Hocam siz beğenmedim deyip geri yollasaydınız da problemi prosedürün çatısı altında parayı geri alabilirdiniz gibime geliyor, fiyat yükselmiş doğrudur fakat burada ya herro ya merro oynamalıydınız bana göre ya bu toplara girip bekleyecektiniz (ki öyle olmuş) yada beğenmedim deyip direk paranızı geri alacaktınız 3 kuruş daha fazla verip daha kaliteli olan firmalara yönelecektiniz. Kaldı ki bu durum zaten ucuz etin yahnisi olmuş... Diğer bir konu ise herkes teknoloji firmalarından bahsediyor da 20bin lira düzeyine çıkılacak kadar profesyonel dediğimiz anlamda bir monitör alınıyorsa, butik bilgisayar firmaları mevcut işini çok sağlam yapan web sitelerinde genellikle satış olur olmaz, büyük holdingler (banka vb.) ile çalışan firmalar mevcut. Bunların aracılığı ile bu tür ürünleri almak daha sağlıklı sonuç verecektir, muhattabınızı bilirsiniz gözünüz arkada kalmaz., Umarım işiniz çözülür, faturayı firma adına kestirmeniz oda problem yaratabilir, uğraşırsınız yani. Not: Hepsiburada firmasından bir şey alınmaz diyen arkadaşlara sesleneyim, bugün ekran kartlarında tatmin edici indirim olsa koşa koşa gidip alırsınız :) kimse kimseyi burada kandırmasın şimdi. iyi forumlar, bana da küfür etmeyin he :) firmaları savunarak yazmadım :) iyi forumlar. |
Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5 (7. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: AlfaAdam
Hepsiburada da artık eskisi gibi değil
Amazon dan başka sağlam firma yokincehesap var hocam gayette iyi bir firma.
-
Sms Infocomm a girmis zaten daha iflah olmaz o cihaz. Yedek parca bile olsa ben o serviste bunu tamir edebilecek capta biri olduguna inanmiyorum dogruca thhye dava acmasi lazim. -
Kurumsal firmayla alınan mal garantiye girmez hakkı yoktur diye bişey mi var. Kurumsal faturayla almasaydınız yaklaşımı çok saçma hak haktır.
Ayrıca 20 bin liralık iş için alınan bir monitörü şahıs için alabilecek adamları buradan kutluyorum.
Hocam siz işi bence mahkemeye taşıyacaksınız. Siziş fatura sebepli thh kapsamında değilsiniz.
Bence vakit kaybetmeden başvursanız iyi bile olur
-
Katılıyorum belki dikkatinizi cekmistir Hepsiburada ya olumsuz yorum göremiyorsunuz. Kriterlerimizi karşılamıyor diyip kabul etmiyorlar bu da ürün ve satıcı yorumlarını saptırıyor. E kötü ürünün nesi kötü satıcının nesi kötü anlatamayacaksak yorum yapmanın ne anlamı var -
1 litre benzin al, hepsiburadanın önüne git ve monitörü yak... basınıda çağır..
-
kurumsal firmalarin cayma hakki yok. 14 gun icinde cayma hakki sadece bireysel tüketicileri verilmiş bir haktir. bilmeden konusmayalim. -
Şuraya göre dediğiniz yanlış:
https://www.sennheiser.com.tr/pages/i̇ptal-ve-i̇ade-kosullari-politikasi
"Ürünün 14 (on dört) günlük yasal Cayma Hakkı kapsamında iade edilebilmesi için; ürünün faturası, faturası kurumsal olarak düzenlenen satışlarda kurumun düzenleyeceği iade faturası, garanti belgesi, orijinal kutusu, ambalajı, varsa aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Bircom A.Ş’ye teslim edilmesi gerekmektedir. Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez."
Kurumsal Fatura varsa cayma hakkını kullanamazsınız demiyor. Neye dayanarak söylüyorsunuz bunu? Firma iade almaz o ayrı da siz direkt cayma hakkı yok diyorsunuz kurumsal faturalar için. O halde Sennheiser istisna mı bu konuda?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Black_Wolf14Şuraya göre dediğiniz yanlış:
https://www.sennheiser.com.tr/pages/i̇ptal-ve-i̇ade-kosullari-politikasi
"Ürünün 14 (on dört) günlük yasal Cayma Hakkı kapsamında iade edilebilmesi için; ürünün faturası, faturası kurumsal olarak düzenlenen satışlarda kurumun düzenleyeceği iade faturası, garanti belgesi, orijinal kutusu, ambalajı, varsa aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Bircom A.Ş’ye teslim edilmesi gerekmektedir. Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez."
Kurumsal Fatura varsa cayma hakkını kullanamazsınız demiyor. Neye dayanarak söylüyorsunuz bunu? Firma iade almaz o ayrı da siz direkt cayma hakkı yok diyorsunuz kurumsal faturalar için. O halde Sennheiser istisna mı bu konuda?
Var hocam iade faturası kesildiği takdirde, daha önce yaptım ordan biliyorum da biz de zaten Satıcının keyfine kaldığı için kanunun bir önemi yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Maalesef öyle. Satıcıya bağlısınız. Uğraştırmak isterse uğraştırıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: CMB34
kurumsal firmalarin cayma hakki yok. 14 gun icinde cayma hakki sadece bireysel tüketicileri verilmiş bir haktir. bilmeden konusmayalim.Son cümlenizi bilmeden konuşmayalım şeklinde kestirip atacağınıza ki bana ukalalık gibi geldi, kendiniz araştırıp öyle yazsaydınız da rezil olmasaydınız keşke.
iyi forumlar.
-
Yurtiçinden acer çöp almam bu konuyu gördükten sonra. Ne ile karşılaşabileceğimi az çok görmüş oldum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X