Şimdi Ara

hatchback araçlar ölüm tehlikesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • nebel N kullanıcısına yanıt

    2000 model civarı fiesta bu ne yeni teknolojisi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nebel N kullanıcısına yanıt

    Bu nasıl bir örnek? Yandan girse arabayı ikiye böler motor siz ne zannediyorsunuz? Motor dediğiniz şey kürdan değildir. Modern bir Sedanın nasıl ikiye bölünmeye ramak kaldığını görün.

    hatchback araçlar ölüm tehlikesi


    hatchback araçlar ölüm tehlikesidailymotion
    重機插賓士不治最後身影曝光 騎士「超高速狂飆」不見車尾燈!─影片 Dailymotion
    https://www.dailymotion.com/video/x85ossd




  • Ne saçma bir konu.Bütün modellerde heçbek araçlar sedan olanına göre daha kaliteli yapılır.Focus heçbek sedana göre daha iyidir,egea heçbek egea sedana göre daha iyidir.Alın size symbol o zaman.Bakın bu da ön koltuğa kadar gitmiş

    hatchback araçlar ölüm tehlikesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gövdeyi bir kutu kesiti olarak düşünürsek orta seviye yükseklikteki ek yapısal elemanları sedan gövdelerin bilindik avantajıdır. Yokluğu da, steyşınlarda tasarımcılarn baş belasıdır. Dolayısıyla, konuda gerçeklik payı var.


    Viraj kabiliyetinden, süspansiyona etkisi hissedilir. Özellikle torsiyon (burulma) yönünde katkı sağlar. İyi bir modelse, ağırlık bir defa artırılmışken (renkli fotograftaki gibi) kaza etkisi yönünde de güçlendirilebilir. Hatta, katlanır arka koltukların olmadığı eski dönemlerde bir de çapraz yönde güçlendirilmiş, gerilimle çalışan paneller olurdu (siyah-beyaz fotograf).


    Kesitlerin ince, panellerdeki boşaltmaların büyük olduğu yerli üretim sedanların buna rağmen Avrupa üretimi hatchback versiyonlarından daha sağlam olabileceğinden ise pek emin değilim. Bir defa, bu sedanların kaza testleri bile yok, yani mukavemet bakımından denetlenmeyen üretimler. Bence Symbol'den ise Avrupa üretimi Clio yine de daha sağlam olacaktır. Fakat kaza testleri olan, kaliteli üretimlerdeki sedanlarda buradaki yapılar çok zaman çift katlı, mukavim konstrüksiyonlar olurlar. Böyle bir yapının varlığı ile yokluğu arasında bir fark olmayacağını iddia etmek bence kolay değil. Biraz, plastik örtülerden ibaret tamponların yaygınlaşıp, iç yapıların neredeyse tamamen çıkarılıp, bunun da (o zaman) 90'ların yeni tekniği olduğunun söylendiği dönemi hatırlatıyor. Kaza testleri yaygılaşınca bu yeni teknik plastik tamponların hepsinin içine tekrar eski yapısal metal konstrüksiyonları eklemişlerdi.



    hatchback araçlar ölüm tehlikesi


    hatchback araçlar ölüm tehlikesi




  • Kasa tipi ile ne alakası var ? Trafikteki araçların yaş ortalaması 15 olunca böyle olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.