Hocam bedava verseler daha dönmem. Bu örnegi artık anlatacağım herkese. Olumsuz bir durum yasayan bir kisi bilimsel ve ortalama olarak 17 kisiye anlatırmıs bunu. Ben 1117 kisiden asagı anlatırsam adam degilim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Vodafone Beni Madur Etti Nereye Şikayet Edebilirim (2. sayfa)
-
-
Tam destek.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuda bilgi olması adına ekliyorum.
https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365
-
Merhaba,
Firma 530 TL'lik fatura IBAN hesabıma geri ödemiştir. Ancak bu süreçte firmanın bunu "rutin bir fatura itirazı sonucu, müşteri memnuniyetine kapsamına alıp, parayı iade etmesi" ve bunu sanki bir lütuf gibi göstermesini kesinlikle kabul etmiyorum. Yani beni problemli müşteri statüsünde değerlendirip, "aman iade edelim kurtulalım" yaklaşımı kabul edilemez.
Size şikayetim sonrası beni 5.12.2024 saat 18:30 da arayan Neriman hanıma çok basit bir soru sordum. (Bu soruyu sorduğum 12. Kişiydi.) "Bu faturaya Ekim faturası diyorsunuz ve ben Ekimin 4'ünde ayrıldım. Ekimin 27 günü yoktum. Fatura nasıl tüm ay kullanmış gibi geliyor." Bana bunun cevabını "internet kullanımlarını bilemeyiz" şeklinde veriyorlar! İnsanın aklı ile dalga geçiliyor.
Çok basit bir şekilde, kelime oyunlarının, bahanelerin arkasına sığınmadan "biz hatalıyız ve bunun için sizden özür dileriz. Bunu telafi etmek için olması gerektiği gibi 530 TL'lik faturayı iade ediyoruz" demek çok mu zordur!
Bu sebeple sundukları sözde çözümü kabul etmiyorum. Firmadan şikayetçiyim, beni bu duruma soktuğu için. BTK'a da aynı şekilde şikayetimi yineledim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X