Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
40.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hasarlı üründe cayma hakkı olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gelişme varmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pena kutusu

    Artık fiziki mağaza kullanıyorum. 20 lira kâr edeceğiz diye iade ve garanti haklarımdan vazgeçemem. Hem kargo firmaları artık kanser etmiyor. Sadece fiziki mağazada olmayan şeylerde ve kitapta eticarete başvuruyorum.

    Hocam fiziki mağazada ayıplı ürün olmadığı sürece ürünü beğenmezsek iade hakkı yok. Mesafeli alışverişlerde hiç bir sebep göstermeden 14 gün içinde iade edebiliyorsun. Fiziki mağazada ürünü beğenmezsen sadece değişim yapıyorlar para iadesi yok.
  • HepsiBurada'nın yakında satışı olacak inşallah bu karmaşaya denk gelmezsiniz.
  • Geçmiş Olsun.. Takipteyim.
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıda kalsın. Büyük rezalet bu. Umarım çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici Hakem Heyeti bakmaz sanırım belli bir miktardan pahalı olanlara Tüketici Mahkemesi bakıyor direk. Tüm kanıtlarla beraber verin mahkemeye onlar düşünsün. Aylar sürer belki ama hakkınızı alırsınız merak etmeyin. Siz taksidi ödemeye devam edin, bu kadar kanıtla mahkemeyi kaybetme şansınız yok eninde sonunda paşa paşa ya para iadesi ya da ürün değişimi yapacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada.com  REZALETİ  ---  SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batirdiniz koca firmayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 de askerdeyken eve lg tv aldım aynı şekilde evdekilere servisi bekleyin dedim servis geldi ve ürün kırık çıktı o zamanlar satıcı hepsiburadaydı ve ürünü geri gönderdik para iadesi yapıldı hiç bir sorun olmadı ancak bu satıcılar çıktı hb de bozulmaya başladı ben şahsen artık hb den ürün almıyorum. Yüksek fiyatlı ürünleri alırken çok dikkat ediyorum yoksa bu şekilde uğraşır dururuz. Şimdi de senin aldığın tv den almayı düşünüyordum bu paylaşımını görünce birkez daha hb den alınmayacağını anladım. İnşallah en kısa sürede paranı alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M1Abrams


    quote:

    Orijinalden alıntı: pena kutusu

    Artık fiziki mağaza kullanıyorum. 20 lira kâr edeceğiz diye iade ve garanti haklarımdan vazgeçemem. Hem kargo firmaları artık kanser etmiyor. Sadece fiziki mağazada olmayan şeylerde ve kitapta eticarete başvuruyorum.

    Hocam fiziki mağazada ayıplı ürün olmadığı sürece ürünü beğenmezsek iade hakkı yok. Mesafeli alışverişlerde hiç bir sebep göstermeden 14 gün içinde iade edebiliyorsun. Fiziki mağazada ürünü beğenmezsen sadece değişim yapıyorlar para iadesi yok.

    ürün kullanılmadıysa ve kutusu sağlamsa 1 hafta için cayma süresi yani iade süresi var.




  • hepsiburada dişinda saticilarda dikkat etmek gerekli puanlarınada dikkat etmek gerekli yoksa böyle olaylarla çok karşılaşabilirsiniz tüketici hakem heyetine gidin parasını seve seve vericekler
  • Büyük geçmiş olsun. Şerefsizliğin bini bir para şu ülkede. Umarım en kısa sürede paranı geri alırsın hocam.
  • hepsiburada da iletişime geçecek insan bulamıyorsunuz . Hepsiburadayı boykot etmeli .


    hepsiburada ve technoplus itibarlarını kaybedeceklerine imajlarını düzeltsin .


    İtibar paradan daha önemli
  • çoğu firma kurulumu yapılmış ürünü cayma kapsamında geri almıyor ürünün 2. el olduğunu söyleyerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam tüketici hakem heyetine başvurun gerisini onlar hallederler.
  • Geçmiş olsun kardeş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • En büyük hatayı Hepsiburada'dan ürün satın alarak yapmışsınız. O eski Hepsiburada yok artık, ürün almayın şu siteden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine başvurun ürünü yeni almıştım servis kendisi kutuyu açtı ekranı kırık çıktı diye elinizde de rapor varsa ürünün sıfırını yoksa para iadesi yapmak zorundalar ki senin 7 iş günü içersiinde para iadesi hakkın var tüketici hakem heyetinden para iade talabi oluştur.Sorun çözülür inşallah iyi günler geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.