nano mouse'umun reciever'ı arızalandı. garanti için hangi firmaya gitmeliyim ? sanırım her firma bakmıyormuş hepsiburada ürünlerine. yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar.
logitech bakıyo galiba bu işe yada hepsiburadaya göndercen onlar halletcek..
Arkadaşım eğer ürün garantili ise hiç servisle yada hepsiburada ile uğraşma derim.
Logitechin internet sitesinde müşteri hizmetlerinin telefonu var, orayı ara ve durumu anlat.
Arızanın ne olduğunu söyle, onlar sana yardımcı olacaklardır. Muhtemelen yeni alıcı göndereceklerdir.
Sonucu da buraya bildir.
quote:
Orjinalden alıntı: street_cops
Arkadaşım eğer ürün garantili ise hiç servisle yada hepsiburada ile uğraşma derim.
Logitechin internet sitesinde müşteri hizmetlerinin telefonu var, orayı ara ve durumu anlat.
Arızanın ne olduğunu söyle, onlar sana yardımcı olacaklardır. Muhtemelen yeni alıcı göndereceklerdir.
Sonucu da buraya bildir.
+1 En güzel çözümü arkadaş açıklamış
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme