Kardeşim keşke bir kuruşumuz dahi onlarda kalmasa. Elimizden birşey gelse , sana yol yön gösterebilsek keşke... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hepsiburada Rezaleti (2. sayfa)
-
-
Hiç kimse haklı durumdayken mücadele etmekten imtina etmesin yada üşenmesin. Ben Haklıydım kazandım , Beni yoran şey aylarca sadece bu konuyla alakalı en az 500 kez yaptığım telefon görüşmesi ve herkese konuyu baştan itibaren anlatmam oldu. Değdi ama yordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar bu konu an itibariyle kapanmıştır , paramı sonunda hesabıma yatırdılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Biliyorum başınızı ağrıttım. Konuyu açmamdaki amacım insanları bilgilendirmekti ufak da olsa bilgi verebildiysem ne mutlu bana. Herkese iyi forumlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba
Ben de hepsiburadadan ağustos 2019 da 2 adet Xiaomi Redmi Note 6 Pro 64 GB (Xiaomi Türkiye Garantili) telefon aldım. Ekim 2020 de telefonlardan birinin pili bozuldu 2 yıl garantili olduğu için hepsiburada ile iletişime geçerek durumu kendilerine bildirdim. Telefon kutusunda ya da garanti belgesinde belirtilen yetkili servislerden birine telefonu göndermemi istediler. Yetkili servislerden birine telefonu gönderdim. Yetkili servis gönderilen telefonun xiaomi türkiye garantili olmadığını bu yüzden işlem yapamayacaklarını belirterek telefonu geri gönderdi. Hepsiburada ile durumu paylaştım bu kez diğer (evafone) yetkili servise yönlendirildim. Diğer yetkili servis de aynı gerekçe ile telefonu geri gönderdi. Tekrar hepsiburada ile iletişime geçtim bu kez telefonu kendilerine göndermemi konu ile kendilerinin ilgileneceğini söylediler. Telefonu hepsiburadaya gönderdim. Bu kez hepsiburada tarafından evafone gönderilen ürün ile ilgili evafone benimle irtibata geçerek ürünün xiaomi türkiye garantili olmadığını 130 TL karşılığında ürünü yapabileceklerini aksi takdirde ürünü geri göndereceklerini söylediler. Tekrar hepsiburada ile iletişime geçtim satıcı adına özür dileyerek konuyu takip edeceklerini söyledier. Bu arada her seferinde hepsiburadaya konuyu en başından anlatıyorum ve süreç tamamen başa dönüyor. Aradan bir kaç gün geçtikten sonra evafone ile iletişime geçtiğimde ödemeyi yapıp yapmayacağıma dair benden haber beklediklerini ödemeyi yapmaz isem telefonu geri göndereceklerini belirttiler. Kendileri ile hepsiburadanın iletişime geçip geçmediğini sorduğumda ürünün xiaomi türkiye garantili olmadığını hepsiburadanın iletişime geçmesinin bir şey değiştirmeyeceğini hatta hepsiburada yı tüketici mahkemesine vermem gerektiğini belirttiler. Hepsiburada sürekli oyalama taktikleri ile yılgınlık yaratmaya çalışıyor. Tüketici mahkemesi ile ilgili prosedür hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
-
"Tekrar hepsiburada ile iletişime geçtim satıcı adına özür dileyerek konuyu takip edeceklerini söyledier"
Bu arada yanlış yazmışım yetkili servis adına özür dilediler satıcı hepsiburada nın kendisi. Hepsiburada da satış yapan başka dükkanlar değil.
-
Öncelikle çok geçmiş Tüketici hakem heyetine telefonların garantisinin olmadığını ispat etmeniz gerekiyor. Şu adresten https://www.mi.com/global/verify/#/en/tab/imei sorgulayın , sonucu çıktı olarak alın veya Evefone dan , telefonunuzun garantisinin olmadığına dair yazı isteyin. Telefonunun garanti belgesi , telefonu servise gönderdiğiniz kargo şirketinin internet sitesinden kargo hareketleri sorgulama çıktısı ile konuyu ANLAŞILIR biçimde anlatan bir dilekçe , HB veya EVOFONE ile yapılan yazışmaların ss lerini çıktı alıp tarihe Göre numaralandırırak dosyaya ekleyin. (Bu belgelerin sizde de bulunması için hepsinden 2 tane olsun. Ben resmi yazışmalarda evraklar kaybolabilir diye düşünerek böyle bir yol izliyorum) Sonra Tüketici hakem heyetine gittiğinizde konuyu oradaki görevli kişiye de anlatıp dosyaya eklemeniz gereken evrak olup olmadığını sorun. Eksik varsa zaten size söylerler. Yeniden sokağa çıkma yasakları geldi , memurlar esnek çalışıyor. Hakem heyeti sık toplanmıyordur diye düşünüyorum sonucun çıkması 6 ayı bulacaktır ama tarafınıza olumlu olacağını düşünüyorum. Hakkınızı arayın , Hepsiburada son dönemde rezalet ötesi bir hizmet politikası uyguluyor , müşteri memnuniyeti sıfır maalesef..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahadayıyasor42 -- 1 Aralık 2020; 1:42:20 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X