Şimdi Ara

Hell Fire Amulet Drobu artmış bir bakın (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Önceki yazdığımda dediğim gibi, ara sıra değişiklik olsun diye denenebilir.
     Hell Fire Amulet Drobu artmış bir bakın

    Bu sefer tutturdum, hem pasif hem de idare eder stat'lar yanında soket. Blackthorn kullanıyorum farmlarda kemeriyle, halen bunu farm'da kullanmam ama grift denemeleri için güzel bir alternatif oldu. Kemere string of ears koyup amulete bu hellfire'ı takarım, pasif skill'lerde unstable anomaly yerine boşalan yere unwavering gider sanırım build'e.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kiss-of-Death

    Önceki yazdığımda dediğim gibi, ara sıra değişiklik olsun diye denenebilir.
     Hell Fire Amulet Drobu artmış bir bakın

    Bu sefer tutturdum, hem pasif hem de idare eder stat'lar yanında soket. Blackthorn kullanıyorum farmlarda kemeriyle, halen bunu farm'da kullanmam ama grift denemeleri için güzel bir alternatif oldu. Kemere string of ears koyup amulete bu hellfire'ı takarım, pasif skill'lerde unstable anomaly yerine boşalan yere unwavering gider sanırım build'e.

    e oha yani ciddi ciddi gerçek mi bu :D




  • Hellfire amulet kasmanın en kolay ve seri yolunu başka konuda yazdım, buraya da yazayım dedim. (Serilik tabi ki gear'a bağlı, T6 seri rift yapabilenler için seri yöntem diyeyim, ya da key toplamak için seri yöntem. Sonra laf edilmesin.)
    4 kişi party T6'da sadece warden bölgelerine gidiliyor, herkes dağılarak arıyor büyük haritalarda, örneğin act1, act2 ve act4. (Act3'tekine beraber gidilir haritası düz gidiyor.) Split de aranabilir, bulan çağırır ama benim denemelerimde beraber aynı haritada dağılıp aramak gözlemime göre daha seri oluyordu. Warden bulunduğunda zaten sol aşağıda kim bulmuş yazıyor, direkt o kişi haritada nerede bakılıyor ve ona gidiliyor. Sonra beraber kesme işi 30 saniye sürmüyor zaten. Attı, attı, atmadı diğer warden'lere aynı tur içinde, sonra 2-3 tur sonra kimde ne kadar key var, hangi keyler eksik durum değerlendirmesi 10 saniye.
    (ekleme yapayım; 1 warden x2 ya da x3 key atabildiği gibi, hiç atmayabiliyor. x2 key aldığım oldu, şaşırmıştım ama x3 bile atıyor demişti klandan arkadaşlar.) Kimde hangi key eksik değerlendirmesinden sonra, sadece eksik key'i olanların act'ına uğrayıp çıkmalar derken 4 kişi de 4 anahtardan 4'er tane aldığında, her uber kapısından herkes 1'er tane açabilir hale geliyor; T6'da uber'lere giriliyor. 4kere 4 über'i kesmek 10 dakika bile sürmüyor belki. T6'da uber'ler %100 organ atıyor artık, atmama ihtimali yok. Bu da demek oluyor ki party'deki 4 kişinin 4 amulet basma hakkı var, şansı oranında iyi çıkarma ihtimali var. (Ben 8 denemede 2 tane fena olmayan çıkardım, 1'i gayet iyi pasifi ile beraber wizard'a konuya eklediğim chd'yi 95'e falan çektim sonra.)

    Warden'lere gidilirken en seri hareket edilecek, en seri harita açılacak 1-2 item ve 1-2 skill alması lazım party'dekilerin. Örneğin wizard'ın teleport'u coouldown'dan AP'a çeviren wand var, warden ararken bunu alıyorsun eline, çantada furnace, warden bulunca takıyosun furnace'i geri, diğer wand ile teleport olurken elite görsen bile 1 tıklama ile kaçıyorsun. DH için 2x danetta ve vault aynı işi görür, warden bulunca alırsın eline yine etrayu+quiver mesela...
    HC'da bu kadar seri ve risksiz oluyorsa bu iş, SC'da hayli hayli olur. Başta HF amulet'e aşırı şans işi, gerek yok gibi yaklaşıyordum ama özellikle iyi bir pasif çıkarsa cc,chd,soket ile bu amulet skill build'de 1 pasif skill koyma avantajı ile etkili olabiliyor. Özellikle grift'te üst sırada olan DH'ların amulet'lerini inceleyebilirsiniz. 1 pasif daha build'e koymak ek dps demek.
    İyi oyunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kiss-of-Death -- 23 Eylül 2014; 14:43:23 >




  • benim de traveler fena değil gibi sanki :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saintroyo

    benim de traveler fena değil gibi sanki :)

    Fena değil ama 2. set bonusunu almayınca chd'li compass yüzük ile pek bir anlamı yok tek başına, sadece stat'lar iyi. Ayrıca gear'ında hiç soket yok, yeni gem'ler yüzükteki crit damage'dan daha çok etki ediyor, şans vermemişsin sanırım. Hem o amulet'inde 7ias yerine soket yapsan ve sokete pet gem'i taksan daha etkili olur.
    Ek olarak, hellfire amulet'in asıl avantajı bence grift'te oluyor, zaten T6 yapamayan yok artık, amaç grift'te fark yaratacak bir şey çıkarabilmek diye düşünmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kiss-of-Death -- 23 Eylül 2014; 15:19:42 >
  • Kiss-of-Death K kullanıcısına yanıt
    açıkçası düşündüğüm de o zaten. yüzüklerdeki crit damage leri bozup onların yerine gem takmak. 2 gemim level 25 oldu zaten biri pet damage diğeri de her crit vurduğunda yüzde bilmem kaç damage veren gem.. poison olanıa da 18 mi ne yaptım onu da taktim mi tamam..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.