Şimdi Ara

Hepsiburada rezaleti (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.287
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Hocam siz kanunları iyi biliyorsunuz güzel de hayata dair kaçırdıklarınız var. Ben de kanunları çok iyi biliyorum da söze itimat edip harekette edebiliyorum. Üslubunuzu da kınıyorum burası yardım paylaşım yeri!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byhackermstf

    bakın size bişey söyliyeyim şimdi çalıştıgım bölgeye istanbuldan kargo geliyor ve de işlerim yoğun olduğu için kargonun şubesinden değil direk depodan alıyorum kamyondan indirirlerken alıp hemen yoluma bakıyorum ve de depoda kargoları öyle bi indiriyorlar ki o vaziyetleri görseniz bi daha kargo falan istemezsiniz kargoyu top gibi fırlatanı mı ararsınız ne bilim tekmeyle atanamı ararsınız üstünde kocaman kırılır yazısı olan kutuyu lap diye kamyondan betona atanı mı ararsınız kargo firma ismi vermiyim ama genelde hepsi aynı şekil çalışıyor ve de kargoyu alırken kontrol edip tutanak tutturup kargoyu almamazlık yapsaydınız paranızı iade alabilirdiniz veya yeni bi takım isteyebilirdiniz ama teslim aldığınız için sallamışlar sizi

    Hocam ürünün yorumlarında kırık gelen parçayı hemen yolladıklarına dair yorumlar okumuştum. Kargocular da git gel tanıdı artık bırakıyor ürünü bişey olursa ara diyor. Bıraktılar kırık çıktı. Önce hepsiburada ile görüştüm. Parçanın fotoğrafını gönderin, parçayı yollarız deyince iade sürecine girmedim, kargocuyu da aramadım. iş uzamasın tekrar geri gönder yenisi gelsin falan olmasın dedim. Bilseydim bu kadar uzatacaklarını geri iade eder yeni sipariş verirdim. Hatam sözlerine itimat etmek oldu.




  • Çok geçmiş olsun Yedek parça ile yeni alınan komple dolap arasında fark var. Yeniden gönderim yapacak olan hepsi-burada mağduriyeti bir nevi kapatmış oluyor
    Benzeri başıma geldi hepsi-burada 5-10 günde yedek parçayı göndertti evet direk firmadan göndertti
    AMA N11 ve Aras kargo aralarında tutanak krizi yaşayıp 2 ay oyaladılar Kırık ürün elimde kaldı
    Allahlarından bulsunlar Bende Öfkemi Formlara yazarak çıkartıyorum. Hepsiburda ile benzer durumu yaşamış ve sonunda mağduriyeti giderilmiş biri olarak firmayı kollamak istedim Hep kötülüklerini yazacak değiliz ya Bekleyin Eksik kapağınız Gelecektir .
  • nuroll kullanıcısına yanıt
    Bence sonuna kadar haklısınız. Bir söz verilmiş ve tutulmamış siz değil onlar haksız. Ama hakkını tam anlamıyla arayamıyorsun cezai yaptırımlar olmadıgı ıcın. Firmalar esnek keyfince davranıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuroll

    Hocam siz kanunları iyi biliyorsunuz güzel de hayata dair kaçırdıklarınız var. Ben de kanunları çok iyi biliyorum da söze itimat edip harekette edebiliyorum. Üslubunuzu da kınıyorum burası yardım paylaşım yeri!

    Ben size olumsuz bir şey söylemedim. Prosedürü uygulamadığınız için haksız olduğunuzu söyledim. Sizde ısrarla reddettiniz. Ozaman bildiğiniz gibi olsun diyorum. Haklı olup olmamanızın bana bir faydası yok. Kanunları çok iyi bilseniz bence böyle yapmazdınız. Benim 1 kere dilim yandı. Artık hiç bir lafa, söze güvenmiyorum. Olması gereken neyse onu yapıyorum. Kafanızın rahat olması açısından sizede aynını tavsiye ederim. İyi günler.
  • faya85 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Gönderirler endişem yok bundan yana. Beklediğim süre ve daha beklemem gereken süre sinir bozuyor. Birde bu süreçte müşteri hizmetlerinin birimler arası kopuk çalışması, sistemsizlikleri yordu beni. Saygılar.
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Prosedürü uygulamamak pişmanlığım buna sözüm yok. Bazı konularda birbirimizi anlayamadık. İyi forumlar diliyorum. Saygılar
  • ChaRisMaTiq1i kullanıcısına yanıt
    Beklemekten başka çare kalmadı
  • Geçmiş olsun, internetten mobilya almak akıl karı değil işin gerçeği. Çok sorun yaşadım almayacağım bir daha diyorum ama küçük bir şehirde yaşıyorum. Sağolsun şehrimizde maaşlar hariç her şey uçuyor. İnternetten yarı fiyatının altına aldığım oluyor yine gelmeyen kargo, kırılan ürün vs vs...

    İlginç bir paradoks.

    Fakat hb pek mağdur etmiyor. Bazı arkadaşlar aşırı şekilde köpürüyor anlam veremiyorum. İade hakkımız sonuna kadar var, pozitif olmak ve iyi niyetle sizin sorununuzda çözüleceğini umuyorum.

    İyi forumlar.
  • kargoculara imza attırmadan bekletmek mesele özellikle bizim bulunduğumuz sokak çok işlek ve dar adamlar park edecek yer bulamıyor birde bu çaptaki kargoları açıp incelmesi uzun sürüyor kargoyu teslim alanda her zaman ben olamıyorum evde kargodan anlayan da bir tek ben varım ayrıca bir kerede 3-4 parça ürün geldiği de oluyor tek tek baksan adamlar bunalıma giriyor kısacası ben kargomu aldıktan sonra bakıyorum bu zamana kadar kırık, defolu, hasarlı ürünlerim değiştirildi yada iade alındı, alışveriş sitelerinden yana sıkıntı yaşamadım sizinki de şanssızlık geçmiş olsun yenisini gönderirler kanımca ama gecikme kötü olmuş . bu arada kargo firmalarına bir kalite ve standart kazandırılmalı ayrıca internet mağazaları birden fazla kargo firmasıyla anlaşma yapmalılar bölgenizde hangisi daha iyi çalışıyorsa onu seçe bilmeliyiz böylece işini kalitesiz yapan kendine çeki düzen vermek zorunda kalır




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.