Şimdi Ara

hepsiburada ,2 değil 22 kez düşünün .... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeveloperROCK


    quote:

    Orijinalden alıntı: buffalo

    DeveloperRock arkadaşım, yasal prosedürü gayet iyi biliyorum :)
    Mesele bu değil . Hakem heyeti sanki sorunu 1 haftada çözecek gibi konuşuyorsunuz . Şu an PC masanın üstünde duruyor,ekran kartı olmayınca çalışmıyor çünkü . 150-200 lira para çok umrumda değil . Firma hakem heyeti kararını verene kadar kartı zaten yollar . :) parası umrumda değil. Yalnızca bir firmanın müşteriye yaklaşımını teşhir etmek amacım .


    1.Müracaatlar, başvuru tarih ve sırasına göre en geç bir ay içinde Hakem Heyetince görüşülür ve karara bağlanır.

    önemli olan para değil önemli olan hakkını arayabilmektir.
    eğerki amaç firmayı teşhir etmekse kapısına icra göndermekten daha büyük teşhir mi olur

    Şu konuyu 100 kişi okusa , 20 kişi hepsiburadadan alışverişi kesse bu konu amacına ulaşmış olacak




  • cidden büyük ayıp olmuş,bende bir sorun yaşamadım şu ana kadar ama sizin olay tam facia.

    10-15 arası ürün almışlığım vardır ama özellikle bu tip pc parçalarında tekrar tekrar düşünür hale geldim bu mesajdan sonra..

    bilgiler için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi revenger11 -- 3 Ekim 2009; 3:01:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buffalo


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeveloperROCK


    quote:

    Orijinalden alıntı: buffalo

    DeveloperRock arkadaşım, yasal prosedürü gayet iyi biliyorum :)
    Mesele bu değil . Hakem heyeti sanki sorunu 1 haftada çözecek gibi konuşuyorsunuz . Şu an PC masanın üstünde duruyor,ekran kartı olmayınca çalışmıyor çünkü . 150-200 lira para çok umrumda değil . Firma hakem heyeti kararını verene kadar kartı zaten yollar . :) parası umrumda değil. Yalnızca bir firmanın müşteriye yaklaşımını teşhir etmek amacım .


    1.Müracaatlar, başvuru tarih ve sırasına göre en geç bir ay içinde Hakem Heyetince görüşülür ve karara bağlanır.

    önemli olan para değil önemli olan hakkını arayabilmektir.
    eğerki amaç firmayı teşhir etmekse kapısına icra göndermekten daha büyük teşhir mi olur

    Şu konuyu 100 kişi okusa , 20 kişi hepsiburadadan alışverişi kesse bu konu amacına ulaşmış olacak


    O zaman Sıcak fırsatlar bölümünede aç konuyu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seboist64


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaNgOsEr

    Bence hepsiburada insanın kendine yakışanı giymesidir . Sonuçta hepsinin burda olduğu ne malum ? Ya mantık , felsefe ayağına getirip kazıksle


    Dostum ne içtin sen ya



    İçmek insanın kendisine yakışmaz sana 0 bana 100 puan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: revenger11

    cidden büyük ayıp olmuş,bende bir sorun yaşamadım şu ana kadar ama sizin olay tam anlamiyla hepsburada açısından facia.

    geçmiş olsun. 10-15 arası ürün almışlığım vardır ama özellikle bu tip pc parçalarında tekrar tekrar düşünür hale geldim bu mesajdan sonra..

    bilgiler için teşekkürler

    Sağol :) Ben genelde internetten alıyorum bu tip şeyleri . Aslında yalnızca PC ve donanım satan yerlerden almak lazım . Derdini daha iyi anlıyor onlar.

    Geçen sene iflas eden markom 1 senede 2 anakart, 2 HDD yi hiç sorunsuz ve yalnızca 3-4 günde yenisiyle değişmişti .
    6 ay önce gigatek'ten monitör aldım, ölü piksel çıktı , 3 gün içinde yenisi geldi .
    Ama ekran kartını başka bir yerde bulamadım o nedenle hepsiburadadan aldım .

    Hepsiburadada sipariş ulaşana kadar her şey güzel .Siparişi dilediğinde iptal filan hakkın var çünkü . Ama eğer aldığın üründe arıza varsa eyvah . Karşında muhattap yok, telefon yok , bekle bekleyebildiğin kadar.




  • Şu tüketici hakem heyetini bir deneyin. Forumda aratırsanız çok kısa sürede sonuç alanlar var. Denemekten zarar gelmez.

    Bu arada niçin HB üzerinden gönderdiniz? Direk olarak teknik servise yollasaydınız?

    Bende HB'den anakart almıştım, bios sürümü doğal olarak eskiydi bende riske atmıyım dedim(ups yok). İşim gücüm olmadığı için bizzat elden anakartı servise teslim ettim. Tam 1 hafta geçti arıza takip numarasından bakıyorum hala işleme konulmamış Aradım iletişim merkezini suratıma kapatırcasına teknik servise yönlendirdiler. Orada telefonu açan kişiden uykulu uyuşuk bir ses duyunca çıldırdım Bağırdım çağırdım bu ne dedim altttarafı şu bu ne varda bu kadar bekletiliyor, ne kadar saçma iş yapıyorsunuz falan. Adamın sesi canlandı Telefonu kapattıktan 1 saat kadar sonra takip numarasından baktığımda "onarıldı, teslim edilmeyi bekliyor" yazısını gördüm Yani kısaca direk servise gönderseydiniz telefonla ulaşıp hıncınızı alacağınız birileri olurdu. Türkiyede maalesef bu tür işlerde gevşek insan oranı biraz fazla ve bu nedenle sesi yükseltmek gerekiyor.



    Ünvanı: D-Market Elektronik Hizmetler Tic. A.Ş.

    Sorumlu Kişi: Gamze Gür

    Ticaret Sicil Numarası: 436165

    Merkezinin Bulunduğu Yer: İnkılâp Mah.Küçüksu Cad. No:70 34768 Ümraniye İstanbul

    Yer Sağlayıcı: D-Market Elektronik Hizmetler Tic. AŞ

    Telefon: 0.216.633 10 00 ( * ) ----09:00 - 17:00----

    *Buradan bağırıp çağırabilirsiniz Birazda ciddi bir şekilde tehdit edin. Yarın elime ulaşmadığı taktirde tüketici hakem heyetine giderim. Bir daha sizde alışveriş yapmam, tanıdığım hiçkimseye yaptırmam hatta forumlara konu açmaya devam ediyorum ki bu rezilliğiniz yanınıza kalmasın vs. diyerek işinizi halletme ihtimaliniz (maalesef yapmak zorundasınız) var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AurorAbeam -- 3 Ekim 2009; 3:16:42 >




  • piyasada 1100 lira olan çamaşır makinesini burdan 750 ytl ye almıştım taksitle cuma sipariş verdim pzt geldi
  • Bence hepsiburada diğer online satış yapan sitelere göre en iyisi.. 10 Kere alışveriş yapmışımdır birinde bozuk ürün yollamadılar. Bazen 4 günü geçti hemen bi mail çaktım 2 saat sonra kargoladılar. Tabi kargo 1 gün sonra getirdi.

    Hatta geçenlerde 400 liralık peşin işlem yaptığım için 20 + 20 40 lira hediye çeki vermişlerdi.

    Bende nedense gittigidiyora pek güvenmiyorum.
  • sanırım tüketici hakem heyetine gidebilirsiniz..
  • Sürekli alışveriş yaparım HB'den, 1 kez bozuk ürün yolladım 2 haftada yenisi geldi. Bence de en güvenilir alışveriş sitesi
  • Bugüne kadar Hepsiburada.com'dan onlarca kez alışveriş yaptım.Yeri geldi beğenmediğim parçaları geri bile yolladım.En ufak bir pürüz çıkarmadılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_i_y_a_h

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    En güzeli deneyerek elden almaktır, bunu der bunu söylerim...

    Hangi elektronik mağazasında ekran kartını deneyerek alabilirsiniz? Ya da kaç tanesinde?

    mecidiyeköy/istanbul da bnm gittigim yer var orda adam ilk başta deniyor herzaman böyle alirim
  • Yasal haklarınızı kullanmaktan çekinmeyiniz.Hakem heyetlerinde çok büyük ilçelerde sorun yaşanıyor biraz, onun dışında 1 ay içinde geri dönüş oluyor.
    İnternetten aldığınız ürünleri 7 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeden iade etme imkanınız vardır. Kargoları da kargo görevlisinin yanında açmaya özen gösterin.
    Ayrıca garanti kapsamındaki malın tamir süresi 30 gündür. 30 gün sonra seçimlik haklarınızı talep etme imkanı doğar(para iadesi,yenisiyle değişim)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :::Banner:::

    Sürekli alışveriş yaparım HB'den, 1 kez bozuk ürün yolladım 2 haftada yenisi geldi. Bence de en güvenilir alışveriş sitesi

    Hepsiburada'dan ben de onlarca kez aşışveriş yaptım . Hiç sorun çıkmadı diyemem . Özellikle stok sorunu eskiden beri hep vardır orada. Ama alışverişi istediğin an iptal edebildiğin için çok sıkıntı olmuyordu .

    Ancak çok da iddialı konuşmayın derim :) Aldığınız ürün bozuksa , bozuk çıkarsa o zaman sıkıntı yaşamaya başlıyorsunuz . Müşteri hizmetleri rezalet boyutunda. Telefon dahi yok ve sonuçta 2 ağustosta verdiğim bir sipariş bu güne değin temein edilemeyen bir ekran kartı . Defalarca satıştan caydığımı belirttim maille ,ciddiye bile almıyorlar. Yani ürün stokta varsa eğer evet sorun yaşamıyorsunuz, ama şansınız yaver gitmezse o zaman sıkıntıyı görün .




  • Hepsiburada'dan OCZ Diesel 8GB Usb Bellek aldım,babamın kullandığı 2GB Kingston Usb Bellek'den bile %40 oranında daha yavaş.Halbuki hepsiburada.com'da satılan ürünün ortalama okuma/yazma hızının bu kingston vs. lere göre 2 kat daha fazla olması gerekirken.Aldığım malın OCZ'nin kendi üretimi olduğuna da inanmıyorum,bu çakma Çin malı dandik mallardan olsa gerek..Bu yazdığım olay hepsiburada.com'dan yaptığım ilk alışverişti,son alışverişim oldu,ne tür bir firma olduklarını belli ettiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buffalo


    quote:

    Orijinalden alıntı: :::Banner:::

    Sürekli alışveriş yaparım HB'den, 1 kez bozuk ürün yolladım 2 haftada yenisi geldi. Bence de en güvenilir alışveriş sitesi

    Hepsiburada'dan ben de onlarca kez aşışveriş yaptım . Hiç sorun çıkmadı diyemem . Özellikle stok sorunu eskiden beri hep vardır orada. Ama alışverişi istediğin an iptal edebildiğin için çok sıkıntı olmuyordu .

    Ancak çok da iddialı konuşmayın derim :) Aldığınız ürün bozuksa , bozuk çıkarsa o zaman sıkıntı yaşamaya başlıyorsunuz . Müşteri hizmetleri rezalet boyutunda. Telefon dahi yok ve sonuçta 2 ağustosta verdiğim bir sipariş bu güne değin temein edilemeyen bir ekran kartı . Defalarca satıştan caydığımı belirttim maille ,ciddiye bile almıyorlar. Yani ürün stokta varsa eğer evet sorun yaşamıyorsunuz, ama şansınız yaver gitmezse o zaman sıkıntıyı görün .


    Okumak istemiyorsunuz anlaşılan

    Yukarıda uzun bir mesaj yazdım ve altta telefon numarası var. Görmezsiniz diye kalın yaptım, illa 7 nolu font ile mi yazayım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AurorAbeam


    quote:

    Orijinalden alıntı: buffalo


    quote:

    Orijinalden alıntı: :::Banner:::

    Sürekli alışveriş yaparım HB'den, 1 kez bozuk ürün yolladım 2 haftada yenisi geldi. Bence de en güvenilir alışveriş sitesi

    Hepsiburada'dan ben de onlarca kez aşışveriş yaptım . Hiç sorun çıkmadı diyemem . Özellikle stok sorunu eskiden beri hep vardır orada. Ama alışverişi istediğin an iptal edebildiğin için çok sıkıntı olmuyordu .

    Ancak çok da iddialı konuşmayın derim :) Aldığınız ürün bozuksa , bozuk çıkarsa o zaman sıkıntı yaşamaya başlıyorsunuz . Müşteri hizmetleri rezalet boyutunda. Telefon dahi yok ve sonuçta 2 ağustosta verdiğim bir sipariş bu güne değin temein edilemeyen bir ekran kartı . Defalarca satıştan caydığımı belirttim maille ,ciddiye bile almıyorlar. Yani ürün stokta varsa eğer evet sorun yaşamıyorsunuz, ama şansınız yaver gitmezse o zaman sıkıntıyı görün .


    Okumak istemiyorsunuz anlaşılan

    Yukarıda uzun bir mesaj yazdım ve altta telefon numarası var. Görmezsiniz diye kalın yaptım, illa 7 nolu font ile mi yazayım?

    Tamam kızma gördüm :)




  • ya bu hepsiburada.com firmasından geçen hafta katı meyva sıkacagı siparişi geçtim ürün hızlı gönderi ürünüydu kaç gündür arıyorum bir türlü hazır olan ürünü yollamıyorlar o kadarda telefon açtım ürün gönderime hazır olarak 6 gündür bekletiliyor kafayı yiyecek adamlar hala ürünü yollamadılar
  • Bu hafta ben de sorun yaşadım kendileriyle. Siteden 5-6. alışverişim ve ilk defa problem yaşadım. Firmanın şartları gereği adreste teslim yapılıyormuş sadece. Yalnız yaşıyorum. Cuma günü 10.30da gelmişler ve evde olmadığım için not bırakmışlar. Kargo ile telefonla görüştüm, şubeye gittim ama tek söyledikleri pazartesi tekrar gelecekleri oldu. Pazartesi okula gideceğimi, yalnız yaşadığımı ısrarla belirttim, cumartesi gelmelerini ya da pazartesi için saat vermelerini istedim. Olmadı. Siteyle irtibata geçtim, mazeretim nedeniyle müsade edilmesini istedim, ona da olmaz dendi. Sonuç olarak bugün okula gitmedim ve ürünü teslim alabildim. Sadece adreste teslim yapmanın mantığı nedir?
  • kafayı yiyecem hala yollamıyorlar ürün 1 haftadır kargoya verilmek üzere bekletiliyor bir daha tövbe ettim internetten igne bile olsa alışveriş yapmayacagım rezalet
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.