Şimdi Ara

hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
2
Favori
2.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dün gğn boyu mahallede kullanınca tüketim daha da arttı.

    hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    hocam ben N konumuna alıyorum. her türlü duraklamada. otomatik de olsa müdahale ettiğimden hiç başıma gelmemiş olabilir.

    klima çınca ağlaması dışında çok iyi. DCİ clio klimada daha iyi idi.
    daha önceki otomatik Japon araçlarında ben de n ye alırdım ama bunda gerek yok çünkü zaten fren müşürüne bağlı bir sistem var diye tahmin ediyorum ayak frendeyse araç ileri gitmeye çalışmıyor bi şekilde tork konvertorü boşa alıyor kendisi. freni bıraktıktan yarım ila bir saniye sonra yürümeye başlıyor araç. 4at japonlarda freni tam bırakmasanız bile şiddetini azaltınca araç balataları gıdırdatarak hafiften yürümeye başlar bunlar öyle bi olay yok.



    klima açınca performans düşmüyor pek ama gerçekten çok uğultulu çalışıyor klima fanı elektrikli sanırım deli gibi dönüyor galiba. eğer uğultu kompressorden geliyorsa korkutucu. servise götürüp normal mi diye soracaktım bu mevzuyu ama vaktim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    dediğiniz doğru. çok güzel ayarlanmış. trafikte kahve içecek kadar sarsıntısız 0-100 yaparsın. ama ben yine de N atıyorum. mesela 22 olmadan 2 ye atmıyor vites düşerken, ben 25 te 2 ye alıyorum gibi.
  • Değerler çok güzel sakin kullanimda.



    Bende arabayı almadan önce araştırdım ama puretech ler biraz yakıyor diyorlardı kullanıcıları. Bende bluehdi aldım. Zaten fiyat farkida yoktu 8 ay önce yaklaşık.



    Şimdiki benzinli araçlar sakin sürüşler de çok ekonomik. Bende bundan önce tsi vardı. 3 yıl kullandım bir kere fazla yakıyor demedim. Çünkü sakin kullanan biriyim.



    Aracınızı kazasız belasız kullanın inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski bir peugeot hdi , suan tdi kullanicisi ek olarak yakin zamanda 3.arac olarak leon 1.2 tsi almayi dusunen biri olarak bir kac yorum yazmak isterim



    Evet fransiz motorlari yakit olarak daha cimri fakat peugeot un cikardigi masraflar nedeniyle tekrar almam kesinlikle varsin 1-2 litre hatta 3 litre fazla yaksin ama arac genel olarak sorunsuz olmasi sebebiyle audi,seat gibi markalari tercih ederim.



    Eski kasa 308 ile actigim konular var yakit tuketimi anlaminda 1 tam depo ile sehir ici 980-1000 km sehirler arasi 1500-1600 km yapiyordum ama carti bozuldu hop sanayiye 200 lira curt bozuldu hop sanayiye 150 lira . Enjektor yag kacirir o kadar sakin kullanilmasina ragmen 400 lira sattikdan sonra balata degistirmeyi istemis sattigim kisi yetkili servis 3000 fiyat bicmis



    Ee ben ne anladim yakit tasarrufundan , zaman ve maddi kayip olarak goruyorum o sebeple fransiz araclarini. Ha yeni modellerinde belki sorunsuzdur onu bilemem 5 yil sonra ortaya cikar ne kadar sorunlu ne kadar sorunsuz.



    Birde ciddi bir trafik vardi demissinizde ortalama hiziniz 47 km , ters istikametdeki trafigimi kastettiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arif kullanıcısına yanıt
    hocam hiç boş yapma yok öyle bir dunya. 1.6 atmosferik ve 1.6 dizel iki aracı aynı rotada aynı kullanımla kıyaslayayım mesela 1.6tdi dsg 105lik octavia ile yenikent-forum yaptım sporta alıp sürekli bastım gidişte de dönüşte de en çok ne yakıyosa yaksın diye zorlayabildiğim kadar zorladım düz yolda 190 dememesinin yanında evin önüne 10.8 ile geldik. Aynı güzergahta 1.6tivct powershift 125lik atmosferik focus ise düz yolda rahatlıkla 210-220 gitmesine ve benzinli olmasına rağmen 11.3 ile getirdi. Atmosferiğin zevki ve lpg avantajının yanında düşük bakım masraflar da var ek olarak sadece 15binde bir 50 lira verip filtresini değiştirtiyosun lpgnin. 10.8x5.3den 57 58 kuruş yakmış octavia, focus ise 11.3x1.2x2.89dan 38-39 kurus.
  • angaralimike A kullanıcısına yanıt
    Sonra bir uyandın toton açıkta kalmış dizel araca 10.8 yatırmak gerçekten büyük başarı. Onu geçtim aynı şartlarda benzinli aracın sadece 0.5 fazla yakası ateistler bunuda açıklasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GarbageCollector

    Sonra bir uyandın toton açıkta kalmış dizel araca 10.8 yatırmak gerçekten büyük başarı. Onu geçtim aynı şartlarda benzinli aracın sadece 0.5 fazla yakası ateistler bunuda açıklasın.
    el frenini bir tık çekerek kullan 1.6 dizel araca 15 litre, 2 tık çek 20 litre de yaktırırsın :)



    sürekli 2. viteste 4bin devir 70ile git :) 4. viteste olsa 4 litre yakacak araç 8 9 litre yakar.



    Testi yapan arkadaş tork ve ara hızlanmaların etkisi ile octavia da daha çok fren kullanmıştır tahminen o yüzden ortalama tüketimleri yakın çıkmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    El frenini çekerek kullanırsan yaktıracağın tek şey mazot olmaz. Ama bu kadar zeki arkadaşların forumda bukunmasından gurur duydum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GarbageCollector

    El frenini çekerek kullanırsan yaktıracağın tek şey mazot olmaz. Ama bu kadar zeki arkadaşların forumda bukunmasından gurur duydum.
    Yakıt tüketiminin üst sınırının olmadığını, tamam yaratılacak negatif şartlara bağlı olduğunu anlatmaya çalışmıştım da senin zeka seviyene erişememişim demekki kusura bakma. Hemen forumu terkediyorum.
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    Sen el frenini 2 tık çekte 2 tur at gel boşver bunları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    hocam ben N konumuna alıyorum. her türlü duraklamada. otomatik de olsa müdahale ettiğimden hiç başıma gelmemiş olabilir.

    klima çınca ağlaması dışında çok iyi. DCİ clio klimada daha iyi idi.
    Klima açınca uğultu sesi geliyor ağlama tabiriniz bu muydu acaba hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tafo0911

    Degerler cok iyi. Demek ki neymis dikkat edildiginde yeni nesil benzinliler gercekten dusuk tuketim degerleri sunabiliyormus. Bu da 20bin fark vererek alinacak diz3l uniteyi gereksiz kiliyor.
    Ortalama hız 47 km/h ve trafiksiz 22 km yol birakinda yaksin zaten



    Ortalama hiz 92 km/h ile 1.2 tdi poloda 3.3

    Ortalama hız 123 km/h 1.5 dci qq 6.5 civarı yakiyor ki qq ile olan tüketim surekli 140-160 arası gidip geldigimiz bir sürüştü.

    Ha qq 110-120 gibi hizlarda 4.3 civari yakiyor. Iki araca da sahibiz o yuzden cok hakimim yakit tuketimlerine, sizce hala benzinli mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    BMW 316i F30 ile 2.7 ortalama tüketimim vardı keşke foto alsaydım. Tüh. Hepiniz dövücem Tsi cılar Puretechciler.
    zf'nin gücü adına.
  • tafo0911 T kullanıcısına yanıt
    şehir içinde o benzinliler bir halta yaramıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    aynı araç var klima açık 110 gibi bir hızla dümdüz konya Ankara yolunda 4.9 5.0 civarı yakıyor. yazın ankara bursa trilye gölyazı çanakkale geyikli babakale asos ayvalık afrodisyas uşak eşme kanyon ankara gibi bir güzergahta hep klima açık siyah renk araç dağlık coğrafya inişli çıkışlı virajlı dağ yollarında dikkatli kullanım ile 2000km yolu 5.2 litre ile tamamladım. yol üzerinde ya da yakınında ne kadar antik kent varsa hepsine uğradık. bunların yolları genelde stabilize oluyor 2. vites 20 30 ile gidiliyor. babakale den asosa giderken navigasyon dağ patikasından götürdü 20km boyunca 2 viteste 20 ile tırmanış iniş gibi durumlar olmasa yine 4.9 gibi rakamlar elde edilirdi.



    turbo motor düz yolda affetmiyor çok kola 130 140 150 görüyorsunuz.



    Ankara içinde bilkent incek beytepe çayyolu arasında sürekli yokuşlu yerlerde dolaşıyoruz 6.7 civarı tüketiyor. Yokuş olmasa 5 li rakamlara inerim rahat.



    bu motor bazen rölantide ışıklarda beklerken düzensiz bir vuruntu yapıp aracı sarsıyor 3 silindirin dengesizliğinden mi yoksa bizim araçta nı sorun var acaba sizde oluyor mu bu?
    D deyken oluyor dimi? N de yapmiyor mesela o duzensiz vuruntuyu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Trader Emre kullanıcısına yanıt
    Yuksek musadenle bir veri paylasayim karari sen ver.

    Şehir:bursa

    Ortalama hiz:35

    Gidilen yol:853

    Alinan yakit:50.5lt/304.5tl(litresi6.02tl)

    Pompa verisi:5.9lt/100km

    Yol bilgisayari verisi:5.8lt/100km

    Klima : neredeyse hic kapanmadi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tafo0911 -- 14 Temmuz 2018; 17:49:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cowinenge kullanıcısına yanıt
    Hocam hesap kitap işi. Benim hesabima gore benzinli..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o kadar yokuş aşağı yolu nerede buldun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    D deyken oluyor dimi? N de yapmiyor mesela o duzensiz vuruntuyu.

    Alıntıları Göster
    evet sıcakta beklemiş araçla klima da açıkken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.