< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
İyide ben konunun bu kadar uzayacagini, mahkemenin dosyayi bana 65 km uzakliktaki ile gonderecegini bilemezdim ki. Her durusmada izin al, yol masrafi yap, hem zamanindan hem parandan ol. Resmen bezdirme politikasi...
|
okumadım ama doğrudur hakkını arayanı pişman ederler bu ülkede astarı yüzünü geçer
|
Tuketici kanununa goren alindigi tarihten itibaren 6 ay icerisinde arizalanan urun/mal, satis aninda arizaliymis diye kabul edilir ve iade veya degisim hakki dogar.
Garanti belgesi yonetmeligine gore, bir urun/mal garanti suresi icinde tekrar arizalanirsa iade veya degisim hakki dogar. Benim telefonun ilk arizasi aldiktan daha bir ay gecmeden meydana geldi ve bir sene icinde toplam 6 kez farkli ariza ve problemlerden dolayi yetkili teknik servise gitti geldi. Tum bunlara ragmen, servis kayitlari ve kanun/yonetmelik ortada iken thh telefon calisiyor diye beni haksiz buldu. Siz olsaniz defalarca servise gidip gelmis, ici acilmis onarim gormus, servis tarafindan cizik ve deformasyona ugratilmis bir esyanizi/malinizi bu sekilde kabul edermisiniz? Ben kabul etmedim, hakkimi aramaya kalktim ve resmen cezalandirildim... |
Devlet işi bilerek uzatıyor ki hakkını aramaktan vazgeç hukuk tamamen yıldırma politikası geçmiş olsun
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4F83F71BD -- 23 Mart 2020; 0:58:12 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GHoST_FaCe -- 21 Mart 2020; 3:32:36 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |