google ile araştırdım ve bulduğum her ilgili konuya mesajımı yazmaya çalışıyorum dolayısı ile bu konu da uzun bir aradan sonra tekrar canlanmış oldu :)
Hepsiburada ya 31.ocak.2010 tarihinde toplamak istediğim bir bilgisayarın parçalarını sipariş verdim, 2-3 Şubat tarihinde gönderdikleri ürünler 3-4 Şubat tarihinde elime ulaştı, gelen ürünlerden anakart kutusunun açık olduğunu ve içerisindeki sata-ide kablolarının ambalajınında açılmış olduğunu gördüm ama önemsemedim, sistemi topladım enerji verdim veee hiçbir şey anakarttan şüphelendiğim için değişim isteği ile prosedüre uygun olarak yolladım 9.Şubatta ellerine ulaştı 15 Şubatta sonuçlandı ve ben değişim beklerken (ürün hala satışta yani temin edilememesi söz konusu değil) para iadesi gerçekleştirmişler 16 şubatta tesadüfen kontrol ettiğimde bilgi sahibi oldum ve ben de gidip yakınımdaki Bimeksten istediğim anakartı alıp sistemi tekrar topladım ama yine çalışmadı, aklıma ilk gelen Belleklerde bir sorun olabileceğiydi ve OCZ dual bellek kitindeki bellekleri tek tek takıp denedim ve gerçekten de bir tanesinin arızalı olduğunu gördüm, yine aynı prosedür ve neyse gönder dediler 22.Şubatta ellerine ulaştı servise gönderdiler ve kayıtlarına göre 8 Mart ta servisten döndü ve evet ben hala beklemedeyim, bu arada 7-8 tane mesaj yazdım bazıları cevaplanmadı bazıları alakasız klişe cevaplar ile geçiştirildi, telefon ile ulaşmaya çalıştım ama 14. sıradasınız filan deyip duruyor, bekleyip durdum ve vazgeçtim. özetle Hepsiburada.com internet ortamında alış veriş yapılabilecek en iyi sitelerden birisi ama sadece satış konusunda iyiler, eğer şansınız yoksa arıza vb bir durum olursa satış sonrası destek ve müşteri hizmetleri diye bir düşünceleri yok ve umurlarında da değil ve karşınızda sorumlu bir yetkili de bulamıyorsunuz. 31 Ocak tan bu güne parasını ödediğim sistemi kullanamıyorum, karşılıklı bakışıp duruyoruz :)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme