Şimdi Ara

HARFİYAT ARACI (TIR) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
16.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benim aracımda olduğu gibi sıralı pompa olmasa dahi,o araca pompa ayarı yapılır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BEST_OF_THE_BUCAK


    quote:

    Orjinalden alıntı: MB_Driver


    quote:

    Orjinalden alıntı: kadirdaglar

    yillardir man kullanicisiyim fakat 10 teker hafriyat kamyonu 85 model 26:281 sifir 30:28 mercedesleri rampada geciyor man emin olun
    rampa agir sartlarda 10 numara

    en gucsuz man ama torku en verimli verende man 1000 ile 1400 arasi bence bir tir icin rampada cok onemli

    fakat her acidan bariz scania nin ustunlugu soz konusu


    Konyalısın galiba gecen konyalı bi tanıdıkda man iyi diyor 3228 i bile solladım diyor 3228 i sollamayan arabamı var rampanın kokusunu 10 km geriden alıyor.


    Ali bak burda bi anormallik var 270 manı 3228 in geçmesi lazım çünkü 270 man tam öküz ölüsü rampada 827 nin orjinal haliyle 2 vites fark atıyoduk 270 kırkayak manlara...

    Bizim konyalı tanıdıklar geciyor ama 3228 i gecebiliyolarmış sadece 3228 i geciyoruz dediler :D




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Benim aracımda olduğu gibi sıralı pompa olmasa dahi,o araca pompa ayarı yapılır.


    merhaba,

    beneim bildiğim birim enjektor, commonrail motorlarda sıralı pompa gibi ayar yapılamıyor cünkü her silindirin içinde ayrı bir enjektör ve pompa var. Ama pompacıhttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3c/Unit_injector.jpglar ayrı bir yöntem bulmuşlar ise onu bilmiyorum.
  • abicim ist tonaj var uzun yol diyosun adam ümraniyeden şileye günde 5 6 sefer atıyo tırlar (man)zaten takoraf var gaz basamıyolar saha içde hino derim 10 teker yada hi-ex
    quote:

    Orjinalden alıntı: kadirdaglar

    bizde hafriyatciyiz asıl onemli olan sudur

    saha icimi uzun yolmu

    tır oldugu ıcın buyuk ıhtımal uzun yoldur o zaman uzun yolda scania al derim yada mercedes ama saha iciyse yani toprak sahaysa kesinlikle man man bu yollarin uzmanidir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: V8 680


    quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Benim aracımda olduğu gibi sıralı pompa olmasa dahi,o araca pompa ayarı yapılır.


    merhaba,

    beneim bildiğim birim enjektor, commonrail motorlarda sıralı pompa gibi ayar yapılamıyor cünkü her silindirin içinde ayrı bir enjektör ve pompa var. Ama pompacılar ayrı bir yöntem bulmuşlar ise onu bilmiyorum.


    Bana pompacı arkadaş Common rail gibi sistemlerede pompa ayarı yapılabiliyor dedi..

    Yani Common-Rail'e pompasız sistem sıfatı doğru değil.Common-Rail'in diğerlerinden farkı elektronik olmasıdır..

    Dolayısıyla motor sesi,yakıt tüketimi düşer..




  • Öncelikle selamlar. Konuyu yeni gördüğüm için yazmak istedim.

    Hafriyatta BMC FATİH abiler... Kim ne derse desin. (Yuhh, Ohaaa vs. yazmazsanız sevinirim)
    Şu düz yolda bile sallanma olayını bende çözemedim. Acaba sürekli bozuk yollarda olduğundan kendini hep öylemi hissediyor Çözen olursa yazsın bizde anlayalım

    Şaka yaptığımı zannetmeyin. Size gördüğüm görüntüyü anlatmak isterdim ama yazıyla çok zor olcak. Bir de şunu anlamıyorum. BMC yi horgören vatandaşlarımız var maalesef. Ancak milli servetten bahsediyoruz burda. Sadece üzerinde bir tanınmış marka var diye gidipte parayı dışarı vermek gereksiz değil mi? Neymiş 10PS-100Nm falan filan... BMC'nin elbette eksik/kötü yanları var. Kimse yok diyemez. Ancak maksat eğer iş yapmaksa BMC diğer tüm kamyonlarla aynı işi görür.

    BMC kafanıza yatmazsa MAN. Güç, Sağlamlık, Ekonomi garanti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Güneydoğu -- 13 Kasım 2008; 1:31:08 >




  • Araç almayı düşünenlere eğer beğenirlerse Axor'u teklif edicem yıl sonu olduğu için Mercedes kendi finanskurulusundan 50bin€ta kadar %0 faizli kredi kullandırıyor. Bayiye gittiğimde bana söylenen 2008 model araçları havuzdan bir an evvel çıkarmak olduğu idi. 2009 itibariyle Türkiye'de üreticelek bütün kamyonlar EURO4 olucak ve ek maliyet, ek zahmet gerektirecek.
  • MERHABA BEN ÇETAŞ RENAULT TRUCKS DA ÇALIŞIYORUM VE RENAULT TRUCKS HER YÖNDEN DİĞER MARKALARDAN İYİ ÇÜNKÜ FİYATI DAHA DÜŞÜK DİĞER MARKALARA GÖRE VE EN HAFİF ARACA SAHİPTİR. EĞER İSTERSENİZ GÖRÜŞMEK VE BİLGİ VERMEK DE İSTERİZ.
  • horrtttt
  • slmlar abilerim.. sadece ricaam TECRÜBELİ olanlar cevaplasın ..çekici alıcam haarfiyat işinde çalışıcak ama ileridede piyasaya çalışabileceğim yakıtta ve parçata uygun tasarruflu çekici hangisidir.
  • Valla bende damperde kullanmak uzere arac alacam kararsiz kaldim reno 460 duaunuyorum 2013 felan varmi kullanan bu araci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slmlar abi ben araştırdım bu sayfada anlayan arkadaş yok tr işinden başka yerden akıl aldım tek araç mersedes aksor 1840 ls modeli rotardarlı kilima olcak .harfiyatada uzun yolada bire bir .hem parça dayanıklı hem diğer tırlara bakarak ucuz yaygın parca servis ağı var .tırlarda ucuz
  • Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var. Tırlarda Retarder Fren lambasını yakıyor mu?. Otobüslerin bazılarında aktif oluyormuş sanırım. Tırlarda durum nedir?.

    Teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.