Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
40.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://www.sikayetvar.com/meksim-pazarlama

    Firma hepsiburada'da meksim diye geçiyor ve adamlar sürekli kırık televizyon yolluyor anladığım kadarıyla. Kırık malları satıp paraya çeviriyorlar resmen, sonra da pisliğe yatıyorlar.
  • Konuyu güncel tutalım. Up

    Yazılanlar olduğu gibi direk tüketici hakem heyetine gidin. Söke söke alırlar.
  • 5 6 ay beklenir yeterki parayı alsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insanlar kendilerini ne kadar uyanık zannediyor, raporu al geri yolla...
    geçmiş olsun, bu yorumu okuduktan sonra kimse technoplus dan sakız bile almaz..
  • Öncelikle çok geçmiş olsun.https://tuketicisikayeti.gtb.gov.tr adresi üzerinden şikayetinizi hakem heyetine oluşturun ve evraklarınızı imzalı bir şekilde götürün teslim edin. 4-5 Ay beklersiniz ama sonunda paranızı faiziyle geri alırsınız.
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici haklarına başvur o kadar uğraşmışsın seni iplememişler. Sen tüketici haklarına başvur bak nasıl ondan sonra ipliyorlar seni.
  • FLowme131 kullanıcısına yanıt
    başlık sahibi arkadaşa bir önerim var. bu kadar kişiyiz. konunun başlığına güzel bir mail örneği hazırlasın. ve hepimiz bu maili hepsiburada'ya yollayalım. dişedokunur bir yaptırım gelene kadar alışveriş yapmayacağımızı belirten bir mail bombardımanına tutarsak etkili olacağını düşünüyorum.

    ben mesela hb.dan televizyon alacaktım. konuyu okuyunca vazgeçtim. (satıcının başka olduğunun farkındayım) bu sebeple vazgeçtiğimi bilmeliler.

    böyle çakalları çıkarsınlar satıcılarından.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uplayalım geçmiş olsun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuyu gördükten sonra kürdan bile almam hepsiburadadan bu nasıl bir adiliktir ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Camouflage``


    quote:

    Orijinalden alıntı: Wampire^^

    Arkadaşlar hepsiburada.com tercih etmeyin. Müşteri hizmetleri gördüğünüz gibi rezalet. Bende sistemdeki bir hataları yüzünden defalarca aramıştım. Hep bankaya yönlendiriyordu, call center ekibi aşırı acemi tuhaf cevap verenleri vardı. Bankayı arıyordum sorun yok diyordu. Hepsiburada kendini bitiriyor uzak durun.

    alakası yok kardeşim şimdi şikayet var'a girsen alışveriş siteleri,bankalar,kargo şirketleri olsun yüzlerce şikayet olduğunu görürsün ee şimdi işimiz gücümüz yok sabahtan akşama kadar bunları mı okuyup duralım ordan ayağını çeksen öteki taraftan yine batarsın yani hepsiburada tekel konumunda olduğu için birşey aradığın zaman direk orası çıkıyor o yüzden bu kadar tekel konumunda olupta tek tük şikayetin olmasını doğal karşılıyorum çünkü hepsindede şikayet var şöyle bakıyorumda atılan şikayetlere çoğuda saçma sapan sorunu çözülse bile adam gelip birdaha yazmıyor

    Ben 2006 yıllarında hepsiburada ilk türediği zamanlarda ilk müşterisi olan insanlardanım (Hani herkesin internetten alışverişte korktuğu zamanlar). Ve şuana kadar en çok nereden alışveriş yaptın diye sorsan hepsiburada diyebilirim. Ancak son 2 yıldır hepsiburadan mecbur kalmadıkça uzak duruyorum. Çünkü kargo fiyatlarını absürt yapması, kampanyalara yüksek şartlar koyması ve acemi bir call center ekibi kurması belli ki kendini hala tekel sandıklarını gösteriyor ve yönetim ekibi ''zaten bizden alan her zaman alıyor'' düşüncesini veya piyasada tekel olduk marka olduk isim yaptık özgüveni ile hareket ettiklerini açıkça beyan ediyor. Çünkü o bahsettiğiniz şikayetlere bakarsanız %90'ı hepsiburada firması olmayan, hepsiburada'da satış yapan başka firmalar yüzündendir. Benim şahsi görüşüm hepsiburada 2007 yıllarında gerçek tekel konumdaydı ve başka firmalar ile anlaşma politikasını açınca düşüşe geçti (Aman biz her şey ile uğraşmayalım komisyonumuza bakalım mantığı). Ve artık piyasa tamamen değişt; Doğuş grup şok edici kampanyalarla N11'i kurdu ve gittigidiyor kendini geliştirdi. Şuanda almak istediğim herhangi bir şeyi daha ucuza veya pahalıya farketmez başka sitelerde bulabiliyorum. 2006 yıllarında hepsiburada ve hızlıal vardı başka site yoktu (En azından güvenilir). Şimdi birisi bitti, kapandı diye herkes hepsiburada'yı tekel sanıyor. Şimdi tüm markaların kendi sitelerinde satış var arkadaşlar biraz araştırın bitti artık tek e-ticaret sitesi. Hocam sana da ben kendi yaşadığım olaydan tekrar örnek veriyorum; eskiden hepsiburada siparişimde sorunlu ürün olduğunda çok üzerinde dururlardı, mağduriyetim giderilene kadar aranırdım. Artık öyle değil haklı olarak şikayet açan haftalar geçiyor cevap bile alamıyor. Müşteri temsilci operasyonu çok zayıfladı bence. Önceki mesajımda da dediğim gibi sistemlerinde bariz bir sorun var söylüyorum, araştırmadan etmeden direkt bankayı arayınız diyor. (Seni cahil konumuna koyuyor.) Saygılarımla.




  • Hepsiburada böyle yaptığı sürece n11 den farkı kalmıyor. Rezalet diz boyu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de satıcısı HB olmayan ürünleri almıyorum genelde. Çok büyük ürün almadım aldığım ürünler arası 5-10 lira fark oluyor genelde ...
  • Ülkemizde fiziki mağazalar %100 karla ürün satmaya çalışıyor. E ticaret siteleri ise %50 karla ve kargo sistemlerimiz maalesef leş. Adam 50 tl hediye çeki tanımlamış 1000 tl üstü alışverişe güleyiimmi ağlasam mı bilemedim

    Amazon 10 euro kod veriyor alt limit yok istersen 10 euroluk bişey al sadece kargo ödersin okadar. Ve Amerika yada Almanya dan ürün 3 günde geliyor istanbula istanbuldan Hatay iline ise pts + ykargo işbirliği ile bir hafta da yine gülünecek bir olay ama vestel vb büyük avm sahipleri hükümete bastırıyor efenim bu internetten alışverişi nasıl keserseniz kesin diolar amazonu 30 euroya düşürdüler kredi kartlarını Internetten alışverişe otomatik kapatmakla işe başladılar + birde vergi falan çıkarma olayları ulan sen git önce faturasız mal satan firmalarla uğraş asıl internetten alışverişler zaten kayıt altında hep vergilendirilmiş alışverişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Üzüldüm bende televizyon alacaktım vaz geçtim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hiç bir şey alınmaz bu lanet hepsiburada da n
  • servis raporunu almaları kötü olmuş nasıl kanıtlayacak kırık çıktığını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcı hepsiburada nın kendisi de olsaydı değişen bir şey olacağını sanmıyorum , ben tövme ettim artık sitesine bile giriş yapmıyorum isterse %90 indirim yapsın benden uzak dursun hayatımda bu kadar gevşek call center çalışanlarının olduğu bir firma görmedim resmen müşteriler ile dalga geçiyorlar.
    Forumda bende konusunu açmıştım stokta olmayan ama varmış gibi gösterdikleri ve kargoya vermedikleri ürünleri kargoya vermiş gibi gösterip sipariş iptali yapmamızı engelliyorlar , kargo nerede diye sorduğumda bilmiyoruz takip no su sistemde gözükmüyor o zaman iptal edin dediğimde iptal edemeyiz iade yapabiliriz ama öncelikle kargoyu bize iade etmeniz gerekiyor dediler peki kargo nerede dediğim bilmiyoruz dediler ...
  • https://www.sikayetvar.com/meksim-pazarlama

    Arkadaşlar şu şikayetleri okuyunca midem bulandı. Yok mu şu dolandırıcı firmaya yaptırım yapacak bir birim? Araştırmaya giden vergi, maliye ekipleri bütün gün çay içiyor galiba.
  • Up up up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.