Şimdi Ara

Hepsiburada yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 gün önce hepsiburadayok.com dan işlemci sipariş ettim. Sipariş takibi bölümünde "Üretici firmadan bekleniyor" ibaresi geçiyor. Halbuki sipariş verirken stoklarında var gözüküyordu. Daha önce de samsung telefon için aynı şey olmuştu. Bir malzeme nasıl stokta gözüküp üretici firmadan beklenir anlamış değilim. Numune olarak var herhalde. Sipariş gelince üretici firmadan temin ediyor. Nasıl oluyorsa!



  • aynı olay bugun bizde yaşadık hepsiburadanın bir telefonu bile yokki adamlara telefon açıp nedir budurum diye soralım
  • siteyi değiştirmemişlerdir günlük yapmaları gerekeni yapmazlarsa böyle olur .
  • artık stok maliyetinden dolayı stokta mal tutmuyorlar galiba. ama 3 gün içinde göndermeye çalışıyorlar. bende 4 gün bekledim ama sonuçta parçalar geldi.
  • artık stok maliyetinden dolayı stokta mal tutmuyorlar galiba. ama 3 gün içinde göndermeye çalışıyorlar. bende 4 gün bekledim ama sonuçta parçalar geldi. hepsiburada.com un canlı destek hattı var. oradan sorabilirsiniz. bende yeni gördüm bunu. epey işime yaradı doğrusu ve açıkıçası çokda ilgilendiler. sipariş takibi kısmına girin biraz bekleyin canlı destek hattı çıkıyor. devamlı gözükmüyor nedense. aşağıdaki gibi bir logosu var. tıklıyorsunuz, biraz bekleyince görüşme başlamıştır diye bir yazı geliyor ve chat yapar gibi görüşme yapabiliyorsunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysroguz -- 8 Mart 2005, 10:43:49 >
  • bırakın ya lanet olsun hepsıburda.com a.sitesınde bilmem kaç tane hattımız var dıyor.arayıpta herhangi birisinle konuşabıle helal olsun.ben arızadakı urun için 1.5 ay aradım kımseyle konuşamadım.yok hep meşgul..
  • internetten alış-verişde bu tip sorunlar her yerde var malesef. hepsiburada.com a özel bir şey değil yani. hatta mağazadan alsanız bile böyle sorunları yaşıyorsunuz. yani TR de garanti olayı biraz dandik. benim bildiğim en iyi servis philipsin. hemen ilgileniyorlar. hangi servisine giderseniz gidin sorun çıkmıyor. herhangi bir sebepten dolayı gecikme olursa haber veriyorlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hepsiburadayok.com'a e-mail atmıştım. Gelen yanıt şöyle

    "Stoklu çalışmamaktayız. Tedarikçi firmalarla çalışmaktayız"

    Gerisini siz düşünün. En iyisi al gülüm ver gülüm.
  • zaten adından meymelet yokk hepsiburada.com un çakması
  • ben bir sürü uyardım ama.Şu adamlardan bişi almayın.Hem pahalı hem adamı çileden çıkarana kadar bekletiyorlar.Hele birde ürün arızalı ise yada arıza yapar ise vay vay vay
  • Telefon edince yanlıs numara diyip kapatıcaklar neredeyse
  • hayret arkadaşlar kimseyi savunmuyorum ama ben hepsiburda com dan yazıcı aldım siparişi gece 01:00 civarında verdim iki gün sonra geldi hemde izmir e
  • bizim siparişte bugün geldi (Trabzon'a) dedikleri gibi 3 günde geldi öyle yada böyle
  • merhaba arkadaşlar
    bende mynet ten alışveriş çok yaptım hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım.
    bir keresinde vermiş olduğum saaat siparişimi yanlış gödermeleri dışında tabi

    siparişini veridğim bir ürünü ertesi sabah bana ulaştırdıkları.
    yani acil siparişlerde bile ellerinden gelen hizmeti
    vermeye çalışıyorlar. mynet' te stoklu çalışmıyor tedarikçilerle çalışıyorlar.

    bu aksaklık hepsiburada.com a has bir olay sanırım.
    ben oradan hiç alışveriş yapmadım.
    fakat uyarılarınızı kafama not ettim benim için
    hepsiburada.com dan alışveriş yapma olayı out
    mynet alışveriş in




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.