ARKADAŞLAR BENİM SORUNUM 2.EL OLARAK ALDIĞIM ASUS LAPTOPU İLK ALAN KİŞİ HEPSİBURADAN ADRESİNDEN ALMIŞ VE DOĞAL OLARAK KENDİSİ ADINA FATURA KESİLMİŞ BANA FATURASI İLE BİRLİKTE LAPTOPU GÖNDERDİ BENDE BU KİŞİDEN ALDIĞIM LAPTOPU YAKLAŞIK 4 AY KULLANDIKTAN SONRA ARIZA ÇIKARMAYA BAŞLADI ÜRÜNÜN GARANTİSİ DOLMASINA 5 AY KALA ÜRÜNÜ YETKİLİ SERVİSİNİ GÖNDERDİM ORADAN GELEN YANIT ÜRÜNÜNÜZÜN ANAKART PARÇASI BEKLENMEKTEDİR ŞEKLİNDE İDİ DAHA SONRA DİĞER BİR MAİLDE ÜRÜNÜNÜZÜN PARÇASI TEDARİK EDİLEMEDİĞİ İÇİN ÜRÜNE DEĞİŞİM RAPORU DÜZENLİYORUZ ŞEKLİNDE BİR MAİL ALDIM VE ARIZALI ÜRÜNÜNÜZ BİZDE KALACAK ÜRÜNÜ ALDIĞINIZ FİRMA İLE İLETİŞİME GEÇEREK SİZE GÖNDERECEĞİMİZ DEĞİŞİM RAPORU İLE YENİ BİR ÜRÜN ALABİLİRSİNİZ ŞEKLİNDE BİR MAİL ALDIM HEPSİBURADAN ALINAN BU ÜRÜN BENİM ADIMA FATURA KESİLMEMİŞ BEN 2.EL OLARAK ALDIM BU ÜRÜNÜ HEPSİBURADA YETKİLİLERİ BİR SORUN ÇIKARTIRLAR MI ACABA BUNU ÖĞRENMEK İSTEMİŞTİM BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
ARKADAŞLAR BU SORUNU CEVAPLAYACAK KİMSE YOK MU ARANIZ DA
quote:
Orijinalden alıntı: tektonik1907
ARKADAŞLAR BU SORUNU CEVAPLAYACAK KİMSE YOK MU ARANIZ DA
Önce form kurallarına uygun (küçük harfle) yazın sonra, biraz sabırlı olun mutlaka cevap alırsınız.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme