Şimdi Ara

Hangi Petrol Şirketi ve Hangi Yakıt Tercih Edilmeli? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
2.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Uzun zamandır dizel araç kullanıyorum ve shell'den hiç vazgeçmedim. Çünkü hiçbir sorun yaşamadım ancak son zamanlarda duyduklarım ve gördüklerim ışığında tp euro dizeli denemeyi düşünüyorum. Yaşadığım yerde litre fiyatları güncel shell'de 4.52 tp' de ise 4.38 arada 14 kuruş var 45 litrelik depomda bana 6 tl gibi bir kar sağlıyor lakin bundan da önemlisi paramın Türkiye'de kalmasını istiyorum.
  • Yeni aracımla opet'e mi geçeyim diye düşünürken, Shell vpower ile başlangıç yaptım ve devam edeceğim!
    Herkes SHELL'E !


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben normal shell benzin kullaniyordum ama artik vpoweri deneyecegim herkes bunu yaziyor nitromu yaziyordu birde sanirsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shell.
  • İki önceki aracımda, Megane II Sedan 1.5 Dci Privilege, 97.000 km boyunca Opet Ultraforce mazot kullandım. Satarken ne turbosunda ne enjektörlerinde en ufak bir sorun yoktu. Hiç bir zaman Carbon Clean yaptırma ihtiyacıda hissetmedim.
    Bir önceki aracım Honda Civic 'te 12.000 km boyunca Opet 95 oktan kullandım.
    Şimdi ise 15.000 km'dir son aracım Kia Cee'd'de yine Opet Ultarofce mazot kullanıyorum.

    (Shell bir iki kez denedim, full depoda en az 50-60 km daha az gidiyordu. Bir iki depo Total denedim, memnun kaldım.)

    Özetle Opetle yola devam :)
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.