Şimdi Ara

Hepsiburada.com ile yaşadığım rezillik! [ÇÖZÜLDÜ] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bir ara hediye anahtarlık sipariş etmiştim,karambole gitmişti çok ta umursamadım.Arada alışveriş yaparım,Türkiye'de mağdur olmadan alışveriş yapmak lüks oldu (fena gömdüm ama öyle)
  • Merhaba @Maderlash,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    hepsiburada.com
  • şikayetvara yaz. olmadı git tüketici hakem heyetine başwur 5 kuruş etmez insanlarla uğraşma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: landroam25

    şikayetvara yaz. olmadı git tüketici hakem heyetine başwur 5 kuruş etmez insanlarla uğraşma.

    Şikayet var'a yazdım ama bir aksiyon olmadı.

    Tüketici hakem heyeti daha önce yapılmış bir ALIŞ-VERİŞİ veya ayıplı mal/hizmetleri kapsıyor.

    Burada mevzu bahis olan, ödemeye konu olan mal/hizmetin alınamamasıdır. Yani hepsiburada.com ödemeyi ALMIŞ, karşılığını VERMEMİŞTİR.

    Hepsiburada müşteri memnuniyeti ekibi diye birşey varmış sanırım, onlara yönlendirdiler, aramalarını bekliyorum (durumumun memnuniyetle ne alakası varsa artık???)
  • Vallaha ürünün fiyatı %10 pahalı olmadıkça gittigidiyoru tercih ediyorum.
  • Sanırım ben bu internet alışveriş işlerinde çok şanslıyım. Bugüne kadar tek sıkıntı yaşamadım Hepsiburada'yla vs.

    Mesafeli Satış Sözleşmesi'ne göre 30 gün içerisinde teslim etmesi gerekiyor. 30 Gün dolunca Hepsiburada/Siparişlerim bölümünden Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin çıktısı, ekran görüntüleri vs. ile THH'ye başvur.
  • Bugün ben de iphone 6s aldım yazılanları görünce korkmaya başladım. Tahmini kargolama tarihini de 6 gün sonraya yazmışlar bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrytekGame

    Merhaba @Maderlash,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    hepsiburada.com

    22 hazirandaki mesajınızın hemen ardından dönüş yaptım ancak arandığımı ve ulaşılamadığımı belirttiniz. telefonum hep açıktır ama olabilir asansörde yakalamışsınızdır vs. yinede bu vakite kadar tekrar aranmamak kötü.

    zaten olay hukuk yoluyla çözülecek sanırım. hepsiburada.com inatla hiçbir işlem yapmıyor. bana ürün ile ilgili bilgilendirileceğimi yazıp duruyor. ben de her cevaplarına "ben ürün ile ilgili bilgi istemiyorum. yaptığım ödemenin iadesini istiyorum" diye cevap veriyorum öyle takılıp duruyoruz müşteri hizmetleriyle...




  • Eğer zamanınız ve imkanınız varsa thh ye başvurun onlar sizin için hızlandırır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karbonbazliorganizma

    Eğer zamanınız ve imkanınız varsa thh ye başvurun onlar sizin için hızlandırır.

    THH ile görüştüm. Olaya çok farklı bir açıdan daha yaklaştılar; öğrendiğim kadarıyla:

    Biz halledebiliriz, başvurunuzu hemen yapabilirsiniz dediler. gerekli evrakları ve bilgileri istediler.

    uğraşmak ve ceza almalarını sağlamak istersek de Cumhuriyet Başsavcılığına nitelikli dolandırıcılık hakkında başvurup kamu davası açılmasını sağlayabilirmişiz.

    aynı zamanda BİMER üzerinden Sanayi ve Ticaret Bakanlığına bildirirsek de Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine istinaden idari para cezası veriliyormuş.

    her 3 durumda da paranızı geri alırsınız diyorlar.
  • Artık 3 durumdan isteğidini seçmek kalmış sana.Önerim; iyi bir avukatla cumhuriyet başsavcılığına başvurmanız ve ek olarak tazminat davası açmanızdır.
  • Nihayet 03.07.2017 tarihinde kartıma geri ödeme yapıldı. Yalnız hiç göndermedikleri ürünü iade gibi gösterip kargo bedelini kesmişler...
  • hepsiburada.com sitesinden 10 bin tl yakın sipariş verdim son 3 yıl içinde tv ,pc aklına gelecek her ne varsa sonuç olarak hepsi sorunsuz bir şekilde geldi TÜRKİYE DE işine özen gösteren sayılı firmalar arasında e ticaret olarak zaten 1 numara.

    hb anlaştığı satıcılar var . sorun genellikle onlarla alakalı oluyor. Sonuç olarak HB iyidir.

    N11 sitesinden nootbook için fan almıştım başka marka başka model gönderdiler. Derdimi bile anlatamadım . Lanet olsun diyip kullanmaya başladım.


    n11 ile hb kıyaslanmayacak kadar fark var .HB candır abi hem uygun fiyat hem cip para vs imkanı var para iadesi sorunu zaten yok al beğenmezsen üç kuruş kargo ücretini ver gönder.

    Daha geçen gün markafoni faliyetlerini durdurdu keşke e ticaret siteleri daha fazla olsa ülkemizde....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazate48 -- 3 Temmuz 2017; 10:29:52 >
  • yazate48 kullanıcısına yanıt
    Merhaba yazate48,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazate48

    hepsiburada.com sitesinden 10 bin tl yakın sipariş verdim son 3 yıl içinde tv ,pc aklına gelecek her ne varsa sonuç olarak hepsi sorunsuz bir şekilde geldi TÜRKİYE DE işine özen gösteren sayılı firmalar arasında e ticaret olarak zaten 1 numara.

    hb anlaştığı satıcılar var . sorun genellikle onlarla alakalı oluyor. Sonuç olarak HB iyidir.

    N11 sitesinden nootbook için fan almıştım başka marka başka model gönderdiler. Derdimi bile anlatamadım . Lanet olsun diyip kullanmaya başladım.


    n11 ile hb kıyaslanmayacak kadar fark var .HB candır abi hem uygun fiyat hem cip para vs imkanı var para iadesi sorunu zaten yok al beğenmezsen üç kuruş kargo ücretini ver gönder.

    Daha geçen gün markafoni faliyetlerini durdurdu keşke e ticaret siteleri daha fazla olsa ülkemizde....


    ben de şimdiye kadar sizin gibi düşünüyordum. satıcı hepsiburadanın kendisiydi. ancak bir problem yaşandığında muhatap bulamamak ve firmanın ilgisizliği bana yetti. üstelik kargo ücretinin üstüne yatması da nasıl bir firma olduğunu gösteriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgc -- 3 Temmuz 2017; 13:57:45 >




  • n11 N kullanıcısına yanıt
    2016 yılında notebook'un fanı bozuldu. N11 satıcılara bakarken
    http://urun.n11.com/diger-bilgisayar-yedek-parcalari/asus-s550cm-cpu-islemci-fani-P72851218

    bu mağazada bu ürünü gördüm. Orijinal fan ile aynı marka olduğunu da gördüğüm için ödemeyi yaptım. Fakat bana aşağıdaki resimde olan 20 tl değerinde ki fan geldi (fan PC uymuyordu bile )Çünkü resimdeki ürünle alakası yoktu .İşi gücü bırakıp iade etsem. en az 4 5 gün daha parça gelmesini bekleyecektim.İşlerim aksamasın diye zor bela montajı yaptım.

    Mağazayı aradım daha sattıkları ürünün ne olduğunu bilmiyorlar derdimi anlatamayacağıma karar verip . N11 aradım farklı ürün geldiğini ve mağdur olduğumu söyledim. ürünün satışının durdurulmasını ve anlaşmalı olduğunuz bu mağazanın uyarılmasını söyledim . Fakat ARADAN aylar geçmesine rağmen mağaza aynı fiyat aynı resim ile satışına devam etti . BENİM için n11 o zaman bitmiştir dedim.

    Gelen parçayı da (fanı) istemeyerek takmak zorunda kaldım işlerim. Aksamasın diye.....

    EN SON ürünü (FANI) aliexpress den alıp. monte ettim . SORUN sıkıntı kalmadı . Elin Çinlisi işini güzel ve dürüst bir şekilde yaptığı için sorun sıkıntı çıkmadı .Aliexpreten son iki yıl içinde (1800 usd civarında alış veriş yapmışım)kendime ve bazı arkadaşlarıma. 4 dolarlık takip nosu olmayan bir ürün haricinde hiçbir sorun çıkmadı .
    https://tr.aliexpress.com/item/New-Original-Cpu-Cooling-Fan-For-ASUS-S56-S550CM-S56CA-S56CB-K56-DC-Brushless-Notebook-Laptop/32392148308.html?spm=2114.010208.3.15.Pz4Z79&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10065_10151_10068_10172_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10136_10137_519_10111_10060_10112_10155_10113_10114_437_10154_10056_10055_10054_10182_10059_303_100031_10099_10078_10079_10103_10073_10102_10052_10053_10142_10107_142_10050_10051,searchweb201603_50,ppcSwitch_5&btsid=6e702b22-c7d1-4622-9f0b-0016f33b9462&algo_expid=f509a21f-08a8-44f8-996a-2122ac23d184-2&algo_pvid=f509a21f-08a8-44f8-996a-2122ac23d184

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1 yıl için sene n11 yaklaşık 400 tl civarında alış veriş yapmışım. Genel olarak aldığım ürünlerden sorun yaşamadım. Çalıştığınız mağaza ve kişileri daha iyi denetlerseniniz marka ve imajınız için daha iyi olur tabi. bizde daha az mağdur olmuş oluruz :)

    n11 genel olarak yinede tavsiye ettiğim ve sevdiğim bir alış veriş sitesidir.İlgi alakanız için teşekkürler. İllaki aksaklılar hatalar olacaktır. Ama Türkiye'DE E ticaret konusunda başarılı bir firma olduğu söyleyebilirim. Keşke sorunlara biraz daha hızlı müdahale etmiş olsaydınız .....




    Hepsiburada.com ile yaşadığım rezillik! [ÇÖZÜLDÜ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazate48 -- 3 Temmuz 2017; 15:26:38 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.