Şimdi Ara

hangi pavilion medelini alayım_?_ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yuzuakyener

    Yaa yapmayın lütfen. HP'nin ne kadar berbat bir bilgisayar olduğunu. Ne kadar çok insanı mağdur ettiğini (ben dahil). Ve teknik servisin para iadesi hariç çözüm üretmekten çok uzak olduğunu cümle alem biliyor. Nasıl oluyor da hala HPyi savunabiliyorsunuz?

    Forumu takip edenler HP alanların başına gelenlerin pişmiş tavuğun başına gelmediğini görüyorlardır. Ben kendi hikayemi anlatayım isterseniz.

    HP Pavillion 6000 serisi bir laptop aldım yaklaşık 12 ay önce. Mağazada görüp görüntüsüne vurulmuştum ve hayatımda ilk kez deliler gibi araştırmadan bir elektronik eşya aldım. Bin pişman oldum tabi. Neler mi geldi başıma:

    1- Bir iki ay sonra belirli aralıklarla ekranın yarısı kararmaya başladı. Ekranı oynatınca düzeliyordu, takmadım. (Çünkü bilgisayarı iş amaçlı kullanıyordum ve inanılmaz ihtiyacım vardı, servise göndermeyi göze alamazdım.)

    2- Aradan bir müddet daha geçti. Sonra ses gidip gelmeye başladı. Bir türlü sebebini bulamadım başta yazılımsal diye düşündüm ama rastgele Power tuşunun oraya bastırdığımda ses geldiğini farkettim.

    3- Bir müddet daha geçtikten sonra ses tamamen gitti. Artık bastırmayla da gelmiyordu ve bu sefer de Power tuşu basmamaya başladı. (Bilgisayara o kadar muhtacım ki tüm bunlara rağmen bilgisayarı quickplay tuşları ile açabildiğim için yine yollamadım servise ve harici küçük hoparlörler taşımaya başladım yanımda ses sorunu için :S)

    4- Artık yaza doğru ara sıra wireless da görünmemeye başlayınca sabrım taştı artık. Zaten yaz da gelmişti. Okullar kapanmıştı ve 2-3 aylığına bilgisayara olan gereksinimim ortadan kalkmıştı. (Bilgisayar Öğretmeniyim de)

    Neyse yolladım servise, başladım beklemeye. 1 hafta, 2 hafta, 3 hafta... Bir ayın sonunda aradılar teknosa'dan HP bilgisayara format atmak için izin istiyor diye. Bilgisayar ellerine ulaştıktan bir ay sonra bakabilmiş beyefendiler anca. Tamam atsınlar zaten yedek almıştım dedim. Bu arada teknosada çalışan arkadaşım sabırlı olmamı 30 iş günü dolması halinde ürün değişimi yada fatura bedeli iadesi isteme hakkımın doğacağını söyledi. Teknoasisti de ara kayıt yaptır onlar da sıkıştırsın HPyi. Biraz problemli bir teknik servisleri var dedi. Zaten bir ay beklemiştim 30 iş günü (yani 45 gün) dolsun diye gün saymaya başladım artık. Dolar dolmaz aradım teknosayı. Paramı geri istiyorum dedim. HP ile görüştüler ve HP benden yeni bir pavillion model seçmemi yada para iadesi talep etmemi istemiş. Ben de sınırlama koydular mı dedim arkadaşıma koymadılar dedi.

    Şöyle bir mantık geliştirdim haklı olarak. 2040ytl fatura bedeli vardı bilgisayarın. Ben de internetten baktım 2300-2400ytl'ye piyasada satılan bir model seçtim. Böyle pahalı bir model seçmemin sebebi de bana nakit 2040ytl ödemek yerine piyasada 2300-2400ytlye hediyeli olarak satılan bi ürünün onlara daha ucuza mal olacağından emin olmamdı. Ama HP ne yaptı? Bu ürünü veremeyiz kabul ediyorsa şunu verelim. Teklif ettikleri bilgisyarın da 12 ay vadeyle piyasa değeri 1800ytl.

    Arkadaşıma dedim benim ağzımı açtırtmasınlar şimdi. Enayi mi arıyorlar kazıklamak için. Para iadesi iste kardeşim, uğraşamam ben bu adamlarla dedim. 45 günün ardından parayı geri almam da yaklaşık 15 günü buldu. Yani ben 60 gün bekleyerek hiçbirşey elde edebildim. Elde ettiğim tek şey HP marka bir bilgisayarı bir daha asla evime sokamamam gerektiği tecrübesi oldu. O parayla gittim imzamdaki bilgisayarı aldım. 1 hafta içinde elimde olur inş. Şükürler olsun.

    Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Şu mantığı güden teknik servislerin ürünlerini almamaya özen gösterin: En ufak bir sorundan dolayı servise gönderdiğiniz ürünü 1 aydan önce geri göndermiyor teknik servisler. Hatta bir aydan önce bakmıyorlar bile. Sebep ne dersiniz? Tabii ki sizin garanti sürenizden 30-45 gün çalarak olası yeni bir hatanın garanti süresi içinde olması ihtimalini düşürmek.

    HP hakkında daha net bilgi edinmek isteyenler şu şikayetleri bi incelesinler ve benden daha kötü duruma düşürülen nice insan olduğunu görsünler:
    http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=categories&tree=252,434&level=3&id=434&fno=134

    Ben size yukarıdaki açıklamama bir örnek sunayım. Vatandaşın başına gelene bakın:

    Hp Servisten Haber Çıkmadı dirican [27 Ekim 2007, 09:00]
    Hp dizüstü bilgisayarımı alalı henüz bir ay olmuştu; ama adaptörde sorun oldu. 01.10.2007 tarihinde servise verdim. O gün bugündür haber yok. Bilgisayarımı vermedikleri gibi bilgi de vermiyorlar.

    Hp Genel Merkez’i üç kez aradım. Parçanın Avrupa depolarından geleceğini söylüyorlar. Günümüzde kargoyla en fazla üç gün içerisinde istenilen parça elinizde oluyor. Bu ne ciddiyetsizlik ne sorumsuzluk anlayamadım.

    Bütün işlerim aksadı çok mağdurum. Hp firmasından sadece sorularıma cevap verilmesini istiyorum. …



    Bunlardan sonra hp'ye tövbe




  • Sorun yaşamış olabilirsiniz söylediklerinizin çoğu doğrudur inanırım ama " Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Şu mantığı güden teknik servislerin ürünlerini almamaya özen gösterin: En ufak bir sorundan dolayı servise gönderdiğiniz ürünü 1 aydan önce geri göndermiyor teknik servisler. Hatta bir aydan önce bakmıyorlar bile. Sebep ne dersiniz? Tabii ki sizin garanti sürenizden 30-45 gün çalarak olası yeni bir hatanın garanti süresi içinde olması ihtimalini düşürmek. " kısmı çok alakasız olmuş böyle bişey mümkün değil , çünkü adamlar ne yapsınlar cihazın garanti süresini

    Bide notebook fiyatlandırması ile ilgili yorumunuz var şunuda söylemeden geçemicem hiç bir firma 400 lira karla laptop satamazki size değerinin 400 lira altında yeni cihaz versinler


    Son olarak 2 şeyden vazgeçmem 1.hp laptopumdan 2. psp slim cihazımdan




  • arkadaşlar süper bir dizüstü...
    acer......!!!http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2561 bu özellikler hepsini susturur sanırım.. ii markalarda bundan ii bir özellik var mı..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _absolut_ly_

    arkadaşlar süper bir dizüstü...
    acer......!!!http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2561 bu özellikler hepsini susturur sanırım.. ii markalarda bundan ii bir özellik var mı..



    Fiyatına göre iyide bilgisayar bilgisyar gibi durmuyor ki Bi hp ye bak bi şuna




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Sorun yaşamış olabilirsiniz söylediklerinizin çoğu doğrudur inanırım ama " Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Şu mantığı güden teknik servislerin ürünlerini almamaya özen gösterin: En ufak bir sorundan dolayı servise gönderdiğiniz ürünü 1 aydan önce geri göndermiyor teknik servisler. Hatta bir aydan önce bakmıyorlar bile. Sebep ne dersiniz? Tabii ki sizin garanti sürenizden 30-45 gün çalarak olası yeni bir hatanın garanti süresi içinde olması ihtimalini düşürmek. " kısmı çok alakasız olmuş böyle bişey mümkün değil , çünkü adamlar ne yapsınlar cihazın garanti süresini

    Bide notebook fiyatlandırması ile ilgili yorumunuz var şunuda söylemeden geçemicem hiç bir firma 400 lira karla laptop satamazki size değerinin 400 lira altında yeni cihaz versinler


    Son olarak 2 şeyden vazgeçmem 1.hp laptopumdan 2. psp slim cihazımdan


    şuanda yazdığım dizüstü hp pavilion dv6579.. arkadaşımın.. ve dış görünüm gördüğüm en iyi dizüstülerden mavi neon ışıkları hayran bırakıyor keşke şu linkteki özellikler bunda da olsa..http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2561
    bu özellikleri olan bi hp var mı..?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kostebek


    quote:

    Orjinalden alıntı: _absolut_ly_

    arkadaşlar süper bir dizüstü...
    acer......!!!http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2561 bu özellikler hepsini susturur sanırım.. ii markalarda bundan ii bir özellik var mı..



    Fiyatına göre iyide bilgisayar bilgisyar gibi durmuyor ki Bi hp ye bak bi şuna


    bence de öyle ama böyle özellikleri olan hp var mi ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _absolut_ly_ -- 30 Ekim 2007; 0:07:14 >




  • Ne biliyim bozuk mozuk takılıyorum ben valla. Ne zaman kendini resetliyecek diye bekleyişteyim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kostebek

    Ne biliyim bozuk mozuk takılıyorum ben valla. Ne zaman kendini resetliyecek diye bekleyişteyim


  • quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Sorun yaşamış olabilirsiniz söylediklerinizin çoğu doğrudur inanırım ama " Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Şu mantığı güden teknik servislerin ürünlerini almamaya özen gösterin: En ufak bir sorundan dolayı servise gönderdiğiniz ürünü 1 aydan önce geri göndermiyor teknik servisler. Hatta bir aydan önce bakmıyorlar bile. Sebep ne dersiniz? Tabii ki sizin garanti sürenizden 30-45 gün çalarak olası yeni bir hatanın garanti süresi içinde olması ihtimalini düşürmek. " kısmı çok alakasız olmuş böyle bişey mümkün değil , çünkü adamlar ne yapsınlar cihazın garanti süresini

    Bide notebook fiyatlandırması ile ilgili yorumunuz var şunuda söylemeden geçemicem hiç bir firma 400 lira karla laptop satamazki size değerinin 400 lira altında yeni cihaz versinler


    Son olarak 2 şeyden vazgeçmem 1.hp laptopumdan 2. psp slim cihazımdan


    Buradaki mantığı anlayamaman çok ilginç. Cihazın garanti süresini ne yapsınlar ne demek. Garanti süresi dolmuş bir bilgisayarda çıkacak arıza sıcak para demek. Adam parayla yapabileceği değişimi neden ücretsiz yapmak istesin ki.




  • arkadaşlarrrrrr sony vaio'nun sağlam özellikli bir dizüstüsünü arıyorum... yardıma muhtaç bir kardeşiniz var burda..
    para möhöm değil model adı mümkünse..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yuzuakyener


    quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Sorun yaşamış olabilirsiniz söylediklerinizin çoğu doğrudur inanırım ama " Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Şu mantığı güden teknik servislerin ürünlerini almamaya özen gösterin: En ufak bir sorundan dolayı servise gönderdiğiniz ürünü 1 aydan önce geri göndermiyor teknik servisler. Hatta bir aydan önce bakmıyorlar bile. Sebep ne dersiniz? Tabii ki sizin garanti sürenizden 30-45 gün çalarak olası yeni bir hatanın garanti süresi içinde olması ihtimalini düşürmek. " kısmı çok alakasız olmuş böyle bişey mümkün değil , çünkü adamlar ne yapsınlar cihazın garanti süresini

    Bide notebook fiyatlandırması ile ilgili yorumunuz var şunuda söylemeden geçemicem hiç bir firma 400 lira karla laptop satamazki size değerinin 400 lira altında yeni cihaz versinler


    Son olarak 2 şeyden vazgeçmem 1.hp laptopumdan 2. psp slim cihazımdan


    Buradaki mantığı anlayamaman çok ilginç. Cihazın garanti süresini ne yapsınlar ne demek. Garanti süresi dolmuş bir bilgisayarda çıkacak arıza sıcak para demek. Adam parayla yapabileceği değişimi neden ücretsiz yapmak istesin ki.



    Servisin işi gücü yok senin garanti sürenimi hesap edicek eğer hp o kadar basit düşünüp senin kurduğun düz mantığa göre hareket etseydi yeni cihaz verdiği müşterilerinin garantilerini tekrar baştan başlatıp 2 yıl garanti vermezdi peki sen bu durumu daha önce biliyomuydun ?




  • Ne diyim arkadaşım. O zaman seni HPye olan sadakatinle başbaşa bırakayım. Peki benden sana bir soru o zaman. Sadece adaptörü bozulan bir müşterinin bilgisayarını 1 ay zapdetmenin ne gibi bir mantığı var sence? ve de HP gönlünden koptuğu için mi uzatıyor yeni ürünün garanti süresini?
  • Konumuz servis süresi değilki sen konudan konuya atlıyosun ama madem servis ve garantisi süresinden çalma teorisi konusunda anlaştık o zaman farklı konuya geçebiliriz

    Olay sadece adaptör veya batarya yada anakart değil hp firması sadece pavilion serisi laptoplar için yurtiçinde stok bulundurmuyor ve bu yüzden parçaların sipariş edilmesi gümrüğümüze gelmesi gümrükten çekilmesi servise ulaşması parçanın cihaza takılması derken bayağa bir zaman kaybı yaşanıyor ve arkadaşlardan duyduğum kadarıyla bu konuyla ilgili sıkıntı yaşayan hp kısa bir sürede yurtiçi depo oluşturacakmış bencede hp pavilion için en büyük sorun bu depo sorunu gördüğün gibi benimde şikayetçi olduğum şeyler varmış olayı sadakat ile alakası yok

    Bildiğim kadarıyla yeni verdiği cihazın garantisini tekrar 2 yıl veren , klavyeye sıvı teması olduğu halde cihazı garanti dışı bırakmak yerine sadece klavye ücreti alıp tamir eden başka bir firma yok
    Adaptör demişken geçen sene işyerinden bir arkadaş asus adaptörü bozulunca servise gödermiş geldiğinde ise dumur olmuş çünkü press baskılı adaptörü kesip tamir etmişler sonrada yapıştırıp vermişler ama tam estetik fukarası olmuş ama hpde bu yok direk yenisini veriyolar tabi beklemek gerek



    forever dv8000




  • arkadaslar beni unutmayın.. kardeşiniz yüksek özelliklere sahip bir sony vaio arıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _absolut_ly_

    arkadaslar beni unutmayın.. kardeşiniz yüksek özelliklere sahip bir sony vaio arıyor


    Onun için bu bölüme gitmelisinhttp://forum.donanimhaber.com/forumid_455/tt.htm
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.