27.06.2020 tarihinde bayrama 4 gün kala dmr solar bayiliği aracılığı ile CW Enerji den bir adet 1100 TL değerinde güneş paneli aldım. CW Enerji(Antalya) ürünü geç kargoya verdikleri için ürün bayramdan sonraya kaldı ve 04.08.2020 tarihinde Karasu Sakarya yurtiçi kargoya geldi. Fakat ürün yamuk idi. Kutu ekstra bantlanmıştı ve köşesinden açıp baktığımda güneş panelinin üst camının komple kırık olduğunu gördüm ve ürünü teslim almadım. 2x1 metre boyutlarında ki ürünü hiçbir şekilde korucu bir şeye sarmamışlar öylece kutusu ile kargoya vermişler. Ve sonra cw enerjiyi aradım. Normalde ürün geri gidene kadar yeni ürünü yollamaları gerek. Ama bana verilen bilgi şöyle oldu. Ürün onlara geri gidecek kargodan tutanak tutulacak ve o tutanak ve fatura ile yurtiçine başvurup parayı Yurtiçi Kargo'dan alacakmışım. Ben yapacakmışım! Ürün geri gitmesi şubede 3 gün beklemesi gerekiyormuş ben teslim almadığım için. Bekledikten sonra cw enerjiye geri gönderildi. 13.08.2020 tarihinde ürün ulaştı ve tutanak tutulmuş. Ve o gün Antalya antorsan yurtiçi şubeye mail olarak başvuru yapmam söylendi evrakları doldurup mail atıp başvuru yaptım. Tarih 17.08.2020. Yurtiçine sorduğumda 1 hafta kadar bir süre belirtildi başvurumun değerlendirilmesi için. Tarih 26.08.2020 bugün Antalya antorsan yurtiçi kargo şubeyi aradım. Hala sonuçlanmadığını Kocaeli bölge müdürlüğünün baktığını ordan haber beklediklerini söylediler. Kocaeli bölge müdürlüğünü aradım. Tüm türkiyeyi görebildiklerini ama henüz bir başvuru olmadığını söylediler ve mail adresi verip evrakları tekrar istediler. Antalya antorsan şubeyi geri aradım. Bu seferde tarihte bir yanlışlık yaptıklarını bugün düzeltip yeniden başvuracaklarını ve 1 hafta sonra (yine) sonuçlanacağını söylediler. Şimdi ben tam 1 ay önce aldığım güneş panelini hiç teslim almadığım halde paramda resmen gasp edildi. 1 aydır ihtiyacım olan ürüne ulaşamıyorum kaldı ki param da ortada yok. Ürün geliyor kargoda kırık olduğunu görüp hiç teslim almadığım halde neden Yurtiçi Kargo ile ben muhatap oluyorum onu anlamış değilim. Ürünü düzgün bir şekilde koruyucu bir muhafazaya almadan kargolayan CW Enerji, ürünü kıran Yurtiçi Kargo ama bütün mağduriyet benim üzerime yıkıldı. Müşteri memnuniyeti sıfır olan cw enerjiden ve işini düzgün yapmayan yurtiçi kargodan nasıl şikayetçi olabilirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YNSZ -- 27 Ocak 2021; 18:51:50 > |
Bildirim