Şimdi Ara

HANGISINI ALMALI SIZCE ? ( ALMAN ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    tamam chip performans artışı sağlıyor ama yakıt tüketimini ve motor ömrünü olumsuz etkiliyor diye biliyorum. Orijinal her zaman daha iyidir. Öyle olmasa adamlar chipi takar piyasaya sürerlerdi.

    forumdan chipli şekilde kullanan var son limitlerine kadar kullanılmadıkça bir problem olacağını sanmam.opel servisi kendi takıp satıyor diye biliyorum.tabiki tartışmasız herşeyin orjinali iyidir fakat motor güçsüz diyede araçtan vazgeçmenin bir mantığı yok.sonuçta çaresiz değil yazılımla binilebilecek seviyeye geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Euphorium


    quote:

    Orijinalden alıntı: ^^chicken_translate^^

    quote:

    Orijinalden alıntı: Euphorium

    Alman istiyorsaniz Opel olmak zorunda!

    Cunku Skoda Cek, Seat Ispanyol markasidir.

    biliyorsunuz seat uzun süre önce VAG grubuna geçti, fabrika ispanyada ama genetik kodları alman,,, clio da türkiyede üretiliyor ama o bir fransız

    Firmanin kuruldugu yer olarak soylemistim, o zaman volvo cin mi oldu

    çinliler volvo nun genetiğiyle oynamadı, seat ın bütün modellerinde VAG grubunun izini ve imzasını görürsün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavalalı92

    Allanlar ralli yapmıyo zaten 1.3 dizelin kitlesi belli 3 kişiye yeter de artar

    1.3 Dizelin vergi dışında hiç bir esprisi yok.Yakıtı PSA ile 1.6 TDI ile aynı..Astra J 1400kg'a yakın araba şehiriçi ve uzun yol kullanımında çok sıkıntı yaratır.Üç kişi tek kişi fark etmiyor motor kasanın altında eziliyor.1150kg'lık GP'da 90'lığını kullanıyordum iyi tanırım motoru.Yokuşlarda,yüklü kalkışlarda sıkıntı yaratıyor,klimayı açtın mı bittin.
  • Dentex Dentex kullanıcısına yanıt
    bence de ve
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kavalalı92

    Allanlar ralli yapmıyo zaten 1.3 dizelin kitlesi belli 3 kişiye yeter de artar

    1.3 Dizelin vergi dışında hiç bir esprisi yok.Yakıtı PSA ile 1.6 TDI ile aynı..Astra J 1400kg'a yakın araba şehiriçi ve uzun yol kullanımında çok sıkıntı yaratır.Üç kişi tek kişi fark etmiyor motor kasanın altında eziliyor.1150kg'lık GP'da 90'lığını kullanıyordum iyi tanırım motoru.Yokuşlarda,yüklü kalkışlarda sıkıntı yaratıyor,klimayı açtın mı bittin.

    ben puntonun 75 beygirliğini kullanıyorum hiç bir yokuşta bayıldığını görmedim ,hemde klima full kapasite çalışırken,,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 14 Ağustos 2013; 16:02:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^^chicken_translate^^

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dentex Dentex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kavalalı92

    Allanlar ralli yapmıyo zaten 1.3 dizelin kitlesi belli 3 kişiye yeter de artar

    1.3 Dizelin vergi dışında hiç bir esprisi yok.Yakıtı PSA ile 1.6 TDI ile aynı..Astra J 1400kg'a yakın araba şehiriçi ve uzun yol kullanımında çok sıkıntı yaratır.Üç kişi tek kişi fark etmiyor motor kasanın altında eziliyor.1150kg'lık GP'da 90'lığını kullanıyordum iyi tanırım motoru.Yokuşlarda,yüklü kalkışlarda sıkıntı yaratıyor,klimayı açtın mı bittin.

    ben puntonun 75 beygirliğini kullanıyorum hiç bir yokuşta bayıldığını görmedim ,hemde klima full kapasite çalışırken,,

    Yokuş çıkarken değil sıkıntısı zaten,mesele motorun ufaklığından dolayı düşük devirlerde gücünü toplayıp harekete geçememesi veya yük altındayken yüksek viteslerde ve yüksek hızlarda hızlanamaması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dentex Dentex -- 14 Ağustos 2013; 16:16:55 >




  • Dentex Dentex kullanıcısına yanıt
    1.2 tsi motorlar için de durum aynı mıdır? Yani motorun küçüklüğü nedeniyle düşük devirlerde gücünü toparlayamıyor ve yük altında yüksek viteslerde hızlanamıyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    1.2 tsi motorlar için de durum aynı mıdır? Yani motorun küçüklüğü nedeniyle düşük devirlerde gücünü toparlayamıyor ve yük altında yüksek viteslerde hızlanamıyor mu ?

    1.2 TSI 1.3 Mjet 90'lıktan daha güçlü bir motor.Ayrıca benzinli motorlar dizellerden daha hafif olur,dolayısıyla ağırlık farkı da oluyor hatrı sayılır bir miktar.1.6 atmosferik güçlü motorlar kadar canlı olmasa da iyidir yine.Mesela 1.0 üç silindirli 125'lik Eco-boost var Ford'ta güçlü 1.6 atmosferiklerle kafa kafaya yürür.
  • Dentex Dentex kullanıcısına yanıt
    yaptığım araştırma ve incelemeler de ben de 1.2 tsi motorların verimlilik ve gücü konusunda 1.6 atmosferik motorlara kafa tuttuğu bilgisine sahiptim. Bilgilerimi/bilgilerini bir test edeyim demiştim. No problem
  • arabada hacim arayan bir insanım. o yüzden geçen skoda ve seata gittim. rapid, toledo ve octavia'yı görmeye gittim. Eğer "gelecekte ikinci eli nasıl olur" diye bir kaygınız yoksa ve 60-65bin verin elegance donanımlısını alamayacaksanız octaiva yerine en dolusundan bir toledo 47bine alınabiliyor. hatta bir de üzerine 450 liraya S&S istersiniz, canavar olur.
    Açıkçası ben düşünüyorum toledoyu.
    bagaj hacmi filan octavia ile neredeyse aynı.
    Tam dolu donanımlısı gayet tatminkar.
    Opel astra'nın ikinci eli güzel, motoru dendiği gibi ölü filan değil ama bagajı diğerlerine göre daha ufak, iç hacmibiraz daha dar ama kasası çok ağır. dizeli yanılmıyorsam 1.5 ton civarında. mesela toledo 1200 kilodan hafif. octavia 1300'den hafif.
    Hepsi güzel araba. hangisini alırsa alsın severek biner bence.
    Ben eğer elimdeki arabaya biraz daha binebilirsem ve gelecekte maddi durumum el verirse octavia'ya zorlarım. yoksa toledo rapid filan bakabilirim.
    Saygılarımla




  • ppzrg kullanıcısına yanıt
    kesinlikle görüşlerinize katılıyorum. zaten 60-65 bin verecek kişinin ne toledoyla ne rapidle işi olur? az paraya alınabilecek güvenlik donanımı tam, yakıt olarak üzmeyen, ancak ikinci eli nazlı olan araç toledo. C segmentindeki araca parası yetiyorsa gitsin astra alsın ki bagajı filan bana yeter, ancak benim için pahalı. Toledonun malzeme kalitesi sınırlı olmakla birlikte işçilikte hiç problem görmedim, dolayısıyla bu paraya alınabilecek bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Ne yazik ki saydiginiz araclardan opel disinda alman araci yok. Skoda çek markasi seat ise ispanyol. Hepsi vw nin bunyesi altinda ancak bu bu araclari alman yapmiyor. Tipki tofas sahinlerin italyan olmamasi veya hyundailerin tr de uretilip turk olmamasi gibi.

    Ben de markanın satın alınmasıyla milliyetinin değiştiğine inanmıyorum.Seat İspanyoldur benim için, Bugatti Fransızdır.Jaguar İngiliz, Volvo İsveçlidir.

    Fakat Fiat-TOFAŞ örneği ile Seat-VAG örneği aynı değil hocam.
  • ispanyol olsa nolur, alman olsa nolur? araç ortada, kullanılan teknoloji ve motor ortada, plastik malzeme ve işçilik ortada. iyisiyle kötüsüyle mamülümüz bu.
  • Yorumum başlığa ve @Kaygerya nickli üyenin yorumuna ithafen yazılmıştır.

    Yoksa kimse milliyetine göre araba seçmiyor elbet.Yani umarım seçmiyordur kimse.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.