Şimdi Ara

Hepsiburada mı? DİKKAT! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
3
Favori
3.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gecen hb da dan anker marka kablo aldım 2m dıye..kablo geldı 1.8 m fark onemlı degıl ama bu yuzden ıstedıgım rengı secmedım neyse barı yorum yazayım dedım kablodan cok memnun kaldıgımı ama yazılan 2m nın dogru olmadıgını belırterek yorum yazdım 5 uzerınden 4 yıldız verdım..Yorumu yayınlamadılar da hatayı duzeltmedıler de. Aklınız da olsun hepsiburada da olan yorumlara guvenmeyın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cinayet bu olaya kadar ben de senin kadar olmasa da olumlu bakıyordum hepsiburadaya. Bu olaydan sonra aşağıdaki gerçekleri yaşayarak öğrendim.

    1) Mal kabul çok kötü adamlarda, müşteriden geri gönderilen ürünlere ilişkin tutanak gönderiyorlar ama neresinde ne var kesinlikle bakan yok. Birbirinden bağımsız 2 farklı durum için bunu tespit ettim resmen.

    2) Şikayetvar'a baktınız mı hiç hepsiburada ile ilgili? Ben hiç hepsiburada için bakmamıştım. Bir bakın bence...

    3) Özellikle OEM bilgisayar bileşenlerinde ne yazık ki Türk tüketicisi nasılsa almak zorunda gibi bir algı olduğundan özellikle baba markalarla doğru düzgün anlaşma yapamıyorlar anlaşılan, zira bir Philips beyaz eşyada gösterdikleri hizmet kalitesinin 100'de 1'ini göremedim ben bu başıma gelen hadisede. Ürünleri teknik servise siz gönderin bir zahmet demek ne demek yahu?

    4) Konunun başını kaybetmeyelim lütfen, almayın demiyorum, alınca problem yaşarsanız beğenmedim diye iade edin diyorum. Bu konu çok önemli. Arızalı diye iade edersen işin bitme ihtimali %99. Senin hadise bence %1'den daha düşük ihtimal. İade edebildiğin SSD de büyük ihtimal WD markadır diye tahmin ediyorum.

    Saygılar,




  • Oem ürünlerini inventustan alın.İşini hakkıyla yapan nadir firmalardan.Arızalı ürüne yine bir şey yapamıyorlar ama yapabilecekleri bir şey olduğunda yardımcı oluyorlar en azından.Aksi halde internetten pc toplamak büyük cesaret istiyor.

    Eksen bilgisayar, n11, hepsiburada sitelerinden de alışverişim oldu ancak elinize kırık-bozuk bir ürün gelmedikce sitenin gerçek tarzı ortaya çıkmıyor malesef.Alışverişlerinizde bunlara dikkat edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alıcıyı mağdur etmeyen güvenilir siteler dışında asla alış veriş yapmamak lazım.
  • zwanzig yorumuna +1
  • üründen ürüne değişkenlik gösteriyor demekki 2016 da aldığım ürün arızalanınca garantiye gönderdim 20 gün içerisinde arızayı çözemedikleri için paramı geri iade edip üzerinede 60 tl hediye çeki aldım geçen hafta ben memnunum açıkcası
  • Buz kırıcı almıştım Hepsiburada'dan. Ürünün üstünde çizikler vardı, alttan vidası çok sıkılmıştı ve çatlamıştı vida çevresi, muhtemelen tamir görmüştü, içinde sebze artığı vardı çok ufak birkaç tane ve çalıştırırken içinde kıvılcım atıyordu. İadeye bu söylediklerimi aynen yazdım ve iade olarak kabul ettiler. Hiç servis ya da git gel süreci olmadı. Benim şanslı günüme denk gelmiş demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen onları kandırmazsan onlar seni uyutuyor hocam.Servis bahanesiyle süründürüyorlar insanları.
  • Bir kulaklık almıştım 70 liraya falan bunlardan, sonra elime geçince vazgeçtim dedim daha iyi bir şeyi alayım hiç paketine dokunmadan geri iade ettim, bana mail attılar işte paketi açılmış iade alamayız falan kan beynime sıçradı ulan nasıl bu kadar sahtekar olabilirsiniz bu nasıl bir hile hurdadır? Sonra geri göndermişler paketi açıp ben de mecburen aldım adamların yaptığına bak ben ne yapabilirim ki bunlara karşı?

    İyi ki böyle küçük meblağlı bir ürünle tecrübe ettim 1000 2000 tllik bir ürün de almış olabilirdim bir daha asla bunlardan alışveriş yapmam.



    Ulan amazondan bir üründen 6 tane almıştım bir tanesi kırık çıktı adamlar fotoğraf bile istemeden ben kırık dedim diye yenisini gönderdi ya gerçi şimdi öyle bir şans da kalmadı da o da ayrı konu... ülkede nereden tutsan elinde kalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Koşulsuz şartsız iade olmasına karşın, uyumsuz diye geri gönderdiğim belleği almayıp bana geri göndermişlerdi. Evin ihtiyacı gibi şeyler harici bir daha alışveriş yapmamaya karar verdim.
  • Görüldüğü üzere Hepsiburada gibi kurumsal olduğunu iddia eden bir yapı bile kime ne denk gelirse o şekilde tutarsız tavırlar sergiliyor. Nitekim benim de anlatmaya çalıştığım tam da bu noktaydı arkadaşlar. Ben bile hepsiburadanın alakasız iki konuda 180 derece farklı yaklaşımlarına şahit oldum.

    Ancak burada önemli olan iyi senaryolar değil, kötü senaryolar. Zira insanların para kaybetmesine, moralinin bozulmasına ve umudunu yitirip mağdur olmasına sebep olanlar olumsuz hadiseler. Bizim başımıza gelmeyince anlayamıyoruz ama gerçekten benim başıma geldi, çok canımı yaktı hadise. 400-500 TL ile ölçülemeyecek kadar vakit ve sinir kaybına yol açtı.

    Sizin de açmasın, yakalanmayın bunların girdabına, akıllı davranın.

    Saygılar,
  • Arkadaşlar,

    inventus'a anakart siparişi geçmiştim ancak tedarik problemi nedeniyle iptal ettiler. Ben de N11-Tekramarkete sipariş geçtim. Öğleden sonra 3 gib geçtiğim siparişi, BIOS update yapılmış ve sıfırdan daha güzel paketlenmiş şekilde kargoya verdiler, şu an o bilgisayardan yazıyorum.

    işlemci de incehesap.com'dan geldi, o da süpriz olmadı, süper paket, kargo ücreti yok, her şey 10 numara.

    Bu firmalara destek atılması lazım, öbürlerinden ziyade.

    Saygılarımla,
  • Bende hepsiburada taraftarıyım geçen hafta KDV indirimi zamanı 3500tl ilk sistem topladım uyumsuz parçaları ne olursa olsun iade aldılar param hemen ödendi hatta geç kargoladıkları ürün ile ilgili özür dileyip 20tl çek bile verdiler onu da sorunsuzca kullandım

    Topladığım sistem şu an almaya kalksam en uygun ebrar bilgisayar itopya invetus gibi yerlerde bile 4bin üstü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • midnight bak senin hepsiburada işlemci ve anakartı bana 4ncü kez tamir oldu diye göndermeye kalkmış. Madem aran bu kadar iyi şunlara bir söyle de Allah İllah aşkına bıraksınlar peşimi. 2 aydır paramı geri yatırmıyorlar, ürünleri tamir edeceğiz diye gönderiyorlar, ne zaman gittim ürünleri başka sitelerden aldım sistemi kurdum; bu arkadaşlar artık istemediğim ürünleri yine kargoya vermiş.

    Allahım benim dünyada çekeceğim de buymuş, hepsiburada denilen bu illetle uğraşmakmış...
  • Bir arkadaş bana bunu açıklasın

    Hepsiburada mı? DİKKAT!



    Böyle birşey olabilir mi :D

    Hepsiburada kafayımı yedi ? Her ürüne ayrı kargo hesaplıyor, aynı pakette yollasana, bu nedir ya
  • Shadow ben açıklama getireyim konuya.

    Biz buna kısaca kurumsal körlük diyoruz. Bu güzide firmamız aşırı kontrolsüz kurumsallaşma neticesinde çalıştığı kargo firmalarından az kazanacak hale gelmiş durumda aslında.

    Benim de başıma geldi, 7-8 parça ürün almıştım, toplam bedeli 100TL civarı. Benim şansıma bu arkadaşlardan aldığım ürünlerin hepsinde kargo bunlara aitti. Sonra ne mi oldu? Bu arkadaşlar, kendi depolarından ürünleri 3 farklı günde 5 ayrı paket ile gönderdiler iyi mi?

    En iyi ihtimalle bu 5 farklı paketi toplam 20TL'ye gönderseler diyelim, %20'ye gelir ki masraf oranı - bu da sadece müşteriye gönderme maliyeti - bu arkadaşların kar etme olasılığı çok düşük.

    Neticede durum hemen hemen her konuda rezillik boyutuna geliyor, bu firma ilk olarak 250.000 TL'ye satın alındığında tabii ki şu anki halinden çok daha süper bir hizmet kalitesi ile ortadaydı, şu anda tekelleştiklerini düşünerek çok rahat hareket ediyorlar ama bu tarz durumlarda bir bakarsın gazetede iflas haberin çıkıverir.

    Hayırlısı, ben paramı kurtarayım da bu arkadaşlardan, sonra cehenneme kadar yolları var...




  • Değerli Arkadaşlar,

    İnsanın haklı olduğunun tescil edilmesi ne kadar mutluluk verici bir duygu size anlatamam.

    Bu online alışveriş sitelerinden korkmayın, ısrarla konuyu takip edin ve paranıza sahip çıkın. Bu firma ürünleri tam 5 kez kargo ile bana teslim ettirmeye çalıştı. Düşünün benden edecekleri zararı. Herkes parasına böyle sahip çıkarsa bunlar emin olun bu süreçleri düzenlemek zorunda kalacaklar.

    Hepsiburada mı? DİKKAT!

    Saygılar,




  • BARISKON06 B kullanıcısına yanıt
    Çok sevindim adınıza.Ben de parça parça topluyorum sistem o yüzden 15 günü geçecek ürünleri alalı.
    umarım kurunca bir sorunla karşılaşmam.
  • BARISKON06 B kullanıcısına yanıt
    Alıntı yapmamışsınız yeni gördüm

    Aramın iyi olduğu falan yok ama beni huzursuz eden hareketleri hiç olmadı müşteri hizmetleri çok geç dönüş yapıyor tek kızdığım konu bu alış verişlerimde hiç sıkıntı yaşamadım eğer bir sorun varsa zaten sonuna kadar hakkınızı arayacaksınız

    Benim en çok dikkat ettiğim aldığım ürünleri iade ederken kutuları geldiği gibi yolluyorum belki de ondan dolayı sorun yaşamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada iade urunlerde genelde sorun cikarmiyor.



    Flash bellek gibi kartonunu yirtip acman gereken urunlerde ise sorun yapiyor.



    Sebep su: iade ettigin urunu gene satisa cikariyorlar dogru duzgun kontrol etmeden.



    Bu yuzden alirken dikkatli olun, ben mibox aldim, ilkinde wifi sorunu vardi, ikincisinde de netflix, begenmedim dedim iade ettim. Bozuk desem yanmistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.