Şimdi Ara

Hepsiburada mı? DİKKAT! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
3
Favori
3.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bir ara ddr4 ram aldım. saat sabah 10.10 gibi idi. satıcı hepsiburada ve hızlı kargo ile saat 16.00 a kadar verilen kargolar hemen teslim ibareli üründü. ürünü 2 gün sonra birkaç kez telefon edip bağırıp çağırmam la kargoya verebildiler.



    birde utanmadan bana mail atıp alışveriş memnuniyetime dair yorum bekliyorlar. olayı aynen anlattım ve yorumum yayınlanmadı. aradım benim yorumum neden yayınlanmıyor dedim yanlışlık olmuştur denilip tekrar yorum isteği içeren mail gönderdiler. aynı yorumu yaptım ve yayınlanmadı.



    hadi onlar utanmaz ya biz ? neden üç kuruş etmeyen firmalardan alışveriş yapıp onların ticaretine devam etmelerine yardım ediyoruz ? hata kesinlikle bizde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben yıllarca hepsiburadadan alışveriş yaptım hiç sorun yaşamamıştım fakat, taaki bir kulaklık alıncaya kadar. kulaklığı aldık, sesi kalitesi o kadar kötü ki. taktığım gibi çıkarıp kutuna geri koydum iadeye yolladım.

    ama yok hijyen sebebi ile iade almıyorlarmışda bilmem neyde. gönderdiğim kargoyu geri yolladılar. sonra o gün kendime söz verdim. hepsiburada üzerinden bu son alışverişimdi.

    o gün bugündür gittigidiyordan felan alıyorum alacağım şeyleri. hepsiburada gibi firmalar parayı peşin aldıkları için iadelerde arıza çıkarıyorlar. gittigidiyor gibi aracılarda ise satıcı ile daha makul şartlarda anlaşabiliyorsunuz. malum para havuzda beklediği için, haklı olarak hakkınızı daha rahat bir şekilde arayabiliyorsunuz.
  • Bu arada işini kusursuz yapan İncehesap ve n11 e de teşekkürler. .. sayelerinde işlemci ve anakartı siparişi verdikten 2 gün sonra toplayabildim. Demek ki istenince, hakkini vererek yapinca oluyormuş
  • HEPSİBURADA Bu sefer de mahkeme kararına rağmen paramı iade etmiyor. Gerekçe olarak da ürünleri iade almadığını iddia ediyor. Walla nasıl bulaştım böyle bir işe bilmiyorum. Adamlar otomatiğe bağlamışlar kargoyu geri alıp hemen gönderiyorlar, yaklaşık 10 kere kargo yaptılar ürünleri. Ürünleri kargodan alsam zaten bu kadar yüklemeye çöpe dönmüş olacak bende patlayacak, almıyorum bu sefer de ürünler bizde değil diye para ödemiyorlar. Bu nasıl bir zihniyet, nasıl bir firmadır Allah aşkına? Bana acımıyorlar, kendilerine acımıyorlar, mallarına acımıyorlar, verdikleri kargo parasına acımıyorlar...

    Ürünleri aldığım güne lanet ettirdiler; ayıptır, yazıktır, günahtır. Şimdi kesinlikle bilgisayar indirimine kanmıyorum, gidiyorum bütün ihtiyaçlarımı n11 ile incehesaptan görüyorum. Zaten KDV indirimi dedikleri şey düşük fiyatlı ürünlerde kargo parasına denk geliyor. Bir arkadaşın dediği gibi zorunlu kalmadıkça bunlardan çöp bile almam artık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARISKON06

    HEPSİBURADA Bu sefer de mahkeme kararına rağmen paramı iade etmiyor. Gerekçe olarak da ürünleri iade almadığını iddia ediyor. Walla nasıl bulaştım böyle bir işe bilmiyorum. Adamlar otomatiğe bağlamışlar kargoyu geri alıp hemen gönderiyorlar, yaklaşık 10 kere kargo yaptılar ürünleri. Ürünleri kargodan alsam zaten bu kadar yüklemeye çöpe dönmüş olacak bende patlayacak, almıyorum bu sefer de ürünler bizde değil diye para ödemiyorlar. Bu nasıl bir zihniyet, nasıl bir firmadır Allah aşkına? Bana acımıyorlar, kendilerine acımıyorlar, mallarına acımıyorlar, verdikleri kargo parasına acımıyorlar...

    Ürünleri aldığım güne lanet ettirdiler; ayıptır, yazıktır, günahtır. Şimdi kesinlikle bilgisayar indirimine kanmıyorum, gidiyorum bütün ihtiyaçlarımı n11 ile incehesaptan görüyorum. Zaten KDV indirimi dedikleri şey düşük fiyatlı ürünlerde kargo parasına denk geliyor. Bir arkadaşın dediği gibi zorunlu kalmadıkça bunlardan çöp bile almam artık...

    Allah sabır versin. İade edeceğinizde mutlaka faturanın altındaki iade kısmını doldurup imzalayın ve kargolayın. Hatta ben fotoğrafını da çekerim. Geri gelirse kargoyu teslim almayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yok zaten ürünleri iade edeli 1.5-2 ay oluyor, ürünleri iade ettiğimden beridir tamir ettiklerini iddia ederek bana geri göndermeye çalışıyorlar ama almıyorum.

    Tamir ettik diye gönderdikleri 3 kere de ürünler arızalıydı, şimdi iyice yamulmuştur o ürünler 10 kere kargo yapıldı geri gitti. Kaldı ki n11 ve incehesaptan ürünlerin yenilerini aldım. Canavar gibi kullanıyorum, hiç sorunsuz işlemci ve BIOS update yapılmış anakart geldi. Bunlar gibi firmalarla çalışmak lazım, insanları uyarmak lazım.
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Ne yalanı yahu, geri yollerken kodu söylüyorsun kargoya ücret mücret yok.
  • Nexcore ne diyon hocam hatlar karıştı galiba, ne yalanı, ne kargo ücreti yahu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nexcore

    Ne yalanı yahu, geri yollerken kodu söylüyorsun kargoya ücret mücret yok.

    Dolar kuru yükseldiğinden sana kargo ücreti gibi gelmiştir, bundan dolayi bende az kar yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen iade işlemi sırasında hiç bir ücret ödemiyorsunuz. Kargo dahil 20 liraya kulaklık almıştım beğenmedim iade ettim kod söyleyip bedavaya iade ettim kredi kartıma da 20 lira geri yattı kargo dahil. Bence abartmışsınız satıcısı hepsiburada olan onlarca ürün aldım sorun yaşamadım hiç. En kötü ihtimal beğenmeyip iade edersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine başladık, arkadaşlar lütfen konuları karıştırıp abuk sabuk mesajlar yazmayın, olayları sulandırmayın.

    Hepsiburadadan sorun yaşamamış arkadaşlara potansiyel olarak yaşayabilecekleri sorunu göstermeye çalışıyoruz zaten burada.

    Hiç sorun yaşamamış arkadaşların sanki çok problemsiz firmaymış gibi ben sorun yaşamadım demesine ihtiyaç yok, aynı problemi yaşayınca görürüm ben sizleri...
  • Tabi canım, ürünü al arızalı çıksın, arızasını söyleme, 15 gün hakkını kullan, sonra o ürün bana gelsin ben uğraşayim. Arkadaş bizim millet ne kadar meraklı yalana dolana. Sıfır aldığın bi ürün arızalı çıkmışsa zaten tamir edip sana yollamazlar, yenisini yollarlar. Bekle yani 20 gün nedirki?
  • Berk sen gerçek misin, şaka mısın? Konuyu okudun mu mahsus mu yapıyorsun? İnsan mısın robot musun?


    Ne yenisi arkadaş, adam 3ncü kez tamire giden ürünü işlemci üzerindeyken lehimlemeye kalkmış, işlemcinin de üzerinde yanık izi var diyorum, okumadın mı, Türkçe bilgin mi yetersiz kaldı, yoksa buradaki konular senin kapasitenin üzerinde mi? Bekle yani nedir ki değil mi? Ürünleri sipariş edeli 4 ay olmuş, bekle ne olacak ki ne de olsa bekleyen sen değilsin ki!
  • Evet Arkadaşlar,

    Nihayet 24 Nisan'dan itibaren süren mücadelem sonuçlandı ve paramı iade alabildim.

    Evet çok sancılı, sinir bozucu ve yıpratıcı bir süreçti ve evet 400 TL için bu kadar uğraşmaya değer miydi?

    Kesinlikle son kuruşuna kadar değerdi, haklı olmanın haklı gururunu yaşıyorum. Hepinize tavsiyem 1 TL için bile aynı uğraşı verirseniz bu firmaların bu şekilde haksızlık yapmasının önüne bir gün elbet geçeceğiz. Şu anda sadece zararımızı tazmin edebilirken ileride belki bizlere yaşattıklarını da tazmin edebilecek duruma geleceğiz. Aklı başında herkesi bu tarz hareketleri yapan firmalara karşı mücadele etmeye davet ediyorum.

    Saygılar,
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.