Merhabalar, iyi forumlar sizlere bir konu danışmak istiyorum. Vakti olup cevap yazabilen olursa şimdiden teşekkürler. Hamilton markasının yetkili satıcılarından olduğu ABT saat üzerinden geçtiğimiz sene Khaki field 42 mm saat aldım. Birçok kişinin de almak istediği murphy'i almak istemiştim ama yakından inceleyince düşündüğüm kadar güzel olmadığını fark ettim, akabinde bu saatin kahverengi kordonlusunu aldım. İlerleyen günlerde saatin içerisinde bir sallantı olduğunu fark ettim ve garantiye gönderdim. Saat isviçreden parça bekleniyoruz bilgisi verileren 1.5 ay bekletildi akabinde garanti kapsamında komple iç tesisat değişimi yapıldı. Saati tarafıma gönderdiler fakat bu sefer de kurma kolu sanırsınız kaynakla yuvasına oturturulmuş gibiydi ve saati hiç kuramadım. Tekrar hizmet numarası oluşturup geri gönderdim, bu sefer de ürünün tamir görmesini istemediğimi ve mümkünse yeni bir saatle değiştirilmesi gerektiğini belirttim. Bu talebim marka tarafından kabul edildi ve yine 1-1.5 ay yeni saat bekledim. Geçtiğimiz haftalarda bu yeni saat de geldi. Geldi ama bu kadar beklemekten bir de markanın bu yedek parça, onarım vs. gibi süreçlerde çok fazla vakit harcaması sebebiyle ben bu saatten soğudum. Buunn üstüne bugün saati kutusundan çıkardım takayım dedim, bu sefer de saatin camında iç tarafından beyaz bir leke var. Çok kez kontrol ettim ki bu leke tam Hamilton'un N harfi ile 14 sayısının arasında bir yerlerde ve kesinlikle içten bir iz. dışarıdan kaynaklı bir leke değil. bakınız ekli foto: Uzun lafın kısası bu olaydan sonra bu markadan daha da soğudum. Müşteri hizmetlerini arayıp bu durumu izah ettim. ücret iadesi talebinde bulundum fakat saati henüz teslim etmedim. Teslim ettiğimde ürünü aldığım fiyattan bana ücret iadesi yaptıklarında da şu anki kur farkıyla ortalama 10 bin TL kadar zararda olacağım, ama bu saati de böyle kullanmak istemiyorum. Bu durumda sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Markanın bana güncel saat fiyatı üzerinden ödeme yapması daha etik olmaz mı? Almış olduğum saati hem uzunca bir süre kullanamadım hem de kendi hatalarından kaynaklı olması da dahil toplamda 3 kez saat tamire gitti. Yani açıkçası tekrar tamire göndermeyi ve saati açtırıp içini temizletmeyi istemiyorum. Bir de şu ana kadar citizen, seiko, orient, lorus, casio, vostok v.b gibi bir sürü quartz ve otomatik saatim oldu fakat ilk defa bir hamilton aldığımda başıma bunlar geldi, açıkcası ne servisi ne de kalitesi beni memnun da etmedi. |
Bildirim