Şimdi Ara

HEINZ Ketçap - Mayonez - Soya Sosu - Hardal (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
12.290
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metulen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stokta.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: unsal07

    quote:

    Orijinalden alıntı: metulen

    Siteden alışveriş yaptım. Piyasaya göre daha hesaplı bulduğum bazı ürünlerden toplamda 90tl lik alışveriş yaptım. Kargo parası ödemedim ama kargo diye gelen paketi görmeniz gerek. Sanırım siparişi hazırlayan kişinin canı sıkılmış ve 3 metreden ürünleri koliye basket atarmışcasına doldurmuş. Güneş kremi aldım kapaksız ve %10 eksik geldi. Alıp kullandılar mı ne yaptılar belli değil. Bir firma kendisini ne kadar kolay karalattırabiliyor anlamıyorum.

    Firma yetkilisinin gözünden kaçmış olabilir düşüncesiyle alıntılıyorum...

    Sayın unsal07,

    Hatırlatmanız için teşekkür ederiz, yoğun mesaj trafiği arasında gözümüzden kaçmıştır.

    Bu müşterimiz aynı mesajı bize de göndermiştir. Konu tamamen kargo firmasının maalesef şuursuzca paketleri taşımasından kaynaklanmıştır.

    Ürünlerin hepsi depomuzda özenle paketleniyor ve kargoya teslim ediliyor. Fakat maalesef Türkiye'deki HİÇBİR kargo şirketi kolilere düzgün muamele yapmadığı için koli taşıma esnasında ters dönmüş ve içerisindeki ürünler yer değiştirmiştir.

    Yukarıdaki mesajda bahsedilen güneş kremi kapaksız ve kullanılmış geldi ifadesi de maalesef doğru olmayıp, müşterimizle yaptığımız telefon görüşmesinde kapağın kutu içine düştüğü tespit edilmiştir. Müşterimiz maalesef kendi ifadesine göre koliye tam bakmadan hem bize, hem de buraya bu şekilde bir beyanda bulunmuştur.

    Stokta.com tarafından alınan tüm siparişler her zaman özenle paketlenmekte ve kargoya o şekilde teslim edilmektedir. Fakat yine de bu tarz sıkıntılar yaşanmaktadır. Bu durumu daha iyi kontrol edebilmek adına koliler daha kaliteli dolgu malzemeleri ile gönderilmeye başlanmıştır.

    Satışını yaptığımız tüm ürünler direkt üreticilerden veya yetkili distribütörlerden tedarik edilmekte olup, kesinlikle kullanımı söz konusu değildir. Bu tarz yatırım yapmış bir şirketin böyle birşey yapması kesinlikle mantık dışı olup, böyle bir şeyin olması söz konusu değildir.

    Değerli DH dostlarımızın bilgilerine..

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri Hizmetleri



    Sayın stokta.com yöneticileri, yaşadığım sorunla ilgili olarak tarafıma ulaştınız ve yaşanan sorunla ilgili benle konuştunuz, bunun için teşekkür ederim. ama benle konuştuğunuzdan farklı olarak sanırım bütün yük kargo şirketine yüklenmiş. Siparişim kargoda çok sarsılmış olabilir ama kutuda ezik yoktu. Kutu içerisinde tüm ürünler yan yana ve arada dolgu malzemesi olmadan kutuya doldurulmuştu.Kutuyu ilk açtığımda 26,5tl ye aldığım güneş kremi tepe taklak ve kapağı kutunun içine düşmüş olarak (ben kapaksız geldi sandım) çıktı. Sprey ağzının üzerinde geldiğinden belkide bir kısmı kutu içerisine sızmış çünkü raflarda gördüklerimle aynı seviyede değildi. Bu durum neticesinde sinirlenerek koliyi bir kenara attım ve stokta.com çalışanı beni arayana kadar tekrar bakmadım. bu nedenle de kapağın kutuda olduğunu geç farkettim. Bu sorunları yaşadığımdan ürün kullanış mı ne belli değil diye yazdım. Kullanılmış ürün gönderildi demedim. Sizle konuştuğumuzda kutulara dolgu malzemesi koyulmamasının sorun yaşattığını söyledim ve sonrası için koyulması tavsiye ettim. Ayrıca sürat kargoyla da çalışmamanızı önerdim ki siz zaten benden önce bu konuda bilgilisiniz.

    Sonuç olarak müşterinizle ilgileniyorsunuz hatta bu sorun için adıma 5tl lik indirim çeki tanımlanmış teşekkürler. Ama buradaki yazılarınızda asıl sorun benim peşin hükümlü olmam ve kargo şirketinin özensiz taşıması gibi gösterilmiş. Durumun aslı hatalı paketlemedir tekrar belirtmek isterim. Eminim ki müşteri memnuniyeti açısından sonrası için bu duruma karşı önlem alacaksınız (hatta açıklamanızda aldığınızı da söylemişsiniz). Sadece bunları dile getirmek istedim. Tekrar bir kampanyanızda sizden alışveriş yapabilirim kırgınlık yok. iyi çalışmalar dilerim.

    Sayın metulen,

    Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Buradaki amacımız kesinlikle sizi yargılamak veya sizi suçlamak değildir. Kısmen tarafımıza da ait olan bir hata oluşmuştur ancak ne olursa olsun bizler paketlemeyi en iyi şekilde yapsak bile kargo şirketleri bir şekilde o kolileri ters-düz edip, şekilden şekile sokuyorlar. Bunun için sizinle telefon görüşmemizde aldığımız geri bildirimleri derhal yürürlüğe koyduk zaten.

    Diğer güneş kremi konusunda ise "kapağın olmaması ve acaba kullanılmış ürün mü" gibi ifadeler birçok ziyaretçimizde çeşitli şüpheler uyandırabileceği için bu şekilde detay vermek zorunda kaldık. Bu konuda kimsenin (siz dahil) hakkımızda yanlış düşüncelere kapılmasını istemeyiz.

    En yakın zamanda tekrar görüşmek umuduyla..

    Saygılarımızla,

    Stokta.com | Müşteri hizmetleri




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.