Şimdi Ara

Haksız yere alınan para

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 hafta önce yaşamış olduğum internet kesintisi sonucunda evimin içindeki bütün kontrolleri yaptıktan sonra buna modem değişimi de dahil müşteri hizmetlerini aradım ve arıza kaydı oluşturdum daha öncede kopmalar yaşıyordum ama bu seferki uzun süreli olduğu için aradım ve arıza kaydı oluşturdum bunun sonucunda ertesi gün türk telekom ekipleri portlarda sorun olduğunu söyledi ve arızayı giderdi ve Türk Telekom ekiplerine sorduğumda bunun için benden ücret alınır mı dediğimde alınmaz diye cevap verdi ama millenico.m faturaya 169 TL yerinde destek diye ücretlendirme yaptı ve yapmış olduğum görüşmeler sonucunda ücreti ödemem gerektiğini söylediler arıza evimde değil benim sorumluluğunda bulunan bir yerde değil ama buna rağmen yinede faturaya yansıttılar hakkımı helal etmemekle beraber en kısa zamanda farklı bir ISS ye geçeceğim bu firmaya güvenmemenizi isterim








  • Yazdım ama yinede geri adım atmadılar teknik servis geldiği zaman ücret kesiliyor dediler. Portlar benim müdahale şansım ve yetkim yok dedim sizi anlıyoruz dediler 😂😂 cayma bedelini ödeyip başka operatöre geçicez artık ISS arayışına girdik
  • Merhaba,


     İsim soy isim ve irtibat numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz? Konu hakkında size yardımcı olmak isteriz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.