Şimdi Ara

hepsiburada / vx nano /garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • nano mouse'umun reciever'ı arızalandı. garanti için hangi firmaya gitmeliyim ? sanırım her firma bakmıyormuş hepsiburada ürünlerine. yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar.



  • logitech bakıyo galiba bu işe yada hepsiburadaya göndercen onlar halletcek..
  • Arkadaşım eğer ürün garantili ise hiç servisle yada hepsiburada ile uğraşma derim.

    Logitechin internet sitesinde müşteri hizmetlerinin telefonu var, orayı ara ve durumu anlat.

    Arızanın ne olduğunu söyle, onlar sana yardımcı olacaklardır. Muhtemelen yeni alıcı göndereceklerdir.

    Sonucu da buraya bildir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: street_cops

    Arkadaşım eğer ürün garantili ise hiç servisle yada hepsiburada ile uğraşma derim.

    Logitechin internet sitesinde müşteri hizmetlerinin telefonu var, orayı ara ve durumu anlat.

    Arızanın ne olduğunu söyle, onlar sana yardımcı olacaklardır. Muhtemelen yeni alıcı göndereceklerdir.

    Sonucu da buraya bildir.


    +1 En güzel çözümü arkadaş açıklamış
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.