Şimdi Ara

Hepsiburada Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
2
Favori
842
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada.com dan 22 Temmuz 2019 da Xiaomi Redmi Note 7 marka telefon satın aldım. Telefonu kullandığım süre boyunca var olan hayalet ekran probleminden dolayı 3 Haziran 2020 tarihinde hepsiburada.com un servis işleriyle ilgilenen departmanına telefonu gönderdim. 17 Haziran 2020 tarihinde bilgi almak maksadıyla müsteri hizmetlerine mesaj attıgimda Müsteri hizmetleri cevaben , serviste ekranı ve titreşim motoru değiştirildikten sonra kargoya verildiğini ve 10 Haziran'da sözde tarafıma teslim edildiği yazıyordu. Ürün bana ulaştırılmadı , ayrıca verdikleri takip numarasını kargo firmasının sisteminden sorguladığımda , kargo İstanbul Tophanede MER*** YIL*** adında birine teslim edilmiş olarak görünüyor ancak mersinde oturuyorum ve o tarihlerde İstanbulda bulunmadım ve bu adı geçen şahsı tanımıyorum. Hepsiburada müşteri hizmetleri ile konu hakkında defalarca görüştüm ve yine 22 haziran 2020 tarihindeki görüşmemde, gereken araştırma yapılıp tarafıma 3 iş günü içinde bilgi verileceği ve konunun kesin çözüme kavuşturulacağı söylenmesine rağmen 29 Haziran'a kadar oyaladılar. 29 Haziran'da Hepsiburada genel merkezinden bir yetkili beni arayıp 6 Temmuz 2020 tarihine kadar konunun kesin çözüleceğini söylemesine rağmen 1 Temmuz da mesaj ile herhangi bir gelişme olup olmadığını sorduğumda ürünün LED ekranı ve titreşim motorunun değiştirilerek tarafıma 788391464*** kargo kodu ile gönderileceğine dair yalan bir mesaj gönderdiler. Zaten telefonu servise gönderdiğimde değiştiği söylenen parçaların bir daha değişecek olması imkansız ; ayrıca kargo kodunu sistemden sorguladım böyle bir kayıt numarası da yok. Ben de cevaben yalan söylediklerini , ya telefonumu sağlam şekilde göndermelerini yada telefonun ücretini iade etmelerini aksi halde yasal yollardan hakkımı arayacağımı söyledim. 2 Temmuz 2020 tarihinde gönderdikleri mesajda onarım, değişim veya iade hakkımın olduğunu uygulanacak işlem sürecinin yetkili servisin ürünle ilgili vereceği rapora göre belirleneceği yazıyordu. Ben de telefonun bana ulaşmadığını ve nerede olduğu belli olmadığı için telefonun gönderim , kabul , kontrol sürecini beklememize gerek olmadığını ; durum böyleyken onarımın da mümkün olmadığını ve hemen yeni telefon göndermeleri gerektiğini belittim. Buna cevaben yaşanan gecikme için özür dileriz , ürününüz değişim yapılarak 788391464*** PTT Kargo ile tarafınıza gönderilmiştir diye cevap verdiler. Kargo kodu yukarıda yazılı kod ile aynı olan , yine yalan bir numara paylaştılar. Firmayı konunun çözümü için defaatle aramama ve mesaj atmama rağmen hala yalan dolanla konuyu savuşturmaya çalışmaktalar. Mağduriyetim hala devam ediyor konuyu tüketici hakem heyetine taşımaya karar verdim. Bunların yalanı dolanı bitmez 1 aydan fazla zaman oldu hala çözüm yok , ortada telefon yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahadayıyasor42 -- 14 Temmuz 2020; 16:59:24 >







  • Arkadaşlar tüketici hakem heyetine telefonun yenisiyle değişimi için başvuru yapacağım , belgeleri topladım ; dilekçe ile birlikte telefonun garanti belgesi, yazışmaların ssleri , kargo sorgulamalarının çıktılarını heyete sunacam bakalım hayırlısı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahadayıyasor42 -- 14 Ekim 2020; 17:26:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah en kısa zamanda çözüme kavuşur ve hakkını alırsın...
  • Sağolun hocam inşaallah en kısa sürede sonuçlanır. Hakkımızı aramazsak hakkımızı yiyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba
    Hepsiburada ile yaşadığım sorundan dolayı tüketici hakları hakem heyetine yapmış olduğum başvurum sonuçlandı. Hakem heyeti ayıplı malın ayıpsız misli ile değişimine değişimi mümkün değilse telefon bedelinin iadesi şeklinde karar verdi. Gelen evraka baktım Hepsiburada savunmasında yalan dolana devam edip , telefonu yasal süre içerisinde bana ulaştırdıklarini iddia etmiş yalanı katmerlemiş. Telefonu kendilerine göndereli aylar geçti herşey kayıtlı olmasına rağmen suçlu suç bastırıyor buna anlam veremiyorum. Neyse bende durum böyle , olur da başınıza bu gibi bir durum gelirse yardıma hazırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahadayıyasor42 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Konuyu ve gelişmeleri paylaştığınız için teşekkürler.
  • sokrat68 kullanıcısına yanıt
    Sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İncehesap.com Rezaleti
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Tüketici hakları hakem heyeti kararı çıkalı 20 günden fazla oldu hala oyalıyorlar. Hepsiburada yı icraya vereceğim. Gerekli evrakları dosyayı hazırladım. Ben bu güne kadar böyle bişe ile karşılaşmadım , bu firmayı gözümde gereğinden fazla büyütmüşum. Bakalım ne olacak göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba
    Hepsiburada kararı yerine getirmedi , icra takibi başlattım.
    Konuyu tanıdık bir avukatla görüştüm. Sağolsun yardımcı olacağını söyledi. İlk iş yeni dosya açtı , içerisine hepsiburada ya karşı icra takibi başlatıldığına dair dilekçe ile THH kararını ekledi. Oradan dosyayı icra müdürlüğüne götürdüm. Dosya incelenip kaydı yapıldı ve icra müdürlüğünün vakıfbank IBAN numaralarına toplamı ~70 TL olan 2 ayrı harç ücretini eft ile gönderdim. İcra edilecek tutarın hesabıma geçmesi ise 1 hafta kadar sürüyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahadayıyasor42 -- 20 Kasım 2020; 1:21:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahadayıyasor42

    Arkadaşlar merhaba
    Hepsiburada kararı yerine getirmedi , icra takibi başlattım.
    Konuyu tanıdık bir avukatla görüştüm. Sağolsun yardımcı olacağını söyledi. İlk iş yeni dosya açtı , içerisine hepsiburada ya karşı icra takibi başlatıldığına dair dilekçe ile THH kararını ekledi. Oradan dosyayı icra müdürlüğüne götürdüm. Dosya incelenip kaydı yapıldı ve icra müdürlüğünün vakıfbank IBAN numaralarına toplamı ~70 TL olan 2 ayrı harç ücretini eft ile gönderdim. İcra edilecek tutarın hesabıma geçmesi ise 1 hafta kadar sürüyormuş.

    hepsiburada ile sorun yaşamazsanız her şey çok iyi ancak bir sorun yaşadınız mı uğraş dur bu yüzden çok fark yoksa amazonu kullanmanızı tavsiye ederim

    size geçmiş olsun inşallah en kısa sürede bir sonuç alırsınız





  • ahadayıyasor42 kullanıcısına yanıt

    Çok iyi olmuş,hadi hayırlısı,sonunda hakkınızı alacaksınız...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba1993

    hepsiburada ile sorun yaşamazsanız her şey çok iyi ancak bir sorun yaşadınız mı uğraş dur bu yüzden çok fark yoksa amazonu kullanmanızı tavsiye ederim

    size geçmiş olsun inşallah en kısa sürede bir sonuç alırsınız



    Alıntıları Göster

    Aynen öyle , daha önce küçük alışverişlerde 2 kez sorun yaşadım anında çözdüler. Artık hepsiburada nin üzerine çizik attım , bundan sonra daha seçici olacağım. Çok teşekkür ederim inşaallah 1 haftaya kadar ücret hesabıma yatırılacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt

    Anamdan emdiğim süt burnumdan geldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Bu süreçte yeni birşey öğrendim. Hepsiburada, THH den karar çıktıktan sonra , metindeki "ŞİKAYET EDİLENİN SAVUNMASININ ÖZETİ" bölümünün eksik yazılmasından dolayı itiraz etti. THH itirazı kabul edip " KARAR DEĞİŞMEYECEK ŞEKİLDE METİN DÜZELTİLECEK " dedi ve kararı düzeltip yayınladı. Tabi THH kurulunun yeniden toplanması ve kararın çıkması için 2 haftaya yakın bekledim. Ayrıca Karar çıktıktan sonraki 15 gün içinde , karşı tarafa Tüketici Mahkemesine gitme hakkı veriliyor , hepsiburada nın itiraz edip etmeyeceğini bilmediğim için bu süreyi de bekledim. Yani karar değişsin yada değişmesin metinde düzeltme dahi yapılsa karşı tarafa yeniden 15 gün itiraz hakkı veriliyor. Velhasıl baya bekledim , çok bekledim , iyi bekledim arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahadayıyasor42 -- 19 Kasım 2020; 1:30:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bekleyen derviş çorbayı içermiş...Hadi inşallah az kaldı,tünelin ucu göründü... 

  • Bu kadar bekleyip aylarca telefonsuz kaldığınız için yapabileceğiniz yasal bir şey yok mu? Bu adamlar herkese benzer şeyleri yapıp parayı işliyor ve kâr sağlıyor muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forum1th kullanıcısına yanıt

    Dava süresi boyunca gerek maddi , gerek manevi kaybım çok fazla ; ancak avukat dava açılamayacağını söyledi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun doğru olanı yapmışsınız


    almayın, amazondaki ürünlerden seçim yapın, evet seçenek bol değil ama diğerleri para kaybetmeye başladığığında ancak bu sorunları giderecekler yoksa nasılsa alışveriş devam ediyor neden uğraşsınlar kurulu düzeni değiştirmeye

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahadayıyasor42

    Anamdan emdiğim süt burnumdan geldi.

    böyle deme

    ülkemizsin en büyük sorunu hakkını aramamak

    hepimizde oluşan algı "amaaaaan kim uğraşacak"

    şimdi sen ne güzel uğraşmışsın sonuna kadar gidiyorsun bir çok kişi seni örnek alacak

    sen de bunu yazarsan yine birçok kişi vaz geçer

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.