Hell is Us | PS5 | ANA KONU Yayıncı Nacon ve geliştirici Rogue Factor, PlayStation 5, Xbox Series ve PC (Steam, Epic Games Store) için Unreal Engine 5 ile geliştirilen aksiyon macera oyunu HELL is US'i duyurdu. Oyun, 2023'te çıkış yapacak.
HELL'in kreatif direktörlüğünü eski Eidos Montreal Sanat Yönetmeni Jonathan Jacques-Belletete yürütüyor. Önceki çalışmaları arasında Deus Ex: Human Revolution, Deus Ex: Mankind Divided ve Marvel's Guardians of the Galaxy'nin konsept sanat çalışmaları yer alıyor.
Dünyada cehenneme en yakın olduğumuz şey savaşsa, bunun nedeni Dünya'nın en kötü iblisleri barındırmasıdır: İnsanoğlu. İç çatışmalarla harap olmuş izole bir ülkede, geçmişinizin sırlarını keşfedin ve gizemli bir felaketin ardında kalanları deneyimleyin.
Ülkeyi bölen iç savaşın yanı sıra bu bölge, hiçbir modern silahın yenemeyeceği doğaüstü yaratıkların istilasına uğruyor. Korkunç yaratıklarla dolu bu toprakların gizemini çözmeniz ve yeni bir gelecek inşa etmeniz gerekiyor. Geliştirici : Rogue Factor Yayıncı : NACON Tür : Aksiyon - Macera Çıkış Tarihi : 2025 Resmi Site : http://hell-is-us.com HELL is US | Teaser Trailer PlayStationyoutube Amidst a secluded country ravaged by civil war, discover the secrets of your past and confront the mysterious calamity that has befallen the region. A real adventure awaits you, where you will explore the dark side of human nature.
#HELLisUS developed by Rogue Factor will be available on PlayStation®5 in 2023.
May contain content inappropriate for children. Visit www.esrb.org for rating information. https://www.youtube.com/watch?v=7mMN24Qmq4o< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 20 Şubat 2024; 19:31:19 > |
Hell is Us | PS5 | ANA KONU
-
-
Ekran Görüntüleri :
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni Ekran Görüntüleri
-
Hell is Us | Game Informer
Çeviridir :
Hell is Us , Montréal merkezli stüdyo Rogue Factor ve yaratıcı yönetmen Jonathan Jacques-Belletête için büyük bir adımı temsil ediyor. Bu, geliştiricinin Mordheim: City of the Damned ve Necromunda: Underhive Wars'ı piyasaya sürdükten sonraki ilk orijinal IP'si , devasa Warhammer lisansından çıkarak ekibin kendine ait diyebileceği bir şey yaratıyor. Jacques-Belletête, Deus Ex: Human Revolution ve Mankind Divided'da sanat yönetmeni olarak başarıya ulaştığı ve Marvel'in Galaksinin Koruyucuları için sanat yönetmenliği tasarımını henüz tamamladığı şirkette 12 yıldan kısa bir süre kaldıktan sonra Eidos Montréal'den ayrıldı.ayrılmadan önce. Şimdi Hell is Us'u geliştirmek için daha da büyük bir role adım atarak, bu yeni karanlık maceranın vizyonunu şekillendiriyor.
Geçenlerde Jacques-Belletête ile paranormal sonuçları olan bir felakete zemin hazırlayan gerçekçi bir çatışmaya sahip bir aksiyon/RPG olan yeni proje hakkında konuştum. Anlatının altında yatan karanlık temaları, ana karakteri ve onun dünyayla olan bağlantısını ve ekibin size tüm cevapları vermeden oyun olmadan keşfedebilecekleri deneyimler yaratmak istediğini tartıştık.
Yeniden Ev Bulmak
Hell is Us'ın ana karakteri, Rogue Factor'ün henüz resmi olarak ismini vermediği, hikayenin merkezindeki isimsiz ülkede doğmuştur. Jacques-Belletête, dağlarla çevrili bu ulusun yaklaşık 2000 yıldır dünyanın geri kalanından büyük ölçüde izole edildiğini söylüyor. Dünya Savaşı'ndan sonra Birleşmiş Milletler'in kuruluşunda resmen bir keşiş devleti olarak etiketlendi. Hell is Us'un geçtiği ve ülkenin bir diktatörün "demir yumruğu" tarafından yönetildiği 1990'lara hızlı bir şekilde ilerleyin.
90'lar, insanları silahlı çatışmalar, bağımsızlık savaşları ve soykırımla karşı karşıya kalan Kosova, Bosna ve Ruanda gibi dünyanın çeşitli ülkelerinde kargaşa zamanı olduğu için seçildi. Jacques-Belletête, “Oyunun ana teması, insani şiddet ve barbarlığın temelde büyük ölçüde insan duyguları ve insan tutkularıyla beslenen sürekli bir döngü olduğudur” diyor. "En kötü vahşetlerimizin ve en kötü sefaletlerimizin nedeni gibi, değil mi? Her şey insan tutkularına ve insan duygularına dayanıyor.”
Jacques-Belletête'ye göre bu, ekibin hafife almadığı bir konu. Ancak savaş ve korkunç sonuçları Hell is Us'ın genel dokusunun merkezinde yer alsa da, bu daha çok oyunun ana saldırganı olarak ortaya çıkan doğaüstü varlıklara karşı savaşın temelidir.
Jacques-Belletête, benzer zorluklarla karşılaşan ve yeterince rapor edilmeyen diğer bölge ve milletlerin hikayelerini gündeme getiriyor. Tartışmanın konusu kısaca, Rusya'nın Ukrayna'yı işgali ve bu yazının yazıldığı sırada bütün bir ulusa ve ötesine neden olduğu çekişme ve acıya dönüştü.
“Ukrayna'da şu anda olan şey her gün tonlarca başka yerde oluyor. İşin gerçeği bu. Ve işin üzücü tarafı da bu. Bu mutlak delilik ve dehşet, bu şiddet. Bunlar birbirimize yaptığımız şeyler” diyor. "Fark etmediğimiz şey, bunun Dünya nüfusunun büyük bir kısmı için bir gerçek olduğu. Burada çok korunaklıyız. Bunun ne anlama geldiği hakkında hiçbir fikrimiz yok. […] Korku kitaplığı uzundur.”
Ana karakter, oyunun devam eden iç savaşında taraf olmayacak ve siz de krizi çözemeyeceksiniz. Jacques-Belletête, “Kesin olan bir şey var ki, oyun ülkeyi iç savaştan kurtarmakla ilgili değil” diyor. “Biliyorsunuz, bir iç savaş durumuna giren bir herif diye bir şey yok ve sonun 'Bunu kurtardım. Ben kendim durdurdum. Bir anlamı olmayacaktı.”
Oğlan, bir çocukken Kanada koruyucu aile sisteminden süzülerek, bir yerden bir yere karıştırılarak büyür, ancak asla ev gibi hissettiren bir yere veya aileye yerleşmez. İstikrarlı bir aile hayatından özlediği yapıyı askere gittikten sonra bulur. Askere alınırken, dünya çapında çeşitli barışı koruma misyonlarına gönderildi ve genellikle münzevi durumuna geri dönmenin bir yolunu arıyor.
Vatanından uzakta geçirdiği yıllarda, birçok kez bir dönüş yolu bulmaya çalışır, kendisini ele veren ebeveynleri ile tanışmak ve cevaplar için yanan ruhunu yatıştırmak için nafile girişimlerde bulunur. Ailesinin kim olduğu, onu neden terk ettikleri ve neden onu ülke dışına kaçırdıkları gibi soruların cevapları. İç savaş bir fırsat, ülkenin aşılmaz kabuğunda küçücük bir çatlak oluşturuyor. Ailesini bulma ve onlara uzun zamandır içinde yanan tüm soruları sorma şansını görüyor.
Çatışma nedeniyle büyük bir barış gücü müfrezesinin komşu bir ülkeye gönderildiğini öğrenen adam, yardım etmek için değil, doğduğu gizli topraklara geri kaçmak için göreve katılmayı başarır. Jacques-Belletête, "Yani, içeri girmesine izin verilen birimlerin bir parçası değil," diyor. “Ancak, adam bunu planlıyor. Planı aysız bir gecede firar edip sınırın ötesine gizlice geçmek."
Yasak Bir Ülkede Macera Bulmak
Daha maceracı bir kıyafete büründükten sonra, adam on yıllardır ilk kez kendi ülkesine adım atar. Cehennem Biziz burada başlıyor. Bu kahramanın, ebeveynlerini veya kimliklerini bilen herhangi birini nerede arayacağına dair hiçbir fikri yok. Ve doğaüstü bir varlığın ele geçirdiğini ve gerçek düşman olacağını çok az biliyor.
Jacques-Belletête, "gümüş kaplama" dediği şeyi geride bırakmak istiyor. Cehennem Biziz'in nereye gideceğimizi, kiminle konuşacağımızı veya ne göreceğimizi açıkça önermesini istemiyor. “Yalnızca ne yapmaları gerektiğini değil, aynı zamanda nasıl yapacaklarını, nasıl bulacaklarını da bulma sorumluluğunu oyunculara geri veriyoruz” diyor.
Bu rehberlik gevşemesini The Legend of Zelda: A Link to the Past'taki bir dizi keşifle karşılaştırıyor. Yaşlı bir adamın Link'e eskiden ormanda flüt çalan kayıp oğlunu anlatmasıyla başlar. Hikayenin parçalarını dünyadaki konumlara kadar takip ederek, çocuğun hayvanlar için oynayacağı kütüğü bulabilir ve ruhunun toplanan vahşi yaşam için oynadığını görebilirsiniz. Daha sonra, flüt edindikten sonra, oyunun akıllı hızlı seyahat versiyonu olarak Link'i haritadaki farklı noktalara fırlatarak bir kuşu çağırmak için çalabilirsiniz. Hiçbir şey size bunu özellikle yapmanızı söylemez, ancak adamla konuşmak, oğlunun hikayesini dinlemek ve öğrenmek ve bu faktörleri bir araya getirmek, bazı basit noktaları birleştirme anına dönüştürür.
Oyunculara bir keşif ve keşif hissi vermek için Rogue Factor, karakterlerden veya dünyadaki diğer araçlardan toplanan kullanılabilir bilgilerle eşleştirilmiş bir çevresel tasarım dengesine dayanır. Jacques-Belletête bunu, oyunculara tam olarak nereye gideceklerini yönlendiren mekanizmalar çağında kendi gözünde amaçtan yoksun olan sanatın ve seviye tasarımının önemini tekrar vurgulamanın bir yolu olarak görüyor.
Jacques-Belletête, "Seviye tasarımcılarının ve sanatçıların çalışmalarının, ortamlar ne kadar güzel olursa olsun, sadece güzel olmaktan başka bir amaca hizmet etmediğini fark etmeye başlıyorsunuz" diyor.
Diğer oyunlarda görev veren karakterler bile ona genellikle boş geliyor, ancak Rogue Factor, Hell is Us'ta onları dinlemeye değer kılmak için çalışıyor.
Elden Ring gibi oyunlarda benzer tasarım felsefelerinin popüler hale gelmesinden sonra bu rotayı izlemenin başarılı olacağını umuyor. “İnsanlar bu 'Bir dakika' fikrine geri dönüyorlar. Dünya benimle düzgün konuşursa, RPG'lerin sahip olduğu tüm bu yapay süper güçlere ihtiyacım yok'” diyor.
Bilinmeyenden Kurtulmak
Hell is Us'ta bulunan gerçeküstü okült korkuları üstlenmek, ana karakterin birçok yönden zaman dilimiyle çağdaş olmayan silahları kullanmasını gerektirir. Jacques-Belletête, topraklarda dolaşan canavarlar gizemli ve hikaye için önemlidir, ancak Jacques-Belletête, basitçe "varlıklar" olarak adlandırdığı varlıkların kısa bir tanımı dışında onlar hakkında fazla bir şey açıklamayacaktır. Onları stilistik olarak “neredeyse resimsel” ve hareket biçimleri açısından kaotik olarak tanımlıyor. Bazıları, vücutlarını kaplayan madde sarmal bir düzende kırmızı ve siyah arasında değişerek, sızıntıdan yapılmış gibi görünen devasa canavarlardır. Bu varlıklar, yüzlerinin ve karınlarının olması gereken yerlerde boşluklar bulunan, solgun ve insansı bir şekle sahip başka bir yaratığa bağlı göbek bağı gibi görünen bir şeyle bağlı topraklarda dolaşıyorlar.
Silahlar veya diğer toplar gibi modern silahlar bu varlıkları etkilemez ve oyuncuyu herhangi bir hasar vermek için özel yakın dövüş silahlarına, kesinlikle kılıç ve balta gibi eski silahlara güvenmeye zorlar. Bu savaş nesneleri, kökeni bilinmeyen hayalet bir parıltı yayar, ancak akıldan çıkmayan rezonansları, varlıklara zarar vermesinin bir nedeni olabilir. Bu, Cehennemdeki çoğu savaşın yakın ve kişisel olduğu anlamına gelir. Bu silahların nasıl ve neden etkili olduğu zamanla ortaya çıkacak, ancak çoğu modern silahın varlıkları öldürmemesi, bu paranormal tehdide karşı mücadelede bazı teknoloji türlerinin yeri olmadığı anlamına gelmez.
Hell is Us 1990'larda geçse de, Rogue Factor, ana karaktere yardımcı olacak bir insansız hava aracının dahil edilmesiyle son derece gelişmiş bir teknoloji enjekte ediyor. Jacques-Belletête, 1960'larda geçen bir oyun olan Metal Gear Solid 3 gibi oyunlardaki teknolojiyle karşılaştırıyor, ancak yönetmeni Hideo Kojima, o zamanlar mümkün olandan çok daha gelişmiş çeşitli gadget'ları ve silahları birleştirmeyi seçti. Jacques-Belletête dronu aynı şekilde görüyor. Zamanının ötesinde gibi görünse de, Hell is Us'taki dronların bugün popüler olan quadcopter tasarımı gibi görünmediğini veya hareket etmediğini açıklıyor. Oyuncuların drone ile ilk karşılaşması, bir düşman üzerinde bulunduğunda dünya hakkında daha fazla soru sormaya başlar. Bu insanların kim olduğu ve teknolojinin nereden geldiği, bu makineleri çevreleyen gizemlerden sadece birkaçı.
Drone, gizemli varlıklara karşı olasılıkları eşitlemeye yardımcı olur. Düşmanlar genellikle kaotik canavarlık ve soluk insansı bir ekip olarak birlikte çalışarak çiftler halinde savaştığından, yanınızda bir drone arkadaşının olması durumu daha adil bir dövüş haline getirir. Jacques-Belletête, "Drone'unuz, varlığın bir yarısının dikkatini dağıtırken diğer yarısının dikkatini dağıtmak için her türlü şeyi yapabilir" diyor. Ayrıca, dronun savaşta daha fazla yardımcı olacak yeni hareketlerle yükseltilebileceğini söyledi.
Münzevi eyalette dolaşmak için, oyuncular bir noktada zırhlı bir personel taşıyıcısına el koyarlar. Bu APC, oyuncu karakterini farklı bölgelere götürebilecek bir merkez, ev ve genellikle mobil bir kamp alanı olarak hizmet eder. Hell is Us, geleneksel bir açık dünyaya sahip değildir ve seyahat edebileceğiniz yerlerin çoğu önceden öğrenilmelidir. İster bir haritadan derlenen bilgiler ister yerel halkla yapılan konuşmalar yoluyla toplanan bilgiler olsun, yeni bir alanı keşfetmeden önce bir bilgi tohumu ekilmelidir. Her şey oyuncunun dünyayla etkileşimi ve belirli yönlerde daha fazla keşfetme seçenekleriyle ilgili.
Bazıları daha kompakt, diğerleri ise geniş açık araziler olacak şekilde alanlar değişecektir. Karakterin yeni bir alanı keşfetmesinin nedenleri var çünkü insanlardan, yerlerden veya eşyalardan kendiniz kadar çok şey öğrendiniz. Tanışılacak belirli bir kişi, aranacak önemli noktalar veya keşfedilecek yan hikayeler olsun, seyahat ettiğiniz ülkenin her yeni bölümü sizi bir şekilde oraya götürmek ve sırayla devam etmek için sizi daha fazla yüze ve yere yönlendirmek üzere tasarlanmıştır. nasıl istersen öyle seyahat et.
Hell is Us, piyasaya sürülmesine hala çok uzak ve Jacques-Belletête, ne zaman oynamaya hazır olacağını tahmin etmeye hazır değil; oyunun bizim elimize geçmesinin birkaç yıl sürebileceğini söylüyor. Bununla birlikte, onunla konuştuktan sonra, böylesine üzücü ve affetmeyen bir ülkede birçok karanlık gizemi sonunda keşfedebileceğim zaman, bu iddialı başlığın nasıl bir araya geldiğini görmek için beklemeye katlanmak istiyorum.
Kaynak :
game ınformerHell is Us Preview - Unguided Into Darkness – Exclusive Details On Rogue Factor's New Game - Game Informerhttps://www.gameinformer.com/preview/2022/04/12/unguided-into-darkness-exclusive-details-on-rogue-factors-new-game
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hell Is Us - Official Narrative Game Overview
IGNyoutubeThe creative director of Hell is Us, Jonathan Jacques-Bellêtete, walks us through the three narrative layers of the upcoming third person action adventure game that combines intense melee combat with the thrill of exploration. #GameTrailers #Gaminghttps://www.youtube.com/watch?v=KhxugOU6HQA -
Konsept Tasarımlar :
-
Konsept Tasarımlar -2-
-
Hell is Ustwitter“Discover the secrets of the world through your exploration. #HELLisUS”https://twitter.com/HELLisUSgame/status/1557366344752013312
-
atmosfe çok iyi duruyor. bekleyelim bakalım
-
Oyun 2025 Yılının Başlarına Ertelendi!
-
Şubat 29'da NACON etkinliği var umarım orada bir gameplay görebiliriz.
Nacon North AmericayoutubeFebruary 29th, 7pm CET/ 10am PThttps://www.youtube.com/watch?v=lkwX9IfWhY0 -
Bu yılın sonlarına doğru oyundan bilgiler gelebilir. NACON Gamescom'da kısa da olsa oyunları hakkında güncelleme yapabileceklerini söylediler.
-
Hell is Us - Gameplay Reveal Trailer | PS5 Games
PlayStationyoutubehttps://store.playstation.com/en-us/concept/10005051 If war is the closest we get to hell on earth, it's because Earth harbors the worst of demons: humankind. Discover the first Gameplay footage of Hell is Us , an action-adventure game set in a war-torn country, where players must unravel the mysteries of their past and confront the human darkness that fuels the chaos. Hell is Us will be available on PlayStation 5 in 2025. #ps5 #ps5games #stateofplay May contain content inappropriate for children. Visit http://www.esrb.org for rating information.https://www.youtube.com/watch?v=it9wGffvYGM -
Çok ilgimi çekti. DS soslu ortamlar harika duruyor kesinlikle oynarım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
konsept harika Death Stranding +Returnal
-
Dünyada cehenneme en yakın olan şey savaşsa, bunun nedeni dünyanın şeytanların en kötüsünü barındırıyor olmasıdır; yani insanlığı. İç çatışmalarla yıkılan izole bir ülkede, geçmişinin sırlarını keşfet ve gizemli bir felaketin yankılarıyla başa çık.
Hell is Us, yoğun yakın dövüşü keşif heyecanıyla birleştiren bir üçüncü şahıs aksiyon macera oyunudur. Sorularına cevap bulmak ve yolculuğun boyunca gizemli yaratıklarla yüzleşmek için yarı açık dünyayı keşfet.
DÜŞMAN BİR DÜNYA
Ülkeyi bölen iç savaşın yanı sıra bu bölge, hiçbir modern silahın öldüremediği doğaüstü yaratıklara yol açan gizemli bir felaketten mustarip. Dronun ve farklı bir dönemden kalma kılıcın, korkunç kimeralarla dolu topraklarda kendine yol açıp bu yaratıkların gizemini çözmeye çalışırken en sadık müttefiklerin olacak.
EŞSİZ BİR KEŞİF SİSTEMİ
Harita yok, pusula yok, yer işaretleri yok; bu macerada yalnızca içgüdülerini takip edeceksin. Kendi kararlarını vermene ve keşfederken içgüdülerini takip etmene izin veren, yenilikçi metin ve seviye tasarımı kullanan benzersiz bir deneyimin tadını çıkar. Keşiflerin yalnızca sana özel.
ÖZGÜN YARATIKLARLA SAVAŞ
Kılıçlar, mızraklar ve baltalar: Bu doğaüstü yaratıklarla savaşmak için kullanabileceğin özel olarak dövülmüş türlü türlü silah var. Hayatta kalmak için bu canavarlarla nasıl savaşacağını öğrenmen ve dronunu akıllıca kullanman gerekecek.
''Hell is Us'ın ana teması; insan şiddetinin, insan duyguları ve tutkularıyla beslenen daimi bir döngü olduğudur.'' – Jonathan Jacques-Belletête, Kreatif Direktör
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gamer-x -- 25 Eylül 2024; 10:2:20 >
-
Hell is Us: PS5 aksiyon macerasının ilk oynanışı, 2025'te çıkıyor.
Harita yok, rehber yok: yaratıcısı, içgüdülerinizin yolculuğu şekillendirdiği benzersiz konsepti ortaya koyuyor.
Herkese merhaba, ben Jonathan Jacques-Belletête, Rogue Factor'de Kreatif Direktör ve Sanat Yönetmeni ve bugün sizi en son projemizin perde arkasına götürmekten heyecan duyuyorum: Hell is Us (HiU). Bu oyun, oyun deneyimlerimizi tasarlama şeklimizde cesur bir evrimi temsil ediyor ve HiU'yu gerçekten benzersiz bir macera haline getiren unsurları sizlerle paylaşmaktan heyecan duyuyorum.
PlayStationyoutubehttps://store.playstation.com/en-us/concept/10005051 If war is the closest we get to hell on earth, it's because Earth harbors the worst of demons: humankind. Discover the first Gameplay footage of Hell is Us , an action-adventure game set in a war-torn country, where players must unravel the mysteries of their past and confront the human darkness that fuels the chaos. Hell is Us will be available on PlayStation 5 in 2025. #ps5 #ps5games #stateofplay May contain content inappropriate for children. Visit http://www.esrb.org for rating information.https://www.youtube.com/watch?v=it9wGffvYGMBugünkü State of Play'de oyunumuzun ilk oynanış görüntülerini yayınladık ve bu konudaki düşüncelerinizi duymak bizi çok heyecanlandırdı. Umarız ön gösterimden keyif almışsınızdır! Bu, Hell is Us hakkındaki iletişim yolculuğumuzun başlangıcına işaret ediyor ve sizinle daha fazlasını paylaşmak için sabırsızlanıyoruz. Bugün size oyunumuzun kalbime çok yakın olan ve Hell is Us deneyimini ve kimliğini gerçekten tanımlayan temel bir konseptinden bahsetmek istiyorum.
Bu konuya geçmeden hemen önce, eğer daha önce duymadıysanız, HiU karmaşık bir dünyada geçen, zekanızı zorlayacak ve aynı zamanda zorlayıcı ve olgun bir hikaye sunacağını umduğumuz bir üçüncü şahıs aksiyon-macera oyunudur. Oyun iç savaş, insan duyguları ve aile gibi derin temaları işliyor. Öyleyse hemen başlayalım!
Ödün vermeyen sürükleyici bir deneyim
Hell is Us ile geleneksel normlardan uzaklaşarak tamamen farklı bir şey sunmaya karar verdik. Oyunculara ayrıntılı haritalar, görev işaretleri, görev günlükleri ve sürekli yardım ile rehberlik eden birçok modern oyunun aksine, bu geleneksel yardımcıları tamamen ortadan kaldırmayı seçtik.
Hell is Us'ta etrafınızdaki tüm ilgi çekici noktaları gösteren sihirli bir harita veya pusula, bir sonraki görev hedefinizi belirleyen işaretler ve sizi yönlendirecek yapay veya mekanik kılavuzlar olmayacak. Bunun yerine, sizi doğrudan oyunun evrenine dalmaya ve ilerlemek için kendi gözlem, muhakeme ve sezgilerinize güvenmeye davet ediyoruz. Ortamlar sadece süslemek için değil, iletişim kurmak için varlar. Buna paralel olarak, NPC'lerin size söylediklerine dikkat etmek çok önemlidir; çünkü size söyledikleri, ne yapacağınız ve nasıl yapacağınız hakkında gerçek organik bilgilerdir.
Biz bu kavramı “Oyuncu-Plattering” olarak adlandırıyoruz, çünkü “Gümüş-Plattering ”in tam tersidir. Bu, oyuncuya her şeyi hazır talimatlar ve cevaplarla gümüş bir tepside sunmama konusundaki kasıtlı seçimimizi temsil ediyor. Bunun yerine, oyuncunun keşfederek, keşfederek ve kendileri için karar vererek maceralarının tam kontrolünü yeniden kazanmasını istiyoruz.
Bu seçim cesur olsa da, son derece sürükleyici bir oyun deneyimi yaratmayı amaçlıyor. Dünyamızın her köşesini keşfetmeniz, en küçük ipuçlarına bile dikkat etmeniz ve önünüzdeki soruşturmayı çözerken yaratıcı olmanız gerekecek. Bu yaklaşımın sürükleyiciliği artırdığına ve sizi her keşfin kendi bilişsel çabanızın sonucu olduğu bir maceraya sürüklediğine inanıyoruz. Gerçek, eski usul, keşfetme ve keşfetme keyfini geri getirmek istiyoruz.
https://blog.playstation.com/uploads/2024/09/64384091f7438d8611d752955a28665184802666.mp4
Soruşturma ve sırların çözümü ve etkileşimler
Hell is Us'ta soruşturmanızda ilerleme şekliniz de oyuncu özerkliği felsefemizin bir uzantısıdır. Karşılaşacağınız araştırma zorlukları bariz ipuçları veya mekanik hatırlatmalarla çözülmez. Aksine, ipuçlarını ve çözümleri ortaya çıkarmak için dünyayı proaktif bir şekilde keşfetmeniz ve etkileşimde bulunmanız gerekecek. Bu yaklaşım gözlemi, dikkati, bilişi ve oyuna tamamen dalmayı teşvik eder.
Soruşturmayı ve birçok sırrı, çeşitli çözümlere giden birden fazla yol sunacak şekilde tasarladık ve oyuncuların soruşturma zorluklarını farklı olası yollarla keşfetmelerine ve çözmelerine olanak tanıdık. Bize göre, bir engeli kendi başınıza aşmanın verdiği tatmin, oyun deneyiminin temel bir parçası ve oyuncu yapımı keşiflerin gerçek özü ve katalizörüdür.
HiU'nun arkasındaki vizyon ve getirdikleri
Sizin de fark etmiş olabileceğiniz gibi, tasarım tercihimiz olan “Oyuncuya Yayılma”, Hell is Us ile başarmak istediğimiz şeyin merkezinde yer alan keşif ve düşünmeyi teşvik etmeyi amaçlıyor.
Bu felsefe, yarattığımız dünyaya mükemmel bir şekilde uyuyor: iç savaş, insan şiddeti ve vahşeti, insan duyguları ve aile gibi derin temaları, gerçeklik ve gizemli fenomenleri harmanlayan bir bağlamda araştıran karmaşık ve affetmeyen bir evren.
Oynanışın, ele alınan temaların olgunluğunu yansıtması çok önemliydi. Bu nedenle oyuncuların arkasındaki nedenleri anlamadan veya olayların önemini kavramadan önceden tanımlanmış bir yolu takip etmelerini istemedik. Bunun yerine, kendi yolculuklarını şekillendirmek için eleştirel ve yaratıcı düşünmeleri gerekecek.
Kesinlikle “eski usul” olan bu yaklaşımın, türe olan tutkumuzu ateşleyen video oyunlarının köklerine döndüğüne inanıyoruz. Oyun deneyimini zenginleştirmek için birçok modern gelişmeyi entegre etmiş olsak da, oyuncuların zekasına ve sezgilerine değer veren bir macera sunmak istiyoruz. Hell is Us ile amacımız, her oyuncunun hem duygusal hem de entelektüel olarak tam katılım göstermesi ve 1990'lara kadar video oyunlarına olan sevgimizi şekillendirenlerle karşılaştırılabilir unutulmaz bir yolculuk yaşamasıdır. Oyunun, bu klasiklerin üzerimizde bıraktığı silinmez izler gibi kalıcı bir etki bırakmasını umuyoruz.
Siz oyuncuların gözlerinizi dört açarak ve kulaklarınızı dört açarak bu evreni nasıl keşfedeceğinizi görmek için sabırsızlanıyoruz!
Hell is Us ilginizi çektiyse ve daha fazlasını öğrenmek istiyorsanız, 30 Eylül Pazartesi günü saat 8'de PT / 4pm BST / 5pm CEST'de Nacon kanalındaki özel YouTube Prömiyerimizi kaçırmayın! Hell is Us'ın derinliklerine inerken ve daha fazla oynanış sergilerken bana katılın. Oyun 2025 yılında PS5'te piyasaya sürülecek.
Benzer içerikler
- hitman absolution türkçe yama
- god of war remake
- detroit become human türkçe yama
- gta 5 lester görevi
- project century
- ps5 dik mi yatay mı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X