Geçen ay Hepsiburada.com'dan sipariş verdiğim bir ürün için birkaç gün sonra kargo firması olan Horoz Lojistik tarafından aranarak; ürünün hasarlı olduğu (kendileri taşırken hasar verdiler sanırım), tarafıma iletilemeyeceği, Hepsiburada.com ile iletişime geçerek yeni ürün istemem gerektiği söylendi. Müşteri hizmetlerini aradım ve işlem ile ilgili kayıt oluşturdum. Üzerinden 1 ay geçmesine ve defalarca kez müşteri hizmetlerini aramama rağmen işlem neticelendirilmedi. Son olarak ürünü iade etmek istediğimde ise hala kargoda olan ürünler için iade işlemi yapılamayacağı söylendi. Sonuç olarak kargo firması ya da tedarikçi firmadan kaynaklanan bir problem yüzünden, Hepsiburada beni 1 ay oyaladı. Birçok kez sorunsuz alışveriş yapmama rağmen bu son olay firmaya güvenimi sarstı. Sonuç olarak üzerinden 35 gün geçtikten ve ben 2 taksiti ödedikten sonra tutar kartıma iade edildi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme