|
Hepsiburada’da Satılan AirPods (2. sayfa)
-
-
İPhone 6 eski sürüm olduğu için bağlayamıyorum herhalde. Xs kullanıyorum. Xs’e bağladığımda 6’dan düşüyor. 6’ya bağladığımda da diğerinden çözemedim hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet iki cihazda da ios 14 olmalı.
-
Sanmıyorum. Teknik servisin bile mor ışıkta güçlükle sahte olduğunu anlayabildiği çok sağlam imitasyon ürünü yapmışlar. Seri numarasına kadar profesyonel çalışılmış.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Orijinalliği test etmek için İçini açıyorlar mı cihazın hocam, eğer götürsem yetkili servise yoksa cihazın içiyle oynamadan dış görünüşüne bakarak mı karar veriyorlar. İçinin açılmasını istesem yeni bir cihaz olduğu için şimdiden.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam bir şekilde deneyeceğim olmadı çok taktım kafaya bir yetkili servise yolum gözüküyor gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hepsiburada'dan arkadaşa aldığım AirPods Pro'nun faturası gelmedi, e-mail'e de göndermemişler, siparişlerim kısmında fatura görüntüle deyince Beklenmeyen sunucu yanıtı diyor. E-posta göndere tıklıyorum e-posta gönderilemedi diyor. Neyin peşinde bunlar ben de ciddi ciddi şüphelenmeye başladım çakma sattıklarına. Ayrıca satıcı da Hepsiburada, başka mağaza değil.
-
Zaten içini açıyorlar. Kabloların dizaynından şeklinden anlaşılıyor yanlış bilmiyorsam. Verdiğim linkte öyle yazıyordu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Jingles -- 1 Aralık 2020; 15:32:6 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam onun için bence direk hepsiburadanın çağrı merkezine ulaşın. Ben de aldığımda satıcının Hepsiburada olmasına dikkat etmiştim. Hepsiburada da buna benzer olaylar olabiliyormuş. Faturasına ulaşmanız lazım bir şekilde. Hepsiburada da aldığınız zaman da faturada cihazın seri nosu yok. O da benim garibime gitmişti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Olmadı bir Gürgençler’e gideceğim gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir de faturada seri no yazmıyor mu? Yok artık
Sağol hocam bir ulaşayım bakayım şunlara göndersinler faturayı ne çıkacak.
-
Hocam kutudaki seri no, kulaklıkların kabının içindeki seri no ve bağlanılan iPhone’un Bluetooth ayarlarına girin AirPods’un hakkında yerine girin oradaki seri no var. Bu üç seri nonun aynı olması lazım. Bu dediğim seri nolar farklıysa kesin sahte kulaklığınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim Turkcell’den aldığım aynı, arkadaşa Hepsiburada’dan aldığımı bilmiyorum kutusunu açmadan teslim ettim sorarım. Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam apple onaylı sahte ürün nasıl oluyor onu soracaktım. supercopy diye geçen cihazdan var bi tane elimde, sesi filan her şeyi düzgün ama sahte yazılım olduğundan pil yüzdelerini doğru göstermiyor ve bazen kendi kendine bağlantıyı kesip tekrar bağlanıyor, apple'ın bu tarz bir ürünlere desteği mi var yani tam olarak anlamadım
-
Şöyle olabilir, seri noları ardışık gittiğinden dolayı garantisi başlamamış satılmamış kutusu açılmamış airpodsun seri nosunu klonlamış olabilirler sahte cihaza. Bunu Hepsiburada size satarsa rahatça gene apple çağrı merkezinden başlatabilirsiniz sonuçta hepsiburadanın faturasında cihazın seri nosu yazmıyor diye düşünüyorum. Her ihtimal olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Desteği yok hocam, zaten yetkili servise götürdüğünüzde direk raporluyorlar sahte ürün olduğundan dolayı işleme alınmadı diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X