Şimdi Ara

Hatchback Tork Konvertörlü Otomatik Araç Tavsiyenize İhtiyacım Var (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Yakıt fiyatlarından dolayı belki lpg li kullanmak mantıklı olabileceğinden, Benzinli 5-6 İleri Tork Konvertörlü olarak araştırdığımda önüme sadece bunlar çıktı i20 1.4, Kia Rio 1.4, Opel Corsa 1.4 ve Citroen C3 1.2 çıkıyor bunlar arasında tercihiniz ne olurdu

  • Syrx78 kullanıcısına yanıt

    LPG takılacaksa opel corsa 1.4 olabilir. piyasasında olan bir model ilerde elden çıkarması zor olmaz.


    citroen C3 1.2'den kastınız turbolu 1.2puretech motorsa (110bg-205 tork) bununda EAT6 tam otomatik şanzımanlı Feel paketleri 650-700 arasında ilanları var. bu motor hem performans olarak hemde senelik MTV olarak digerlerinden daha avantajlı ama bu motora LPG düşünmeyin. LPG takılmadan benzinle sakin kullanarak gezilecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İ20 1.4 atmosferik gayet güzel bir seçenek olur. Yok gitmiyor çekmiyor cart curt diyenlere bakmayın. Çok da iyi bir araç ve modern görünümlü. Bir de LPG takarsanız bedavadan biraz pahalıya gezmiş olursunuz. Param olsa ciddi şekilde alacağım ilk araba i20 otomatik olur.

    Yakıtı da benzinde şehir içi 8-9 yakar diye düşünüyorum çünkü tork konvertörü yapısı gereği olan enerjiyi birden tekerlere iletmiyor. Yedire yedire iletiyor. Cvt gibi hissiyatı var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Opel Corsa 1.4 90 hp aracın tork konvertörlü olanlari sanirim 2016'dan başlıyor. İ20 ise 2020'den itibaren. 2016 Opel Corsa almak butce olarak beni daha az zorlayacagindan daha mantıklı gibi geldi sizce de öyle mi yapmalıyım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dfk24 kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için, i20 tork konvertörlü 6 ileri olanlar 2020 den başlıyor o yüzden butce yönünden daha zorlar gibi beni. Opel Corsa 6 Ileri 1.4 otomatik ise 2016 dan sanirim. Opel Corsa 1.4 90 hp tavsiye eder misiniz ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Syrx78 kullanıcısına yanıt

    işte dediğim gibi fazla performans beklentiniz yoksa LPG ile sakin şekilde ucuza gezilir hocam, ilanlarda LPG takılmış olanlarda var. 2016-17 corsa tavsiye ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Siz Opel Corsa dediğinizden epey araştırdım 2020 Opel Corsa 1.2 T 100 hp 8 ileri otomatik dikkatimi çekti, genel olarak tavsiye edilen 2020 1.4 100 hp i20 den yakıt tüketimi ve tork konusunda epey ayrışıyor. Bu araç hakkında bilginiz var mi ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O fiyata bulunur mu bilmiyorum ama dizel otomatik astra k alın derim hem de c segmentine binmiş olursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Syrx78 kullanıcısına yanıt

    hocam 2020 yılına doğru opel markası psa grubu (pejo-citroen) ile birleşti. Corsa 1.2T'nin motor ve şanzımanı psa grubuna ait. bunlar Opel Corsa - Pejo 208 ve Citroen C3 olarak hepsi kardeş modeller yani alt yapı motor-şanzıman hepsinde ortaktır, sadece tasarımları farklıdır. dolayısıyla yukarda C3 için yazdığım şey geçerli burada, bu motor performans ve benzin tüketimi olarak daha iyidir turbolu motor olduğu için ancak LPG takılmaz. LPG ile işim olmaz derseniz elbette tercih edilir ayrıca motor hacmi 1.3 litre altında olduğu için senelik MTV'side en alt dilimde olur. dezavantaj olarak söylenmesi gereken şey ise katalogtaki tüketim verileri bilhassa şehir içi kullanimda gerçeği pek yansıtmıyor. şimdi corsa 1.2T şehiriçi trafikte sakin kullanimda bile 7.5litre altına pek düşmez, benzin 20 lira desek 100km'de 150lira yakar kaba hesapla. şimdi ülkemizde şuan için benzin-LPG makası çok açık 2 kat fark var. diğer turbosuz 1.4 atmosferik motorlar (i20 yada corsa farketmez) benzer kullanımla LPG ile 10 litre gaz yaksa 100km'de 100lira yakar, benzin-LPG arasında kabaca 1.5kat gibi yakıt parası cebinizden çıkar. yani tüplü model yakıt parası olarak avantajlı ama performans ve MTV olarak dezavantajlı. turbolu motor performans ve MTV olarak avantajlı ama LPG olamayacağı için cebinizden çıkacak yakıt parası yönünden dezavantajlı olur.


    son olarak EAT8 şanzıman EAT6'nın biraz daha geliştirilmiş yeni versiyonudur 8 ileri oran vardır. Ben teknik detaylarına bakmıştım çok dişe dokunur bir fark yok bence, yakıt tüketimini azaltmak için ara yerlere 2 vites oranı daha konulmuş. EAT6 şanzımanda normal bir kullanıcı için fazla fazla yeterli gelir, illa EAT8 olsun diyecek bir fark yok aralarında hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 29 Nisan 2023; 20:17:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Çok sağ olun gerçekten elinize emeğinize sağlık bu değerli bilgileri paylaştığınız için. Epey bilgilendim ancak kararsız da kaldım elbette. Son tahlilde elimizde 1-) Corsa 1.4 90 Hp, 2-) Corsa 1.2 T 100 Hp 3-) Hyundai i20 1.4 100 ps var sanirim. LPG nin sorun olmasi olmasaydı direkt olarak Corsa 1.2 T guzel bir seçenek olabilirmiş. Yani benim aradığım Hatchback benzinli, B segment 5 ve üzeri vites tam otomatik bir araç. Tabi LPG takılması da ileride oluşacak yakıt fiyati artislarina karsi da keseyi korumak adına iyi olurdu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ken Block43 kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim cevap için Benzinli B segment hatchback bir araba düşünüyorum doğrusu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Syrx78 kullanıcısına yanıt

    sizin kullanım şekliniz nasıl olacak hocam ağırlıklı şehiriçi kullanım mı olacak? atıyorum oranlarsanız nasıl bişey söylersiniz %80 şehiriçi %20 şehirdışı gibi? senede kaç km yol yaparsınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    %70 Şehir içi %30 Şehir dışı. Senede Ortalama 12 bin km filan yaparım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Bir de şunu öğrendim Opel Corsa 1.4 Tam otomatiklerin tüm versiyonlarında arka camlar manuelmiş. Bazıları buna takıyor mesela ve araç yönelimlerini etkiliyor bu durum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Syrx78 kullanıcısına yanıt

    haklısınız hocam, B segmentin gerçeği olarak giriş paketlerde bu durum var maalesef ama sadece corsa özelinde değil, i20 jump paket - clio Joy pakette böyledir. sizin şehiriçi ağırlıklı kullanım olacak senelik 12bin km ortalama bir değer sayılır. Ben sizin seçeneklerinizi ikiye indireyim, siz arasında LPG durumuna göre karar verin.


    eğer LPG'ye sıcak bakıyorsanız 2018-19 model 1.4 Kia Rio Cool paketler var bütçenize uygun (6 ileri tam otomatik), bunu özellikle i20 ve corsa'dan vazgeçirmek için söylüyorum çünkü onlara göre aynı fiyatlarda daha fazla donanım sunuyor. örneği i20 ile kardeş modeller olmasına rağmen i20'de sadece en pakette sunulan 6 hava yastığı Rio'da en boş pakette bile standart, i20 son kasada bile hala 2 hava yastığı ile geliyor (maliyet kaygısı yüzünden güvenliğın azaltılması bence çok can sıkıcı bir durum) ek olarak arka camlar i20-corsa gibi manuel değil, 4 cam tam otomatik. bunlar gibi şuan hatırlamayadigim başka artıları da vardı. eğer binici iseniz corsa-i20-Rio üçlüsünde en mantıklısı Rio olur. özellikle donanım yönünden.


    farklı bir seçenek olarak eğer LPG olayına hiç bulaşmadan az yakıt tüketimi ile gezeyim derseniz 2020-21 model 1.2 GL Techno Hybrid motorlu yeni kasa Suzuki Swift çok mantıklı bir seçenek. bu modelin kasası oldukça hafif (1 tonun altında) ve Hybrid desteği ile özellikle şehiriçi tüketimi çok az oluyor. birde diğer B segment modellere göre tavanı yüksek, içi çok ferah hissettiriyor ama bagajı küçük kalmış. bunlarda CVT tip şanzıman var ama tabii kavrama sistemi tork konvertörlü. özellikle şehiriçi oldukça konforlu ve az yakan bir model Hybrid Swift. ayrıca senelik MTV en alt dilimde kalıyor.


    bence Rio ve Swift bu iki seçeneği araştırıp bütçenize ve kullanım durumunuza göre karar verin hocam.


    i20 jump paket (giriş paket) arka camlar manuel

    Hatchback Tork Konvertörlü Otomatik Araç Tavsiyenize İhtiyacım Var



    Rio Cool paket (giriş paket) arka camlar otomatik

    Hatchback Tork Konvertörlü Otomatik Araç Tavsiyenize İhtiyacım Var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 29 Nisan 2023; 23:36:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Gerçekten çok teşekkür ederim, o kadar sade ve anlaşılır özetlemişsiniz ki Allah razı olsun. Rabbim bilginizi artırsın, gerçekten yazdıklarınızın bazıları günlerdir araştırarak zar zor öğrenmiştim siz bir çırpıda özetlediniz. Kia Rio ile ilgili de tutulmadığından ve aracın dizaynının kötü olduğundan(hatta kurbağaya benzetenler vardi) bahsediliyordu. Siz de ilk başta tavsiyelerde yazmayınca es geçmiştim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Syrx78 kullanıcısına yanıt

    aslında aynı grubun markaları olmasına rağmen Kia global çapta Hyundai'den bi tık daha iyidir ancak ülkemizde hyundai'nin yerli üretim yapması kia modellerinin fazla gelmemesine sebep oluyor yani ülkemizde hyundai kia'nın biraz önünü bilerek kesiyor bu durumda mantıklı modellerin piyasada pek olmamasına neden oluyor. Rio biraz binici aracı piyasası zayıf ama aslında biraz araştırıp tercih yapan insan Rio'yu mantıklı bulur. sonuçta belki biraz daha beklersiniz ama illaki her malın bir alıcısı çıkar hocam. tasarım konusu göreceli, hyundai tarafı daha albenili modeller yaparken güvenlik donanımları gibi yerlerden maliyet kısıyor, kia tarafı daha sade tasarımlar ile daha fazla donanım ve güvenlik sunuyor, örneğin 6 ileri otomatik şanzıman Rio'ya bir sene daha erken gelmişti i20'den. burda tercih kullanıcıya kalıyor tabii. bence siz tasarıma vs. çok takılmadan binici iseniz Rio üzerine yoğunlaşın hocam.


    birde ilan detaylarında farkettigim farklı model yıllarında aynı Cool paketli modellerde biraz değişim olmuş. örneğin ilk resimde hız sabitleme ve deri direksiyon varken ikinci resimdeki Rio'da bunlar yok. üçüncü resim ise güncel son kasa i20 jump pakete ait, maalesef deri direksiyon yok - hız sabitleme yok gördüğünüz gibi.


    bu resimdeki gibi olan ilanlara bakın Rio için.

    Hatchback Tork Konvertörlü Otomatik Araç Tavsiyenize İhtiyacım Var


    Hatchback Tork Konvertörlü Otomatik Araç Tavsiyenize İhtiyacım Var


    Hatchback Tork Konvertörlü Otomatik Araç Tavsiyenize İhtiyacım Var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 30 Nisan 2023; 0:38:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt

    Evet gerçekten de Rio, sunduğu donanımlarla daha mantıklı bir tercih. Sizin tavsiyeleriniz üzerinden ilerleyeyim ben


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 208, Corsa ya da C3 önermeye gelmiştim. Bu araçlar 8 ileri tork konvertörlü olduğu için isteklerinizi fazlasıyla karşılayacaktır. 1.2T güncel yeni kasa Corsa eşim kullanıyor, memnunuz.


    308, Astra, C4 gibi bir üst segment olan C segment hb araçlara da bakabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ec.dmn -- 3 Mayıs 2023; 14:55:30 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.