Yaklaşık 2 hafta önce yaşamış olduğum internet kesintisi sonucunda evimin içindeki bütün kontrolleri yaptıktan sonra buna modem değişimi de dahil müşteri hizmetlerini aradım ve arıza kaydı oluşturdum daha öncede kopmalar yaşıyordum ama bu seferki uzun süreli olduğu için aradım ve arıza kaydı oluşturdum bunun sonucunda ertesi gün türk telekom ekipleri portlarda sorun olduğunu söyledi ve arızayı giderdi ve Türk Telekom ekiplerine sorduğumda bunun için benden ücret alınır mı dediğimde alınmaz diye cevap verdi ama millenico.m faturaya 169 TL yerinde destek diye ücretlendirme yaptı ve yapmış olduğum görüşmeler sonucunda ücreti ödemem gerektiğini söylediler arıza evimde değil benim sorumluluğunda bulunan bir yerde değil ama buna rağmen yinede faturaya yansıttılar hakkımı helal etmemekle beraber en kısa zamanda farklı bir ISS ye geçeceğim bu firmaya güvenmemenizi isterim |
Bildirim