Şimdi Ara

Hepsiburada yapılamayan değişim süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2019 Kasım ayında aldığım MSI PS63-8SC Model cihazımda çıkan arıza sebebiyle Servis Point değişim onayı verdiler. Bu süreçte ürünün onlarda kalacağını ve verdikleri raporu Hepsiburada tarafına iletmemin yeterli olacağını belirttiler. Buraya kadar sorun yok, sorun Hepsiburada tarafında başlıyor.

    Raporu Hepsiburada sistemine yükledikten sonra, ürünün onlara teslim edilmesini beklediklerini belirttiler. Ürünü onlara yollayamayacağımı, ürünün serviste olduğunu söyledikten sonra, servisin onlara ürünün yollayacağını söylediler. Bunun üzerine ServisPoint'i tekrardan arayarak bu durumu belirttim ve onlar da ürün serviste bizim elimizde kalıyor. Hepsiburada ya da size gönderimi yapılmıyor. Servis raporunun iletilmesi yeterli, onlarda biliyor sürecin böyle olduğunu, biz mail ile yolladık onların taraflarına raporu dönüşünü yaptılar.

    Tekrar Hepsiburada'yı aradağımda raporu ve faturayı çıkartıp onlara kargolamamı söylediler. Kargolamayı yaptım ve ellerine mesai saatleri içinde ulaşmasına ve üzerinden gün geçmesine rağmen, ilerleme kısmında hala ürünün müşteri tarafından kargoya verildiği yazıyor. 1.5 aydır elimde ne cihazım var ne de bir sorun olduğunda ilgilenen birisi var.

    Hepsiburada'ya ben raporu yollayıp değişim istediğimi de belirttim. Beklemeye geçtikten sonra da aynı ürüne indirim yaparak, stoklarında bitirdiler. Ürünü ben satın aldığımda 7200TL'ydi fiyatı ve şu an indirimsiz hali 10100TL, indirimli hali ise en son 8500TL'ydi. Değişim istememe rağmen iade yapacaklar gibi duruyor şu an.

    Ek olarak müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek için her defasında 15 dakika ile 40 dakika arasında telefon başında uğraşmam gerekiyor. İlk konuştuğumda ürünün yollanmasına gerek olmadığını, 1 iş günü içerisinde sonuç çıkacağı belirtildi. Şu an ise durum vaziyet ortada. İşin sonu mahkemeye gidecek gibi duruyor.

    Gelişmeler için güncelleyeceğim.

    Değişim raporu:
    Hepsiburada yapılamayan değişim süreci


    Güncelleme 4 Haziran: En son çare olarak bana mail olarak gelen raporu, ürünün faturasını ve maili sayfa olarak çıkartıp taraflarına kargoladım. 28 Mayıs 14.53'te kargo ellerine ulaştı ancak hala süreçte ilerleme yoktu. Aradım, 2 iş günü içerisinde tarafınızla iletişime geçilecek dendi ancak bu süreçte ne yolladığım kargoyu sisteme bile işlediler hala ürün müşteri tarafından kargolandı şeklinde gözüküyor durum ne de beni aradılar. Birkaç gün sonra tekrar aradım destek talebi oluşturuldu (1 Haziran) ve aciliyetinizi ilettim ve 3 iş günü içerisinde iletişime geçilecek dediler ancak onda da hala talep alındı şeklinde duruyor ve gelen herhangi bir mesaj ya da arama yok. Bugün tekrar aradım durumun aciliyetini ilettim gerekli birimlere, 3 iş günü içinde iletişime geçilecek tarafınızla mesaj yoluyla dendi ve ben de bu şekilde 3-4 kez bekletildiğimi ancak geri dönüş olmadığını tekrarlanması durumunda mahkemeye gideceğimi belirterek kapattım telefonu. Tekrardan beklemeye geçtim.

    Güncelleme 9 Haziran: Destek talebi işleme bile alınmadığı için tekrar iletişime geçtim, ben iletişime geçtikten sonra talebimi işleme aldılar. Aciliyeti tekrar iletip, en kısa sürede iletişime geçeceklerini belirttiler.

    Güncelleme 11 Haziran: Destek talebini oluşturduktan tam 10 gün sonra, cevap geldi, gerekli birimlere durumu iletmişler. En kısa süre içerisinde tarafıma bilgilendirme yapacaklarını belirtmişler.

    Bu talebin açılış amacı zaten o gerekli birimlere durumun iletip onların çözmesini sağlamak değil miydi? 10 gün boyunca bir tane destek talebini işleme alıp tekrar bekleyin demek için mi beklettiniz. Umuyorum bir 10 gün daha bekletmezler.

    THH için gerekli belgeleri hazırlayıp, bu destek talebinin çözümüne göre başvurumu yapacağım. Çözmek için hiç çaba sarf etmiyorlarmış gibi geliyor.

    Ekleme olarak, raporların onlara ulaştığı zaman:
    Hepsiburada yapılamayan değişim süreci

    Güncelleme 13 Haziran: Bugün itibariyle değişim isteğimin 'Başvurunuz uygun bulunmadı' şeklinde güncellendiğini gördüm. HB'yi aradığımda ürünü yollamadığınız için o şekilde sonuçlanmış orası dendi. Benim elimde olmayan ürünü onlara nasıl yollamamı bekliyorlar anlamış değilim. MH'de sürecin mesajlarım kısmında daha önceden açılmış olan destek talebinde devam ettiğini, orayı takip etmem gerektiğini belirtti. Servis tarafından mail gelmesi ya da raporun sisteme yüklenmesi bekleniyormuş. Bu kararın çıktığı ilk tarihte (20 Mayıs 2020) rapor HB tarafında 2 çalışana da iletilmiş olarak gözüküyor. Bu durumu destek talebi içinde belirttim ve servis tarafına da mail atarak HB'ye raporu tekrar iletmelerini istedim. THH için belgelerimi de hazırladım büyük ihtimalle haftaya başvuracağım.

    İade talebinin güncel durumu:
    Hepsiburada yapılamayan değişim süreci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yey-R -- 13 Haziran 2020; 13:52:4 >







  • Ekleme olarak birde şöyle bir durum var, yarım saat uğraşıp telefon ile müşteri hizmetlerine bağlandıktan sonra telefonu birden yüzünüze kapatıyorlar. Bunun sistemlerinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Umuyorum ki müşteri hizmetlerinde konuştuğumuz kişiler bilerek yapmıyorlardır.

    WhatsApp üzerinden ulaşmaya çalışırsanız da yine 1 saat kadar bekleyip sürekli dolu olan müşteri hizmetlerinin bağlanmasını istiyorsunuz. Sonrasında yazdığınız şeye göre kopyala yapıştır şeklinde durumunuzla alakasız ya da zaten site üzerinden öğreneceğiniz bir cevabı yolluyorlar. Biraz sonra da görüşmeyi sonlandırıyorum diyip bitiriyorlar.
  • Hocam merhaba ben bugün rx 5700 mech gp ürünümü servise kargoladım bazen yeşil ekran hataları alıyordum ve furmark testinde kapanıyordu bilgisayar bende sizin gibi hepsiburadadan aldım ürünü 14 günlük süreç geçtiği için iade edemedim fakat aynı sizin olay gibi ürünün servisten gelecek rapora göre değişimi olabileceğini söylediler. Sizce ürünüme iade raporu çıkarırlar mı çıkarmazlarsa onarım mı olur yoksa ürünün değişimimi söz konusu olur bilginiz var mıdır teşekkür ederim birde siz servise gönderdikten ne kadar süre sonra sizinle iletişime geçildi ??
  • Güncelleme 4 Haziran: En son çare olarak bana mail olarak gelen raporu, ürünün faturasını ve maili sayfa olarak çıkartıp taraflarına kargoladım. 28 Mayıs 14.53'te kargo ellerine ulaştı ancak hala süreçte ilerleme yoktu. Aradım, 2 iş günü içerisinde tarafınızla iletişime geçilecek dendi ancak bu süreçte ne yolladığım kargoyu sisteme bile işlediler hala ürün müşteri tarafından kargolandı şeklinde gözüküyor durum ne de beni aradılar. Birkaç gün sonra tekrar aradım destek talebi oluşturuldu (1 Haziran) ve aciliyetinizi ilettim ve 3 iş günü içerisinde iletişime geçilecek dediler ancak onda da hala talep alındı şeklinde duruyor ve gelen herhangi bir mesaj ya da arama yok. Bugün tekrar aradım durumun aciliyetini ilettim gerekli birimlere, 3 iş günü içinde iletişime geçilecek tarafınızla mesaj yoluyla dendi ve ben de bu şekilde 3-4 kez bekletildiğimi ancak geri dönüş olmadığını tekrarlanması durumunda mahkemeye gideceğimi belirterek kapattım telefonu. Tekrardan beklemeye geçtim.




  • salih13254 S kullanıcısına yanıt
    Serviste yapacakları testlere, onarım uygunluğuna göre onarılabilirse onarılır hocam genelde ilk denenen şey ürünün onarımı direkt değişim verilmiyor yani. Onarılma şansı yoksa ya da onarılabilir ancak değişim isteme seçeneğini size sunarlarsa siz de isterseniz değişim raporu çıkartırlar muhtemelen. Sorun servisin değişim raporu vermesinden ziyade HepsiBurada kaynaklı oluyor bir çok kişide gördüğüm kadarıyla. Servis raporu veriyor ancak HepsiBurada süründürüyor da süründürüyor.

    MSI markasının servisi ServisPoint. Anakart değişimi verildi benim bilgisayarım için ellerinde parça olmadığı için yurtdışından sipariş verdiler ve 1 ay kadar parça gelmesini bekledik sonrasında arayıp isterseniz değişim raporu da çıkartılabilir dediler. Ben de bu durumda değişim raporu istedim. Servis herhangi bir zorluk çıkarmadan benimle iletişim halinde yürüttü süreci. Ben aradığımda da yardımcı oldular sağ olsunlar. HepsiBurada taraflı sorun yaşadım. Bana atılan mailde onların çalışanları da mailin alıcılar kısmında yer almasına rağmen süründürüyorlar hala.




  • Hala hepsburada değişimi kabul etmedi mi ya da para iadenizi hocam ?
  • salih13254 S kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir ilerleme yok hala hocam incelemeyi bile yapmadılar raporlara vs. muhtemelen. Ben raporları kargoya verdiğimde 'Ürün müşteri tarafından kargoya verildi' aşamasına geçti hala orda kaldı duruyor.
  • Ürünü kargolamadınız değil mi hocam faturanız ve raporunuz ? Benim ekran kartına siyah ekran hata tanıdı kondu daha 3 hafta oldu elime ulaşalı yarın para iadesi talep edicem sizce durum ne olur ? Sağolun bu arada hocam
  • salih13254 S kullanıcısına yanıt
    MSI'ın servisi ürün bizde kalıyor dediler hocam. Bana raporu sisteme yüklememin yeterli olduğunu söylediler. Ürün bende değil yani serviste kaldı. Ben de raporu ve faturasını kargoladım ürünün. Servis raporu çıktı mı hocam sizin kartın?
  • Güncelleme 9 Haziran: Destek talebi işleme bile alınmadığı için tekrar iletişime geçtim, ben iletişime geçtikten sonra talebimi işleme aldılar. Aciliyeti tekrar iletip, en kısa sürede iletişime geçeceklerini belirttiler.

    Güncelleme 11 Haziran: Destek talebini oluşturduktan tam 10 gün sonra, cevap geldi, gerekli birimlere durumu iletmişler. En kısa süre içerisinde tarafıma bilgilendirme yapacaklarını belirtmişler.

    Bu talebin açılış amacı zaten o gerekli birimlere durumun iletip onların çözmesini sağlamak değil miydi? 10 gün boyunca bir tane destek talebini işleme alıp tekrar bekleyin demek için mi beklettiniz. Umuyorum bir 10 gün daha bekletmezler.

    THH için gerekli belgeleri hazırlayıp, bu destek talebinin çözümüne göre başvurumu yapacağım. Çözmek için hiç çaba sarf etmiyorlarmış gibi geliyor.
  • Kargonun onlara ulaştığını gösteren resim ve iade sürecinin güncel durumunu gösteren resim ilk mesaja ve buraya eklenmiştir.
    İade durumu:
    Hepsiburada yapılamayan değişim süreci
    Kargo:
    Hepsiburada yapılamayan değişim süreci




  • Güncelleme 13 Haziran: Bugün itibariyle değişim isteğimin 'Başvurunuz uygun bulunmadı' şeklinde güncellendiğini gördüm. HB'yi aradığımda ürünü yollamadığınız için o şekilde sonuçlanmış orası dendi. Benim elimde olmayan ürünü onlara nasıl yollamamı bekliyorlar anlamış değilim. MH'de sürecin mesajlarım kısmında daha önceden açılmış olan destek talebinde devam ettiğini, orayı takip etmem gerektiğini belirtti. Servis tarafından mail gelmesi ya da raporun sisteme yüklenmesi bekleniyormuş. Bu kararın çıktığı ilk tarihte (20 Mayıs 2020) rapor HB tarafında 2 çalışana da iletilmiş olarak gözüküyor. Bu durumu destek talebi içinde belirttim ve servis tarafına da mail atarak HB'ye raporu tekrar iletmelerini istedim. THH için belgelerimi de hazırladım büyük ihtimalle haftaya başvuracağım.

    Hepsiburada yapılamayan değişim süreci




  • Geçmiş olsun, son durum nedir?
  • Güncelleme 15 Haziran: Talepler kısmındaki talebimin reddedilmesine rağmen destek kayıtları kısmından 15 Haziranda değişim gerçekleştirildi ve ürün kargoya verildi. Sanırım servis tarafına mail atmam işe yaramış gibi gözüküyor. Laptop sonraki günlerde elime ulaştı. 0 değiştirilmiş şekilde yollamışlar, şu anlık bir sorun yok gözüküyor, önceki laptopta olan arızayı da kontrol ettim görünürde bir şey yok. THH'ye gitmeden durumun çözülmesine sevindim ancak 2 raporu okumak, servisin onlara rapor yollamasına rağmen hala bekletmeleri kabul edilebilir değil. Bir daha HB'den alışveriş yaparken iki kez düşüneceğim, böyle bir şey olur mu tekrar diye değerlendirmem gerekecek.

    @eski_nesil
    Teşekkürler hocam, değişimi aldım kullanıyorum şu an. Sınavlarım olduğu için foruma girip güncelleyemedim. Biraz geç bir güncelleme oldu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.