Şimdi Ara

Günde 200 km Ayda 4200 km Ama Az Yakıt Tüketimi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Günde 200 km düşününce içim kararıyor aslında.2009 haziranda evleniyorum ve bu tarihten sonra İstanbul-izmit arası kullanmak için arıyorum bu arabayı.
    Otomatik vites istememin sebebi ise aynı arabayı yeri geldiğinde istanbul trafiğinde de kullanmak istediğimden.

    Evi taşımak gibi bir imkanım olsaydı günde 200km'ye tercih ederdim ama mümkün değil.O yüzden farklı araba alternatifleri arasında kalmış durumdayım.
  • hafif küçük bir otomobil olması lazım.

    citroen c3,clio hb,grande punto,toyota yaris,opel corsa nın dizelleri

    ayrıca benzinli olarak honda jazz,mitsubishi colt ta listede olabilir.
  • FIAT BRAVO alternatifleriniz arasında MUTLAKA olsun !!!

    Fiat Bravo'da kullanılan "Multijet" dizel motorlar çok performanslı, ekonomik ve sessiz motorlardır
    Dualogic vitesli Fiat Bravo'daki dizel motor 120 HP gücünde ve 300 Nm tork'a sahip
    ayrıca Dualogic vites kullandığım otomatikleştirilmiş düz vitesler içinde DSG'den sonra en başarılısı
    otomatikleştirilmiş düz viteslerin tam otomatiklere göre daha performanslı ve daha ekonomik bir sürüş sağladığını belirtmek isterim...tercihiniz tam otomatik DEĞİL, otomatikleştirilmiş düz vitesli bir araba olursa çok daha iyi olur....dualogic 6-ileri vitesi olan ve gerektiğinde direksiyon üzerindeki kulakçıklar ile manuel kullanıma imkan tanıyan, seri ve sarsıntısız vites geçişleri olan çok iyi bir şanzımana sahip

    105 HP'lik Dizel Fiat Bravo'lar ile şehirlerarası yolda elde edilen ortalama yakıt tüketimine ait örnekler;

     Günde 200 km Ayda 4200 km Ama Az Yakıt Tüketimi


     Günde 200 km Ayda 4200 km Ama Az Yakıt Tüketimi


    120 HP ile bunlara çok yakın değerler elde etmeniz mümkün

    Auto Motor & Sport dergisinin Aralık 2008 sayısında çıkan
    Dualogic otomatik vitesli ve 120HP/300Nm dizel motorlu Fiat Bravo ile
    Toyota Auris ve Kia Cee'D karşılaştırması


    (Büyütmek için fotoğrafların üstüne tıklayın)

     Günde 200 km Ayda 4200 km Ama Az Yakıt Tüketimi
     Günde 200 km Ayda 4200 km Ama Az Yakıt Tüketimi
     Günde 200 km Ayda 4200 km Ama Az Yakıt Tüketimi
     Günde 200 km Ayda 4200 km Ama Az Yakıt Tüketimi
     Günde 200 km Ayda 4200 km Ama Az Yakıt Tüketimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 16 Aralık 2008; 2:20:49 >




  • birde dizellerde klasik otomatik şanzımanlar daha uzun ömürlü oluyormuş.
    yüksek torktan dolayı otomatikleştirilmiş manuellerde sorunlar cıkma olasılığı yüksekmiş.
    kesinmi değilmi bilmiyorum ama
    bunuda araştırmak lazım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: EIRP

    birde dizellerde klasik otomatik şanzımanlar daha uzun ömürlü oluyormuş.
    yüksek torktan dolayı otomatikleştirilmiş manuellerde sorunlar cıkma olasılığı yüksekmiş.
    kesinmi değilmi bilmiyorum ama
    bunuda araştırmak lazım.

    bütün otomatikleştirilmiş düz vitesler için değil ama yüksek güçlü/torklu motor ile VW'nin DSG şanzımanının sorunlu olduğu söyleniyor
    ...diğer otomatikleştirilmiş düz vitesler için böyle bir söylenti yok...mesela fiat'ın dualogic'i ferrari ve mesarati gibi çok güçlü ve torklu arabalarda senelerdir kullanılıyor
    elbette DSG için söylenen bile gerçekmidir değilmidir araştırmak lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 16 Aralık 2008; 1:58:25 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.