Şimdi Ara

Hepsiburada omo siparişlerini iptal etti. (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
154
Cevap
4
Favori
5.178
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Adamlara bana neden haber vermeden iptal ettiniz yazdım cevap olarak gecikecekti iptal ettik yazmışlar.çağrıyı da konu kapandı diye sonlandırmışlar iyice yüzsüz oldular

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enjektör kullanıcısına yanıt
    Yarın görün siz oradaki hepsiburada başlığını
  • Beni.kide iptal sikayetiniz hakkinda yapilacak islem yok yazmışlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon Türkiye'ye gelsede şunlara toptan ...... çeksek artık !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizilsultan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    İlk alanları gönderdiler diye birşey yok. Stok olayı da yalan. Durumu farkedene kadar gönderdiler,sonra lan dur burda bi iş var diye uyanıp bi stok bitti bahanesiyle iptal ettiler. Yoksa omo üretimi bırakmadı, üstelik en geç 28 inde kargoya verilir diye ibare de vardı. Hani herşeyi külliyen yalan.

    Bak kendinizde itiraf etmişsiniz. Bir açığı bulup sömürmüşsünüz sonra vay efendim uyandıktan sonraki siparişleri iptal etmişler. Sizin gibi mezarcılar yüzünden bi dünya sitede hediye çekleri çöp olmaktan ileri gitmiyor artık.

    dostum o kırmızı yaptığın yer adamların düşüncsini ifade ediyor. sitede kampanyalar kısmında kabak gibi yazıyor. onu oraya ben yazmadım heralde.

    hadi diyelim senin dediğin gibi açıktan yararlandık, bu ürün 2 gün satıldı. siteye gelen siparişlerin kontrol edilmediği ortada, sonra sayıyı görüp noluyor dediler büyük ihtimalle. komik kısmı bundan sonra başlıyor, adamlar fiyat hatalı vs demiyor, stok kalmadığı için sizin iyiliğiniz için taahhüt ettiğimiz süre geçti diye iptal ettik diyor. bu nedemek ? ben sçtm şimdi de tüy dikiyorum demek :D

    ayırca ölücüler keşke benim gibi olsa, sana sipariş ekranımı koyayım, 1 tane aldım sadece. ama işte senin gibi tipler bunu bilmeden sağa sola ölücü mezarcı lafını yapıştırıyor, o zaman ben de sana madem biz ölücüyüz, aman ha ölme diyorum, gerisini sen anlarsın :)




  • Ürünü almadım ama bu konuları görünce sinirimden ölüyorum. Ulan sen koskoca alışveriş firmasısın bir adın var. Kampanyayı yapan da sensin. Ne büyük bir adiliktir ki bu, utanmadan sormadan sıkılmadan ürünleri iptal ediyorsun. Almayın bu siteden bir halt ya. Delirdim gerçekten.
  • Adamlar istediği gibi at koşturuyor piyasada hakkını kesinlikle arayamıyorsun öyle bir sistem işliyor ki, almayın aldırmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bedava olmazsa zaten alan yok bedavada olunca boyle oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chantodowill

    Adamlar istediği gibi at koşturuyor piyasada hakkını kesinlikle arayamıyorsun öyle bir sistem işliyor ki, almayın aldırmayın

    O kadar da değil, tüketici kanununu hiç ettiniz.
  • Ben 2+2 almıştım şubeye ulaşmış.Siparişi akşam 11'de vermişim.
  • bir hb klasiği
  • Ölücülerin Ölücüsü HB
  • iptal edilmiş ama hesaba para yatmamış hala
  • hbden hiç alışveriş yapmadım.galiba ilerki zamanlardada yapmayacağım.böyle kepazelik olmaz 1 değil 2 değil
  • Ben ve çevremdeki çoğu kişi farklı zamanlarda alışveriş yaptı ve hep sorun yaşadı.Kesinlikle güvenilir bir firma değil.Bu sitenin sahibine bir göz atın sonra tüketici haklarından bahsedin
  • Hepsiburadanın sadece omo satmadığını düşünürsek nasıl olur?

    Bir de sadece bunu faiz kazanma olaral görmeyin. Mesela ödemelerde bu para oldukça işe yarar. Sizden bir nevi bi kaç günlüğüne borç almış gibi de oluyor.

    Kısacası bu olay basit bir alışveriş iptali değil. İncelendiğinde ya da hatırlandığında son dönemlerde hepsiburadanın bu tip uygulamaları alışkanlık haline getirdiği görülüyor.
  • en.jd.com taaa dünyanın diğer tarafından ücretsiz kargo ile 0.05 dolara dünyanın ürününü göndertiyor.. HB siparişleri iptal ediyor
  • Her zaman ki gibi yine bir hepsiburada.com klasiği, madem ki iptal ediceksiniz, o zaman ne diye sipariş almaya devam ediyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tcmb T kullanıcısına yanıt
    Vatan dan monitör aldım asus marka x modeli 1ms tepkimeli oyun monitörü arıza yaptı servise gönderdim 1 ay sonra elime ulaştı monitör, adamlar 5ms tepkime süreli farklı panel takmışlar dalga geçer gibi ,şikayet ettim oralı olmadılar nereye gidersen git diyorlar bak bu kadar emin konuşuyorlar ,tüketici haklarına gittim 7 ay sürer dediler.
    Bu mudur tüketici kanunu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chantodowill

    Vatan dan monitör aldım asus marka x modeli 1ms tepkimeli oyun monitörü arıza yaptı servise gönderdim 1 ay sonra elime ulaştı monitör, adamlar 5ms tepkime süreli farklı panel takmışlar dalga geçer gibi ,şikayet ettim oralı olmadılar nereye gidersen git diyorlar bak bu kadar emin konuşuyorlar ,tüketici haklarına gittim 7 ay sürer dediler.
    Bu mudur tüketici kanunu ?


    Bankaların yaptığı kesintileri alıyor ve sırası geldikçe almaya devam ediyoruz.

    Tüketici kanununun ilk çıktığı yıllardı, bulunduğum ilçedeki bayisinden philips aldım, ilk gelende sorun vardı (son dönem tüplü tv lerden) tamir edip geri getirdiler; ben özellikle söylemiştim sorun varsa değişim istiyorum diye, o yüzden tv yi almadım yenisini gönderdi bayi. Baktım onda da sorun var, o zaman paramı verin dedim bayiye, üstelik önceden de tanışıyoruz. İki kez gittim parayı almaya; yok kredi kartından olmuş onu bekliycez yok bankayı bekliycez deyince üçüncü kez gitmedim, tüketici kuruluna gittim, iki ayda yazı çıktı, kendim de götürmedim, tanıdık avukat arkadaşa verdim yazıyı, zevkle elden götürdü verdi, biz zaten verecektik demişler

    Siemensten ani su ısıtıcısı aldım üç yıl önce, satarken bayi, takarken de servis uyarmadı sormama rağmen, ilk soğuklarda yaylada donmuş. Müşteri hizmetlerini aradım 180 tl. dediler, ama dedim benim hatam değil, o zaman 90 a yapalım deyince yaylaya göçeceğimiz için arkasını aramadım tamam dedim. Bu arada birkaç hafta geçti. En son garanti süresinin dolmasından üç gün sonra bozuldu, suyu ısıtmıyor, servisi aradım gelip baktılar voltajlar düşük cihazda sorun yok deyip (halbuki varmış) 30 tl. aldılar. Tesadüfen araştırırken 'serviste geçen süre garanti süresine eklenir' ibaresini gördüm. Aradım siemensi üç kişiyle konuştum üçü de demesin mi bizim firmamızda böyle bir uygulama yok. Tepem attı nasıl olur dedim ya koca firma, keyfine göre mi davranıyor, aldırış eden olmadı. Tüm görüşme tarihlerini yazdım, tüm fatura, belgeleri çıkardım başvurdum tüketici hakem heyetine, anlattım olayı, benim amacım dedim en son 30 tl. yi almak ve haddini bildirmek. Oradaki arkadaşlar isterseniz iki sene önce verdiğinizi de alalım deyince onu da yazdım dilekçeye. Sanırım altı ayda halloldu. Siemense yazılar gitti, oradan bir bayan aradı parayı nereye yatıralım diye.

    Marshall boya ile evimi boyadılar, ertesi sene boyaların rengi bozuldu, aradım, bir eleman geldi baktı etti, denize 120 km. uzakta ve 1.000 m. rakımlı yaylada deniz kumu kullanmışsınız herhalde ondan olmuştur deyince iki sayfalık bir yazı döşedim ayrıntılı, sağolsunlar hemen aradılar boyacıyı da onlar buldu ve evi tekrar boyadılar.

    İnternetten aldığınız tüm ürünleri geri gönderirken ücret ödemezsiniz tüketici kanunu sebebiyle.

    Sonuç: Üsttekiler ilk aklıma gelenler. Elinizde belge varsa hakkınızı alırsınız burası muz cumhuriyeti değil. Siemensteki üç elemanın ifadelerini asla unutmam, sizinkiler gibi nereye gidersen git misali. O parayı gönderdikleri arkadaşla yüzleştirmek isterdim onları :)




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.