Şimdi Ara

hangi pavilion medelini alayım_?_

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar dizüstü alıcam ve kararsızım..
    şuan elimde arkadaşın laptop Hp Pavilion dv6579 var. ben 1. sınıf bilg. müh. öğrencisiyim.
    internet, oyun, müzik ve dersler için kullanıcam.. para konusunda sınırım yok en iyi ve kullanışlı pavilion u almaya çalışıyorum..
    yardımlarınızı bekliyorum..



  • Ben yine aynı soruyu sorayım neden hp pavilion?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinden

    Ben yine aynı soruyu sorayım neden hp pavilion?
    kalite diye düşünüyorum oldukça şık tabi bunlar ne kadar sebep bilmem ama yine de bu serinin en iyisini almak isterim..
    yanlış bir seçim mi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _absolut_ly_

    kalite diye düşünüyorum oldukça şık tabi bunlar ne kadar sebep bilmem ama yine de bu serinin en iyisini almak isterim..
    yanlış bir seçim mi olur

    Alıntıları Göster
    şu an da forumun bulunduğu sayfanın sağ tarafında dizüstü bilgisayarlarla ilgili reklamlar var.
    Mesela monster gibi bence iyi araştırıp ona göre markayı tercih etmelisin.para konusunda sınırım yok demişsin ve kalite istiyorsun.
    zaten pahalı fiyatlardaki bütün dizüstü bilgisayarlar kalite ön planda ve tabiki performans.
    sadece şıklığa güvenip tercih yapman bence yanlış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinden

    şu an da forumun bulunduğu sayfanın sağ tarafında dizüstü bilgisayarlarla ilgili reklamlar var.
    Mesela monster gibi bence iyi araştırıp ona göre markayı tercih etmelisin.para konusunda sınırım yok demişsin ve kalite istiyorsun.
    zaten pahalı fiyatlardaki bütün dizüstü bilgisayarlar kalite ön planda ve tabiki performans.
    sadece şıklığa güvenip tercih yapman bence yanlış.

    Alıntıları Göster
    aslında hp köklü bir marka.. monster in adını hiç duymadım ve bilmediğim bir marka almak istemem..
    ayrıca öğrendiğim kadarıyla servisi sadece istanbul'daymış.. hp'nin çoğu yerde servis ağı varmış..
    ben sadece hp serisinin en iyi pavilion modelini seçmeye çalışıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _absolut_ly_

    aslında hp köklü bir marka.. monster in adını hiç duymadım ve bilmediğim bir marka almak istemem..
    ayrıca öğrendiğim kadarıyla servisi sadece istanbul'daymış.. hp'nin çoğu yerde servis ağı varmış..
    ben sadece hp serisinin en iyi pavilion modelini seçmeye çalışıyorum..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşm sakın sakın sakın bende şık diye aldım sürüüyorum. Salı günü sunumum var bilgisayar bozuk. Başına gelmesini istiyorsan devam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kostebek

    Arkadaşm sakın sakın sakın bende şık diye aldım sürüüyorum. Salı günü sunumum var bilgisayar bozuk. Başına gelmesini istiyorsan devam

    Alıntıları Göster
    Kalite arıyorsan hp'yi baştan ele.Sony-toshiba, lenovo gibi markalara bak bunlar daha sorunsuzdur..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _cHaMeLeOn_

    Kalite arıyorsan hp'yi baştan ele.Sony-toshiba, lenovo gibi markalara bak bunlar daha sorunsuzdur..

    Alıntıları Göster
    bir şey sorucam arkadaşlar.
    daha önce bir forum sitesinde nokia için bir şikayet mesajı vermiştim.
    Ve kısa bir süre içinde benimle bağlantıya geçtiler ve sorunum için bana yardım önerisinde bulundular.
    Şİmdi bu hp firması donanımhaber gibi tanınmış ve büyük bir forum sitesinde kendi hakkında bu kadar kötü eleştirilere neden kulak asmıyor anlamış değilim.
    Kardeşim senin kaliten önemli değilmi ve bu kaliteni korumak için şıklığamı önem vermen gerekir,yoksa müşteri memnuniyetine mi?
    Aloooooooooooooooooooo hp sana diyorum.
    hiç duyuyormu beni




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinden

    bir şey sorucam arkadaşlar.
    daha önce bir forum sitesinde nokia için bir şikayet mesajı vermiştim.
    Ve kısa bir süre içinde benimle bağlantıya geçtiler ve sorunum için bana yardım önerisinde bulundular.
    Şİmdi bu hp firması donanımhaber gibi tanınmış ve büyük bir forum sitesinde kendi hakkında bu kadar kötü eleştirilere neden kulak asmıyor anlamış değilim.
    Kardeşim senin kaliten önemli değilmi ve bu kaliteni korumak için şıklığamı önem vermen gerekir,yoksa müşteri memnuniyetine mi?
    Aloooooooooooooooooooo hp sana diyorum.
    hiç duyuyormu beni

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: derinden

    bir şey sorucam arkadaşlar.
    daha önce bir forum sitesinde nokia için bir şikayet mesajı vermiştim.
    Ve kısa bir süre içinde benimle bağlantıya geçtiler ve sorunum için bana yardım önerisinde bulundular.
    Şİmdi bu hp firması donanımhaber gibi tanınmış ve büyük bir forum sitesinde kendi hakkında bu kadar kötü eleştirilere neden kulak asmıyor anlamış değilim.
    Kardeşim senin kaliten önemli değilmi ve bu kaliteni korumak için şıklığamı önem vermen gerekir,yoksa müşteri memnuniyetine mi?
    Aloooooooooooooooooooo hp sana diyorum.
    hiç duyuyormu beni



    Çok samimi bi girdi olmuş Hakikaten ya bu kadar temiz müşterileri tek tek kaybediyorlar ya yazık :)

    BOSCH reklamında bir yazı vardı

    "Müşterimin Güvenini Kaybedeceğime Para Kaybetmeyi Tercih Ederim"

    Sevgiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kostebek

    quote:

    Orjinalden alıntı: derinden

    bir şey sorucam arkadaşlar.
    daha önce bir forum sitesinde nokia için bir şikayet mesajı vermiştim.
    Ve kısa bir süre içinde benimle bağlantıya geçtiler ve sorunum için bana yardım önerisinde bulundular.
    Şİmdi bu hp firması donanımhaber gibi tanınmış ve büyük bir forum sitesinde kendi hakkında bu kadar kötü eleştirilere neden kulak asmıyor anlamış değilim.
    Kardeşim senin kaliten önemli değilmi ve bu kaliteni korumak için şıklığamı önem vermen gerekir,yoksa müşteri memnuniyetine mi?
    Aloooooooooooooooooooo hp sana diyorum.
    hiç duyuyormu beni



    Çok samimi bi girdi olmuş Hakikaten ya bu kadar temiz müşterileri tek tek kaybediyorlar ya yazık :)

    BOSCH reklamında bir yazı vardı

    "Müşterimin Güvenini Kaybedeceğime Para Kaybetmeyi Tercih Ederim"

    Sevgiler

    Alıntıları Göster
    tamam arkadaşlar hp'yi siliyorum.. sony ye göz atıcam.. bana en iyi sony dizüstü modelin adını söyler misiniz??
    yarın birgün babama bir model sunmam gerekiyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _absolut_ly_

    tamam arkadaşlar hp'yi siliyorum.. sony ye göz atıcam.. bana en iyi sony dizüstü modelin adını söyler misiniz??
    yarın birgün babama bir model sunmam gerekiyor..

    Alıntıları Göster
    Hp'yi saf dışı etmekle en iyisini yapmışsın..

    Şu adrese bakıştırıver..

    http://www.sonyvaiobilgisayar.com/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _absolut_ly_

    tamam arkadaşlar hp'yi siliyorum.. sony ye göz atıcam.. bana en iyi sony dizüstü modelin adını söyler misiniz??
    yarın birgün babama bir model sunmam gerekiyor..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: _absolut_ly_

    tamam arkadaşlar hp'yi siliyorum.. sony ye göz atıcam.. bana en iyi sony dizüstü modelin adını söyler misiniz??
    yarın birgün babama bir model sunmam gerekiyor..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinden

    quote:

    Orjinalden alıntı: _absolut_ly_

    tamam arkadaşlar hp'yi siliyorum.. sony ye göz atıcam.. bana en iyi sony dizüstü modelin adını söyler misiniz??
    yarın birgün babama bir model sunmam gerekiyor..



    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _absolut_ly_



    Alıntıları Göster
    fiyat sınırım yok demişsin ama sonylere gene de gerek yok diyorum ben . oyun da oynayacağını düşünürsek acer , asus ve dell'in yeni çıkan modellerini düşünebilirsin . ya da benim yaptığım gibi monster alabilirsin . fiyat/performans olarak sen ien memnun edecek olan ürünler bu markalardır bence .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    fiyat sınırım yok demişsin ama sonylere gene de gerek yok diyorum ben . oyun da oynayacağını düşünürsek acer , asus ve dell'in yeni çıkan modellerini düşünebilirsin . ya da benim yaptığım gibi monster alabilirsin . fiyat/performans olarak sen ien memnun edecek olan ürünler bu markalardır bence .

    Alıntıları Göster
    anti hp diyelim once pavillioncular olarak.
    asla sony lenovo falan alip da kazik yeme derim.
    hep soylerim toshiba yada asus modele gore kiyasla ikisi hakkinda su daha iyidir diyemem.ama bu markalarla sorun yasamazsin....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adameus

    anti hp diyelim once pavillioncular olarak.
    asla sony lenovo falan alip da kazik yeme derim.
    hep soylerim toshiba yada asus modele gore kiyasla ikisi hakkinda su daha iyidir diyemem.ama bu markalarla sorun yasamazsin....

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar size iki adres veriyorum sony ve hp.. hp'yi neden yazdım derseniz sony'nin özellikleri bu hp'den iyi mi merak ediyorum.. cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum...

    sony :http://www.sonyvaiobilgisayar.com/sonyvaio_notebook_b30.htm

    hp :http://h10010.www1.hp.com/wwpc/tr/tr/ho/WF06b/1090731-4511061-4511063-4511063-4511063-79744980-80518459.html?jumpid=oc_R1002_TRTRC-001_HP%20Pavilion%20dv6579et%20Notebook%20PC&lang=tr&cc=tr

    sony'nin 512 MB ekran kartı var mı tabi ram i 2 GB ve hardisk en 150 Gb olacak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _absolut_ly_ -- 29 Ekim 2007; 4:30:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _absolut_ly_

    arkadaşlar size iki adres veriyorum sony ve hp.. hp'yi neden yazdım derseniz sony'nin özellikleri bu hp'den iyi mi merak ediyorum.. cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum...

    sony :http://www.sonyvaiobilgisayar.com/sonyvaio_notebook_b30.htm

    hp :http://h10010.www1.hp.com/wwpc/tr/tr/ho/WF06b/1090731-4511061-4511063-4511063-4511063-79744980-80518459.html?jumpid=oc_R1002_TRTRC-001_HP%20Pavilion%20dv6579et%20Notebook%20PC&lang=tr&cc=tr

    sony'nin 512 MB ekran kartı var mı tabi ram i 2 GB ve hardisk en 150 Gb olacak..

    Alıntıları Göster
    arkadaslar hp kotu diyoruz ok cok sorun var ama baska bir yonden de bakinca hp dunyada en cok satilan notebook cok satildigindan dolayi sorunlu bilgisayar sayisi cok, yuzdeye vurdugunuzda buyuk bir ihtimalle aynidir digerleriyle. ayrica ben not*****kreview.com u takip edenler varsa (dunyadaki en buyuk notebook forumlarindan birisi) ve insanlar hp den xp yukleme sorunu haric cok memmunlar.. sony tabiki daha yuksek kalite ama fiyati oranladiginizda cok fark var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fromelf -- 29 Ekim 2007; 6:47:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fromelf

    arkadaslar hp kotu diyoruz ok cok sorun var ama baska bir yonden de bakinca hp dunyada en cok satilan notebook cok satildigindan dolayi sorunlu bilgisayar sayisi cok, yuzdeye vurdugunuzda buyuk bir ihtimalle aynidir digerleriyle. ayrica ben not*****kreview.com u takip edenler varsa (dunyadaki en buyuk notebook forumlarindan birisi) ve insanlar hp den xp yukleme sorunu haric cok memmunlar.. sony tabiki daha yuksek kalite ama fiyati oranladiginizda cok fark var..

    Alıntıları Göster
    Yaa yapmayın lütfen. HP'nin ne kadar berbat bir bilgisayar olduğunu. Ne kadar çok insanı mağdur ettiğini (ben dahil). Ve teknik servisin para iadesi hariç çözüm üretmekten çok uzak olduğunu cümle alem biliyor. Nasıl oluyor da hala HPyi savunabiliyorsunuz?

    Forumu takip edenler HP alanların başına gelenlerin pişmiş tavuğun başına gelmediğini görüyorlardır. Ben kendi hikayemi anlatayım isterseniz.

    HP Pavillion 6000 serisi bir laptop aldım yaklaşık 12 ay önce. Mağazada görüp görüntüsüne vurulmuştum ve hayatımda ilk kez deliler gibi araştırmadan bir elektronik eşya aldım. Bin pişman oldum tabi. Neler mi geldi başıma:

    1- Bir iki ay sonra belirli aralıklarla ekranın yarısı kararmaya başladı. Ekranı oynatınca düzeliyordu, takmadım. (Çünkü bilgisayarı iş amaçlı kullanıyordum ve inanılmaz ihtiyacım vardı, servise göndermeyi göze alamazdım.)

    2- Aradan bir müddet daha geçti. Sonra ses gidip gelmeye başladı. Bir türlü sebebini bulamadım başta yazılımsal diye düşündüm ama rastgele Power tuşunun oraya bastırdığımda ses geldiğini farkettim.

    3- Bir müddet daha geçtikten sonra ses tamamen gitti. Artık bastırmayla da gelmiyordu ve bu sefer de Power tuşu basmamaya başladı. (Bilgisayara o kadar muhtacım ki tüm bunlara rağmen bilgisayarı quickplay tuşları ile açabildiğim için yine yollamadım servise ve harici küçük hoparlörler taşımaya başladım yanımda ses sorunu için :S)

    4- Artık yaza doğru ara sıra wireless da görünmemeye başlayınca sabrım taştı artık. Zaten yaz da gelmişti. Okullar kapanmıştı ve 2-3 aylığına bilgisayara olan gereksinimim ortadan kalkmıştı. (Bilgisayar Öğretmeniyim de)

    Neyse yolladım servise, başladım beklemeye. 1 hafta, 2 hafta, 3 hafta... Bir ayın sonunda aradılar teknosa'dan HP bilgisayara format atmak için izin istiyor diye. Bilgisayar ellerine ulaştıktan bir ay sonra bakabilmiş beyefendiler anca. Tamam atsınlar zaten yedek almıştım dedim. Bu arada teknosada çalışan arkadaşım sabırlı olmamı 30 iş günü dolması halinde ürün değişimi yada fatura bedeli iadesi isteme hakkımın doğacağını söyledi. Teknoasisti de ara kayıt yaptır onlar da sıkıştırsın HPyi. Biraz problemli bir teknik servisleri var dedi. Zaten bir ay beklemiştim 30 iş günü (yani 45 gün) dolsun diye gün saymaya başladım artık. Dolar dolmaz aradım teknosayı. Paramı geri istiyorum dedim. HP ile görüştüler ve HP benden yeni bir pavillion model seçmemi yada para iadesi talep etmemi istemiş. Ben de sınırlama koydular mı dedim arkadaşıma koymadılar dedi.

    Şöyle bir mantık geliştirdim haklı olarak. 2040ytl fatura bedeli vardı bilgisayarın. Ben de internetten baktım 2300-2400ytl'ye piyasada satılan bir model seçtim. Böyle pahalı bir model seçmemin sebebi de bana nakit 2040ytl ödemek yerine piyasada 2300-2400ytlye hediyeli olarak satılan bi ürünün onlara daha ucuza mal olacağından emin olmamdı. Ama HP ne yaptı? Bu ürünü veremeyiz kabul ediyorsa şunu verelim. Teklif ettikleri bilgisyarın da 12 ay vadeyle piyasa değeri 1800ytl.

    Arkadaşıma dedim benim ağzımı açtırtmasınlar şimdi. Enayi mi arıyorlar kazıklamak için. Para iadesi iste kardeşim, uğraşamam ben bu adamlarla dedim. 45 günün ardından parayı geri almam da yaklaşık 15 günü buldu. Yani ben 60 gün bekleyerek hiçbirşey elde edebildim. Elde ettiğim tek şey HP marka bir bilgisayarı bir daha asla evime sokamamam gerektiği tecrübesi oldu. O parayla gittim imzamdaki bilgisayarı aldım. 1 hafta içinde elimde olur inş. Şükürler olsun.

    Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Şu mantığı güden teknik servislerin ürünlerini almamaya özen gösterin: En ufak bir sorundan dolayı servise gönderdiğiniz ürünü 1 aydan önce geri göndermiyor teknik servisler. Hatta bir aydan önce bakmıyorlar bile. Sebep ne dersiniz? Tabii ki sizin garanti sürenizden 30-45 gün çalarak olası yeni bir hatanın garanti süresi içinde olması ihtimalini düşürmek.

    HP hakkında daha net bilgi edinmek isteyenler şu şikayetleri bi incelesinler ve benden daha kötü duruma düşürülen nice insan olduğunu görsünler:
    http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=categories&tree=252,434&level=3&id=434&fno=134

    Ben size yukarıdaki açıklamama bir örnek sunayım. Vatandaşın başına gelene bakın:

    Hp Servisten Haber Çıkmadı dirican [27 Ekim 2007, 09:00]
    Hp dizüstü bilgisayarımı alalı henüz bir ay olmuştu; ama adaptörde sorun oldu. 01.10.2007 tarihinde servise verdim. O gün bugündür haber yok. Bilgisayarımı vermedikleri gibi bilgi de vermiyorlar.

    Hp Genel Merkez’i üç kez aradım. Parçanın Avrupa depolarından geleceğini söylüyorlar. Günümüzde kargoyla en fazla üç gün içerisinde istenilen parça elinizde oluyor. Bu ne ciddiyetsizlik ne sorumsuzluk anlayamadım.

    Bütün işlerim aksadı çok mağdurum. Hp firmasından sadece sorularıma cevap verilmesini istiyorum. …




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuzuakyener

    Yaa yapmayın lütfen. HP'nin ne kadar berbat bir bilgisayar olduğunu. Ne kadar çok insanı mağdur ettiğini (ben dahil). Ve teknik servisin para iadesi hariç çözüm üretmekten çok uzak olduğunu cümle alem biliyor. Nasıl oluyor da hala HPyi savunabiliyorsunuz?

    Forumu takip edenler HP alanların başına gelenlerin pişmiş tavuğun başına gelmediğini görüyorlardır. Ben kendi hikayemi anlatayım isterseniz.

    HP Pavillion 6000 serisi bir laptop aldım yaklaşık 12 ay önce. Mağazada görüp görüntüsüne vurulmuştum ve hayatımda ilk kez deliler gibi araştırmadan bir elektronik eşya aldım. Bin pişman oldum tabi. Neler mi geldi başıma:

    1- Bir iki ay sonra belirli aralıklarla ekranın yarısı kararmaya başladı. Ekranı oynatınca düzeliyordu, takmadım. (Çünkü bilgisayarı iş amaçlı kullanıyordum ve inanılmaz ihtiyacım vardı, servise göndermeyi göze alamazdım.)

    2- Aradan bir müddet daha geçti. Sonra ses gidip gelmeye başladı. Bir türlü sebebini bulamadım başta yazılımsal diye düşündüm ama rastgele Power tuşunun oraya bastırdığımda ses geldiğini farkettim.

    3- Bir müddet daha geçtikten sonra ses tamamen gitti. Artık bastırmayla da gelmiyordu ve bu sefer de Power tuşu basmamaya başladı. (Bilgisayara o kadar muhtacım ki tüm bunlara rağmen bilgisayarı quickplay tuşları ile açabildiğim için yine yollamadım servise ve harici küçük hoparlörler taşımaya başladım yanımda ses sorunu için :S)

    4- Artık yaza doğru ara sıra wireless da görünmemeye başlayınca sabrım taştı artık. Zaten yaz da gelmişti. Okullar kapanmıştı ve 2-3 aylığına bilgisayara olan gereksinimim ortadan kalkmıştı. (Bilgisayar Öğretmeniyim de)

    Neyse yolladım servise, başladım beklemeye. 1 hafta, 2 hafta, 3 hafta... Bir ayın sonunda aradılar teknosa'dan HP bilgisayara format atmak için izin istiyor diye. Bilgisayar ellerine ulaştıktan bir ay sonra bakabilmiş beyefendiler anca. Tamam atsınlar zaten yedek almıştım dedim. Bu arada teknosada çalışan arkadaşım sabırlı olmamı 30 iş günü dolması halinde ürün değişimi yada fatura bedeli iadesi isteme hakkımın doğacağını söyledi. Teknoasisti de ara kayıt yaptır onlar da sıkıştırsın HPyi. Biraz problemli bir teknik servisleri var dedi. Zaten bir ay beklemiştim 30 iş günü (yani 45 gün) dolsun diye gün saymaya başladım artık. Dolar dolmaz aradım teknosayı. Paramı geri istiyorum dedim. HP ile görüştüler ve HP benden yeni bir pavillion model seçmemi yada para iadesi talep etmemi istemiş. Ben de sınırlama koydular mı dedim arkadaşıma koymadılar dedi.

    Şöyle bir mantık geliştirdim haklı olarak. 2040ytl fatura bedeli vardı bilgisayarın. Ben de internetten baktım 2300-2400ytl'ye piyasada satılan bir model seçtim. Böyle pahalı bir model seçmemin sebebi de bana nakit 2040ytl ödemek yerine piyasada 2300-2400ytlye hediyeli olarak satılan bi ürünün onlara daha ucuza mal olacağından emin olmamdı. Ama HP ne yaptı? Bu ürünü veremeyiz kabul ediyorsa şunu verelim. Teklif ettikleri bilgisyarın da 12 ay vadeyle piyasa değeri 1800ytl.

    Arkadaşıma dedim benim ağzımı açtırtmasınlar şimdi. Enayi mi arıyorlar kazıklamak için. Para iadesi iste kardeşim, uğraşamam ben bu adamlarla dedim. 45 günün ardından parayı geri almam da yaklaşık 15 günü buldu. Yani ben 60 gün bekleyerek hiçbirşey elde edebildim. Elde ettiğim tek şey HP marka bir bilgisayarı bir daha asla evime sokamamam gerektiği tecrübesi oldu. O parayla gittim imzamdaki bilgisayarı aldım. 1 hafta içinde elimde olur inş. Şükürler olsun.

    Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Şu mantığı güden teknik servislerin ürünlerini almamaya özen gösterin: En ufak bir sorundan dolayı servise gönderdiğiniz ürünü 1 aydan önce geri göndermiyor teknik servisler. Hatta bir aydan önce bakmıyorlar bile. Sebep ne dersiniz? Tabii ki sizin garanti sürenizden 30-45 gün çalarak olası yeni bir hatanın garanti süresi içinde olması ihtimalini düşürmek.

    HP hakkında daha net bilgi edinmek isteyenler şu şikayetleri bi incelesinler ve benden daha kötü duruma düşürülen nice insan olduğunu görsünler:
    http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=categories&tree=252,434&level=3&id=434&fno=134

    Ben size yukarıdaki açıklamama bir örnek sunayım. Vatandaşın başına gelene bakın:

    Hp Servisten Haber Çıkmadı dirican [27 Ekim 2007, 09:00]
    Hp dizüstü bilgisayarımı alalı henüz bir ay olmuştu; ama adaptörde sorun oldu. 01.10.2007 tarihinde servise verdim. O gün bugündür haber yok. Bilgisayarımı vermedikleri gibi bilgi de vermiyorlar.

    Hp Genel Merkez’i üç kez aradım. Parçanın Avrupa depolarından geleceğini söylüyorlar. Günümüzde kargoyla en fazla üç gün içerisinde istenilen parça elinizde oluyor. Bu ne ciddiyetsizlik ne sorumsuzluk anlayamadım.

    Bütün işlerim aksadı çok mağdurum. Hp firmasından sadece sorularıma cevap verilmesini istiyorum. …

    Alıntıları Göster
    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2561

    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2525 bu ürünleri tavsiye edebilirim ya da senin için dayanıklılık önemliyse aşağıdaki modeli de tercih edebilirsin ama türkiye fiyatı biraz pahalı ne yazikki..

    http://www.weblebi.com/UrunDetaylari.aspx?Id=QatS2wQsU1rYRygsYlONaw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _cHaMeLeOn_

    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2561

    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2525 bu ürünleri tavsiye edebilirim ya da senin için dayanıklılık önemliyse aşağıdaki modeli de tercih edebilirsin ama türkiye fiyatı biraz pahalı ne yazikki..

    http://www.weblebi.com/UrunDetaylari.aspx?Id=QatS2wQsU1rYRygsYlONaw

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: _cHaMeLeOn_

    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2561

    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=2525 bu ürünleri tavsiye edebilirim ya da senin için dayanıklılık önemliyse aşağıdaki modeli de tercih edebilirsin ama türkiye fiyatı biraz pahalı ne yazikki..

    http://www.weblebi.com/UrunDetaylari.aspx?Id=QatS2wQsU1rYRygsYlONaw


    2. verdiğin linkteki acer marka dizüstü gerçekten ii özelliklere sahip hoşuma gitti fiyatı da özelliklerine göre gayet iyi tşkler.. bir de şu sony^ye göz atabilr misinhttp://www.sonyvaiobilgisayar.com/sonyvaio_notebook_b30.htm




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.