Kanunen iade edilemeyen ürünler hariç kutusu açılsa dahi iade edilebilir. Tüketici kanununda; "Satıcı cayma süresi içinde malı tüketiciye teslim etmişse tüketici, malı ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir; aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanamaz." Diye bir madde var. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5 (6. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Destek amaçlıdır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mağazadan alındıysa ürün; yani gittiniz bir teknoloji mağazasına gördünüz ürünü, beğenip aldınız. Ondan sonra sıkıntı varsa iade veya değişim olmuyor, servise gidiyor aldığınız ürün ama internetten alınan ürünlerde cayma hakkı var. Sonuçta görmediğimiz bir ürün geliyor rengini, boyutunu bilmiyoruz en basitinden. Evet video izleyerek bakabilirsin ne geleceğine ama deneyimi farklı olabilir geldiğinde sonuçta. Bu şekilde iade hakkın var dediğim gibi normalde ama zorluk çıkarıyor firmalar.
Burada esas püf noktası işin cayma hakkını kullanırken firmalar zorluk çıkarmasa bile bu iade ürünler yine sıfır diye satılıyor. Kanun burada bir çözüm getirmiyor. Adam ürünü alıp bir - iki gün kullanıp iade edebiliyor. Daha sonra bu ürün satılıyor, bu sefer de kullanılmış ürün verildi diyor ürünü alan ki doğru. O da mağdur oluyor, zaman gidiyor sonuçta. Öteki türlü değişim veya iade için üründe sorun var dediğinizde biz bu sorunu anlayamayız servis raporu gerek diyorlar. Onda da 20 gün beklemeniz gerekiyor. Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık.
-
Kurumsal faturada degisim yapmamalari normal. Bireysel dururken neden kurumsal fatura kesiliyor ? Zorla mi kurumsal isteniyor ? Devletten para mi kopariyorlar anlamadim gitti bizim gibi vatandaslar enayi bireysel faturayla aliyoruz essek gibi vergi veriyoruz oh olmus iyi olmus adamlarin izledigi politika belli dogru.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hepsiburada iyice saçmalamaya başladı, ürün gönderimi ile yaşanan sıkıntıların üstüne birde bedava kargo için 100 tlye çıkma zorunlulığu, efsane üye olmak için 2bin tl ve 20 ürün alma zorunluluğu, 4/4 lük fırsatların iyice balon olması gibi sebepler artık çekilemez bir hale geldi...
ben amazon prime denemeye başladım, şuan çok memnunum eğer ücreti böyle kalırsa muhtemelen devam edeceğim aylık 8 tlye bedava kargo ve netflix kadar güzel olmasada sürekli gelişen video oynatma platformu, fiyatı uygun bir sürü ürün....
eğer amazon ürün gamını hb gibi çeşitlendirebilirse hb den üyeliğimi silmemem için hiçbir neden kalmaz.
-
Öne cıkarıldı.Umarım tez zamanda sorununuz cozulur.
-
İade faturasını kesince nasıl iade olmuyormuş?Amazon Türkiye tavsiye ederim çok memnunum...
-
Up geçmiş olsun hocam -
Neden kurumsal fatura ile aldınız ki, gider falan mı göstermeye çalışıyordunuz monitörü acaba. Bu gibi durumlarda tüketici olsanız daha geniş haklarınız olurdu. Monitörü internetten almak çok sıkıntılı. %60 hatalı ürün geliyor. Aynı durumu ben de yaşadım üst düzey bir mönitör indirimdeyken aldım hb den. Ölü piksek ve ışık sızması vardı. Aradım ilgilenmediler. Ben de hiç uğraşmadan tüketici hakem heyetine verdim, çok basit zaten e devlet şifresiyle başvuru yapabiliyorsunuz. %20 para iadesi istedim. Bilirkişi inceledi ürünü haklı buldu beni. O şekilde 6 ay içinde sonuç aldım. Sizin parasal sınırı geçtiğinden davayla uğraşmanız gerek artı tüketici değilsiniz zaten kurumsal fatura var. Yani tüketici mahkemesini de kaçırdınız. Yine bir avukata vekalet verin hukuki süreci başlatın. Zaten onlar bir savunma talebi alsın, yana yakıla sizi arayıp hemen çözerler o sorunu davadan vazgeçmeniz için.
-
Mesele o konuda hepsiburadanın yardımcı olmamasıydı.
Konuşmaları duruyor iletişime geçtik şu gün şu saat gelecek dedikleri hiç bir saat kargo evime gelmedi. Dolayısıyla yalanlarını da çektim maalesef.
-
Tam 10 yıl önce acer markasının ne mal olduğunu anlamaıştım ve asla satın almayacağım öarkalardan unutmayın amerikan asıllı firma olmadan almayın örnek dell ve apple gibi -
THH gidiyorsun ne Ahmet'le ne Mehmet'le uğraşıyorsun valla ben artık bıktım hep THH veriyorum yana yakıla arıyorlar. Daha bu ay uçak biletinde beni zora sokan bir firmadan para iadesi aldım. Önceden artislenen firma nasılda yola geliyor anlatamam. 😂 -
20bin TL olan bir monitörü amazon dışında satış sitelerinden satın almak büyük risk. hb'den almak ise tam kumar, 1000 tl üzeri ayakkabı bile almam hb'den. Gg ve N11 deki iyi puanlı satıcılar hb'den 10 kat güvenilirdir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yıl olmuş 2020 hala hepsiburada'dan alışveriş yapanlar var yav
-
2 sene evvel ben de HB üzerinden nitro 5 almıştım. Laptopla 10 gün kadar oyalandıktan sonra ekran karardı ve açılmadı. Direk Acer servisi aradım. Yarın şu şu şu adrese kutulu bir şekilde gönderin dediler.
Gönderdim, ellerine ulaşıp ellerinden çıkana kadar her gün 3-4 kez arayıp cihazın durumunu sordum. Artık tanıdılar direk ismimle açmaya başlamışlardı.
Sonra şükür ki cihaz tertemiz ekranlı olarak geri geldi.
Aradım teşekkür ettim.
Bazı şeyler gerçekten şans işi.
Geçmiş olsun dostum. Yapabileceğimiz bir şey varsa yaparız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hepsiburada da artık eskisi gibi değil
Amazon dan başka sağlam firma yok -
Kabul edilemez. Niye sıfır aldığım ürün tamir görüp geri gelsin bana? Fabrika ortamında takamadıkları, her yerinden ışık sızan paneli servisin sorunsuz takabileceklerini feln mı sanıyorlar? Acer almaya niyetlenirsek aklımızda olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıl 2019 hepsiburadadan lenovo yoga laptop aldım. 2 ay sonra kenarı çatladı. Bir refleksle hepsiburadayı aradım. Bizi bağlamaz gardaş dediler. Lenovonun türkiyede servisine BDH bakıyormuş. Onları aradım yolladım. Bu adam olmaz menteşe felan değişim lazım deyip. 1600₺ istediler. Dedim yapmayın şikayet edince zaten yapacaksınız uğraştımayın beni. Ama dinletemedim.https://www.turkiye.gov.tr/tüketici-şikayeti-uygulaması e şikayet ettim ek olarak şikayet var a yazdım 4 ay sonra lenovo Almanyadan aradı. Yapalım dediler. Aradan 6 ay geçti köşe yine çatladı. Şuan aynı şeyleri yaşamaya dermanım yok.
Kıssadan hisse:
1-) hepsiburadadan elektronik alet almayın
2-) katlanan laptop almayın
3-) kendi özbe öz garantisi Türkiye'de olmayan ürün almayın
-
N11 çok sıkı tutuyor. Evde bir kulağı duymamaya başlayan kulaklığı yaklaşık 3 4 ay sonra iade etmemize rağmen para iadesi yaptılar. -
Ürün arızalı çıktıysa para iadesi talep et. Ama ürün fiyatı arttı diye indirim kuponu tanımlamak zorunda değiller.
Satış sonrası Türkiyede hala oturmuş değil. Bizim sektörde bile hala araya müdür koyup eposta gönderip vs vs iş çözdürülüyor, ürün değiştiriliyor. Bu da yetki verilmiş olan teknik servisin yetersizliği diyeyim.
İnternetten genel olarak elektronik almıyorum tavsiye de etmiyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X