Hocam merhabalar, Bundan yaklaşık 2 ay önce Hepsiburada’dan AirPods 2 Ve Şarj Kutusu satın aldım. Satıcı da Hepsiburada’ydı. Bugün öylesine forumlarda dolaşırken birkaç müşterinin Hepsiburada.com ’dan satın aldığı AirPods’ların Apple yetkili servis onaylı replika çıktığını gördüm. Adamlar her şeyiyle çok sağlam klonlamışlar. Başına böyle bir olay gelen var mı? Satıcısı Hepsiburada olan Airpodsu satın almak güvenilir mi? Teşekkürler... |
Hepsiburada’da Satılan AirPods
-
-
apple sitesinden seri numarası ile garanti kontrolü yaptınız mı?
-
Yaptım hocam, ilk başta problem çıktı çünkü e-faturayı istedi Apple yetkilisi, yolladım mail yoluyla bir üst departmana bağladı. Garantiyi başlattılar da şunu anlamadım Hepsiburada’nın faturasında ürünün seri no’su yazmıyor. Seri noyu da klondıklarını okudum internette. O huylandırdı biraz.
-
Hocam 2-3 ay önce ben de arkadaşımla beraber hepsiburada sitesi üzerinden airpods pro aldık. Benimki direkt hepsiburada satıcısı idi arkadaşımınki ise farklı bir satıcı sebebi ise hepsiburada satıcısında stok kalmamıştı.Benimki arkadaştan 2*3 gün önce geldi sonrasında kullanmaya başladık aradan 7*10 gün geçti arkadaşa dedimki senın şu airpodsu ver bi bakayım sonrasında gördüm ki ürün replika. Görüntü orijinalle birebir fakat basit şekilde anlaşılıyor. Gürültü engelleme veya şaffaf mod özellikleri sadece görüntü çalışmıyor ya da komple kutu üzerindeki seri no ile kulaklık şarj kutusu içindeki seri no uyuşmuyor.Arkadaş apple akasyaya götürdü ordan replika olduğuna dair belge aldık ve hepsiburada ile iletişime geçtik kendileri bir kargo kodu oluşturdu oraya verdik. Kargo gittikten sonraki gün paramızı iade ettiler.
-
Hocam kulak şarj kutusu içindeki seri no ile dıştakı komple kutu üzerindeki seri no su bir mi ve siz ürününüzün apple üzerinden garantiye baktırırken satın alma tarihini onaylattı kısmına takıldıysanız sıkıntı yok öyle olmalı benim ki de öyleydi.Arkadaşın aripods prosunun garantisini sorgulattığımızda aldığımız tarihten 3 ay önce garantisi başlayan bir airpods pro ile karşılaşmıştık.
-
Arkadaşıma Hepsiburada'dan AirPods Pro sipariş ettik Black Friday indirimiyle 1.699 TL'ye.
Satıcı Hepsiburada.
Orijinalliğini teyit için ne yapmamız gerekir?
-
Yok aldığımda onaylatın diyordu, zaten yorumlarda da okumuştum çoğu kullanıcı aldığınızda onaylatın garantisini diye. Şunu anlamadım arkadaşınızla ikiniz aldınız. Arkadaşınızınki replika çıkmış, sizin satıcısı Hepsiburada olduğu airpodsunuzu kontrol ettirmiş miydiniz yetkili servise veya sizinki orijinal değil mi? Çok kararsız kaldım hocam içini mi açıyorlar kontrol ederken, içini açtırmak istemem de :) Yoksa dert edindim göstermeyi düşünüyorum yetkili servise bu hafta. Bilgilendirirseniz sevinirim.
-
Piyasada çok üst düzey replikalar olduğundan dolayı, ürün hakkındaki en doğruyu bilgiyi Apple Yetkili Servis verebilir.
-
Bu arada kutudaki ve kulaklıkların kutusundaki seri no’lar aynı problem yok da bazı replikalarda onları da ayarlayabiliyorlarmış. Sizinki orijinal anladığım kadarıyla değil mi? Satıcısı hepsiburada dediğiniz.
-
Arkadaşlar selamlar, ben de 11.11 kampanyasında n11'den gürgençler mağazasından almıştım, satın aldığımdan beri kutudaki seri no'yu sorgulattığımda "satın alma tarihi onaylanmadı" yazıyordu, konuyu okuduktan sonra baktığımda kutunun üzerindeki seri no ile kulaklıkların üzerindeki seri no'ların farklı olduğunu farkettim. normal bir durum değil diye düşünüyorum ancak yine de sormak istedim, sonuçta telefon gibi tek parça bir ürün olmadığından farklı seri numaraları olması normal midir? kulaklıkta gürültü engelleme filan normal şekilde çalıştığı için sahte olduğunu düşünmüyorum ama emin olamadım
-
Hocam, eğer ürününüzü bildiğimiz Gürgençler mağazasından aldıysanız sahte bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta ünlü Apple yetkili satıcılarından biridir Gürgençler Apple. Sadece kutudaki ve AirPods kabının içindeki seri numarası aynıdır. Sağ ve sol kulaklığın seri numaraları birbirinden farklıdır. Eğer kutunuz ile kabınızdaki seri numaralı aynıysa içinizi bir tık rahat tutabilirsiniz.
-
evet gürgençlerin n11 mağazası üzerinden aldım, cihazda hiçbir sorun yok, kutu ve şarj kutusu üzerindeki seri no aynı, ancak alalı 20 güne yakın olmasına rağmen hala "satın alma tarihi onaylanmadı" yazıyor garanti sorgulamaya girdiğimde, bunu kendim manuel mi yapmam gerekiyor? ben işlem yapana kadar garantisi başlamayacak mı acaba bunu çözemedim henüz
-
Evet, bunu Apple Çağrı Merkezini arayarak yetkiliyle konuşup hallediyorsunuz. Sizden bir de e-faturanızı mail yoluyla yollamanızı istiyorlar. Sonra sisteme geçiyor satın alma tarihiniz ve garantiniz.
-
Buyrun.
ekşi sözlük7 mayıs 2020 hepsiburada sahte airpods rezaletihttps://eksisozluk.com/7-mayis-2020-hepsiburada-sahte-airpods-rezaleti--6508694
-
Hocam özel mesajınızı cevap veremedim, buradan yazma şansınız var mı?
-
Herkese herhalde sahte satmazlar herhalde, sonuçta geçiniyorlar Apple’ın yetkili satıcısıyız diye. O yolladığınızı ben de gördüm.
-
Sahte olanlarda son iOS sürümünde gelen cihazlar arası hızlı geçiş olmuyor bildiğim kadarı ile. İpadiniz varsa deneyebilirsiniz -
Onu nasıl yapıyoruz hocam, eski bir iPhone 6’ım var onda deneyebilirim.
Benzer içerikler
- iphone 6 kamera ters çevirme kapatma
- kulaklık kulağımdan düşüyor
- iki iphone birbirine aktarma
- airpods pil değişimi
- iphone fitness uygulaması adım saymıyor
- apple watch 7 özellikleri
- en iyi powerbank
- apple watch ultra 2 özellikleri
- macbook pro yurtdışı fiyatı
- apple watch 9 özellikleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X