Yaklaşık 10 senedir düzenli olarak hepsiburada'dan alışveriş yaparım ve çok da beğendiğim bir sitedir kendileri.
Lakin, son dönemde alışverişlerimde sorun çıkmaya başladı.
Önce, bebek arabası aldım (siyah renk) fakat satıcı bana kırmızı renk yolladı. İade süreci baya zor ve sancılı geçti. Çok şükür iade ettik paramızı geri aldık ve başka bir siteden (n11) aynı ürünün siyahını aldık. Fakat, bebeğimizin doğumunda arabamız yoktu, bebeğimizi ana kucağında v.s. taşımak yerine, kucağımızda taşıdık çıktık. N11'den kolay ve basit bir alışveriş ile çözdük sorunu.
Geçen gün ise pişik kremi siparişi verdim. ( 3 adet). Kargo geldi. Faturasında, etiketinde pişik kremi yazıyor ama açtığımızda boğaz pastili olduğunu görüyoruz. Tamamen alakasız ürün. Cep telefonu siparişi verip, salatalık göndermek gibi bir şey.
Hepsiburada yeni süreçte baya bir sıkıntı yaşıyor bende. Aynı durum ile karşılaşan var mıdır?
*Amacım HB'yi gömmek değil, mesela 50 TL üzeri kargo yapması çok güzel. Bebek bezi v.s. alıyoruz kargo ücreti ödemeden geliyor. n11'de kargosuz olması için, aynı satıcıdan 150-200 TL alışveriş yapmak lazım. O da pek denk gelmiyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme