Şimdi Ara

Hepsiburada ve işlerine geldiğinde işleyen prosedürleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    11 Kasım'da sipariş verdiğim bir ürünü, 12 Kasım'da iptal etmek için akşam saatlerinde (kargoya verilmesi imkansız) müşteri hizmetlerini aradım.
    Müşteri hizmetleri prosedürümüz bu, satıcının ekranına erişemiyorum gibi sebepleri öne sürerek ürünümü iptal etmedi. (Bir çok yabancı ve Türk alışveriş sitesinde kargoya verilmeyen ürünleri iptal ettim).

    Ürünü 22 Kasım'da kabul etmeden iade ettim. Ürün 28 Kasım Perşembe akşamı satıcıya ulaştı. 29 ya da 30 Kasım'da Hepsiburada'yı gene aradım. Satıcının ürünü kontrol etmesi için 2 iş günü var dendi. (Hiç kabul etmediğim bir ürünün nesi kontrol ediliyorsa).

    2 ya da 3 aralıkta aradım satıcının 2 değil 3 iş günü olabileceği söylendi.

    5 Aralık'da gene aradım satıcının iade işlemini başlatması gerektiğini daha yapmadığını söyleyip; manuel olarak oraya not düşüldü ve bana 2 3 iş günü içinde iade işleminin başlanacağı söylendi.

    9 Aralık'da gene aradım gene net bir şey yok. Sadece çözüm departmanına gönderildi dendi.

    11 Aralık'da aradım gene bir şey yok.

    13 Aralık'da aradım 5 Aralık'da söylenen şeyler gene söylendi. 5 Aralık'da dinlediğim şeyleri tekrar dinlediğimi söylediğim için neredeyse fırçada yedim.

    Sonuç: 11 Kasımda Sipariş ettiğim 12 Kasım'da iptal etmek istediğim ürün. Satıcı tarafından 14 Kasım'da Kargoya verildi. 22 Kasım'da bana ulaştı kabul etmeden iade ettim. 28 Kasım'da ürün satıcıya ulaştı ve bugün 13 Aralık halen iade başlamadı.

    12 Kasım'da benim aleyhime işleyen prosedürleri 28 Kasım'dan beri lehime bir türlü işleyemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madonos -- 13 Aralık 2019; 16:14:10 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.