Hepsiburada ve Acer. İkili kombo yapmışsınız siz. İkisi de sıkıntılı firmalar. |
Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5 (3. sayfa)
-
-
maalesef tüketici sorunu yaşarsanız çözülmesi için sosyal medyada öne çıkması gerekiyor.
şu konularda ürünü değiştirmeyek ne kazanıyorlar bilmiyorum ama kaç müşteri kaybettiklerini az çok tahmin edemiliyorum
iyi ki amazon geldi, keşke yerli bir site yabancı bir siteden daha çok vatandaşının haklarını korusada biz de elin adamına muhtaç olmasak
-
İyi ki varsın Amazon Türkiye.
-
Ben de Acer nitro 5 laptop aldım 6. Günü bozuldu makine gönderdik bakalım acere ne olacak bilmiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hakem heyetine gidin derim fakat yasal limiti aşıyor. ayrıca şirket adına kestiyseniz faturayı tüketici hakem heyeti bakmıyor sanırım.
ama ne acerin ne hbnin tutumunun hiçbir yasal dayanağı yok. türkiyede maalesef tüketici hakları noktasında yasalara değil kurumsal ve sistemi iyi işleyen firmalara güvenmek en iyi seçenek.
appledan mba aldım. bozuk çıktı, fatura kurumsal kesilmişti kesinlikle sorun etmeden iade aldılar içeriğini bile kontrol etmediler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yanlış yapmışsınız geri aramadan iade talebi oluşturup geri yollayacaktınız. ben bir kere arayıp yollayayım dedim bana eğer monitörü açtıysanız geri iade alamayız servise yollamanız gerek dediler bendemi öylemi öyle, girdim siteye verdim iade forumunu yolladım iadeyi almak zorunda kaldılar. Bende 1 tane ölü piksel vardı bunlara kalsa 1 piksel sorun değil. Ayrıca HB değişim yapmaz haberiniz olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 10 Aralık 2020; 11:56:0 > -
quote:
Orijinalden alıntı: megasteryanlış yapmışsınız geri aramadan iade talebi oluşturup geri yollayacaktınız. ben bir kere arayıp yollayayım dedim bana eğer monitörü açtıysanız geri iade alamayız servise yollamanız gerek dediler bendemi öylemi öyle, girdim siteye verdim iade forumunu yolladım iadeyi almak zorunda kaldılar. Bende 1 tane ölü piksel vardı bunlara kalsa 1 piksel sorun değil. Ayrıca HB değişim yapmaz haberiniz olsun.
Hocam bana da öyle dediler ilk aradığımda değişim talebi bile oluşturmayacaklardı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://forum.donanimhaber.com/acer-yetkili-servis-fahis-fiyat-uygulamasi--141747045
Şaşırmadım bende kötü bir deneyim yaşamıştım iyi tokatlıyorlar. Cihaz iyi ama Türkiyedeki diğer teknoloji yetkili servisleri gibi satış sonrası hizmetleri sorunlu ve mağduriyet yaşatarak kazanç sağlamaya dayalı...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 10 Aralık 2020; 12:18:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun, samimi olarak bilmediğimden soruyorum bu monitörün ne özelliği varki 17bin lira? İşiniz için mi gerekliydi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: windlea983
Geçmiş olsun, samimi olarak bilmediğimden soruyorum bu monitörün ne özelliği varki 17bin lira? İşiniz için mi gerekliydi?Piyasadaki en üst düzey monitör hocam aynı zamanda ultrawide, yazılım mühendisiyim evden çalışıyorum. Boş vakitlerimde de oyun oynuyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorunun çözümü için önce kibarca konuş sonra tehdit et son olarak mahkemeye baş vur. Aynısı başıma geldi mahkemeye gitmek istemiyorlar niyeyse iade ediyorlar onun yerine. Bir şey daha şimdi gak guk edecekler ama varsa imkanın amazondan al kargosu daha düzgün bu tip cihazlar sorunsuz fabrikadan çıkar ama depodan kargo ile eve gelince sıkıntı çıkarır çünkü bu cihazlar test edilmeden asla asla ve asla tüketiciye satılmaz geri çağırma maliyetlerinden dolayı o yüzden sorunun toz olduğunu sanmıyorum aynısı benimde başıma geldi çünkü çok geçmiş olsun yeniden.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fhrstw -- 10 Aralık 2020; 12:31:24 > -
Fatura şirket adına kesildiği için Tüketici Hakem Heyeti ya da Tüketici Mahkemesi yetkili değildir. Ticaret Mahkemesi yetkili olan. Sanırım ona güvenerek bu kadar rahat davranıyorlar. Ha konu Ticaret Mahkemesine gitse bile Mahkeme Heyeti bilirkişi incelemesi talep edecek. Bilirkişi incelemesinde şikayet edenin ürünün panelini açıp içeride kıl, tüy, yün, orlon, çapak bırakma gibi mental problemlerinin olmayacağı açık olduğu için bilirkişi üretim hatası olduğuna kanaat edecektir. Avuktanızın vekalet ücreti, mahkeme masrafı, dosya masrafı, bilirkişi ücreti v.s üzerlerine binince ani bir aydınlanma yaşayacaklarını düşünüyorum.
Delil olması için mahkeme öncesi varsa şirketinizin KEP (Kayıtlı E-Posta Adresi) adresinden Hepsiburada' nın KEP adresine ( dmarket@hs02.kep.tr ) ihtarname gönderin. Telefon görüşmeleri, mail yazışmaları filan hikaye olabildiğinden KEP yazışması noterden gönderilmiş gibi kesin delil niteliğindedir. Ürünün ayıplı olduğunu ve talebinizi net olarak muhataba iletmiş olursunuz. Çoğu şirket konu KEP yazışmasına döküldüğünde hizaya gelir.
Bu gibi işlemler için her zaman söylerim ister kişi olun ister şirket olun KEP adresiniz olsun. KEP adresinin yıllık ücreti yanlış hatırlamıyorsam 50,TL idi. Buradan göndereceğiniz mailleri elektronik olarak imzalamanız gerekecek. Bunun için e-imza ya da mobil imza alabilirsiniz. E-İmza teferruatlı. Mobil imza için operatörünüze başvurun. Sim kartınız Mobil İmza ile uyumlu 128k simkart ile değiştirilir (15-20TL). Mobil imza servisinin aylık abonelik bedeli 3,5-4TL. Tamam bunlar masraf ama Noterden göndereceğiniz tek sayfa ihtarname için edeceğiniz masraftan fazla değil. Aklınızda olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 10 Aralık 2020; 12:43:56 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: EuphoriAFatura şirket adına kesildiği için Tüketici Hakem Heyeti ya da Tüketici Mahkemesi yetkili değildir. Ticaret Mahkemesi yetkili olan. Sanırım ona güvenerek bu kadar rahat davranıyorlar. Ha konu Ticaret Mahkemesine gitse bile Mahkeme Heyeti bilirkişi incelemesi talep edecek. Bilirkişi incelemesinde şikayet edenin ürünün panelini açıp içeride kıl, tüy, yün, orlon, çapak bırakma gibi mental problemlerinin olmayacağı açık olduğu için bilirkişi üretim hatası olduğuna kanaat edecektir. Avuktanızın vekalet ücreti, mahkeme masrafı, dosya masrafı, bilirkişi ücreti v.s üzerlerine binince ani bir aydınlanma yaşayacaklarını düşünüyorum.
Delil olması için mahkeme öncesi varsa şirketinizin KEP (Kayıtlı E-Posta Adresi) adresinden Hepsiburada' nın KEP adresine ( dmarket@hs02.kep.tr ) ihtarname gönderin. Telefon görüşmeleri, mail yazışmaları filan hikaye olabildiğinden KEP yazışması noterden gönderilmiş gibi kesin delil niteliğindedir. Ürünün ayıplı olduğunu ve talebinizi net olarak muhataba iletmiş olursunuz. Çoğu şirket konu KEP yazışmasına döküldüğünde hizaya gelir.
Bu gibi işlemler için her zaman söylerim ister kişi olun ister şirket olun KEP adresiniz olsun. KEP adresinin yıllık ücreti yanlış hatırlamıyorsam 50,TL idi. Buradan göndereceğiniz mailleri elektronik olarak imzalamanız gerekecek. Bunun için e-imza ya da mobil imza alabilirsiniz. E-İmza teferruatlı. Mobil imza için operatörünüze başvurun. Sim kartınız Mobil İmza ile uyumlu 128k simkart ile değiştirilir (15-20TL). Mobil imza servisinin aylık abonelik bedeli 3,5-4TL. Tamam bunlar masraf ama Noterden göndereceğiniz tek sayfa ihtarname için edeceğiniz masraftan fazla değil. Aklınızda olsun.
Peki burada ihtarnamenin kime gönderilmesi gerekli, Acer Türkiye’ye mi Hepsiburada’ya mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Valla kardeşim Allah yardımcın olsun. İşte buda firmaların ne kadar dürüst olduğunun ölçüm cetveli. Bir firmadan dizüstü oyun bilgisayarı almıştım. Geçenlerde kapağı açarken menteşe kırıldı. Ama cidden benim bir suçum yoktu. Hal böyle olunca çekine çekine servise gönderdim. Sonra ne arayan ne soran 5. gün bir baktım menteşe ve ekran kasası değişip gelmiş. Yani demem o ki, müşteri memnuniyeti her şeyin önünde gelir. Şuan Acer a olan soğukluğum 2M kat daha arttı. Umarım çözülür bu saçma konu.
Saçma çünkü dediğin gibi ekranın arasına puştluk olsun da gündem olayım diye o hasarı verecek halin yok. Tabii olarak onların savunması ve bahaneleri de bir o kadar gülünç.
İnş. Mahkemeye gitmene gerek kalmaz. Sonuçta ucuz ve basit bir ürün değil. Bol şanslar.
Up Up Up
-
quote:
Orijinalden alıntı: Katates PızartmasıPeki burada ihtarnamenin kime gönderilmesi gerekli, Acer Türkiye’ye mi Hepsiburada’ya mı?
Alıntıları GösterSatıcı ve ithalatcı/üretici müteselsilen ( yani zincirleme ) sorumludur. İlk sorumluluk satıcıda dolayısıyla muhatabınız Hepsiburada. Hepsiburada üzerinden başka bir satıcıdan aldıysanız da o. Kısaca size ürünün faturasını kim kestiyse muhatabınız o. Sakın ha yetkili servis olarak düşünmeyin. Kiminle ticaret yaptıysanız muhatap o. Ha şöyle olur. Atıyorum garantili ürününüz var üzerine kahve döktünüz. Parası neyse yetkili servise para verip yaptırdınız ama ürünü tamir edemedikleri ya da kullanılmış-kusurlu parça taktıkları ortaya çıktı. O zaman muhatap Yetkili Servis olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 10 Aralık 2020; 12:53:16 >
-
Konuyu upladım usta umarım sıkıntın çözülür. -
Şikayet var.com a da yazın hocam. Geçmiş olsun. Benim sıkıntımı o site sayesinde çözmüşlerdi.
-
acer, casper marka hiçbir şey almam. Hepsiburada'dan ise asla elektronik almam.. Kutuyu açtınız diye almıyor, kutuyu açmadan nasıl kontrol edeceksiniz? Biz hb'den ps4 aldığımızda(6-7 yıl oluyor) Kolda çizik var diye geri yollamak istemiştik, müşteri hizmetleri kutuyu açtınız alamayız, kargocunun yanında açmanız gerekirdi demişti. Yani kargocuyu bekleteceksiniz 20 dakika kutuyu açıp kontrol edeceksiniz, hatta tv ye falan bağlayıp kontrol edeceksiniz Up.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nuksws_99 -- 10 Aralık 2020; 13:52:37 > -
quote:
Orijinalden alıntı: -spawn-Şikayet var.com a da yazın hocam. Geçmiş olsun. Benim sıkıntımı o site sayesinde çözmüşlerdi.
Yazdım hocam da bir işe yaramıyor oralar da.
-
Acer hiçbirşey almam. Ne aldıysam berbat çıktı. Ve servisleri çok kötü. Öne çıkarıldı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X