Şimdi Ara

Hangi otomatikvites tercih edilmeli? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    bir yanlışı düzeltmek isterim.


    Easytronic,mmt,amt vb isimlendirilen şanzımanlar yarı otomatiktir.bu şanzımanlarda eğer rampada kalkış desteği yoksa araç geri kayar.bu kalkış desteği bazı modellerde standarttır bazılarında opsiyonel bazılarında ise hiç yoktur. bu şanzımanlarda debriyaj pedalı yoktur ama debriyaj aslında vardır ama bir beyin tarafından kontrol edilmektedir.ama bu sistem tam otomatik değildir. bu sistemde tork konvertörü bulunmaz.performansları çok kötü ve vites geçişleri hantaldır.. forumdaki moda deyimle bayan işi şanzımandır bence..


    Dsg,smg gibi adlandırılan sistem de tam otomatik değildir.bu sistemde de tork konvetörü bulunmaz ama tam otomatik şanzımanların yerini almaya en uygun sistem bence budur.tek sorunu 250nm ve üstü torku kaldırmakata sıkıntı yaşamasıdır.çoğu dizel araçta bu yüzden dsg bulunmamaktadır.ama bu sistem performans açısından(hızlanma ve tüketim) çok iyidir..

    tiptronic,geartronic tronic oğlu tronic şeklinde adlandırılan hem düz hem de otomatik olarak kullanılan sistemler de vardır.bu sistem aslında en yaygın sistemdir ve bunlar tork konvertörü bulunmaktadır.geri kayma gibi dertleri yoktur.





    250nm üzerini hatta 500nm ve üzerini dsg rahatlıkla kaldırabilir buna göre modlanması lazım hepsi bu (tuning açısından konuşuyorum)

    http://www.hpamotorsport.com/dsg.htm

    diğer yandan 6 ileri dsg 350nm ve üzerinde, 7 ileri dsg'de 250nm üzerinde sorunsuz kullanan (kaçırmadan) birçok tanıdığım var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 2 Şubat 2011; 21:23:44 >




  • 250 nm torkun üzerini kaldırmaması iddiası benim şahsi iddiam değil kullanıcı ve arıza yapan özellikle Vw grubu araçların sahiplerinin iddialarıdır.. benim forumda yeni bir polemik konusu yaratma isteğim katiyen yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg



    250 nm torkun üzerini kaldırmaması iddiası benim şahsi iddiam değil kullanıcı ve arıza yapan özellikle Vw grubu araçların sahiplerinin iddialarıdır.. benim forumda yeni bir polemik konusu yaratma isteğim katiyen yoktur.


    dsg arıza yapmaya açık bir şanzıman haklısın dostum bende zaten yapmaz demiyorum ancak çevremde sürüyle modlu araç var dizel ve tsi, tfsi yıllardır sorunsuz kullanan (çoğu stage 2 bu araçların)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    bir yanlışı düzeltmek isterim.


    Easytronic,mmt,amt vb isimlendirilen şanzımanlar yarı otomatiktir.bu şanzımanlarda eğer rampada kalkış desteği yoksa araç geri kayar.bu kalkış desteği bazı modellerde standarttır bazılarında opsiyonel bazılarında ise hiç yoktur. bu şanzımanlarda debriyaj pedalı yoktur ama debriyaj aslında vardır ama bir beyin tarafından kontrol edilmektedir.ama bu sistem tam otomatik değildir. bu sistemde tork konvertörü bulunmaz.performansları çok kötü ve vites geçişleri hantaldır.. forumdaki moda deyimle bayan işi şanzımandır bence..


    Dsg,smg gibi adlandırılan sistem de tam otomatik değildir.bu sistemde de tork konvetörü bulunmaz ama tam otomatik şanzımanların yerini almaya en uygun sistem bence budur.tek sorunu 250nm ve üstü torku kaldırmakata sıkıntı yaşamasıdır.çoğu dizel araçta bu yüzden dsg bulunmamaktadır.ama bu sistem performans açısından(hızlanma ve tüketim) çok iyidir..

    tiptronic,geartronic tronic oğlu tronic şeklinde adlandırılan hem düz hem de otomatik olarak kullanılan sistemler de vardır.bu sistem aslında en yaygın sistemdir ve bunlar tork konvertörü bulunmaktadır.geri kayma gibi dertleri yoktur.





    Geçişleri hissettiren otomatik vites pek kadın işi olmaz anca otomobil,yarışlar ve performansla ilgili kadınlar sevebilir hissiyatlı vitesi,geri kalan kadınlar genel olarak konforu önemser o nedenle tam otomatik vites daha uygun kadınlara.Ayrıca yarı otomatikler performans kaybı da yaşatmıyor tam otomatiklere göre performansları daha iyi oluyor ve tüketim değerleri de daha düşük oluyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canvarol -- 3 Şubat 2011; 1:55:07 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.