Hatchback Tork Konvertörlü Otomatik Araç Tavsiyenize İhtiyacım Var
-
-
hyundai getz vardı en son 4 ileri tam otomatik, ondan sonra çıkan i20lerde de çift kavrama çıkana kadar aynı şanzıman vardır muhtemelen, bakmak lazım
-
Öncelikle çok teşekkürler bilgi için. 4 ileri otomatiklerin yakıt tüketimi fazlaymış diye okudum burada. Hangi araçların tork konvertörlü olduğu hakkında da bilgilere ulaşamıyorum
-
BMW 1 serisi F20.. diye düşünmüştüm ama 800-850 civarına çıkmış.
-
Allah razı olsun, inşaallah güzel bir tavsiye çıkacak
-
egea hb, 1.6 e-torq...
-
Çok teşekkür ederim cevap için mevcutta olan 2020 Egea sedanımı satacağım. Egea pek düşünmüyordum o yüzden
-
tork konvektörlü dediğin tabir tam otomatik araçlarda olan bir şey. hangi araçların tork konvektörlü olduğuna değil de tam otomatik şanzımanlı, hangisi robotize-cvt-çift kavrama olduğuna bakarak ararsan bulursun
-
b sinifi dusunursen 800k civari sifir corsa yahut 208
aisin tam otomatik 8 ileri
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
C sınıfı HB kasa olarak;
- Astra
- pejo 308
- citroen C4 yada DS
- Kia Ceed
- Hyundai i30
- Mazda 3
- bmw 1 serisi (ZF8)
- Mercedes A serisi (G-Tronic)
- Egea 1.6 e-torg
- son kasa Focus
benim ilk etapta aklıma gelenler bunlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 28 Nisan 2023; 18:35:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tork konvertorlulerde yakıt fazla okur genelde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tesekkur ederim, i20 6 ileri otomatik nasıl bir seçenek sizce?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
6 ileri otomatik versiyonları biraz daha iyiymiş sanirim. 4 ileri olanlar çok yakıyormuş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim, i20 ya da fiesta onerir misiniz peki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
- 1.4 atmosferik motoru olması haricinde i20'yi önerebilirim ama işte turbosuz ve performansı zayıf 1.4 motor tork konvertörlü şanzımanla birleşince pek memnun edici bir sonuç çıkmıyor hocam. az kaçıyor ama çok yakıyor benzini.
- fiesta 8.nesilde (mk8) belalı powershift şanzımandan tam otomatik tork konvertörlü (6 ileri) şanzımana geçtiler. hani 2019-20 1.0ecoboost motor titanyum gibi dolu paket olması şartıyla bakılabilir.
ama tabii fiyatlar B segment için bile çok yukarda kalıyor artık. ben olsam bütçemi 600 üzerine çekiyorsam C segment-otomatik bişeyler bakardım. piyasası pek olmasa da listede Kia Ceed ve Mazda 3'ü çok beğeniyorum mesela, yalıtım/konfor güzel - arkalar bağımsız süspansiyon, parasına göre iyi donanım ve güvenlik sunuyorlar vs. vs.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Allah razı olsun hocam baya bilgilendim yazınızdan. Şuanki aracım 2020 1.4 Egea, böyle uzunlukta bir araç istemiyorum açıkçası. O yüzden i20, astra, fiesta gibi araçlara yöneldim.
-
bütçe aralığınız geniş aslında. K kasa Astra 1.6 dizel-otomatik bakın (136bg-320tork, 6 ileri tam otomatik) Dinamik yada Excellence paket. sürüşü-performansı çok başarılı, baya baya yer uçağı gibi bişey :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 29 Nisan 2023; 0:13:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
20 gün kadar önce tam otomatik 1.6 e-torq egea hb aldım. Konu da açtım. Focustan geçtim ben gayet memnunum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
B sınıfı Corsa,208 ya da C3 olabilir. Hepsi de tam otomatik , eski araçlara para vermeyin derim.
-
Öncelikle teşekkür ederim. Benzinli 6 İleri Tork Konvertörlü olarak araştırdığımda önüme i20 1.4, Kia Rio 1.4, Opel Corsa 1.4 ve Citroen C3 1.2 çıkıyor bunlar arasında tercihiniz ne olurdu
Benzer içerikler
- honda hrv mi crv mi daha iyi
- tucson mu qashqai mi 2024
- mini cooper kronik sorunları
- tata indica 1.4 tdi
- 800-900 bin arası arabalar
- en az yakan arabalar
- uçan araba fiyatları
- renault logan
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X