Şimdi Ara

Vodafone Beni Madur Etti Nereye Şikayet Edebilirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
50.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar geçen ay hattımı vodafona taşıdım taşıma işleminden 1 hafta kadar sonra vodafone bayisine gidip 1 yıllık sözleşme imzaladım ve tarife olarak vodafone içi sınırsız konuşma + her yöne 500 dakika olan tarifeyi istedim,
    yetkili evrakları imzalattı ve tarifeye geçişimin sağlandığını söyledi ama bir sonraki gün internetten kontrol ettiğimde beni farklı bir tarifeye geçirdiğini gördüm.M.h arayarak sorunumu belirttim durum raporu oluşturup maximum 15 gün içerisinde
    tarifemi düzelteceklerini söylediler.
    20 günü geçti ama sorunumum s'si halledilmedi her m.h aradığımda genel merkezimiz çok yoğun bugün yarın halledilecek şuan araştırılıyor diye beni oyalıyorlar
    Açıkçası çok madur oldum kullanmak istemediğim tarifenin faturasını ödeyeceğim onuda geçtim vodafonlular ile çok sık görüşme yapıyordum ama kimseyi arayamaz oldum..Şimdi sormak istediğim bu durumu kime nereye şikayet edebilirim ve nasıl bir yol izlemeliyim ??







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone'u Nereye Şikayet Edebilirsin?

    Vodafone hizmetlerinden memnun kalmadıysan ve şikayet etmek istiyorsan, aşağıdaki kanalları kullanabilirsin:

    • Vodafone Şikayet Hattı: 0542 555 0 542 numaralı telefonu arayarak şikayetini müşteri hizmetlerine iletebilirsin.
    • Vodafone.com.tr Şikayet Formu: Vodafone'un web sitesinde yer alan şikayet formunu doldurarak şikayetini iletebilirsin.
    • CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi): CİMER üzerinden Vodafone ile ilgili şikayetini ilgili makamlara iletebilirsin. CİMER'e şikayette bulunmak için e-Devlet platformunu kullanabilirsin.

    Ayrıca, Vodafone'un sosyal medya hesapları üzerinden de şikayetini iletebilirsin. Ancak, sosyal medya kanalları üzerinden yapılan şikayetlerin çözüm süreci diğer kanallara göre daha uzun sürebilir.

    Şikayetini iletirken, şikayetinle ilgili tüm detayları net bir şekilde belirtmeyi unutma. Bu, şikayetinin daha hızlı ve etkili bir şekilde çözülmesine yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mest47

    Merhaba dostlar geçen ay hattımı vodafona taşıdım taşıma işleminden 1 hafta kadar sonra vodafone bayisine gidip 1 yıllık sözleşme imzaladım ve tarife olarak vodafone içi sınırsız konuşma + her yöne 500 dakika olan tarifeyi istedim,
    yetkili evrakları imzalattı ve tarifeye geçişimin sağlandığını söyledi ama bir sonraki gün internetten kontrol ettiğimde beni farklı bir tarifeye geçirdiğini gördüm.M.h arayarak sorunumu belirttim durum raporu oluşturup maximum 15 gün içerisinde
    tarifemi düzelteceklerini söylediler.
    20 günü geçti ama sorunumum s'si halledilmedi her m.h aradığımda genel merkezimiz çok yoğun bugün yarın halledilecek şuan araştırılıyor diye beni oyalıyorlar
    Açıkçası çok madur oldum kullanmak istemediğim tarifenin faturasını ödeyeceğim onuda geçtim vodafonlular ile çok sık görüşme yapıyordum ama kimseyi arayamaz oldum..Şimdi sormak istediğim bu durumu kime nereye şikayet edebilirim ve nasıl bir yol izlemeliyim ??


    ŞİKAYETVAR.COM A ŞİKAYETİNİZİ YAZINIZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • turkeytv kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam oraya yazdım acaba bu site etkilimidir ? yani oraya yazdığımız şikayetleri gerekli mercilere kensimi bildiriyor nasıl oluyor anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mest47

    Sağolun hocam oraya yazdım acaba bu site etkilimidir ? yani oraya yazdığımız şikayetleri gerekli mercilere kensimi bildiriyor nasıl oluyor anlamadım

    yüzde yüz etkili. Yazıpta sonuç almadığım şikayet olmadı.

    Burayada yaz

    http://forum.vodafone.com.tr/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noxco -- 16 Ocak 2014; 2:54:38 >
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Orayada yazdim hocam cok sagolun..bir iki gune durum duzelmezse mahkemeye basvuracagim..ben boyle rahat vurdumduymaz bir operator gormedim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoTuTuRK

    Orayada yazdim hocam cok sagolun..bir iki gune durum duzelmezse mahkemeye basvuracagim..ben boyle rahat vurdumduymaz bir operator gormedim..
    Vodafone da bu işler ağır işler. Ama yüzde yüz haklı olduğundan ötürü, yardımcı olmak zorundalar. Suç aslında geçiş yaptığın bayinin. Yanlış giriş yapmış besbelli.
    Müşteri memnuniyeti adına belki bir şeyler yapılabilir. Bu konularda Türkcell çok iyi.
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz cok agir isliyor 25 gunde bir tarifeyi duzeltemediler..Benim bir sucum yok bayi hatali islem yapmis eyvallah ama bu hatalarin bedelini neden ben oduyorum? Bayi nekadar hatali olsada bir operator calisani bukadarmi sorumsuz olur..inanin hergun m.h aramaktan ve hep ayni bahaneleri duymaktan usandim..boyle basit bir sorunu bile yaklasik bir ayda halledemiyorlarsa biz musterilerden kaynakli bir sorun ciksa vay halimize diyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoTuTuRK -- 16 Ocak 2014; 4:15:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Nereye Şikayet Edebilirim ?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoTuTuRK

    Haklisiniz cok agir isliyor 25 gunde bir tarifeyi duzeltemediler..Benim bir sucum yok bayi hatali islem yapmis eyvallah ama bu hatalarin bedelini neden ben oduyorum? Bayi nekadar hatali olsada bir operator calisani bukadarmi sorumsuz olur..inanin hergun m.h aramaktan ve hep ayni bahaneleri duymaktan usandim..boyle basit bir sorunu bile yaklasik bir ayda halledemiyorlarsa biz musterilerden kaynakli bir sorun ciksa vay halimize diyorum..
    Yüzde yüz haklısın. Fakat dediğim gibi haklı olman maalesef onları hızlandırmayacaktır. Ben uzun zamandır vodafone kullanmıyorum. Bu tip sıkıntılarda, Turkcelle bir mail atmak yetiyor, ertesi sabah hemen arayıp sıkıntıyı gideriyorlar. Vodafone aylar sonra dönüş yapar, sanırım yeterli elemanları yok. Ben vodafone kızdım, faturamıda ödemedim, icraya vermişler :) Bakalım kavgamız nasıl bitecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noxco -- 16 Ocak 2014; 4:20:00 >




  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Cok iyi yapmissiniz benimde aklimdan turlu turlu isler geciyor ya neyse
    Etrafimdaki herkes vodafone kullaniyor mecburiyetten bende kullaniyorum..yoksa 2. Hattim avea ve gayet memnunum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoTuTuRK

    Cok iyi yapmissiniz benimde aklimdan turlu turlu isler geciyor ya neyse
    Etrafimdaki herkes vodafone kullaniyor mecburiyetten bende kullaniyorum..yoksa 2. Hattim avea ve gayet memnunum..
    Ne yapayım, 3 ay peşlerinden koştum, kimse sallamadı beni, onlar benim peşimden koşsunlar azda dedim :)

    Bende avealı oldum, az öncede tamda benlik bir paket gördüm.



    iyiki avea var, yoksa vay halimize :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mest47

    Merhaba dostlar geçen ay hattımı vodafona taşıdım taşıma işleminden 1 hafta kadar sonra vodafone bayisine gidip 1 yıllık sözleşme imzaladım ve tarife olarak vodafone içi sınırsız konuşma + her yöne 500 dakika olan tarifeyi istedim,
    yetkili evrakları imzalattı ve tarifeye geçişimin sağlandığını söyledi ama bir sonraki gün internetten kontrol ettiğimde beni farklı bir tarifeye geçirdiğini gördüm.M.h arayarak sorunumu belirttim durum raporu oluşturup maximum 15 gün içerisinde
    tarifemi düzelteceklerini söylediler.
    20 günü geçti ama sorunumum s'si halledilmedi her m.h aradığımda genel merkezimiz çok yoğun bugün yarın halledilecek şuan araştırılıyor diye beni oyalıyorlar
    Açıkçası çok madur oldum kullanmak istemediğim tarifenin faturasını ödeyeceğim onuda geçtim vodafonlular ile çok sık görüşme yapıyordum ama kimseyi arayamaz oldum..Şimdi sormak istediğim bu durumu kime nereye şikayet edebilirim ve nasıl bir yol izlemeliyim ??


    en etkili sikayet yeri surasidir:
    https://tuketici.btk.gov.tr/sikayetyaz/




  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Ben de 15 lira gelmesi gereken faturanin 54 lira gelmesi yuzunden avedan vidafone gecmistim. Surpriz fatura yok bu operatorde en azindan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben ozgurgencliydim tarifemi değiştirdim iki yıl önce sms falan da iptal olmuştu ama gel gör ki bu gün yükleme yaptım ve Vodafone nereden kesinti yapsam diye düşünüp bu paketi bahane ederek mevcut tarifem yerine iki yıl önceki tarifemi yeniledi ben musteri hizmetlerini aradım parami versinler diye yüzüme kapattılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    Yüzde yüz haklısın. Fakat dediğim gibi haklı olman maalesef onları hızlandırmayacaktır. Ben uzun zamandır vodafone kullanmıyorum. Bu tip sıkıntılarda, Turkcelle bir mail atmak yetiyor, ertesi sabah hemen arayıp sıkıntıyı gideriyorlar. Vodafone aylar sonra dönüş yapar, sanırım yeterli elemanları yok. Ben vodafone kızdım, faturamıda ödemedim, icraya vermişler :) Bakalım kavgamız nasıl bitecek.

    İyi cesaret valla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tarifem 25 TL idi kendi kendilerine tarifemi değiştirmişler şuan ki tarife ücretim 53 TL olmuş. Benim kimseyle sözleşmem yoktur . Ben kendim şahsen sözleşme yapmadım bu Vodafone dolandırıcıdır. Bu yüzden ki sizi dava edeceğim . Tarifemi kapatma ücreti olarak da 110 TL istiyorlar müşteri hizmetleri bize yardımcı olmuyorlar. Ben başka bir operatöre geçeceğim hem de sizi de dava edeceğim. Benim kardeşim avukat hemen size dava açacağım kimse bizle ilgilenmezlerse ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet8063 -- 4 Mayıs 2018; 20:49:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet8063 A kullanıcısına yanıt
    Tuketici heyetine ver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 yıldır vodafone yanımda çarkını çeviriyorum süpriz çıkıyor müşteri hizmetlerini aradım hattımı kapattırıcam dedim sizinle ilgileneceğiz bir daha aynı problemi yaşamıycaksınız dediler ama yine aynı oluyor ben böyle kötü bir hat görmedim kimse vodafone geçmesin sakın ben kapattırcam hattımı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nalan N kullanıcısına yanıt
    En iyisi turkcell ama ondada uygun tarife yok ne yazıkki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoTuTuRK -- 30 Eylül 2019; 11:43:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın Vodafone yetkililerine,


    Konu: “Bir müşteri nasıl çıldırtılır!” ın Hikayesi

    Vodafone’dan Turk Telekom’a geçiş sonrası üreyen 530 TL’lik faturanın iptali için yapılan görüşmeler silsilesi (MSISDN: 536*****42)


    Kronolojik sıra ile :

    • 4.Ekim 2024 tarihinde, oğlumun 536*****42 nolu hattını, Vodafone’dan Türk Telekom’a geçiş yaptırdık.
    • Aradan 1 ay geçtikten sonra bize tarafınızdan borç sms’leri iletilmeye başladı. Ben de bu konu için müşteri temsilcilerinizle görüşmeye başladım.
    • 1.GÖRÜŞME: 19.Kasım.2024- saat 15:03 / Yıldız hanım (Müşteriye hitap ve yaklaşımdan bihaber bir çalışan. Görüşmenin dinlenmesini talep ediyorum. Bana yanlış bilgiler verdi. Aklıma oturmayan kısımları sorgulamama müsaade etmedi. Lafları ağzıma tıkmaya çalıştı ve beni daha ilk görüşmeden yükseltti. Bu arkadaştan şikayetçiyim)
    • 2.GÖRÜŞME: 19.Kasım.2024 – saat15:19 / Mihriban hanım (Bir önceki görüşmede şüpheye düştüğümden tekrar aradım ve bu görüşmede Yıldız hanım’ın beni yanıltıcı bilgi verdiğini öğrenmiş oldum. Ancak müşteri temsilcisi konuya hakim olamayan biriydi. Bir türlü takvimde bu faturanın benim ayrıldığım döneme ait olduğunu kavrayamadı. Görüşmede kaçar gibi başkasına aktardı.)
    • 3.GÖRÜŞME: 19.Kasım.2024 – saat15:36 / Fahriye hanım (Hala bana beni tatmin eden cevaplar verilemediği için başka birine aktarıldım. Bu arkadaş hiç uğraşmadı bile. Benim de aklım karıştı dedi. Beni ilgili fatura şikayet birimine aktaracağını söyledi)
    • 4.GÖRÜŞME: 19.Kasım.2024 – saat15:39 /Esra hanım ( Bu arkadaş işine hakim ve layıkıyla yapan birisi. Müşteri ile nasıl konuşulur biliyor. Sorunumu inceledi ve hak verdi. “Sizin olmadığınız döneme ait bir fatura üremiş. Bunun iptali için kayıt açacağım. Başka bir şey yapmanıza gerek yok.” dedi. Ve tatmin olmuş şekilde konuyu kapattık.
    • 19.Kasım sonrasında bize borç SMS leri gelmeye devam etti. Ve işlem gerçekleşene kadar otomatik smslerin geleceğini bildiğimizden çok umursamadık.
    • Ancak 27.Kasım’da hala gelmeye devam edince tekrar müşteri hizmetlerini aradım.
    • 5.GÖRÜŞME: 27.Kasım.2024 – saat 13:45 /Canan hanım (Durumu anlattığımda daha önceki kayıtları gördüğünü söyledi. Ve bunun ilerletilmesi için ilgili birime iletimde bulunacağını söyledi. Başka bir şey yapmama gerek olup olmadığını sorduğumda “gerek yok” dedi. Bana geri dönülmesini özellikle söyledim, “TAMAM dönecekler” dedi.
    • O günden itibaren SMS’ler gelmeye devam etti. Ama ben bu kadar görüşme üzerine “YOK ARTIK YA, İŞLEM SIRADADIR” dedim iyimserce….
    • Bugün 5.12.2024’te Finans bölümünüzden Aygül hanım aradı. Ben de “söz verilen geri dönüş için” arandığımı düşünerek konuşmaya başladım. Ama arayan kişi konudan bihaberdi.
    • 6.GÖRÜŞME: 5.Aralık.2024 – Saat 10:50 / Aygül hanım (Bana Finans birimi olduklarını, konuyu bilmediğini, 530 TL i 2 gün içinde ödemezse icra takibi için ileteceklerini söyledi. Ve tekrar müşteri hizmetlerini aramamı söyledi.)
    • 7.GÖRÜŞME: 5.Aralık.2024 – Saat 11:04 /Zeynep hanım (Bu arkadaş beni çıldırttı. Süreci en başa sardı ve bana ilk 4 görüşmede yapılan incelemeyi baştan yapmaya başladı.Buna itiraz ettim. Buraları geçtik artık dedim. Ben sizinle ilgili bir kayıt görmüyorum!!!!! dedi ve ben çıldırdım. Bunca görüşme sonrasında hgeldiğimiz nokta burasıydı. Açın görüşmeyi dinleyin ve çalışanlarınızın rezilliğine şahit olun. Bu şahıstan da şikayetçiyim.)
    • 8.GÖRÜŞME: 5.Aralık.2024 – Saat 11:18 / Şükran hanım (Artık her aradığım kişiye tüm olayı baştan anlatmaktan yorulmuştum. Bu arkadaş da yardımcı olamadı ve hiçbir şey yapmadan başkasına aktardı)
    • 9.GÖRÜŞME: 5.Aralık.2024 – Saat 11:22 / Nur hanım (Bu arkadaş tamamen baştan savma yaklaştı. Bana email atsanız daha hizli ilerler, ben bir kayıt görmüyorum, biz buradan bir şey yapamayız gibi baştan savıcı şeyler söyledi. Bu arkadaşla da tartıştık. Ben daha önce defalarca sorduğumu ve kimsenin bana email atmam gerektiğini söylemediğini söyledim. 15 yıllık eski bir Turkcell çalışanı olarak yaptıkları işi bildiğimi kendisinin ilgili birimlere açılmış şikayetleri kontrol etmesi gerektiğini , eğer yoksa yenisini açması gerektiğini söyledim. Bu arkadaştan da şikayetçiyim. Bana bu da daha önceki itirazlarımı görmediğini söyleyerek yanlış bilgi vermiştir. Çünkü sonraki görüşmelerde göreceksiniz ki bilgiler orada duruyor. Diğer müşteri temsilcisi bunları görebildiğini söyledi)
    • 10.GÖRÜŞME: 5.Aralık.2024 – Saat 11:30 / Ezgi hanım (Artık olay zıvanadan çıkmıştı. Yine arayıp, karşıma çıkan bu arkadaşa olayı sakince anlatmaya çalıştım. Ya hattan düştüm ya da olaydan gözü korkup yüzüme kapattı.)
    • 11.GÖRÜŞME: 5.Aralık.2024 – Saat 11:38 /Yusuf bey (Bu arkadaş tüm hikayemi dinledi ve daha önce yapmış olduğum görüşme kayıtları ve itirazımı gördüğünü söyledi!!!! Nasıl!!! Evet görüyordu! Tekrar tekrar sorarak teyit ettim. Kayıt orada açıp dinleyebilirsiniz. Ve icra başlatılacağı için en acilinden konuyu ilgili birime iletmesini ve bana geri dönülmesini talep ettim. Ve “mail atmam gerekir mu?” diye sordum ve ısrarla teyit aldım.


    Ancak artık ben size GÜVENMİYORUM!


    Bu maili size attım, şikayetvar'a yazdım, BTK'a şikayet açtım. Bir müşteri olarak daha ne yapabilirim BİLMİYORUM. Söyleyin onu da yapayım.


    İşinizi bir DÜZGÜN yapın Allah aşkına! Bu rezillikten bırakın Vodafone çalışanı olunmasını, müşteriniz olarak ben utandım. Vah geldiğimiz hale bakın. 11 görüşme! Elde var sıfır.

    180 derece yanlış bilgi veren mi ararsın , baştan savmaya çalışan mı ?..... Şu görüşmeleri bir sıra ile dinleyin Allah aşkına. Zaten mahkemede dinleteceğim ama en azından gelmeden bir dinleyin. Belki kendinize gelmeniz için birkaç aksiyon çıkarırsınız.


    Şikayetçiyim hepinizden. Bunca vaktimi aldığınız için…. Bu maili her yere göndereceğim. İnternetteki sitelere, tüketici danışma kuruluna, savcıya dilekçe eki olarak. Hadi yine “kaydınız görünmüyor” deyin ve sallamaya çalışın da göreyim.





  • Tweakhane kullanıcısına yanıt
    11 gün önce 10 GB 190 lira olan pakete geçtim. Dün 143 lira yaptılar. Kaç kez aradım, Tobi üzerinden yazıştım, ilk aydayız,bizi de bu tarifeden yararlandırın diye, yok dedler. Peki 11 gün için 303 lira cayma bedeli çok fazla, tüm müşteri temsilcileri farklı şey söyledi. İlk ay cayma bedeli yok, var, geçiş yapın diğer operatöre bizi arayın, yok önce bizim sizi arayıp onay vermeniz lazım cayma bedeli iptali için sonra taşıyabilirsiniz numaranızı, daha aklıma gelmeyen farklı kombinasyonları saydılar. Doğrusu nedir öğrenemedim. Geçiş yaptım TT'ye. Bakalım arada çıkacak 12-14 günlük faturayı nasıl ödeyeceğim, neler çıkacak. Asla Vodafone kullanmam bir daha.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.