Alt komşunun ev telefonu bozulduğu için elektrikçi çağırmış, elektrikçide yeni hat çekerek sorunu çözmüş dolayısıyla. Şimdi benim sıkıntımda şu,
Önceden değerlerim böyleydi 50 mbpslik pakete geçiş gözüküyordu. Artık değerlerim buna düştü ve 50 mbpslik pakete geçiş gözükmüyor. İnternetimde kopma yok ama benim sıkıntım şu şimdi, Elektrikçiyi aradım ben bir şey yapmadım arıza kaydı bırakın internet sağlayıcısına diyor, Bende de şuanlık bir arıza yok ama değerlerdeki düşüş açıkca belli, eskisine nazaran pingim biraz daha fazla. Ben hattımın eski haline gelmesini istiyorum 50 mbpslik pakete geçmeyi düşünüyordum yakın zamanda, hal böyle olunca geçemeyeceğim artık. Destek kayıtlarında hızımın normal olduğunu belirtiyorsunuz hep birde telefonla aramışsınız ama telefon abimin üstüne bu işlerden anlamadığı için cevapda veremiyorum, 35 mbps ile mahsur kalmak istemiyorum düzeltilebilir mi bu iş?
Hat zayıflamanız yükselmiş
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Merhaba, hat değerlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Pm'den ilettim.
NT2LN
kullanıcısına yanıt
Bende ondan uğraşıyorum, elektrikçi yakti bizi..
emirk77xxxxE
kullanıcısına yanıt
Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde 35 Mbps'e kadar paketimizden hizmet alıyorsunuz. Öncelikle paket değişikliği için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açmanız gerekiyor. Paket değişikliği gerçekleştikten sonra 50 Mbps'e kadar pakette hat değerleri düşükse modem buluşması gereken hız da buluşmuyor statüsünde destek kaydı oluşturmanız gerekiyor.