Şimdi Ara

Hepsiburada rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.287
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HEPSİBURADA MAĞDURİYETİ!!!
    - 20.01.2016 68013644 nolu gardrop teslim alındı. Kapak kırık geldi.
    - 21.01.2016 arızalı ürün talebinde bulunuldu. 5 gün sonra cevap geldi ve 4 günde gönderileceği söylendi.
    - 08.02.2016 tarihinde (19.gün) kapak gelmediği için tekrar talep açıldı ve bu seferde 13 İŞ GÜNÜNDE GELECEĞİ SÖYLENDİ.
    NOT: Aynı ürünü yeni sipariş verirseniz 6 günde gönderiyorlar.
    SONUÇ: Yeni ürün alırsan 6 günde, arızalıysa 30-40 günde göndereceğini söyleyen bir firma. Satana kadar yanında, sattıktan sonra müşterisini tanımayan bir firma. Alışveriş yaparken bir daha düşünün.
    Yazdıklarım karalama vs değildir. Sadece olan biteni ekran görüntüsüyle paylaştım. Hepsiburada facebook sayfasındaki fotoğrafların altında bu olayı yazdım. Destek verirseniz sevinirim. Saygılar.
     Hepsiburada rezaleti Hepsiburada rezaleti Hepsiburada rezaleti







  • nuroll kullanıcısına yanıt
    Firmaların degil kargoların sucu var hocam.

    İnsan evladı gibi taşımıyorlar bi görseniz aktarma merkezleri.

    Subelerde bile gözümüzün önünde kameralar kayıttayken personel sakalasırken birbirine kucuk koliler fırlatıyor.

    Kameraların kayıtlı oldugu yerde müşterinin önünde bunu yapıyorlarsa aktarma merkezlerini siz düşünün.

    Bu tür hasarlı kargolarda hiç hasar kayıdı yapmayın direk iade edin.Hepsiburadada bi kaç başıma geldi böyle iade ettim yenisini aldım.

    Başka firma olsa hasar tespit tutanagın yoksa banane der çıkar o yüzden fazla hepsiburadayı suclama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRİLANB

    Firmaların degil kargoların sucu var hocam.

    İnsan evladı gibi taşımıyorlar bi görseniz aktarma merkezleri.

    Subelerde bile gözümüzün önünde kameralar kayıttayken personel sakalasırken birbirine kucuk koliler fırlatıyor.

    Kameraların kayıtlı oldugu yerde müşterinin önünde bunu yapıyorlarsa aktarma merkezlerini siz düşünün.

    Bu tür hasarlı kargolarda hiç hasar kayıdı yapmayın direk iade edin.Hepsiburadada bi kaç başıma geldi böyle iade ettim yenisini aldım.

    Başka firma olsa hasar tespit tutanagın yoksa banane der çıkar o yüzden fazla hepsiburadayı suclama.

    Hocam kargoların bu işteki payının farkındayım Ancak hasarlı parçayı göndereceklerine dair hepsiburadadan teyit aldığım için kurulumu yaptım sadece kapak dedim geri göndermedim. Sözlerinde durmadılar kapağı göndermediler. Yoksa geri iade ederdim direk yeni sipariş verirdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuroll

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRİLANB

    Firmaların degil kargoların sucu var hocam.

    İnsan evladı gibi taşımıyorlar bi görseniz aktarma merkezleri.

    Subelerde bile gözümüzün önünde kameralar kayıttayken personel sakalasırken birbirine kucuk koliler fırlatıyor.

    Kameraların kayıtlı oldugu yerde müşterinin önünde bunu yapıyorlarsa aktarma merkezlerini siz düşünün.

    Bu tür hasarlı kargolarda hiç hasar kayıdı yapmayın direk iade edin.Hepsiburadada bi kaç başıma geldi böyle iade ettim yenisini aldım.

    Başka firma olsa hasar tespit tutanagın yoksa banane der çıkar o yüzden fazla hepsiburadayı suclama.

    Hocam kargoların bu işteki payının farkındayım Ancak hasarlı parçayı göndereceklerine dair hepsiburadadan teyit aldığım için kurulumu yaptım sadece kapak dedim geri göndermedim. Sözlerinde durmadılar kapağı göndermediler. Yoksa geri iade ederdim direk yeni sipariş verirdim.

    Alıntıları Göster
    Bunları göze alarak satın almanız gerekirdi, bende TV ünitesi aldım bir tarafının pvc kenar bantı soyuk geldi kayıt oluşturdum ve 1 hafta içerisinde sorunlu parçayı gönderdiler yani bu tedarikçi firma ile alakalı bir durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bunları göze alarak satın almanız gerekirdi, bende TV ünitesi aldım bir tarafının pvc kenar bantı soyuk geldi kayıt oluşturdum ve 1 hafta içerisinde sorunlu parçayı gönderdiler yani bu tedarikçi firma ile alakalı bir durum.

    Alıntıları Göster
    hepsiburadan bu gibi saçmalıkları yüzünden artık 20 tl üstü bi ürün almaya elim gitmiyor. facebook linki atında destek olalım hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NINE

    hepsiburadan bu gibi saçmalıkları yüzünden artık 20 tl üstü bi ürün almaya elim gitmiyor. facebook linki atında destek olalım hocam.

    Alıntıları Göster
    Buyrun hocam teşekkür ederim. Fotoğrafın altında yorum olarak konuyu yazdım.

    https://www.facebook.com/Hepsiburada/photos/a.156333691057645.32657.151713574852990/1126773274013677/?type=3&theater

    Hocam alışverişte çıkabilecek kargo kaynaklı problemleri göze aldım zaten Mesele sorunun çözülmemesi. Tedarikçi yeni siparişi bir hafta içinde gönderirken arızalı parça için 13 işgünü denmesi (geçen süreyi saymıyorum bile) sinir bozucu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuroll

    Buyrun hocam teşekkür ederim. Fotoğrafın altında yorum olarak konuyu yazdım.

    https://www.facebook.com/Hepsiburada/photos/a.156333691057645.32657.151713574852990/1126773274013677/?type=3&theater

    Hocam alışverişte çıkabilecek kargo kaynaklı problemleri göze aldım zaten Mesele sorunun çözülmemesi. Tedarikçi yeni siparişi bir hafta içinde gönderirken arızalı parça için 13 işgünü denmesi (geçen süreyi saymıyorum bile) sinir bozucu.
    silmişler heralde hocam görünmüyor yorumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NINE

    silmişler heralde hocam görünmüyor yorumlar

    Alıntıları Göster
    Ürünü alırsan 6 gunde evet, yedek parça daha geç gelir cunku ozel üretime tabii olabilir. Seni madur etceklerini sanmıyorum ama bende yeni bir dolap aldım koçtaştan 350 lira aynı dolap,benimki ortadan çekmeceli ve yanları formika rengi. Kurulumu zor onu söyleyim.yere düz yatırıp kurmalısın dikey kurmaya çalışma.bence iade et koçtaştan al 350 liramı hala bilmiyorm ama çok güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NINE

    silmişler heralde hocam görünmüyor yorumlar

    Alıntıları Göster
    Siliyorlar hocam yorumları.
  • gskysk kullanıcısına yanıt
    Ben aldım kurdum aradan 19 gün geçti hocam. 4günde göndeririz dediler eyvallah dedimde şimdi 13 işgünü daha süre ekleyince mağdur olmuş oluyorum zaten. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuroll

    Ben aldım kurdum aradan 19 gün geçti hocam. 4günde göndeririz dediler eyvallah dedimde şimdi 13 işgünü daha süre ekleyince mağdur olmuş oluyorum zaten. :)
    Ürünü alırken kuryenin yanında yada yetkili servis ile açmanız gerekli. Yoksa kargo hiç bir sorumluluk kabul etmez ve zarar size kalır. Tutanak tutturmanız gerekliydi. Hepsiburada insaflıymış zararı size de kakalayabilirdi. Siz yapmanız gerekeni yapmamışsınız.
  • nuroll kullanıcısına yanıt
    telefona cevap veren asistanın yöneticisiyle görüşmek istediğini söyle.birde hangi markaysa onlarlada görüşmeyi dene.genelde eksik parçayı direk üreticiden kargolatıyorlar.
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Kurye açtırmıyor ki, adamlar zaten ekmek dağıtır gibi getirip gidiyorlar. Birde onu mu bekleyecekler.. Kimse kusura bakmasın hepsiburadanın mağduriyeti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StereoLove

    Kurye açtırmıyor ki, adamlar zaten ekmek dağıtır gibi getirip gidiyorlar. Birde onu mu bekleyecekler.. Kimse kusura bakmasın hepsiburadanın mağduriyeti.

    Paşa paşa beklemek zorunda. Teslimatı yapıp ürünün kontrolünü beklemesi gerekli. Kimin hatası olduğu tartışılacak bir konu değil. %100 haksızsınız. Açın teslimat kurallarını okuyun. Bana gelen kırılma durumu olan tüm ürünlerde kuryeyi bekletip ürünümü kontrol ettim. Hepsiburada hariç başka bir firma olsa elinizde patlamıştı ürünleriniz.

    Sıfır telefon sipariş verip gelen kutunun içinden telefon çıkmadığını söyleyen var. Kuryenin yanında paketi açmazsanız kimi inandırabilirsiniz bu duruma?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 9 Şubat 2016; 20:16:13 >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Teslimat kurallarına uymuyor çoğu dağıtım firması. Özellikle kapıda ödemede, ödenmeden açma durumu söz konusu değil zaten, ben size katılıyorum fakat, göndermeden önce hepsiburada şirketinin Kargonun kontrolünü yapması gerek. Sonuçta HepsiBurada Kendi deposundan yollamıyor mu ? Yolluyor..

    Ne bileyim ya.. Sırf kapak için yazık 13 gün bekleyecek. Dürüst, temiz firma yok türkiyede. Amazonun Türkiye versiyonu olsaydı keşke.
  • BRİLANB B kullanıcısına yanıt
    Aktarma merkezlerinden birinde bulundum, kargolar havada uçuşuyor
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Hocam tutanak konusunu biz çoktan aştık. Gerekiyor dersler onuda yollarız.
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada tutanak istememiş, kırık parçanın fotoğrafını mail at yeterli olur, 4 günde yollarız parçayı yollarız demiş siz ne hakla %100 haksız yaptınız beni?
  • nuroll kullanıcısına yanıt
    Prosedürlerin nasıl işlediğini bilmiyorsun, hala laf yetiştirmeye çalışıyorsun. Nasıl biliyorsan öyle yap.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuroll

    Hepsiburada tutanak istememiş, kırık parçanın fotoğrafını mail at yeterli olur, 4 günde yollarız parçayı yollarız demiş siz ne hakla %100 haksız yaptınız beni?
    bakın size bişey söyliyeyim şimdi çalıştıgım bölgeye istanbuldan kargo geliyor ve de işlerim yoğun olduğu için kargonun şubesinden değil direk depodan alıyorum kamyondan indirirlerken alıp hemen yoluma bakıyorum ve de depoda kargoları öyle bi indiriyorlar ki o vaziyetleri görseniz bi daha kargo falan istemezsiniz kargoyu top gibi fırlatanı mı ararsınız ne bilim tekmeyle atanamı ararsınız üstünde kocaman kırılır yazısı olan kutuyu lap diye kamyondan betona atanı mı ararsınız kargo firma ismi vermiyim ama genelde hepsi aynı şekil çalışıyor ve de kargoyu alırken kontrol edip tutanak tutturup kargoyu almamazlık yapsaydınız paranızı iade alabilirdiniz veya yeni bi takım isteyebilirdiniz ama teslim aldığınız için sallamışlar sizi




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.