı dışında ücretlendirilmesi ise buna yönelik görüşülmeli. Hadi diyelim müşteri yanlışlıkla içeriği onayladı, ya da kimse onay sormadan içeriği gönderdi. Bu telefona zarar verebilecek bir içerikse bir şekilde müşteri etkileşimi ile etkinleştirilip devreye girmesi gerekli. Tamam siz onaylamadınız ama uygulamayı da siz kurmadınızmı vs. diyebilirler. Çözüm istiyorsanız tüketici heyetlerine başvurun veya mahkemelere başvurun derim. Bunların arasındaki anlaşmaya ulaşmaya çalışmakla bir şey olmaz; mahkeme isteyince zaten ne varsa vermeleri lazım. Ama işte Türkiye'de ne kadar olur bu da, hak aramak zor burada. Bırakmayın peşlerini...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sis651 -- 28 Şubat 2017; 1:5:47 >




  • İçerikten dolayı cihaz nasıl bozuluyor.virusmu bulaştı telefona.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu içerik servisleri btk onayı ile işlem yapıyor.

    Oradaki çalışana küfür etmen hiç etik değil.ne olursa olsun küfür çok yanlış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonuma yukledigim bi uygulama icerik yok, bana oyun saglayicisi mesaj yolladi bende ne evet nede hayir diye cevap yollamadim cunku cevap yolasam basima ne gelecegini bilmiyordum , mesaj atildiginda wodafonu arayip iptal ettirmek gerekli ben fatura geldikten sonra wodafonu aradim, wodafonda beni ilk bastan uyarmasi gerekti benden kendi onay isteyebilirdi, telefonumda bozulmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • videolar izlenmiyor couldn't load plugin yaziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.