Şimdi Ara

hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
87
Cevap
2
Favori
2.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • peugeot 208 1.2 litre 110 hp ve EAT6 tam otomatik şanzımanlı veee benzinli araç.

    hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi

    2 gün önce gezme amaçlı çıkıp körfez gölcük arası yolculuk yaptık. yaptığımız bir kaç kuruşu jumbo künefeye tl ile gömüp geldik. ciddi bir trafik vardı.

    TSİ'ı geçtik mi sizce

    20 Temmuz 2018 :

    yakım mesafelerde bir kaç gün geçirince tüketim arttı.


    hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi

    meşhur İstanbul'a gittik geldi. hemi de karşıya geçtik.

    hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi

    son olarak uzun dönem ortalamam.

    hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi

    bir de kaza atlattık onu da cumadan sonraya eklerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elcas -- 20 Temmuz 2018; 12:16:7 >







  • Eski bir peugeot hdi , suan tdi kullanicisi ek olarak yakin zamanda 3.arac olarak leon 1.2 tsi almayi dusunen biri olarak bir kac yorum yazmak isterim



    Evet fransiz motorlari yakit olarak daha cimri fakat peugeot un cikardigi masraflar nedeniyle tekrar almam kesinlikle varsin 1-2 litre hatta 3 litre fazla yaksin ama arac genel olarak sorunsuz olmasi sebebiyle audi,seat gibi markalari tercih ederim.



    Eski kasa 308 ile actigim konular var yakit tuketimi anlaminda 1 tam depo ile sehir ici 980-1000 km sehirler arasi 1500-1600 km yapiyordum ama carti bozuldu hop sanayiye 200 lira curt bozuldu hop sanayiye 150 lira . Enjektor yag kacirir o kadar sakin kullanilmasina ragmen 400 lira sattikdan sonra balata degistirmeyi istemis sattigim kisi yetkili servis 3000 fiyat bicmis



    Ee ben ne anladim yakit tasarrufundan , zaman ve maddi kayip olarak goruyorum o sebeple fransiz araclarini. Ha yeni modellerinde belki sorunsuzdur onu bilemem 5 yil sonra ortaya cikar ne kadar sorunlu ne kadar sorunsuz.



    Birde ciddi bir trafik vardi demissinizde ortalama hiziniz 47 km , ters istikametdeki trafigimi kastettiniz :)
  • Rakım farkı yoksa baya baya iyi, hem de tam otm şanzıman.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Puretech ve BlueHdi ı Tsi ve Tdi a tercih ederim açık ve net. Daha üzerinde durulmuş motorlar gibi geliyo bana peugeotunki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tüketim mi üretim mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    fark yok. hatta trafik olmasa 3 ün altına inerdi. ama gerçekle alakası yok tabi. maksat geyik.
  • dönüşte klimayı açınca artan tüketim.

    hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elcas -- 14 Temmuz 2018; 2:59:52 >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    motorlar konusunda kesinlikle doğru. can sıkıcı özellikleri var ama.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sehir ici ortlama 20li hizlarda klima acik ne yakiyorsunuz hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ıyyyk fransız mı ıykk, montaj olma ihtimali yüksek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı araç var klima açık 110 gibi bir hızla dümdüz konya Ankara yolunda 4.9 5.0 civarı yakıyor. yazın ankara bursa trilye gölyazı çanakkale geyikli babakale asos ayvalık afrodisyas uşak eşme kanyon ankara gibi bir güzergahta hep klima açık siyah renk araç dağlık coğrafya inişli çıkışlı virajlı dağ yollarında dikkatli kullanım ile 2000km yolu 5.2 litre ile tamamladım. yol üzerinde ya da yakınında ne kadar antik kent varsa hepsine uğradık. bunların yolları genelde stabilize oluyor 2. vites 20 30 ile gidiliyor. babakale den asosa giderken navigasyon dağ patikasından götürdü 20km boyunca 2 viteste 20 ile tırmanış iniş gibi durumlar olmasa yine 4.9 gibi rakamlar elde edilirdi.



    turbo motor düz yolda affetmiyor çok kola 130 140 150 görüyorsunuz.



    Ankara içinde bilkent incek beytepe çayyolu arasında sürekli yokuşlu yerlerde dolaşıyoruz 6.7 civarı tüketiyor. Yokuş olmasa 5 li rakamlara inerim rahat.



    bu motor bazen rölantide ışıklarda beklerken düzensiz bir vuruntu yapıp aracı sarsıyor 3 silindirin dengesizliğinden mi yoksa bizim araçta nı sorun var acaba sizde oluyor mu bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2 TSI 105 bg leon ile babam Gölcük-İzmit arası 4.4 L/100 km değerini yakalamıştı, ben 5.5 altına düşmeyi başaramadım henüz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Degerler cok iyi. Demek ki neymis dikkat edildiginde yeni nesil benzinliler gercekten dusuk tuketim degerleri sunabiliyormus. Bu da 20bin fark vererek alinacak diz3l uniteyi gereksiz kiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PEUGEOT/CITROEN'inn 1.2 turbo benzinlisi ve VW/SEAT/SKODA'nın 1.0 turbo benzinlileri gerçekten çok başarılı motorlar.

    nasıl dizelde DCİ ve HDİ efsane ise, benzinlilerde 1.2 PURETECH ve 1.0 TSİ iyi motorlar.
  • BMW 316i F30 ile 2.7 ortalama tüketimim vardı keşke foto alsaydım. Tüh. Hepiniz dövücem Tsi cılar Puretechciler.
  • güzel tüketim değerleri. yeni nesil turbo benzinli üniteler gayet makul değerler yakalabiliyor. ama ülkemizde yakıt aşırı yüksek olduğu için insanlar lpg'ye yöneliyor. bu sebepten de atmosferik motorlara gereksiz bir bağlılık var. lpg olmasa kimse yüzlerine bakmaz ama sırf lpg'den dolayı öve öve bitiremiyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzinli araçlarla sakin sakin gidince çok güzel değerler elde edilebiliyor,

    ancak iş performanslı kullanıma gelince benzinli araçların tüketim değerleri çılgın atarken, dizelde en fazla 6.5'i görebiliyorsunuz

    Perşembe günü sabah 7.34'te ankara pursaklar'dan çıkıp, 11.36'da mersin şehir hastanesine girdim, araç 1.4 d4d m/m şanzımanlı corolla, ortalama tüketim 6,3'tü. corolla ne kadar giderse o kadar bastık denilebilir. (otobanda gişeden gişeye ortalama hız 130 km/h'ydi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    motorlar konusunda kesinlikle doğru. can sıkıcı özellikleri var ama.
    Ne gibi hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sönmeyen Arıza Lambası. kullanıcısına yanıt
    2. eli zayıf. benim araca 72 ye teklif veren yok, 85 e poloya atlıyorlar.

    klima tam kapalı olsa bile hafif üflüyor. üfleme açısı çok dar. istediğin yere çeviremiyorsun.

    radyo kanalları bazen saçmalıyor.

    direksiyonun küçük olması benim için sıkıntı. hatun için çok iyi.

    TABİ BUNLAR KİŞİYE GÖRE DEĞİŞİR. HER ARAÇTA FARKLI SIKINTILAR VAR.
  • Dharma Initiative kullanıcısına yanıt
    ben körfezde yaşıyorum. genelde ortalamam 30 üstü. ayrıca 11 ay şehir içi olmasına rağmen trafiksiz sayılacak bir yerdeyim. klimayı dahil 7, hariç 6 diyebilirim. siz tahmin ediniz.
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    hocam ben N konumuna alıyorum. her türlü duraklamada. otomatik de olsa müdahale ettiğimden hiç başıma gelmemiş olabilir.

    klima çınca ağlaması dışında çok iyi. DCİ clio klimada daha iyi idi.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.